PDA

Bekijk Volledige Versie : Moslima-wethouder Fatima Elatik heeft schijt aan de fundies en Staphorst-maroc.nl!



Ron Haleber
29-05-03, 10:29
Aangezien Mevrouw Elatik liever niets met Maroc.NL te maken heeft, vind ik dat ze het recht niet heeft om een topic op te eisen. Matt_ttie

RinC
29-05-03, 10:36
Ja en nu?

:moe:

Waterval
29-05-03, 10:41
Ik wist niet dat we een wethouder van Moslimzaken hadden.....

Puk
29-05-03, 10:49
Toch blijf ik het raar vinden.

De opvoering van Aïscha tegenhouden en dan twee homo's in de echt verbinden.

Die ene is voorzitter van de stadsdeelraad. Zal wel een partijgenoot zijn dan.

Donna
29-05-03, 10:53
Geplaatst door Ron Haleber
[B]Mijn vriendin Fatima stelde het niet op prijs dat ik bij voorbeeld met een foto-reportage op deze site verslag zou doen van haar geste


Dat verklaart dan waarschijnlijk waarom je maar 1 foto hebt geplaatst. Maar gelukkig heb je toch een manier gevonden om haar vertrouwen te schaden, toch Ronnie boy? Want dat topic is er desondanks gekomen! Jaaaah, van je vrienden moet je het hebben, zeg ik........

:zwaai:

Is,
29-05-03, 11:28
Wat wilde die ouwe gek eigenlijk bereiken? :nerd:

Simon
29-05-03, 11:29
Nou Mattie, dit vind ik een beetje mallotig ingrijpen. De topic is immers niet door haar geopend. En al zou dat wel zo zijn. Er zijn hier zoveel mensen die in topics aan de orde komen die geen fan zijn van maroc.nl.. Overigens is je ingrijpen wel weer via een methode die Fatima zou prijzen. Of zoals Theo van Gogh nog eens op de voorpagina van het Parool in een advertentie liet weten:

'Waarom zou een film niet verboden mogen worden? Stem Fatima Elatik, PvdA.'

Simon

rafiq
29-05-03, 11:34
Beste Ron en Matt- Ie,

Ron ik vind persoonlijk <zonder jouw topic te hebben gelezen want Mattie vindt het schijnbaar nodig om te censureren> dat Fatima Elatik wat harder moet trekken aan haar werkzaamheden in Amsterdam.

Waarschijnlijk moet ze nog "groeien" in haar rol. En sinds het incident met Theo van Gogh is ze erg op de vlakte en had ze nog niet eens het fatsoen om bij een AEL meeting in Rotterdam netjes af te bellen.

Laat zien hoe Fatima met Marokkanen omgaat, precies hetzelfde als de eerste generatie..

Puk
29-05-03, 11:35
Happy Hemelvaart Fatima!

:moe:

Mark
29-05-03, 11:38
ahhhhhh toe nou laat mij ook ff lezen wat ze zei..... :student:

Ron Haleber
29-05-03, 11:40
Geplaatst door Ron Haleber
Aangezien Mevrouw Elatik liever niets met Maroc.NL te maken heeft, vind ik dat ze het recht niet heeft om een topic op te eisen. Matt_ttie

Beste Matt_ttie,

Allereerst een misverstand: de thread werd niet door mevrouw Elatik geplaatst, noch zoals ik duidelijk vertel op haar verzoek, maar door mij persoonlijk als prikker van maroc.nl.

Uit de begeleidende tekst bleek heel duidelijk dat het met de titel niet een mening van mevrouw Elatik betrof maar dat het heel duidelijk om mijn interpretatie en commentaar ging.

Eveneens dat ik dit deed op basis van een - door mij expliciet genoemde - eerdere beledigende thread over dit onderwerp en over haar persoon die wél de goedkeuring had van maroc.nl.

Het is je wellicht vanuit je journalistieke ervaring wel eens eerder opgevallen dat artikelen in de media "over" personen niet "namens" deze personen worden geplaatst...!

En dat daarbij de "kop" van het artikel altijd strikt een zaak van de redacteur (in casu Ron dus) blijft...



Gisteren nog mocht ik je recht voor de raap reacties bewonderen dat het bij de leiding van de AEL over een keuze uit "randdebielen" gaat...

In het licht van dergelijke directheid van jouw kant leek mij dat deze openheid ook in dit geval te betrachten was.

Toch jammer dat jullie blijkbaar met twee maten meten...!


Kritiek op maroc.nl is hier dus ongewenst...! Goed om te weten waar de Heilige Koe zich bevindt...!

Ron



Lees op pagina 2 mijn verder commentaar en zie daar tevens een link naar het door Matt_ttie gewraakte topic, waarvan Fatima Elatik het natuurlijk nimmer in haar hoofd zou halen om dit aldus Matt_ttie "op te eisen"...

Mag ik stellen Matt_ttie, dat er zich ook buiten de AEL nog wel enige door jou gewraakte Marokkaanse "randdebielen" ophouden, of gaat dit je smaak en introspectie wat te ver...?



p.s. vanwege de donkere achtergrond en dus onleesbaarheid dit ff in vet.

Simon
29-05-03, 11:41
Geplaatst door Mark
ahhhhhh toe nou laat mij ook ff lezen wat ze zei..... :student:

Nou Fatima zei hierzelf niks. Maar blijkbaar werkt haar naam in een topic van Ron alleen al als een rode doek op een stier bij Mattie. Merkwaardig.

Simon

rafiq
29-05-03, 11:47
Schijnbaar zijn er nieuwe regels in welke berichten worden geweerd of toegestaan.

En als Maroc.nl niet meer in de mediabelangstelling staat dan zal de radicale prietpraat wel weer de kop op steken..

Het thema; Waar gehakt wordt vallen spaanders is op Mattie van toepassing.

Waar was Mattie bij Yehi en bij CC?

