PDA

Bekijk Volledige Versie : Ben ik weer te eerlijk ???



mrz
26-05-03, 14:02
Fucking censuur hier :mad: Geef dan liever zwijggeld... :rolleyes:

rnaj
26-05-03, 14:08
Mrz,

Wat is er, ben g verdrietig? :duivels:

Misschien vind je hiet troost
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=64093

:hihi:

mrz
26-05-03, 14:14
Verdrietig om heeel iets anders ja. Maar ergens blij dat mijn cover nu nog beetje in stand gehouden blijft misschien ;)

J.M.T.
26-05-03, 14:21
Wel ik weet niet wie er vandaag als 'Beheer' zit te censureren en censureren en censureren.................... - hij kan gewoon niet tegen die discussies over de islam.

Dus alleen en altijd het goede over de islam s.v.p.! Anders wordt je eraf geschopt.

Je mag echter wel zeggen: "dat alle Joden dood moeten"!

Zo zijn de regels!

mrz
26-05-03, 14:37
Hoho ben alleen tegen die mensen die zion (hel) op aarde nastreven en het pad van de zelfvernietiging denken te moeten bewandelen hoor. En dat houdt idd in je op positieve dingen concentreren en niet telkens alles kapotmaken.

Zahera29
26-05-03, 14:38
Geplaatst door J.M.T.
Wel ik weet niet wie er vandaag als 'Beheer' zit te censureren en censureren en censureren.................... - hij kan gewoon niet tegen die discussies over de islam.

Dus alleen en altijd het goede over de islam s.v.p.! Anders wordt je eraf geschopt.

Je mag echter wel zeggen: "dat alle Joden dood moeten"!

Zo zijn de regels!

Misschien kunnen ze niet tegen discriminatie?
Wanneer er discriminerende topics zijn, meldt dit dan aan beheer, daar heeft iedereen recht op.

En nee ik vindt het geen censuur wanneer er generaliserende 'discussies' plaatsvinden wat uitmondt in discriminerende uitingen.

Beheer mijn steun heb je............

rnaj
26-05-03, 14:38
Geplaatst door mrz
Verdrietig om heeel iets anders ja. ... .... ....

Mrz, wil je jouw verdriet met ons delen. mijn geestesdokter zegt dat het help bij de verwerking van verdriet

mrz
26-05-03, 14:45
Nee ik moet maar eens stoppen zo hypocriet te zijn tegen instrumentalism zeggen te zijn (vervagen van ego's) en ten strijde te willen trekken en ondertussen mijn ego te grabbel gooien en een spelletje willen spelen met iedereen to infinity and beyond. :o

No more energy for the matrix. Only real life. :melig:

rnaj
26-05-03, 14:48
Je past toch wel een beetje op, voor dat je het in de gaten hebt ben je helmaal in de war


Uitgegeven: 26 mei 2003 14:44

BREDA - De rechtbank in Breda heeft maandag tbs met dwangverpleging en vijftien weken cel opgelegd aan een 24-jarige man uit Dongen, die het personeel van een plaatselijke supermarkt tot wanhoop dreef. De Dongenaar, D.A. kwam in februari en maart vrijwel dagelijks koffiedrinken bij een filiaal van de Konmar. Ook kwam hij op plekken in de supermarkt die voor klanten zijn verboden. Een winkelverbod kon hem niet van zijn gewoonte afhouden.

Een psychiater die de man heeft onderzocht, stelde dat alleen een langdurige psychiatrische behandeling hem van zijn gewoonte kan afhouden. De kans dat de man zal meewerken aan een vrijwillige behandeling is klein, want hij vindt zelf dat hij niet ziek is. Behalve voor huisvredebreuk is de man veroordeeld voor diefstal van een amandelbroodje en het vernielen van een koffiebekerhouder in dezelfde supermarkt.

Verder acht de rechtbank hem schuldig aan de bedreiging van een agente bij zijn aanhouding in maart. Het vonnis van de rechtbank is conform de eis van de officier van justitie.

J.M.T.
26-05-03, 14:48
Misschien kunnen ze niet tegen discriminatie?

Zeg mij dan waar ik discrimineer! Omdat ik enige feiten zie en die aanduid? Dat ik wereldgeschiedenis aanhaal? Is "Joden moeten dood" geen discriminatie?

Zahera29
26-05-03, 16:17
Geplaatst door J.M.T.
Zeg mij dan waar ik discrimineer! Omdat ik enige feiten zie en die aanduid? Dat ik wereldgeschiedenis aanhaal? Is "Joden moeten dood" geen discriminatie?

Heb je wel goed gelezen?

Feiten en bevestiging zoeken zijn wel twee verscilldende dingen, misschien moet je je daar eens in verdiepen wat dat inhoudt en betekent!
Nogmaals ik ben tegen generaliserende, opruiende berichten, kom je het tegen meldt dit dan aan beheer.
Is dat zo moeilijk?


Ben je nou echt zo d..........m (het is wel een drie letterwoord) :wohaa:

mrz
26-05-03, 16:27
Geplaatst door rnaj
Je past toch wel een beetje op, voor dat je het in de gaten hebt ben je helmaal in de war

Tjsa, wat voor een problematiek zal er achter die arme koffieverslaafde zitten zeg. Hoorde vandaag weer zo'n vreselijk verhaal over hoe ouders hun kinderen kunnen misvormen maar zal die persoon zijn privacy maar eens respecteren voor de afwisseling. :(