PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrijmetselaars + Satanisten II



Wizdom
25-05-03, 15:31
Madonna steunt spiritueel instituut
Madonna ondersteunt in haar woonplaats Londen een centrum voor de geheime leer en mystiek van de joden, Kabbala. Dat meldt de Britse krant The Observer. De 44-jarige zangeres stelde ruim 5,1 miljoen euro voor een nieuw instituut beschikbaar. Madonna en haar man zouden 1 van de rijkste volgelingen van de 4000 jaar oude spirituele traditie zijn. Andere beroemde aanhangers zijn Mick Jagger, Elizabeth Taylor en Barbra Streisand.

lennart
25-05-03, 16:04
Wat is er ook al weer zo slecht aan kabbala?

jaja
25-05-03, 16:05
Geplaatst door lennart
Wat is er ook al weer zo slecht aan kabbala? ... het is een geheime samenzwering ... ;)

lennart
25-05-03, 16:12
Geplaatst door jaja
... het is een geheime samenzwering ... ;)

Ooh.

Maar dan kan je beter je aandacht vestigen op Bilderberg offeh, Skull en Bones!

http://www.observer.com/pages/story.asp?ID=2511

Dat doet me denken, die bomaanslag op universiteit van Yale, waarom is daar eigenlijk nauwelijks aandacht voor?

jaja
25-05-03, 16:23
Geplaatst door lennart
Ooh.

Maar dan kan je beter je aandacht vestigen op Bilderberg offeh, Skull en Bones!

http://www.observer.com/pages/story.asp?ID=2511

Dat doet me denken, die bomaanslag op universiteit van Yale, waarom is daar eigenlijk nauwelijks aandacht voor? Lennart, langzamerhand begin ik me toch echt zorgen over jou te maken .... beetje paranoide kan gezond zijn, maar overdrijf je niet een beetje ...???

Tomas
25-05-03, 16:43
Geplaatst door Wizdom
Madonna steunt spiritueel instituut
Madonna ondersteunt in haar woonplaats Londen een centrum voor de geheime leer en mystiek van de joden, Kabbala. Dat meldt de Britse krant The Observer. De 44-jarige zangeres stelde ruim 5,1 miljoen euro voor een nieuw instituut beschikbaar. Madonna en haar man zouden 1 van de rijkste volgelingen van de 4000 jaar oude spirituele traditie zijn. Andere beroemde aanhangers zijn Mick Jagger, Elizabeth Taylor en Barbra Streisand.

Zolang ze maar geen Moslim worden. Of niet Wiz?

lennart
25-05-03, 16:46
Geplaatst door jaja
Lennart, langzamerhand begin ik me toch echt zorgen over jou te maken .... beetje paranoide kan gezond zijn, maar overdrijf je niet een beetje ...???

De soep wordt nooit zo heet gegeten als die wordt opgediend.

Tomas
25-05-03, 16:49
Geplaatst door lennart
De soep wordt nooit zo heet gegeten als die wordt opgediend.

Vertel dat maar aan al die kinderen op de highschool van Littleton...

lennart
25-05-03, 16:51
Geplaatst door Tomas
Vertel dat maar aan al die kinderen op de highschool van Littleton...

Maar die werden beinvloed door Marilyn Manson.

Tomas
25-05-03, 16:53
Geplaatst door lennart
Maar die werden beinvloed door Marilyn Manson.

Is dat die enge ietwat seniele vent van de NRA?

lennart
25-05-03, 17:03
Geplaatst door Tomas
Is dat die enge ietwat seniele vent van de NRA?

Haha, nee dat was Heston, die overkwam als een ietwat rascitisch figuur, maar dat viel in praktijk nog best wel mee. In de jaren 60 liep hij mee met Martin Luther King.

Tomas
25-05-03, 17:05
Geplaatst door lennart
Haha, nee dat was Heston, die overkwam als een ietwat rascitisch figuur, maar dat viel in praktijk nog best wel mee. In de jaren 60 liep hij mee met Martin Luther King.

Dat meen je niet?!

lennart
25-05-03, 17:06
Geplaatst door Tomas
Dat meen je niet?!

Kijk: http://www.mcsm.org/hestonMLK.html

Tomas
25-05-03, 17:13
Geplaatst door lennart
Kijk: http://www.mcsm.org/hestonMLK.html

Mmmm...

Kweenie. Ik vind 'm toch wel het prototype racist lijken die Heston.

Ik ga liever op mijn eigen oppervlakkige oordeel af. OK?

lennart
25-05-03, 17:16
Geplaatst door Tomas
Mmmm...

Kweenie. Ik vind 'm toch wel het prototype racist lijken die Heston.

Ik ga liever op mijn eigen oppervlakkige oordeel af. OK?

Is goed hoor. Toen hij het had over de grondwet, toen zei hij iets over "White European Men", dat deed het em voor mijn oppervlakkige oordeel.

Wizdom
25-05-03, 17:45
Geplaatst door lennart
Ooh.

Maar dan kan je beter je aandacht vestigen op Bilderberg offeh, Skull en Bones!

http://www.observer.com/pages/story.asp?ID=2511

Dat doet me denken, die bomaanslag op universiteit van Yale, waarom is daar eigenlijk nauwelijks aandacht voor?

De samenzweerders willen niet te veel attentie voor het het getroffen centrum van de samenzwering...ssssst....niemand mag dit horen...ssssst....

lennart
25-05-03, 18:12
Geplaatst door Wizdom
De samenzweerders willen niet te veel attentie voor het het getroffen centrum van de samenzwering...ssssst....niemand mag dit horen...ssssst....

Mijn lippen zijn verzegeld :duim:

i love israel
25-05-03, 23:17
Geplaatst door Wizdom
Madonna steunt spiritueel instituut
Madonna ondersteunt in haar woonplaats Londen een centrum voor de geheime leer en mystiek van de joden, Kabbala. Dat meldt de Britse krant The Observer. De 44-jarige zangeres stelde ruim 5,1 miljoen euro voor een nieuw instituut beschikbaar. Madonna en haar man zouden 1 van de rijkste volgelingen van de 4000 jaar oude spirituele traditie zijn. Andere beroemde aanhangers zijn Mick Jagger, Elizabeth Taylor en Barbra Streisand.

en wat heeft de titel van de topic nu eigenlijk te maken met het bericht eronder?

met andere woorden wat hebben de kabala en de vrijmetselaars en de satanisten met elkaar te maken?

Shin Chan
25-05-03, 23:19
Geplaatst door i love israel
en wat heeft de titel van de topic nu eigenlijk te maken met het bericht eronder?

met andere woorden wat hebben de kabala en de vrijmetselaars en de satanisten met elkaar te maken?


Welkom bij Dayzers, Waarbij de Goede vraag het antwoord is.

Ik ben uw Gastheer Shin Chan...



:moe:

Hamza-T
26-05-03, 21:41
CadeauTip voor Guy een kaballakroontje voor Madonna

http://www.freemasonstore.com/images/klitz/fullview/C2679.JPG

lennart
26-05-03, 21:42
Hamzaaa!

Kan jij me uitleggen waarom Kabbala slecht is? Wizdom wil niet :(

lennart
27-05-03, 21:48
:nijn:

manc
27-05-03, 21:53
Wat is een 'kabbala'kroontje?