Schijnbaar is dat een goede afspiegeling van de "Marokkaanse community" .

Puk
29-05-03, 11:49
Geplaatst door Simon
Nou Fatima zei hierzelf niks. Maar blijkbaar werkt haar naam in een topic van Ron alleen al als een rode doek op een stier bij Mattie. Merkwaardig.

Simon

Mattie heeft Fatima niet kunnen krijgen... ofzo.

Dit is echt bespottelijk! Tfoe!

Donna
29-05-03, 11:50
Geplaatst door Mark
ahhhhhh toe nou laat mij ook ff lezen wat ze zei..... :student:


Ron vertelde dat zijn goede vriendin Fatima weliswaar bezwaar had gemaakt tegen een topic op maroc over het feit dat ze twee vrienden van haar in een (homo)huwelijk heeft verbonden, maar dat hij dat desondanks toch maar deed.

Want, aldus Ron, Fatima heeft schijt aan de prikkers van maroc.nl.

Er stond een foto bij van de heren in kwestie.

En Matt_ttie, alhoewel ik het alleen maar kan toejuigen dat je een beetje snijt in de aanwezigheid van Ron hier, vind ik dit wel een b-tje ver gaan! :D

Ron Haleber
29-05-03, 11:51
Geplaatst door Simon
Nou Fatima zei hierzelf niks. Maar blijkbaar werkt haar naam in een topic van Ron alleen al als een rode doek op een stier bij Mattie. Merkwaardig.

Simon

Simon, exacte analyse van je: "het noemen van Fatima werkte als een rode doek op stier Mattie"...

Behalve de titel stond er niets schokkends. En een serie aardige positieve media-commentaren sierde de mededeling...

Simon, onthoud maar goed: lever nooit echte inhoudelijke kritiek op maroc.nl....! Dat is echt een groot taboe!

Ron Haleber
29-05-03, 11:57
Geplaatst door Donna
Ron vertelde dat zijn goede vriendin Fatima weliswaar bezwaar had gemaakt tegen een topic op maroc over het feit dat ze twee vrienden van haar in een (homo)huwelijk heeft verbonden, maar dat hij dat desondanks toch maar deed.




Omdat mijn woorden nu verdraaid gaan worden en dit wél toegestaan wordt, zou ik graag de oorspronkelijke drie regels plaatsen waar de hele bovenstaande opgeblazen rel om ging:


"Zonder veel media-stampei leidde Fatima als ambtenaar van de burgelijke stand de huwelijksceremonie van twee homo-vrienden van haar. Door de vele fundies van maroc.nl werd de aankondiging daarvan al schandalig gevonden.

Mijn vriendin Fatima stelde het niet op prijs dat ik bij voorbeeld met een foto-reportage op deze site verslag zou doen van haar geste vanwege de achterlijke reacties die haar hier ten deel vallen.

Moslima Fatima Elatik stelt met haar simpele gebaar vast dat er voor Marokkanen in Nederland nog een heel lange weg van emancipatie voor hen ligt willen zij de meest basale mensenrechten kunnen erkennen."




Fatima heeft dus geen enkel bezwaar dat de pers het feit heeft vermeld en zal vermelden - enkel een foto-reportage die ik van het evenement wilde maken of het afdrukken van haar speech op maroc.nl, stelde zij niet op prijs en dit liet ik dan ook zeer correct achterwege.

De enige foto die ik erbij zette, was van mijn vriend Martin van Etten - eindredacteur van www.zeeburgnieuws.nl - zie de bron: foto (http://www.zeeburgnieuws.nl/subfr01.html)



Om verdere roddels die Donna met haar roddelmachine gretig op gang bracht, te voorkomen, kunt u het exacte topic bewonderen - zonder enige weglating of toevoeging:

HET DOOR MATT_TIE WEGGECENSUREERDE TOPIC VAN RON (http://www.ronhaleber.nl/fatima.htm)



Verdere rectificatie: Ik beweerde trouwens niet dat Fatima volgens mij ook maar ergens "schijt heeft" aan maroc.nl op zich, maar aan de "fundies en Staphorst-maroc.nl".

Ik weet ook wel dat Fatima te intelligent is - net als ik - om alle Marokkanen op maroc.nl met het Staphorst-gedeelte ervan te identificeren - zoals Donna ons aanmeet...!

Maar nu het weer topics regent als "homoseksualiteit is de bron van alle kwaad", leek mij dit ff een goed tegengif...!

Bestuur, onderschat de intelligentie van Marokkaanse wethouders niet...! Dat zou u misstaan! - Kop op Matt_ttie...!

Joesoef
29-05-03, 12:59
Geplaatst door Ron Haleber
Aangezien Mevrouw Elatik liever niets met Maroc.NL te maken heeft, vind ik dat ze het recht niet heeft om een topic op te eisen. Matt_ttie

:zegniets: :zieniets: :hoorniets:

Puk
29-05-03, 13:23
Geplaatst door Ron Haleber
Omdat mijn woorden nu verdraaid gaan worden en dit wél toegestaan wordt, zou ik graag de oorspronkelijke drie regels plaatsen waar de hele bovenstaande opgeblazen rel om ging:


"Zonder veel media-stampei leidde Fatima als ambtenaar van de burgelijke stand de huwelijksceremonie van twee homo-vrienden van haar. Door de vele fundies van maroc.nl werd de aankondiging daarvan al schandalig gevonden.

Mijn vriendin Fatima stelde het niet op prijs dat ik bij voorbeeld met een foto-reportage op deze site verslag zou doen van haar geste vanwege de achterlijke reacties die haar hier ten deel vallen.

Moslima Fatima Elatik stelt met haar simpele gebaar vast dat er voor Marokkanen in Nederland nog een heel lange weg van emancipatie voor hen ligt willen zij de meest basale mensenrechten kunnen erkennen."




