PDA

Bekijk Volledige Versie : Aanwezigheid zionisten op Maroc.nl



Aymen
03-06-03, 11:55
Salaamoe Aleikoem,

Tot mijn grote verbazing lijkt de aanwezigheid van zionisten getolereerd te worden bij Maroc.nl, terwijl onze moslimbroeders/zusters gebanned worden omdat zij hun waarheid willen verkondigen. Het lijkt of Maroc.nl onze denkwijze eenrichting wil op uwen. Er is geen plaats meer voor vrijdenkers en mensen met een boodschap. Waar zijn de topics writers die leven in de brouwerij brachten die ons kennis gaven en meegaven. Maroc.nl Shame on U.

We leven in een land waar de vrijheid van meningsuiting geldt, alleen moet je waarheid wel aansluiten bij de waarheid van de massa. Zodat onze blanke meester trots op ons kan zijn. Slavernij was toch afgeschaft. Het nivo zakt met de dag weg.

Haal de mensen terug die de zionisten ten minste nog aanpakten op het prikbord nu komt er van alles. We worden vergiftigd door deze site omdat sommige onderwerpen wel heel ver afdwalen.

Ina lilaahi wa ina ileihi ragi oen.


Allh iehdikoem, geld is ook niet alles en denk aan jullie broeders in Paestina. Geen zionisten meer. Stop het zionistisch gevaar via MAroc.nl

Word ik nu geblokkeerd.

Aymen...

Bart
03-06-03, 12:10
Geplaatst door Aymen
Salaamoe Aleikoem,

Tot mijn grote verbazing lijkt de aanwezigheid van zionisten getolereerd te worden bij Maroc.nl, terwijl onze moslimbroeders/zusters gebanned worden omdat zij hun waarheid willen verkondigen. Het lijkt of Maroc.nl onze denkwijze eenrichting wil op uwen. Er is geen plaats meer voor vrijdenkers en mensen met een boodschap. Waar zijn de topics writers die leven in de brouwerij brachten die ons kennis gaven en meegaven. Maroc.nl Shame on U.

We leven in een land waar de vrijheid van meningsuiting geldt, alleen moet je waarheid wel aansluiten bij de waarheid van de massa. Zodat onze blanke meester trots op ons kan zijn. Slavernij was toch afgeschaft. Het nivo zakt met de dag weg.

Haal de mensen terug die de zionisten ten minste nog aanpakten op het prikbord nu komt er van alles. We worden vergiftigd door deze site omdat sommige onderwerpen wel heel ver afdwalen.

Ina lilaahi wa ina ileihi ragi oen.


Allh iehdikoem, geld is ook niet alles en denk aan jullie broeders in Paestina. Geen zionisten meer. Stop het zionistisch gevaar via MAroc.nl

Word ik nu geblokkeerd.

Aymen...

Pffff, ik weet niet waar je het over hebt hoor. Welke zionisten? Ik zie ze zo niet. En als je Waiting, Magden David, Kidon en dergelijke bedoelt ben je een maand te laat. Ik zie ze in ieder geval niet meer hier prikken.

Die "broeders" van je die geband zijn? Het zegt meer iets over jou dan over de beheerders van Maroc.nl. Lieden die intolerantie en haat verkondigen (de term "vrijdenkers" is werkelijk te belachelijk voor woorden) hebben geen plaats op een site in een vrij land. Of ze nou zionisten, moslims of buschauffeurs zijn. Punt.

indygirl_roosje
03-06-03, 13:04
Ach ja, die zionisten. Ik kan me ook aan hun racistische standpunten ergeren, maar censuur vooraf is in Nederland nou eenmaal verboden. Als ze echter over de schreef gaan, kan men hun berichten altijd nog verwijderen. Het enige wat ik jammer vind, is de dubbele standaard die wordt gehanteerd op maroc.nl. Yehi is geband en JMT kreeg een flinke veeg uit de pan; wanneer zijn de zionisten aan de beurt?



Groetjes,

Rosalinda.

