PDA

Bekijk Volledige Versie : De Islam is de bron van al het kwaad.



Is,
26-05-03, 14:53
Ketting

Ibrahim al-Gaabari wilde koste wat kost zijn tweede echtgenote plezieren.
Zijn dochter moest daarvoor de tol betalen.
De 50-jarige Egyptische vader ketende zijn dochter Daheya 8 jaar lang vast, diende haar elektrische schokken toe en sloeg haar.
De zaak werd per toeval ontdekt toen de politie naar de woning trok om de halfzus van Daheya te arresteren.
Die wordt ervan beschuldigd een buurvrouw te hebben vermoord om haar gouden oorringen te stelen.



nu.nl

mrz
26-05-03, 15:08
Lol. Hoe zat dat nu met moorden en relaties? Bestond statistisch gezien iets van verband tussen meen ik ergens gehoord te hebbben eens. En geld blahdieblah. :fplet:

Tomas
26-05-03, 15:19
Geplaatst door Is,
De Islam is de bron van al het kwaad.

Hè hè...


Nou, was dit nou zo moeilijk om toe te geven?

mrz
26-05-03, 15:20
Als de islam liefde is geef ik je misschien gelijk Thomas. Deal?

Mark
26-05-03, 16:00
Geplaatst door Is,
Ketting

Ibrahim al-Gaabari wilde koste wat kost zijn tweede echtgenote plezieren.
Zijn dochter moest daarvoor de tol betalen.
De 50-jarige Egyptische vader ketende zijn dochter Daheya 8 jaar lang vast, diende haar elektrische schokken toe en sloeg haar.
De zaak werd per toeval ontdekt toen de politie naar de woning trok om de halfzus van Daheya te arresteren.
Die wordt ervan beschuldigd een buurvrouw te hebben vermoord om haar gouden oorringen te stelen.



nu.nl

Het martelen van zijn dochter plezierde zijn vrouw?

ps. omdat moslims dit niet doen was dit geen moslim en is de titel niet correct, dat weet je toch :)

Zahera29
26-05-03, 16:07
Geplaatst door Is,
Ketting

Ibrahim al-Gaabari wilde koste wat kost zijn tweede echtgenote plezieren.
Zijn dochter moest daarvoor de tol betalen.
De 50-jarige Egyptische vader ketende zijn dochter Daheya 8 jaar lang vast, diende haar elektrische schokken toe en sloeg haar.
De zaak werd per toeval ontdekt toen de politie naar de woning trok om de halfzus van Daheya te arresteren.
Die wordt ervan beschuldigd een buurvrouw te hebben vermoord om haar gouden oorringen te stelen.



nu.nl

Wat een belachelijke titel!
Hoe zit het met de moeder en stiefvader van meisje van nulde? Zit de islam hier ook achter?


Belachelijk!
Ik hoop dat dit topic verwijderd wordt.
Trouwens ik heb dit aan beheer gemeld.

Nogmaals belachelijk!!!!!

Mark
26-05-03, 16:10
Nou Is, je hebt het toch weer een halve dag volgehouden :haha:

:zwaai:

Tomas
26-05-03, 16:11
Geplaatst door Zahera29
Hoe zit het met de moeder en stiefmoeder van meisje van nulde? Zit de islam hier ook achter?


Heb je daar ook duidelijke aanwijzingen voor dan?

Zahera29
26-05-03, 16:22
Geplaatst door Tomas
Heb je daar ook duidelijke aanwijzingen voor dan?

jij wel dan?
Kom op zeg.....
Het zijn gewoon gestoorde individuen die je in elke laag van de samenleving en in elk religie tegenkomt.

Jeetje, soms heb ik het gevoel dat alleen domme idioten dit soort titels bedenken, wat een laag niveau zeg.......

J.M.T.
26-05-03, 16:28
Kom op zeg.....
Het zijn gewoon gestoorde individuen die je in elke laag van de samenleving en in elk religie tegenkomt.

Wij dachten echter dat dit alleen in het decadente-misdadige-kakkerlak-achtige-zionisten-van-God-verlaten-land-Nederland voorkwam.

Was dus een 'eye-opener'!

sadeeQ
26-05-03, 16:32
Geplaatst door J.M.T.
Wij dachten echter dat dit alleen in het decadente-misdadige-kakkerlak-achtige-zionisten-van-God-verlaten-land-Nederland voorkwam.

Was dus een 'eye-opener'!


nou ik zal het maar niet over Het land hebben waar jij thuis hoort dwaze geit,namelijk Riool-put land :fpuh:

Marocaantje
26-05-03, 18:10
Een individu die een misdaad begaat, waarvan het geloof toevallig de Islam is (wat helemaal niet is bewezen), kun je niet zeggen dat het door z'n geloof komt. Islam is een geloof van vrede. In het woord Islam zelf zit het woord Salam in = vrede... :wohaa:

:D
Islam is de godsdienst van liefde en barmhartigheid. Veel ayah’s [verzen in de Koran] en veel overleveringen van de Profeet [r] benadrukken het belang van liefde in het leven van de moslims. Niet voor niets is liefde naast de nederigheid een eis voor de aanbidding [العبادة] en niet voor niets is hij een voorwaarde voor de getuigenis dat er geen god is dan Allah [ لا إله إلا الله]: als men dit zinnetje uitspreekt zonder Allah en zijn Ware Geloof en zijn ware dienaren lief te hebben, wordt het niet geaccepteerd.

Daarom vind ik jouw titel ook hélémáál niet goed!

Maar zo zie je maar weer, mensen doen er echt alles aan om de Islam een slechte naam te laten krijgen!

Zélfs als er geen harde bewijzen zijn waarvan het wordt beschuldigd!!!! :argwaan: :boos:

Is,
26-05-03, 19:03
Geplaatst door Mark
Nou Is, je hebt het toch weer een halve dag volgehouden :haha:

:zwaai:


Ze moeten mij altijd hebben..:)



Geplaatst door Tomas
Hè hè...


Nou, was dit nou zo moeilijk om toe te geven?

Neuh viel reuze mee, `kheb het licht gezien,
`kheb `t JMT viroes...

mrz
26-05-03, 19:56
Hmm ik het donna virus :watte?:

Is,
26-05-03, 19:59
Geplaatst door mrz
Hmm ik het donna virus :watte?:


Das geen virus, das `n zegen, (als je ook op dr lijkt moet je me ff PM-en)

Hamza-T
26-05-03, 20:14
Marc Dutroux is pedofiel....het christendom is de bron van alle kwaad.

Tomas
26-05-03, 20:23
Geplaatst door Hamza-T
Marc Dutroux is pedofiel....het christendom is de bron van alle kwaad.

Yep.

Dan hebben we het dus eigenlijk hier alleen over Marsipulami.

Is,
26-05-03, 20:24
Geplaatst door Tomas
Yep.

Dan hebben we het dus eigenlijk hier alleen over Marsipulami.


En Mas!

Tomas
26-05-03, 20:27
Geplaatst door Is,
En Mas!

Nostalgie!

Niet, dat was een atheistische belg.

Ikke4real
26-05-03, 20:43
Geplaatst door Tomas
Nostalgie!

Niet, dat was een atheistische belg.

Een Belgische Waiting.