Fatima heeft dus geen enkel bezwaar dat de pers het feit heeft vermeld en zal vermelden - enkel een foto-reportage die ik van het evenement wilde maken of het afdrukken van haar speech op maroc.nl, stelde zij niet op prijs en dit liet ik dan ook zeer correct achterwege. De enige foto die ik erbij zette, was van mijn vriend Martin van Etten - eindredacteur van www.zeeburgnieuws.nl - zie de bron: foto (http://www.zeeburgnieuws.nl/subfr01.html)



Om verdere roddels die Donna met haar roddelmachine gretig op gang bracht, te voorkomen, kunt u het exacte topic bewonderen - zonder enige weglating of toevoeging:

HET DOOR MATT_TIE WEGGECENSUREERDE TOPIC VAN RON (http://www.ronhaleber.nl/fatima.htm)

Hahahaha! Die is wel weer leuk!

:duim:

lennart
29-05-03, 14:39
Rare actie van Maroc.Nl :verward:

Maar het is de tijd van verwarring. Iedereen lijkt in de war.

Filosoof11
29-05-03, 14:39
Gij megarukker Haleber: dat zijn wijze woorden over Fatima.
Kan persoonlijk veel respect opbrengen voor haar als ze die stap wil zetten naar de Westerse samenleving; DAN gaan mensen ook wat minder moeilijk en argwanend over moslima's met hoofddoek doen.
Het slippertje met Aisha vergeven we haar (niet meer doen!)

Chatoloog
29-05-03, 15:14
eeeeeeeeeeeeecht een roddeltante die Ron

bah

Ron Haleber
29-05-03, 15:23
Geplaatst door Chatoloog
eeeeeeeeeeeeecht een roddeltante die Ron

bah

Chatoloog link als een looje deur... Hij kijkt wel link uit om zijn mening te geven over Fatima...!

Over de werkelijkheid waarin moslims leven heeft hij al te vaak de plank misgeslagen...!

lennart
29-05-03, 15:27
Chatoloog is meer iemand die dingen ontkent, dan dat die iets verteld. DAar is natuurlijk niets mis mee.

Chatoloog
29-05-03, 23:10
Geplaatst door Ron Haleber
Chatoloog link als een looje deur... Hij kijkt wel link uit om zijn mening te geven over Fatima...!

Over de werkelijkheid waarin moslims leven heeft hij al te vaak de plank misgeslagen...!

Great minds discuss ideas.
Average minds discuss events.
Small minds(lees hier: Ron) discuss people.

:wow:


enzo roddelt ron zich een eind verder

Ron Haleber
30-05-03, 08:28
Geplaatst door lennart
Chatoloog is meer iemand die dingen ontkent, dan dat die iets verteld. DAar is natuurlijk niets mis mee.


Lennart daar lijkt me juist wél iets mis mee...!

Met het ontkennen van dingen kun een eeuwigheid bezig blijven en aan mensen de indruk geven dat je gelijk hebt...

Ik denk aan jouw discussies met de rechtse rakkers hier. Die ontkennen ook altijd alles wat jij goed gedocumenteerd aandraagt!

Ontkennen heeft nimmer bijgedragen aan enige kennis over de belangrijke zaken waar het ons om gaat!
Neem VB-er Mika maar als voorbeeld!

Ron Haleber
30-05-03, 09:50
Geplaatst door rafiq
Beste Ron en Matt- Ie,

Ron ik vind persoonlijk <zonder jouw topic te hebben gelezen want Mattie vindt het schijnbaar nodig om te censureren> dat Fatima Elatik wat harder moet trekken aan haar werkzaamheden in Amsterdam.

Waarschijnlijk moet ze nog "groeien" in haar rol. En sinds het incident met Theo van Gogh is ze erg op de vlakte en had ze nog niet eens het fatsoen om bij een AEL meeting in Rotterdam netjes af te bellen.

Laat zien hoe Fatima met Marokkanen omgaat, precies hetzelfde als de eerste generatie..


Beste Rafiq,

Even op drie punten een reactie:

1. Fatima. Nee, Fatima Elatik is juist een echte vertegenwoordiger van de 2e generatie.

Zij is 100% Amsterdamse en heeft geen enkele moeite met haar identiteit, noch als bewuste moslima, noch als Marokkaanse, noch als Nederlandse wethouder!

In de reacties die ik bij mijn topic plaatste, vind ik dit dan ook het meest juiste:

"Fatima is niet geintegreerd, Fatima is moslim en gewoon zichzelf . Toch: een geweldig voorbeeld voor iedereen in Nederland (en in de wereld?)".


Natuurlijk is er op een jonge moslima-politicus als Elatik die juist vanwege haar moslim-zijn de media met veel bijbedoelingen over zich heen krijgt, nog allerlei aan te merken. Volgens mij liet zij bij de Aischa affaire steken vallen waar de kwaadwillige Van Gogh van profiteerde...

En ze baalt natuurlijk dubbel wanneer ze daarbij nog eens haar 'eigen' mensen met de nodige fundies over zich heen krijgt als jouw Cheppih en S. Mohamed uit de Otterstraat.



2. De topic-titel . Waarom gaf ik dit topic bewust een uitdagende titel...?

Die dag stonder er wel drie negatieve topics over homo's op dit pb. En daar zocht ik een tegen-titel voor!

Lees voor het gruwelijke fundamentalisme de teksten op:

Homoseksualiteit Bron van al het KWAAD! van Is,: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=64279

Volgens jou moet je niet van "fundamentalisme" spreken! Maar hoe moet je dit misbruik van religie dan wel aanduiden...??? Als "fascisme"...? Doe jij maar een voorstel!



3. Maroc.nl. Daar lijkt me dan ook de reden te liggen voor het censureren van die emotioneel reagerende Mattie die AHA op dit pb als "klitloze sloerie" neerzette...