Tomas
03-06-03, 13:12
Geplaatst door indygirl_roosje
Ach ja, die zionisten. Ik kan me ook aan hun racistische standpunten ergeren, maar censuur vooraf is in Nederland nou eenmaal verboden. Als ze echter over de schreef gaan, kan men hun berichten altijd nog verwijderen. Het enige wat ik jammer vind, is de dubbele standaard die wordt gehanteerd op maroc.nl. Yehi is geband en JMT kreeg een flinke veeg uit de pan; wanneer zijn de zionisten aan de beurt?



Groetjes,

Rosalinda.

Welke zionisten?

En waarom worden zionisten consequent als racistisch en slecht afgeschilderd terwijl de Islam zelf ook onderscheidt maakt tussen moslims en niet-moslims en mannen en vrouwen en daar zelfs wetgeving op heeft gebaseerd? Dus waarom Zionisme afschilderen als het kwaad, terwijl dit juist zo vaak gebeurt door Moslims die niets anders voorstaan?

Simon
03-06-03, 13:32
Wat een oproepen to ban van veel mensen de laatste week. Ik vind dit maar bedenkelijk, zeker als die oproep categorieën mensen betreft.

Noem man en paard en citaat zou ik zeggen !!!

Zou het door het weer komen?

Simon

BiL@L
03-06-03, 14:53
Geplaatst door Tomas
Welke zionisten?

En waarom worden zionisten consequent als racistisch en slecht afgeschilderd terwijl de Islam zelf ook onderscheidt maakt tussen moslims en niet-moslims en mannen en vrouwen en daar zelfs wetgeving op heeft gebaseerd? Dus waarom Zionisme afschilderen als het kwaad, terwijl dit juist zo vaak gebeurt door Moslims die niets anders voorstaan?

Ga jij nou maar de borst geven, het is allang tijd geweest Tomas.

biraat

Some things will never change...

Tomas
03-06-03, 15:01
Geplaatst door BiL@L
Ga jij nou maar de borst geven, het is allang tijd geweest Tomas.

biraat

Some things will never change...

Scoor je met dergelijke cryptische opmerkingen bij vriendjes ofzo?

Want mij zegt het helemaal niks.

sjo
03-06-03, 15:29
Heb hier iemand horen zeggen dat alle Joden dood moeten. Vraag me niet wie het was, maar hij/zij heeft een ban voor 2 weken.....terecht.

Had 2 jaar moeten zijn........

En verder heb ik hier door Zionisten nooit zulke ergerlijke zaken horen uitkramen.

Dus hoezo "wanneer komen de Zionisten aan de beurt ?"

Als je het zo stellt komen onherroepelijk de Surinamers ook aan de beurt.
Is het dat wat je wenst Roosje ?

groeten
sjo

BiL@L
03-06-03, 15:49
Ja Matt_ttie, vertier. Maar zionisten kun je toch niet verbannen op het ogenblik, daar je dan waarschijnlijk zelfs maroc.nl uit de lucht kunt gaan halen wil je alles wat in aanraking is geweest met 'zionisme' uitbannen. We vergeten m.i. veel te snel dat meer dan een kwart op deze aarbol voor decennia deel nam/neemt aan de zionistische entiteit, en waarschijnlijk indirect zelfs heel de wereld in deze omslachtige ontwikkeling zijn/haar steentje bij draagt. Zo zag ik vanochtend tussen de tandpasta's een tube Zendium staan met als producent Sara Lee. Ook hier is men zich niet van bewust in deze globaliserende consumenten maatschappij. Wil je hier werkelijk iets tegen beginnen dan moet je eerst alles voor jezelf op een reitje zetten en er dan ook daadwerkelijk bewust van worden, van wat er met dergelijke gelden die uit uw portomonnaie kunnen komen gedaan kan worden. Tevens dient u uw omgeving hiervan op de hoogte te stellen. Dit is niet iets dat weggelegt is voor tegen bekrompenheid geageerde persoonlijkheden die door hun eigen missie het bos door de bomen niet meer zien en zich zelfs als een soort van gestandaardiseerde verworvenheid van de verlichte, 'liberaliserende' (D66) denkers zien. Dat zijn veelal het soort die veelvuldig woorden als, fundamentalist, mierenneuker, achterlijk, ouderwets, enz, in mond wensen te nemen.

