PDA

Bekijk Volledige Versie : Homoseksualiteit Bron van al het KWAAD!



Is,
28-05-03, 20:18
Ik eis bij deze dat deze Homo`s afstand doen van hun z.g.n gevoelens,
Die homo`s zijn nergens goed voor, en hun gedrag past niet bij onze verlichte westerse Beschaving.

Aldus zodoende, zie hier,

Gymzaalseks
Een homo-gymvereniging heeft maandenlang om de twee weken een gymzaal bij het Nova-college in Amsterdam gehuurd, en na afloop van de les seksorgies gehouden. Op de middelbare school was men daar niet van op de hoogte. Het contract met de sportvereniging is daarom per direct opgezegd. De gymvereniging betreurt het einde van de gymles. Wel is er al een nieuw seksfestijn gepland, dit keer op een boot achter het Centraal Station. Bekijk video

nu.nl

Simon
28-05-03, 20:32
De toevoeging "bekijk video " is in dit verband wel komisch.

Simon

Dutchguy
28-05-03, 20:51
Geplaatst door Simon
De toevoeging "bekijk video " is in dit verband wel komisch.

Simon

:D

sil
28-05-03, 21:47
Was geen orgie hoorde ik net op t.v.
het waren vrije oefeningen. :haha:

Is,
28-05-03, 22:09
En dan dit,

Bewust op zoek naar aids

NED3, 00.07 uur

Het is in Amerika onder homoseksuelen een trend om op jacht te gaan naar het aidsvirus. 'Barebacking' wordt dit genoemd. Via internet kunnen geïnteresseerden met elkaar contact maken, op speciale feestjes hopen de mannen 'het geschenk' te kunnen ontvangen. De gestoorde zoekers ('Bugchasers') verheerlijken de 'Giftgivers' zelfs. De documentaire 'The Gift' laat zien hoe er verlangd wordt naar aids, maar toont ook het besef wanneer besmette homoseksuelen geconfronteerd worden met de gevolgen.

Dutchguy
28-05-03, 22:14
Geplaatst door Is,
En dan dit,

Bewust op zoek naar aids

NED3, 00.07 uur

Het is in Amerika onder homoseksuelen een trend om op jacht te gaan naar het aidsvirus. 'Barebacking' wordt dit genoemd. Via internet kunnen geïnteresseerden met elkaar contact maken, op speciale feestjes hopen de mannen 'het geschenk' te kunnen ontvangen. De gestoorde zoekers ('Bugchasers') verheerlijken de 'Giftgivers' zelfs. De documentaire 'The Gift' laat zien hoe er verlangd wordt naar aids, maar toont ook het besef wanneer besmette homoseksuelen geconfronteerd worden met de gevolgen.

Vind ik ook onbegrijpelijk en walgelijk. Maar homo's hebben min of meer hetzelfde te stellen met de media als allochtonen. Alleen de negatieve en sensationele rommel haalt de pers in de regel, uitzonderingen daargelaten. Dus denkt tante Truus van 3 hoog dat Marokkanen allemaal stelen en homo's pervers zijn.

Is,
28-05-03, 22:16
Geplaatst door Dutchguy
Vind ik ook onbegrijpelijk en walgelijk. Maar homo's hebben min of meer hetzelfde te stellen met de media als allochtonen. Alleen de negatieve en sensationele rommel haalt de pers in de regel, uitzonderingen daargelaten. Dus denkt tante Truus van 3 hoog dat Marokkanen allemaal stelen en homo's pervers zijn.


Nee, niet mee eens.
Ik eis dat je afstand neemt van deze homo`s,
Doe je dat niet, dan ben je net zo achterlijk als al die andere homo`s.

Anders rot je maar op naar je Achterlijke homoland.

Twstd
28-05-03, 22:18
Geplaatst door Is,
Nee, niet mee eens.
Ik eis dat je afstand neemt van Alle homo`s,
Doe je dat niet, dan ben je net zo achterlijk als al die andere homo`s.

Anders rot je maar op naar je Achterlijke homoland.

:haha:


scherp Is ;)

Dutchguy
28-05-03, 22:18
Geplaatst door Is,
Nee, niet mee eens.
Ik eis dat je afstand neemt van Alle homo`s,
Doe je dat niet, dan ben je net zo achterlijk als al die andere homo`s.

Anders rot je maar op naar je Achterlijke homoland.

Hoezo homoland, ik ben hier geboren. Misschien neem ik wel een bruidegommetje uit homoland.

Nou goed?