Mattie had zich natuurlijk gisteren net als ik aan die fundamentalistische teksten over homo's geërgerd... Maar toen hij mijn titel las, werkte bij deze Marokkaanse macho de schok der herkenning:

Kijk, weer zo'n soort AHA, maar nu eentje van onszelf die haar eigen nest bevuilt, en nog wel mijn bloedeigen Maroc.nl...! Meteen weg met dat wijf!

En je weet, beste Rafiq - zoals je hier vaak over je eigen moskeeën hebt beschreven, als een Marokkaan zich beledigd voelt durven zijn "broeders" hem geen ongelijk te geven en gaan meteen om hem heen staan.

Als in jouw straat of in de Otterstraat (of bij mij) men denkt dat een Marokkaan beledigd wordt, vliegen alle deuren open en stromen de "broeders" toe om zonder na te denken, verhaal te halen bij de "dader"...

Bij ons in Nederland gebeurt dit in het klein, in Marokko gebeurt dit in het groot. Jij, Rafiq, bent veel te kritisch om dat niet meteen te doorzien en je doet vaak je mond erover open...! Je gebruikte er zelfs dure woorden voor...

Kijk daar zou nu juist het verschil moeten liggen tussen de eerste en tweede generatie...! Maar maak jij dat jouw generatie (en dus aan Matt_ttie) maar eens duidelijk...!

Ron

jaja
30-05-03, 10:14
Geplaatst door Ron Haleber
[B]Lennart daar lijkt me juist wél iets mis mee...!

Met het ontkennen van dingen kun een eeuwigheid bezig blijven en aan mensen de indruk geven dat je gelijk hebt...precies ... dat is nunet wat ik altijd beweer. Verzamel ALLE feiten, en wees daarbij niet selectief. Het is vrij gemakkelijk te oordelen als je wel lijstjes maakt met de negatieve zaken van één partij, maar je niet diezelfde kritische blik richt op de andere partij.


Ik denk aan jouw discussies met de rechtse rakkers hier. Die ontkennen ook altijd alles wat jij goed gedocumenteerd aandraagt! Lennart en zijn goedbedocumenteerde betogen ... Ik was een keer zo dom om een "feit" van Lennart voor waar aan te nemen. Na een tijdje zei Lennaart doodleuk dat het "feit" waar was omdat ik het niet aanvocht. Ik citeerde vervolgens Lennart eerste bijdrage waarin hij het zelf als feit naar voren bracht ... waarop Lennart vertelde dat hij wel vaker gewoon dingen hier poneert en als niemand ze weerlegt ze wel waar zullen zijn? Als er wel oppositie kwam dan wou hij weleens opzoek gaan of hij het ook kon staven ... Gek genoeg vertrouw ik de meeste stellingen van Lennart sindsdien niet meer zo ...


Ontkennen heeft nimmer bijgedragen aan enige kennis over de belangrijke zaken waar het ons om gaat!
Neem VB-er Mika maar als voorbeeld!

Ron Haleber
30-05-03, 10:27
Geplaatst door jaja
precies ... dat is nunet wat ik altijd beweer. Verzamel ALLE feiten, en wees daarbij niet selectief. Het is vrij gemakkelijk te oordelen als je wel lijstjes maakt met de negatieve zaken van één partij, maar je niet diezelfde kritische blik richt op de andere partij.

Lennart en zijn goedbedocumenteerde betogen ... Ik was een keer zo dom om een "feit" van Lennart voor waar aan te nemen. Na een tijdje zei Lennaart doodleuk dat het "feit" waar was omdat ik het niet aanvocht. Ik citeerde vervolgens Lennart eerste bijdrage waarin hij het zelf als feit naar voren bracht ... waarop Lennart vertelde dat hij wel vaker gewoon dingen hier poneert en als niemand ze weerlegt ze wel waar zullen zijn? Als er wel oppositie kwam dan wou hij weleens opzoek gaan of hij het ook kon staven ... Gek genoeg vertrouw ik de meeste stellingen van Lennart sindsdien niet meer zo ...

Jaja, hiermee heb je natuurlijk groot gelijk...! Maar op een pb als dit is zo'n zware wetenschappelijk eis van "alle feiten verzamelen" natuurlijk nooit waar te maken... Je moet de lat niet te hoog leggen!

Zoals je meld, is op dit pb zelfs Lennart niet altijd te vertrouwen...! Laat staan ikzelf of Maarten...!

Je moet het je discussianten natuurlijk niet te makkelijk maken! Maar het lijkt me echt niet jouw gewoonte dat je dat vaak doet. Jij bent evenals Maarten toch de terriër van dit pb - die van het goede en niet van het pitbull ras natuurlijk!...!

In het voordeel van Lennart spreekt dat hij meestal erg relevante links bij zijn beweringen opgeeft...

Donna
30-05-03, 11:24
Ron, je bewijst weer eens dat je ongevoelig bent voor toon en nuance.

Als je het topic van Is, goed gelezen had, dan had je eruit kunnen halen dat hij daarin een vergelijking trekt met de moslim gemeenschap. Met andere woorden: hij focussed de aandacht op incidenten, rekent die incidenten aan de gehele homo-gemeenschap toe en eist dan op hoge toon dat homo's zich ervan distantieren.....

Met andere woorden: hij stelt een mechanisme aan de kaak... dat topic was niet 'zomaar tegen homo's gericht' en Is, is alles behalve een fundi.. hij oefent hier voor retoricus..

Dat jij als briljant islamoloog en anderszins verlicht wetenschapper dat niet ziet. Vreemd.

Verder lijk je de reactie van Lennart ook letterlijk op te vatten: Lennart verwijst cynisch naar de houding van chatoloog, die erom bekend staat feiten te ontkennen. Dat Lennart dat ironisch bedoelt zie je niet eens.

Ron Haleber
30-05-03, 12:49
Geplaatst door Donna
Ron, je bewijst weer eens dat je ongevoelig bent voor toon en nuance.