Bij deze stel ik voor... aan u de keus.
:wijs:

BiL@L
03-06-03, 16:19
Even een voetnoot:

------------------------------------------------------------------------------------
consumenten maatschappij = consumenten heerschapij

Waiting
03-06-03, 17:21
Geplaatst door Bart
Pffff, ik weet niet waar je het over hebt hoor. Welke zionisten? Ik zie ze zo niet. En als je Waiting, Magden David, Kidon en dergelijke bedoelt ben je een maand te laat. Ik zie ze in ieder geval niet meer hier prikken.




Ik ben er nog en ik zal ook nog een tijdje blijven ;)

Wat de constante generalisaties betreft, sommige mensen leren het nooit.
Die zien alleen zwart-wit, rassen, huidskleur, geaardheid, nationaliteit etc...

sjo
03-06-03, 20:14
Mattie......Indi-girl-roos is heel goed in staat om te antwoorden op zo'n vraag....

groeten
sjo

mrz
03-06-03, 20:17
Ja net zoals de fascist zit ook de zionist in ons allemaal Aymen. Ik bedoel ik heb ook een hele grote spiegel nodig gehad maar ben uiteindelijk toch wel gaan inzien hoe zionistisch ik bezig ben geweest met mijn kamikazehumor en hoe onzinnig het is een bos door een paar bomen en een paar verkeerde bosjes niet meer te willen zien. :boos: Het laatste wat de wereld nodig heeft is mensen die denken dat ze moeten gaan acteren dat ze maria magdalena zouden zijn, nietwaar? :moe:

Of iemand die denkt mensen daarop te moeten wijzen en vergeet dat een beter mileu bij jezelf begint... :o

Puk
03-06-03, 22:44
Geplaatst door Aymen
Salaamoe Aleikoem,

Tot mijn grote verbazing lijkt de aanwezigheid van zionisten getolereerd te worden bij Maroc.nl, terwijl onze moslimbroeders/zusters gebanned worden omdat zij hun waarheid willen verkondigen. Het lijkt of Maroc.nl onze denkwijze eenrichting wil op uwen. Er is geen plaats meer voor vrijdenkers en mensen met een boodschap. Waar zijn de topics writers die leven in de brouwerij brachten die ons kennis gaven en meegaven. Maroc.nl Shame on U.

We leven in een land waar de vrijheid van meningsuiting geldt, alleen moet je waarheid wel aansluiten bij de waarheid van de massa. Zodat onze blanke meester trots op ons kan zijn. Slavernij was toch afgeschaft. Het nivo zakt met de dag weg.

Haal de mensen terug die de zionisten ten minste nog aanpakten op het prikbord nu komt er van alles. We worden vergiftigd door deze site omdat sommige onderwerpen wel heel ver afdwalen.

Ina lilaahi wa ina ileihi ragi oen.


Allh iehdikoem, geld is ook niet alles en denk aan jullie broeders in Paestina. Geen zionisten meer. Stop het zionistisch gevaar via MAroc.nl

Word ik nu geblokkeerd.

Aymen...

:schok:

ZIONISTEN?? WAAR?

Geef me hun namen en ik vraag ze om hun mening!

Puk
03-06-03, 22:47
Geplaatst door indygirl_roosje
Ach ja, die zionisten. Ik kan me ook aan hun racistische standpunten ergeren, maar censuur vooraf is in Nederland nou eenmaal verboden. Als ze echter over de schreef gaan, kan men hun berichten altijd nog verwijderen. Het enige wat ik jammer vind, is de dubbele standaard die wordt gehanteerd op maroc.nl. Yehi is geband en JMT kreeg een flinke veeg uit de pan; wanneer zijn de zionisten aan de beurt?



Groetjes,

Rosalinda.

Ik vind dat roepen om een ban een ban verdient.

