PDA

Bekijk Volledige Versie : MSN problemen, hulp nodig pleassseeee



Pixelshade
29-05-03, 21:36
http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?threadid=64319&pagenumber=2

lees maar, met screenshots en al, hulp zou zeeeeerrrr gewaardeerd worden

Ahlu_Sunaah
29-05-03, 21:40
>dat ik hem dus verdomme niet geinstaleerd krijg, maakt niet van welke website ik hem ook download

Ik had je willen helpen ....maar je hebt me telleurgesteld met je gevloek...je respecteerd niet eens god....hierdoor verdient ook geen respect van mij....volgens mij weet je echt niet wat je zegt...

Pixelshade
29-05-03, 21:50
Geplaatst door Ahlu_Sunaah
>dat ik hem dus verdomme niet geinstaleerd krijg, maakt niet van welke website ik hem ook download

Ik had je willen helpen ....maar je hebt me telleurgesteld met je gevloek...je respecteerd niet eens god....hierdoor verdient ook geen respect van mij....volgens mij weet je echt niet wat je zegt...

beste ahlu, waar disrespecteer ik God dan?
ik zei alleen verdomme en geen God ervoor :moe:

Orakel
29-05-03, 22:06
Weet niet of je er wat aan hebt, maar:

http://msn.skit3000.tk/

of http://forum.tweakzone.nl/forum/20

Waterval
29-05-03, 22:08
Pixel, fokkop dat het bij jou niet werkte. De tips en downloads die TG mij gaf werkten wel. Heb je alle andere msn zooi afgesloten en eraf gepleurd?

barfly
29-05-03, 22:14
Geplaatst door Pixelshade
http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?threadid=64319&pagenumber=2

lees maar, met screenshots en al, hulp zou zeeeeerrrr gewaardeerd worden

Win98 SE NL editie :moe:

Heb je al eens overwogen om gewoon Win2k te gebruiken? :)

Pixelshade
29-05-03, 22:19
Geplaatst door Waterval
Pixel, fokkop dat het bij jou niet werkte. De tips en downloads die TG mij gaf werkten wel. Heb je alle andere msn zooi afgesloten en eraf gepleurd?

ja i know, ik zit nu ook zwaar in de shit, ik kan msn 5 ook niet meer instaleren

~Panthera~
29-05-03, 22:58
Geplaatst door Pixelshade
ja i know, ik zit nu ook zwaar in de shit, ik kan msn 5 ook niet meer instaleren
-----------

Als die downloads wel werkte, WAT is er dan nu ?
Verkeerde patch ?? :moe:

:D

sadeeQ
29-05-03, 22:59
Geplaatst door Pixelshade
ja i know, ik zit nu ook zwaar in de shit, ik kan msn 5 ook niet meer instaleren

:fucyc:

hmm.haal alle msn troep weg met windows verkenner desnoods,en maak je register schoon en download msn 4.7 en kies daarna voor een upgrad naar 5.0 en hou het daarbij :haha: :haha:

:maf3: maar eeuh broeder wordt geen tijd voor een upgrad naar win 2000 of win xp? je loopt een decenia achter man.en alle software is gratis te downloaden :boer: je zal misschien allen wat meer geheugen erbij moeten gooien en een hogere processor ,maar over een paar weken is de pc dumpdag en kun je je slag slaan

~Panthera~
29-05-03, 23:05
Geplaatst door sadeeQ
:fucyc:

hmm.haal alle msn troep weg met windows verkenner desnoods,en maak je register schoon en download msn 4.7 en kies daarna voor een upgrad naar 5.0 en hou het daarbij :haha: :haha:

:maf3: maar eeuh broeder wordt geen tijd voor een upgrad naar win 2000 of win xp? je loopt een decenia achter man.en alle software is gratis te downloaden :boer: je zal misschien allen wat meer geheugen erbij moeten gooien en een hogere processor ,maar over een paar weken is de pc dumpdag en kun je je slag slaan
--------------------------


:lol: :stomp:

Pixelshade
29-05-03, 23:08
Geplaatst door sadeeQ
:fucyc:

hmm.haal alle msn troep weg met windows verkenner desnoods,en maak je register schoon en download msn 4.7 en kies daarna voor een upgrad naar 5.0 en hou het daarbij :haha: :haha:

:maf3: maar eeuh broeder wordt geen tijd voor een upgrad naar win 2000 of win xp? je loopt een decenia achter man.en alle software is gratis te downloaden :boer: je zal misschien allen wat meer geheugen erbij moeten gooien en een hogere processor ,maar over een paar weken is de pc dumpdag en kun je je slag slaan

sjoukran voor je bezorgdheid sadeeq
ik ga binnenkort gewoon een nieuwe computer hosselen want deze computer is een 500 mhz 256 sdram, een bedrijfscomputer, dus alles geintegreerd in het moederbord waardoor ik geen andere 3D en Video kaart kan kopen :S

maar waar kan ik msn 4.7 kan downloaden?

ow ja, maar sinds ik die msns niet goed verwijdered krijg, maakt het niet uit welke ik download denk ik, hij probeert altijd 6 op te starten

met windows verkenner kan ik wel leuk de map program files/messenger verwijderen, maar of dat zin heeft

en register heb ik geen vestand van

sadeeQ
29-05-03, 23:21
Geplaatst door Pixelshade
sjoukran voor je bezorgdheid sadeeq
ik ga binnenkort gewoon een nieuwe computer hosselen want deze computer is een 500 mhz 256 sdram, een bedrijfscomputer, dus alles geintegreerd in het moederbord waardoor ik geen andere 3D en Video kaart kan kopen :S

maar waar kan ik msn 4.7 kan downloaden?

ow ja, maar sinds ik die msns niet goed verwijdered krijg, maakt het niet uit welke ik download denk ik, hij probeert altijd 6 op te starten

met windows verkenner kan ik wel leuk de map program files/messenger verwijderen, maar of dat zin heeft

en register heb ik geen vestand van


http://www.msntoolz.cjb.net/

op deze site kun je onder version alle oudere versies downloaden,en er staat ook een goed werkende beta versie van msn 6.0 op.

er bestaan leuke registerclean progjes die je zo kan downloaden ,je moet wel goed weten welke sleutels van msn zijn,maar dat kun je zo vinden met google of via technische support van microshit.

Pixelshade
29-05-03, 23:45
kheb je ff een pm gestuurd sadeeq