Als je het topic van Is, goed gelezen had, dan had je eruit kunnen halen dat hij daarin een vergelijking trekt met de moslim gemeenschap. Met andere woorden: hij focussed de aandacht op incidenten, rekent die incidenten aan de gehele homo-gemeenschap toe en eist dan op hoge toon dat homo's zich ervan distantieren.....

Met andere woorden: hij stelt een mechanisme aan de kaak... dat topic was niet 'zomaar tegen homo's gericht' en Is, is alles behalve een fundi.. hij oefent hier voor retoricus..

Dat jij als briljant islamoloog en anderszins verlicht wetenschapper dat niet ziet. Vreemd.



Ik vind dit totaal onzin gezien de hieronderstaande berichten die hij op de betreffende thread neerzette:

Opening: "Ik eis bij deze dat deze Homo`s afstand doen van hun z.g.n gevoelens,
Die homo`s zijn nergens goed voor, en hun gedrag past niet bij onze verlichte westerse Beschaving.
Aldus zodoende, zie hier,...."

Antwoord aan Dutchguy: "Nee, niet mee eens.
Ik eis dat je afstand neemt van deze homo`s,
Doe je dat niet, dan ben je net zo achterlijk als al die andere homo`s.

Anders rot je maar op naar je Achterlijke homoland."


Dit is volgens mij puur racisme, zet voor homo's maar eens Joden / moslims / Palestijnen etc. Duidelijk...?



P.S.

Donna, ik dacht dat we toch echt tot een afspraak waren gekomen dat wij elkaar beiden met rust lieten en niet meer op elkaars bijdragen zouden reageren...!

Ik weet dat je er een reuzelol in hebt om mij - zoals eerder hierboven - met je leugenachtige insinuaties en laster, gemene leugens en bedrog te achtervolgen. Ik ben daar echt niet langer van gediend...!

Een dame op dit pb noemde je al viswijf, mijn oordeel was en is nog veel erger. Ik heb absoluut geen enkele interesse in je! Laten we het dus leuk houden en bespaar het mij je te moeten beledigen!

Er zijn voldoende mensen op dit pb die aandacht aan je willen schenken en aan wie je je aandacht kwijt kunt. Zet mij net als ik jou dus op de negeerlijst.

Bij voorbaat dank. Ron.

Simon
30-05-03, 13:01
Geplaatst door Ron Haleber
Dit is volgens mij puur racisme, zet voor homo's maar eens Joden / moslims / Palestijnen etc. Duidelijk...?


Ik las het als een poging om de westerse maatschappij een soort spiegel voor te houden. In de trant van: zo redeneren westerlingen over moslims dus ik laat nu eens zien hoe dat over homo's klinkt. Ik vind het een nogal mislukte poging dus ik heb de discussie verder niet zo gevolgd.

Simon

Donna
30-05-03, 13:03
Geplaatst door Ron Haleber
Ik vind dit totaal onzin gezien de hieronderstaande berichten die hij op de betreffende thread neerzette:

Opening: "Ik eis bij deze dat deze Homo`s afstand doen van hun z.g.n gevoelens,
Die homo`s zijn nergens goed voor, en hun gedrag past niet bij onze verlichte westerse Beschaving.
Aldus zodoende, zie hier,...."

Antwoord aan Dutchguy: "Nee, niet mee eens.
Ik eis dat je afstand neemt van deze homo`s,
Doe je dat niet, dan ben je net zo achterlijk als al die andere homo`s.

Anders rot je maar op naar je Achterlijke homoland."


Dit is volgens mij puur racisme, zet voor homo's maar eens Joden / moslims / Palestijnen etc. Duidelijk...?

En dat was dus precies wat Is, duidelijk wilde maken. Of denk je dat Is, als zijnde 'moslimfundie' (zoals jij hem noemde in je topic) het 'op zou nemen voor de verlichte westerse beschaving'?

Zet voor alles idd maar eens moslims. Dan lees je precies wat 'rechts' telkens van moslims verwacht. En dat wilde Is, dus overbrengen.




Geplaatst door Ron Haleber
P.S.

Donna, ik dacht dat we toch echt tot een afspraak waren gekomen dat wij elkaar beiden met rust lieten en niet meer op elkaars bijdragen zouden reageren...!

Ik weet dat je er een reuzelol in hebt om mij - zoals eerder hierboven - met je leugenachtige insinuaties en laster, gemene leugens en bedrog te achtervolgen. Ik ben daar echt niet langer van gediend...!

Een dame op dit pb noemde je al viswijf, mijn oordeel was en is nog veel erger. Ik heb absoluut geen enkele interesse in je! Laten we het dus leuk houden en bespaar het mij je te moeten beledigen!

Er zijn voldoende mensen op dit pb die aandacht aan je willen schenken en aan wie je je aandacht kwijt kunt. Zet mij net als ik jou dus op de negeerlijst.

Bij voorbaat dank. Ron.

Nou, we waren tot geen enkele afspraak gekomen. Jij riep iets en ik moest daarom lachen. Maar als ik op je negeerlijst sta, hoe kan het dan dat je mijn berichten nog kunt quoten?

:confused:

Vreemd.......

Is,
30-05-03, 13:08
Geplaatst door Donna
Ron, je bewijst weer eens dat je ongevoelig bent voor toon en nuance.

Als je het topic van Is, goed gelezen had, dan had je eruit kunnen halen dat hij daarin een vergelijking trekt met de moslim gemeenschap. Met andere woorden: hij focussed de aandacht op incidenten, rekent die incidenten aan de gehele homo-gemeenschap toe en eist dan op hoge toon dat homo's zich ervan distantieren.....

Met andere woorden: hij stelt een mechanisme aan de kaak... dat topic was niet 'zomaar tegen homo's gericht' en Is, is alles behalve een fundi.. hij oefent hier voor retoricus..

Dat jij als briljant islamoloog en anderszins verlicht wetenschapper dat niet ziet. Vreemd.