Puk
03-06-03, 22:55
Geplaatst door BiL@L
Ja Matt_ttie, vertier. Maar zionisten kun je toch niet verbannen op het ogenblik, daar je dan waarschijnlijk zelfs maroc.nl uit de lucht kunt gaan halen wil je alles wat in aanraking is geweest met 'zionisme' uitbannen. We vergeten m.i. veel te snel dat meer dan een kwart op deze aarbol voor decennia deel nam/neemt aan de zionistische entiteit, en waarschijnlijk indirect zelfs heel de wereld in deze omslachtige ontwikkeling zijn/haar steentje bij draagt. Zo zag ik vanochtend tussen de tandpasta's een tube Zendium staan met als producent Sara Lee. Ook hier is men zich niet van bewust in deze globaliserende consumenten maatschappij. Wil je hier werkelijk iets tegen beginnen dan moet je eerst alles voor jezelf op een reitje zetten en er dan ook daadwerkelijk bewust van worden, van wat er met dergelijke gelden die uit uw portomonnaie kunnen komen gedaan kan worden. Tevens dient u uw omgeving hiervan op de hoogte te stellen. Dit is niet iets dat weggelegt is voor tegen bekrompenheid geageerde persoonlijkheden die door hun eigen missie het bos door de bomen niet meer zien en zich zelfs als een soort van gestandaardiseerde verworvenheid van de verlichte, 'liberaliserende' (D66) denkers zien. Dat zijn veelal het soort die veelvuldig woorden als, fundamentalist, mierenneuker, achterlijk, ouderwets, enz, in mond wensen te nemen.

Bij deze stel ik voor... aan u de keus.
:wijs:

Uhhhhh.... wat kan jij soms idiote dingen beweren.

Quark
04-06-03, 00:31
Geplaatst door Puk
Ik vind dat roepen om een ban een ban verdient.

Ja precies! Dat staat ook in de policy. Waar is Yvonne?

i love israel
04-06-03, 09:10
ik ben er ook nog steeds hoor. :zwaai:

sjo
04-06-03, 19:28
Is dat de gangbare definitie van "zionist" ?

een Jood die in Israel woont, of er wil wonen is een Zionist.

Wat is er dan tegen Zionisten ? Hoe noem je Marokanen die in West-Europa wonen of willen wonen ? Heb je daar ook een naam voor ?
En je begint niet over overlast voor de "oorspronkelijke" bewoners he ?
want dan begeef je je op bijzonder glad ijs......

groeten
sjo

i love israel
04-06-03, 20:37
Wat is er dan tegen Zionisten ?

niets.


Hoe noem je Marokanen die in West-Europa wonen of willen wonen ? Heb je daar ook een naam voor ?

ja, mensen.

sjo
05-06-03, 11:50
Niet te simpel doen he ? Ook zionisten zijn mensen.

Echter, in de VN resolutie van 10 nov. 1975 worden ze "discriminerende rassisten" genoemd. Op grond van niks hoor. Er werd slechts verwezen naar een verklaring van "niet gebonden" landen van hetzelfde jaar, waarin Zionisme een bedreiging van de "wereldvrede en veiligheid" werd genoemd.
Er is bijna geen volk op de wereld die woont waar het ooit woonde.
Zionisten wensen al sinds het jaar 70 naar het land der vaderen terug te keren. Dat zouden de Arabieren ook eens moeten overwegen.
Dan was het Palestijnse probleem ook opgelost. En bovendien het Marokkaanse probleem.
Ook Canada is teruggegeven aan de Indianen (1988)
groeten
sjo

Canaris
05-06-03, 12:33
Canada is tereuggeven aan de indianen????

ben een beetje duf vandaag (36²c) dus heb niet door of dit sarcastisch was

Ik geloof en niet . Sjo .......

feiten effe op een rijtje zetten aub.

Voor zover ik weet is een pronvicie ( een hele grote provincie ) als autonoom gebied topegkend worde.

Een hele grote mensenlege provincie in het noorden van Canada

Maarten
06-06-03, 01:46
Geplaatst door Waiting
Ik ben er nog en ik zal ook nog een tijdje blijven ;)

Wat de constante generalisaties betreft, sommige mensen leren het nooit.
Die zien alleen zwart-wit, rassen, huidskleur, geaardheid, nationaliteit etc...