Is,
28-05-03, 22:25
Geplaatst door Dutchguy
Hoezo homoland, ik ben hier geboren. Misschien neem ik wel een bruidegommetje uit homoland.

Nou goed?


Je moet genoeg verdienen,
`n eigen woning hebben en `n vaste baan,

Daarnaast moet je invoerrechten betalen, en zijn inburgeringscursus.
Voldoe je niet aan de eisen dan zullen jullie beide het land uitgezet worden, en gekort worden op Sociale voorzieningen.

Ga Marsipulami maar lastigvallen.

moenna
28-05-03, 23:02
Geplaatst door Is,
Nee, niet mee eens.
Ik eis dat je afstand neemt van deze homo`s,
Doe je dat niet, dan ben je net zo achterlijk als al die andere homo`s.

Anders rot je maar op naar je Achterlijke homoland.

Haha, Dutchguy heeft volgens mij niet in de gaten dat je het J.M.T virusje hebt te pakken. En de vraag is of je daar nog ooit van afkomt ....

Mark
28-05-03, 23:08
Goed zo Is: eindelijk iemand die het durft te zeggen.

Ik zal volgende week de zigeuners, vrouwen, gehandicapten, negers en marco borsato fans de waarheid vertellen! :duim:

Dutchguy
28-05-03, 23:10
Geplaatst door Mark
Goed zo Is: eindelijk iemand die het durft te zeggen.

Ik zal volgende week de zigeuners, vrouwen, gehandicapten, negers en marco borsato fans de waarheid vertellen! :duim:

Marco Borsato fans zijn waarlijk het ergst.

Orakel
28-05-03, 23:16
Geplaatst door Dutchguy
Marco Borsato fans zijn waarlijk het ergst.

Nee, dan getrouwde stelletjes. Da's pas errug. :rolleyes:

~Panthera~
28-05-03, 23:19
Geplaatst door Orakel
Nee, dan getrouwde stelletjes. Da's pas errug. :rolleyes:
-------------------------

Walgelijk ja. :moe:

:D

Mark
28-05-03, 23:21
Geplaatst door Orakel
Nee, dan getrouwde stelletjes. Da's pas errug. :rolleyes:

:ego:

Ahlu_Sunaah
29-05-03, 00:59
>Ik eis bij deze dat deze Homo`s afstand doen van hun z.g.n gevoelens,

wie ben jij om zomaar te eisen wat een medelander moet doen...dat het niet in jouw denkwereldje past wil niet zeggen dat het verkeerd is?

P.S: dit is toch wel waar de meeste autochtonen voor gevochten hebben het vrijdenken onder de mensen zonder enige grenzen...je moet er trots op zijn man......nu het fout gaat wil je terug keren naar een meer gepaste maatschappij waar mensen hun sexuele gevoelens in bedwang houden......was het niet dat jullie juist kritiek op ons hadden dat wij afstand nemen van Homo praktijken.....

Veel sterkte met je idealen

sil
29-05-03, 02:02
Geplaatst door Ahlu_Sunaah
>Ik eis bij deze dat deze Homo`s afstand doen van hun z.g.n gevoelens,

wie ben jij om zomaar te eisen wat een medelander moet doen...dat het niet in jouw denkwereldje past wil niet zeggen dat het verkeerd is?

P.S: dit is toch wel waar de meeste autochtonen voor gevochten hebben het vrijdenken onder de mensen zonder enige grenzen...je moet er trots op zijn man......nu het fout gaat wil je terug keren naar een meer gepaste maatschappij waar mensen hun sexuele gevoelens in bedwang houden......was het niet dat jullie juist kritiek op ons hadden dat wij afstand nemen van Homo praktijken.....

Veel sterkte met je idealen

het enige wat hij niet eist,is serieus genomen te worden.
ik ga :slapen:

Misfit
29-05-03, 03:27
ik twijfel nu een beetje of penis-nijd na het zien van die film over de homo-orgie, óf een slechte bare-back ervaring Is, heeft doen besluiten deze post te doen..... :denk: :D

Babyface
29-05-03, 11:20
:hihi:

Is,
30-05-03, 13:22
Hebben alle Homo`s al Afstand genomen!!!??

Dutchguy
30-05-03, 14:14
Geplaatst door Is,
Hebben alle Homo`s al Afstand genomen!!!??

Mag ik er nog ff over na denken?

Mooi onderschrift heb je, maar ja ik ben daar natuurlijk extra gevoelig voor van nature, mooie poezie enzo.... :haha:

P.S. Integratie = ASSimilatie!