Verder lijk je de reactie van Lennart ook letterlijk op te vatten: Lennart verwijst cynisch naar de houding van chatoloog, die erom bekend staat feiten te ontkennen. Dat Lennart dat ironisch bedoelt zie je niet eens.

Ey Donna,

Is deze kerel tevaak van z`n fiets gevallen ofzo,
IK beledig helemaal niemand, `kheb gewoon `t JMT virus te pakke,
nu ze gebanned is enzo weejewel...:)

Is,
30-05-03, 13:10
Geplaatst door Ron Haleber
Ik vind dit totaal onzin gezien de hieronderstaande berichten die hij op de betreffende thread neerzette:

Opening: "Ik eis bij deze dat deze Homo`s afstand doen van hun z.g.n gevoelens,
Die homo`s zijn nergens goed voor, en hun gedrag past niet bij onze verlichte westerse Beschaving.
Aldus zodoende, zie hier,...."

Antwoord aan Dutchguy: "Nee, niet mee eens.
Ik eis dat je afstand neemt van deze homo`s,
Doe je dat niet, dan ben je net zo achterlijk als al die andere homo`s.

Anders rot je maar op naar je Achterlijke homoland."


Dit is volgens mij puur racisme, zet voor homo's maar eens Joden / moslims / Palestijnen etc. Duidelijk...?



P.S.

Donna, ik dacht dat we toch echt tot een afspraak waren gekomen dat wij elkaar beiden met rust lieten en niet meer op elkaars bijdragen zouden reageren...!

Ik weet dat je er een reuzelol in hebt om mij - zoals eerder hierboven - met je leugenachtige insinuaties en laster, gemene leugens en bedrog te achtervolgen. Ik ben daar echt niet langer van gediend...!

Een dame op dit pb noemde je al viswijf, mijn oordeel was en is nog veel erger. Ik heb absoluut geen enkele interesse in je! Laten we het dus leuk houden en bespaar het mij je te moeten beledigen!

Er zijn voldoende mensen op dit pb die aandacht aan je willen schenken en aan wie je je aandacht kwijt kunt. Zet mij net als ik jou dus op de negeerlijst.

Bij voorbaat dank. Ron.

Ey Ouwe,

Lintje of niet, `kweet je te vinden hoor..:hihi:
Hmm Donna begreep precies wat ik met m`n topic bedoelde
Misschien zou je die andere topic ook es moeten bekijken, waarin ik Sony de schuld geef van al ut kwaad.

Of heb ik hier te maken met `n narrominded soul, volgens mij wel,
Je houdt je meer bezig met andere mensen dan dat je daadwerkelijk iets toevoegd aan `t forum.

`kbegrijp wel waarom je hier naar toekomt, de site wordt nou eenmaal wat vaker bezocht dan die schroothoop die jij inelkaar gezet hebt...

Let strax ff op, `kga de Maoisten over de schuld van geven..;auw2:

Geef die vent `n rollator...

jaja
30-05-03, 13:11
Geplaatst door Ron Haleber
[B]Jaja, hiermee heb je natuurlijk groot gelijk...! Maar op een pb als dit is zo'n zware wetenschappelijk eis van "alle feiten verzamelen" natuurlijk nooit waar te maken... Je moet de lat niet te hoog leggen! Mijn probleem is dat je anderen - gek genoeg altijd mensen die het in meer of mindere mate niet met jou eens zijn :) - methodologische verwijten gaat maken dat ze niet alles in ogenschouw nemen wat relevant is ... en vervolgens zeg je dat je dat zelf natuurlijk hier ook niet doet ...
Dat je niet alles mee neemt in je betogen .. best .. zelfs de wetenschap is dat enkel het loffelijk streven, het lukt niemand (zelfs duitse artikelen met meer voetnoten dan tekst lukt het niet!!). Maar als je dus zelf de lat wel extra laag legt omdat je op een pb zit ... (overigens je mede-prikkers zijn vast blij met deze opmerking dat zij zelfs het streven naar objectiviteit van jou niet hoeven te verwachten ...) dan moet je niet steeds afgeven op de lage lat van anderen ... lijkt mij...:)


Zoals je meld, is op dit pb zelfs Lennart niet altijd te vertrouwen...! Laat staan ikzelf of Maarten...!

Je moet het je discussianten natuurlijk niet te makkelijk maken! Maar het lijkt me echt niet jouw gewoonte dat je dat vaak doet. Jij bent evenals Maarten toch de terriër van dit pb - die van het goede en niet van het pitbull ras natuurlijk!...! waarna vervolgens sommigen een beetje rood voor ogen zien ... gezien de uitbarstingen van jullie de laatste periode dat ik mij wat intensiever op het forum vertoonde ....


In het voordeel van Lennart spreekt dat hij meestal erg relevante links bij zijn beweringen opgeeft...
"niet alles wat geschreven staat is waar" dat geldt driedubbel op het internet ... Ook internetsites moeten getoetst worden voordat je ze voetstoots als "bewijs"accepteert. Net als een auteur selecteert een web-page-bouwer zijn materiaal ... met de juiste selectiecriteria kun je bijna alles bewijzen ...

Donna
30-05-03, 13:12
Geplaatst door Is,
Ey Donna,

Is deze kerel tevaak van z`n fiets gevallen ofzo,
IK beledig helemaal niemand, `kheb gewoon `t JMT virus te pakke,
nu ze gebanned is enzo weejewel...:)

Ey Is,

Geen idee....... ik zou het echt niet weten.

Gods werken zijn ondoorgrondelijk ensjow.

Maargoed. Staat er file op weg naar Zandvoort?

Kijk ff..... dan kennuh we de boulevard onveilig maken.....

Is,
30-05-03, 13:14
Geplaatst door Donna
Ey Is,

Geen idee....... ik zou het echt niet weten.

Gods werken zijn ondoorgrondelijk ensjow.

Maargoed. Staat er file op weg naar Zandvoort?