Ben het voor een keer met je eens.
En lást van zionisten, dat hebben we wel gehad, maar dat zie ik nu niet meer..
En Tomas stelde terecht de vraag wat er nou eigenlijk tegen zionisme was. Nou, tegen de leer zelf misschien wel niets, tenminste in 1910 niet en nu niet. Het is vooral de wijze van uitvoering van die leer geweest. Het blijft de moderne variant op de Hunnen. Maar over de wenselijke uivoering bestaan veel visies. Zionisten zat die elkaars bloed wel kunnen drinken..

Aymen, ik heb toch echt veel herrie staan trappen tegen ál te pro-Israel geluiden, en veel geschreven ten gunste van de Palestijnen, maar ik snap niet goed waarom je er nu over begint..

joop.r
06-06-03, 09:50
Ook al vind ik deze topic van de zotte en aanzette tot rasicme.
Zit ik ook nog steeds op Maroc en ben ik niet van plan weg te gaan
voor een stel personen die alleen maar eenzijdig kunnen denken.
:zwaai:

i love israel
06-06-03, 13:03
Er is bijna geen volk op de wereld die woont waar het ooit woonde.

helemaal mee eens.


Zionisten wensen al sinds het jaar 70 naar het land der vaderen terug te keren.

ben ik het ook mee eens.

maar dan begin je een stuk waar ik met verbazing naar heb zitten kijken.

beste sjo eerlijk gezegd zie ik geen maokkaans probleem. waarom zouden deze mensen hier niet mogen zijn? onze ouders zijn toch degenen die ze hierheen hebben gehaald?

en natuurlijk is er sprake van marokkaanse reljeugd, maar hoe groot is die groep eigenlijk? volgens mij niet zo groot. en is dat dan maar een reden om ze eruit te trappen? vergeet niet dat deze jongeren allemaal of in ieder geval de mesten een nederlands paspoort hebben. zij zijn net zo goed nederlander als jij en ik.

alleen zit er ook een keerzijde aan het verhaal als zijnde een AEL. die zie ik als een veel groter gevaar als de marokkaanse reljeugd. de AEL stuurt regelrecht af op het uitroeien van alle joden. deze organisatie zou wat mij betreft per direct verboden mogen worden. en niet omdat ze opkomen voor de rechten van marokkanen, maar wel omdat ze aanzetten tot haat en extremisme.

en wat betreft de canadeze indianen. waar heb jij deze info vandaan?

observer
06-06-03, 13:26
Geplaatst door Puk
Ik vind dat roepen om een ban een ban verdient. dan moet je dus nu een ban krijgen oh chips ik ook :D

Puk
06-06-03, 13:37
Geplaatst door observer
dan moet je dus nu een ban krijgen oh chips ik ook :D

:schok:

Sssssst! Misschien komen we er mee weg.

BANG ON!

sjo
07-06-03, 13:51
I love Israel , sorry voor het misverstand.........mea culpa......

Het marokkaanse probleem zag ik niet in verband met Nederlandse kut-marokkaantjes maar het lokale probleem in Noord Afrika. Of dacht je dat de Arabieren van Marokko zo lekker omgaan met de oorspronkelijke bewoners ? Fijn stel bij elkaar hoor. !!!

De info over Canada heeft destijds wereldwijd opzien gebaard . De indianen hebben grote delen van het waardevolle (!) gebied in beheer gekregen . Dat beloopt wel 90 % van het totale gebied.....
Maar het ging hier niet over Canada , maar over Zionisme.
Israel claimt 0,2 % van het "Arabische" werelddeel. Mag het ?
Niet dus.......laatst werd aan een Saudi gevraagd.......luister , als er nou 1 straatje in Tel Aviv een Joods straatje blijft. Mogen we daar dan blijven ? Het antwoord laat zich raden. "De hele straat plat dozeren en een grote moskee bouwen met parkeerterrein......."

Gaat u daar maar zitten........


Overigens, de laatste paar duizend Marokkaanse Joden hebben de oproep van het agentschap gekregen om hun biezen te pakken en voorgoed naar Israel te komen.
Maar het is in Casablanca , waar ze bijna allemaal wonen nog te lekker.



groeten
sjo

Al Sawt
07-06-03, 20:59
ILI, eerst wil ik zeggen, welkom terug.