Kijk ff..... dan kennuh we de boulevard onveilig maken.....

Er staat file, en de treinen rijden ook vertraagd,
en `kzit op kantoor te nixen...pff `kging net ff lunche,
Alle Allochtone uit m`n buurt gaan lekka naar Z`voort.

Blonde Meisjes aanranden, en poten rammen,
Waarom hoor ik je vrage?

Nou, Dat komt omdat zij de bronnen zijn van al het kwaad!

Donna
30-05-03, 13:17
Geplaatst door Is,
Er staat file, en de treinen rijden ook vertraagd,
en `kzit op kantoor te nixen...pff `kging net ff lunche,
Alle Allochtone uit m`n buurt gaan lekka naar Z`voort.

Blonde Meisjes aanranden, en poten rammen,
Waarom hoor ik je vrage?

Nou, Dat komt omdat zij de bronnen zijn van al het kwaad!


:droef: .... terwijl jij op kantoor zit zit ik thuis.... ik ga zo maar naar het vondelpark ofsjow... misschien kan ik daar nog een allochtoon zo gek krijgen me aan te randen ;).... zandvoort is dus een no go......

lennart
30-05-03, 13:35
Ik vind dat Donna haar smilies altijd poneert alsof dat waar is :( Daarentegen gebruikt Jaja zelden smilies :( En ron is gewoon niet goed in ironie :cool: Daarom ben ik fan van Chatoloog, hij zal deze aantijgingen ontkennen... omdat er geen bewijs voor is! Het is gewoon niet eerlijk! :vingers:

Donna
30-05-03, 13:38
Smilies poneer als of dat waar is...... :D <<<

Alsof wat waar is?

Je praat weer raadsels........

Couscousje
30-05-03, 13:40
Geplaatst door rafiq
Schijnbaar zijn er nieuwe regels in welke berichten worden geweerd of toegestaan.

En als Maroc.nl niet meer in de mediabelangstelling staat dan zal de radicale prietpraat wel weer de kop op steken..

Het thema; Waar gehakt wordt vallen spaanders is op Mattie van toepassing.

Waar was Mattie bij Yehi en bij CC?

Schijnbaar is dat een goede afspiegeling van de "Marokkaanse community" .

Ik vraag me af wat de naam Cc doet in bovenstaande tekst.

Heb je je trauma over je te kleine penis waar te vaak op getrapt wordt nog steeds niet verwerkt, Brammetje?

Cc

Is,
30-05-03, 13:40
Trouwen, `kvind die Fatima Elatik `n raar wijf, beetje hyporciet! Mag dat?

Donna
30-05-03, 13:42
Geplaatst door Is,
Trouwen, `kvind die Fatima Elatik `n raar wijf, beetje hyporciet! Mag dat?

Nee, sorry.....

:zweep:

Nou moet ik je weer zwepen..... :droef:

Is,
30-05-03, 13:44
Geplaatst door Donna
Nee, sorry.....

:zweep:

Nou moet ik je weer zwepen..... :droef:

Zwepen is toh helemaal niet erg..:hihi:
Maaruuh moet jij niet naar Vondelpark...:stout:

`kheb al `n Marokkaan daarnaartoe gestuurd, met omschrijving van Donna..

He seeks U..

Ramzi
30-05-03, 13:45
Geplaatst door Donna
Nee, sorry.....

:zweep:

Nou moet ik je weer zwepen..... :droef:

Ow maar dat vindt kleine Is helemaal nie erg hoor... straks over een aantal dagen wordt je persoonlijk door hem uitgenodigd om dat bij hem thuis te doen!

He Is?

:rolleyes:

Donna
30-05-03, 13:46
Geplaatst door Is,
Zwepen is toh helemaal niet erg..:hihi:
Maaruuh moet jij niet naar Vondelpark...:stout:

`kheb al `n Marokkaan daarnaartoe gestuurd, met omschrijving van Donna..

He seeks U..


Jaah... maar ik ben lui......... geen zin om te bewegen.

Geef 'm mijn adres :stout: :D

Ramzi
30-05-03, 13:46
Geplaatst door Is,
Zwepen is toh helemaal niet erg..:hihi:


Zei'k het je nie... :hihi:

Is,
30-05-03, 13:47
Geplaatst door Ramzi
Ow maar dat vindt kleine Is helemaal nie erg hoor... straks over een aantal dagen wordt je persoonlijk door hem uitgenodigd om dat bij hem thuis te doen!

He Is?

:rolleyes:

Sssssssssht nog 16Nachtjes slapen!

Donna
30-05-03, 13:48
Geplaatst door Ramzi
Ow maar dat vindt kleine Is helemaal nie erg hoor... straks over een aantal dagen wordt je persoonlijk door hem uitgenodigd om dat bij hem thuis te doen!

He Is?

:rolleyes:


Ey, gezellie :D

Kom jij dan ook..?

Ramzi
30-05-03, 13:49
Geplaatst door Donna
Ey, gezellie :D

Kom jij dan ook..?

Als ik nie gezweept hoeft te worden kom ik ook... :D

Ramzi
30-05-03, 13:51
En nog iets... als Elatik ook wordt uitgenodigd door Is,

:Iluvu:

Is,
30-05-03, 13:52
`kga wel shi Party geven, en Ur all are invited..:D

Ramzi
30-05-03, 13:55
Geplaatst door Is,
`kga wel shi Party geven, en Ur all are invited..:D

Incluis Elatik?

:boogie:

Donna
30-05-03, 14:06
Geplaatst door Is,
`kga wel shi Party geven, en Ur all are invited..:D



Count me in :cool:

Ben wel in voor een feessie......... :wohaa:

En nee Ramzi... ik zal je niet zwepen. Maar je moet wel je mail checken.... :stout:

Is,
30-05-03, 14:08
Geplaatst door Ramzi
Incluis Elatik?

:boogie:

Wrom niet,

`kmoet ff `n Grill zien te regelen,

BBQ in Magnetron lijkt me niet zo geslaagd,
En iedereen moet wat meenemen,

Ramzi `knoteer jou voor `n schaap, en Donna voor al het drinken,
Non en Alcoholisch.

Donna
30-05-03, 14:12
Geplaatst door Is,
Wrom niet,

`kmoet ff `n Grill zien te regelen,

BBQ in Magnetron lijkt me niet zo geslaagd,
En iedereen moet wat meenemen,

Ramzi `knoteer jou voor `n schaap, en Donna voor al het drinken,
Non en Alcoholisch.


Ik neem halal-wijn en whiskey mee. Dan kennuh we allemaal dronken worden want als ik het als halal aan jullie weet te slijten krijg ik de schuld en de hellepijn, niet jullie :stout:

Jullie vertrouwen me toch? :strik:

Is,
30-05-03, 15:46
Geplaatst door Donna
Ik neem halal-wijn en whiskey mee. Dan kennuh we allemaal dronken worden want als ik het als halal aan jullie weet te slijten krijg ik de schuld en de hellepijn, niet jullie :stout:

Jullie vertrouwen me toch? :strik:


I read yr Mail..
Thx..:)

`ksprak Y en K ook nog vanmiddag..:)
Drukke mannen, ze herkenden me niet eens meer..:jammer:
Gister was er `n leuke meeting, en ik was niet invited...;)

Couscousje
30-05-03, 20:57
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Oh weledele heer Ron die al 'die mensen' kent, je hebt mijn ingrijpen niet correct geinterpreteerd. Ik was en ben me er terdege van bewust dat het niet Elatik maar 'Ron die Elatik kent' geweest is die dit topic geopend heeft. Zonder al te patserig en hautain te doen over dit door mij doorziene feit moet ik zeggen dat ik dit intellectueel hoogstandje van mijner zijde een puike prestatie vind.

Je begon je relaas over de publiciteitsstunt van Elatik met een alinea waarin je ons eens haarfijn uitlegde hoe jij denkt/dacht dat Elatik over Maroc.NL denkt. Daarin stelde je dat ze jouw actie, het plaatsen van een topic die (op het eerste stuk na) geheel en al gewijd is aan Elatiks voltrekken van een huwelijk, absoluut niet op prijs stelt. Je zegt daarin dat ze namelijk schijt aan Maroc.NL en Maroc.NL-ers heeft. Het was in de buurt van deze frase dat ik dacht: we willen Elatik toch niet boos maken. Want stel je eens voor dat ze ons nog meer zal verachten dan ze al doet. Ik heb vervolgens 1 bij 1 opgeteld en het resultaat geproduceerd. Dat resultaat is dus geen censuur, maar de in vervulling laten gaan van de vurige wens van Elatik om niet als topic op Maroc.NL te verschijnen.

De volgende keer dat je meent uit te moeten maken hoe anderen over Maroc.NL denken stel ik voor dat je ze gewoon zelf een topic laat openen i.p.v. te gaan lopen raaskalken over hoe jij denkt dat de persoon in kwestie over Maroc.NL denkt. Ook zou ik het zeer op prijs stellen als je de Maroc.NL-ers naar buiten toe niet afschildert als een groep mensen die anderen in topics eens flink onderschijten. Dat er een topic op deze site voorbij getrokken is waarin het een en ander aan gal over Elatik gespuid is, zal ik absoluut niet ontkennen, maar het is niet jouw taak om net die ene topic eruit te pikken en Mevrouw van dat heuglijke feit op de hoogte te stellen. Ik vind dat matennaaierij. Ik weet namelijk zeker dat er genoeg Maroc.NL-ers haar wel mogen, en door jouw toedoen heeft ze dus een verkeerd beeld gekregen van Maroc.NL. Dus 'Ron die al die mensen kent', het is leuk dat je zo pontificaal op dit forum meediscussieert, maar naai ons in die schaarse tijd dat je offline bent geen oor aan zodat jij weer wat voer hebt voor een topic.

CYA............(in Big Brother I)

Ooooooooooooooooooooh sssssssssssmokin'!

:duim:

Cc

Is,
30-05-03, 21:06
Geplaatst door Couscousje
Ooooooooooooooooooooh sssssssssssmokin'!

:duim:

Cc


Ma Galla fih walloe,
Sjaref Meskeen waqef ie moet...

Ron Haleber
31-05-03, 01:18
Geplaatst door Donna
En dat was dus precies wat Is, duidelijk wilde maken. Of denk je dat Is, als zijnde 'moslimfundie' (zoals jij hem noemde in je topic) het 'op zou nemen voor de verlichte westerse beschaving'?

Zet voor alles idd maar eens moslims. Dan lees je precies wat 'rechts' telkens van moslims verwacht. En dat wilde Is, dus overbrengen.

Nou, we waren tot geen enkele afspraak gekomen. Jij riep iets en ik moest daarom lachen.
:confused:


Even heel kort want ik heb andere dingen te doen...

Je hebt duidelijk je compagnon in die Is gevonden waar je heerlijk pagina's vol oneliners mee volschrijft...

Die Is is echt iemand voor jou, een lompe en grove boerenkinkel. Hij mist net als jij het minimum aan beschaving dat je in Nederland jegens je medemensen in acht hoort te nemen.

De draai die jij aan dat topic van Is geeft, gaat er bij mij niet in. Racisme blijft voor mij racisme - ook als het uitwisselbaar is... Jij vindt - heel typerend voor je - dat soort spelletjes prachtig! Hoop dat ze het in het MO net zo leuk als jij vinden!


Hopelijk reageer je nooit meer op mijn topics... Als je ooit nog de brutaliteit hebt weer op een bericht van mij te reageren zet ik voortaan een standaard-formule neer dat ik absoluut niets met je te maken wil hebben.

Veel plezier met je nieuwe vriend...!