Geplaatst door i love israel
alleen zit er ook een keerzijde aan het verhaal als zijnde een AEL. die zie ik als een veel groter gevaar als de marokkaanse reljeugd. de AEL stuurt regelrecht af op het uitroeien van alle joden. deze organisatie zou wat mij betreft per direct verboden mogen worden. en niet omdat ze opkomen voor de rechten van marokkanen, maar wel omdat ze aanzetten tot haat en extremisme.
ILI, AEL zet niet aan tot haat en zeker niet tot vernietiging van joden. Volgens mij zet je met deze leugenachtig opmerking aan tot haat, waar je zelf over zit te beklagen.

Een typerende tactiek van zionisme, is hoe men de `gevaar` aandikt en tot buitegewone proporties opblaast.

`AEL stuurt regelecht af op het uitroeien van alle joden.`
Als dit citaat van een niet-jood kwam en het ging over een organisatie als het CIDI, dan was ie tot een antisemiet gebrandmerkt.

Al Sawt
07-06-03, 21:04
Geplaatst door sjo
maar over Zionisme.
Israel claimt 0,2 % van het "Arabische" werelddeel. Mag het ?
Niet dus.......laatst werd aan een Saudi gevraagd.......luister , als er nou 1 straatje in Tel Aviv een Joods straatje blijft. Mogen we daar dan blijven ? Het antwoord laat zich raden. "De hele straat plat dozeren en een grote moskee bouwen met parkeerterrein......."


sjo Ook al bestaat israel maar voor 0,01% van Arabische grond, dat maakt het niet minder acceptabel voor ons.

i love israel
08-06-03, 00:16
Geplaatst door Al Sawt
ILI, eerst wil ik zeggen, welkom terug.
ILI, AEL zet niet aan tot haat en zeker niet tot vernietiging van joden. Volgens mij zet je met deze leugenachtig opmerking aan tot haat, waar je zelf over zit te beklagen.

Een typerende tactiek van zionisme, is hoe men de `gevaar` aandikt en tot buitegewone proporties opblaast.

`AEL stuurt regelecht af op het uitroeien van alle joden.`
Als dit citaat van een niet-jood kwam en het ging over een organisatie als het CIDI, dan was ie tot een antisemiet gebrandmerkt.

bedankt voor je wensen.

wat betreft de AEL hebben jij en ik kennelijk een andere zienswijze. waarom verbaast me dat nu niet? het oproepen tot opstand tegen de zionistische entiteit hier in nederland is wel degelijk een oproep tot haat.

waarom? omdat jij, en ik trouwens ook niet, niet aan de buitenkant van een mens kan zien of hij wel of geen zionist is.

een goed verstaander heeft maar een half woord nodig. kennelijk wil jij in deze geen goed verstaander zijn.

Marsipulami
08-06-03, 01:17
Geplaatst door i love israel
bedankt voor je wensen.

wat betreft de AEL hebben jij en ik kennelijk een andere zienswijze. waarom verbaast me dat nu niet? het oproepen tot opstand tegen de zionistische entiteit hier in nederland is wel degelijk een oproep tot haat.

waarom? omdat jij, en ik trouwens ook niet, niet aan de buitenkant van een mens kan zien of hij wel of geen zionist is.

een goed verstaander heeft maar een half woord nodig. kennelijk wil jij in deze geen goed verstaander zijn.

Ik zal je wel helpen ILI moest er ooit iemand jou of je dierbaren ooit kwaad willen doen. :)

iSrAeLgIrLy
08-06-03, 10:06
Een zionist in hart en nieren en ik zal hier ook altijd blijven hoor.
Ik :kotsen: op mensen die meningen hebben zoals degene die deze topic gepost heeft.

Even voor de duidelijkheid: ik blijf en ga hier zeker niet weg!
:fplayer:

Sawda
08-06-03, 15:21
Geplaatst door BiL@L
Even een voetnoot:

------------------------------------------------------------------------------------
consumenten maatschappij = consumenten heerschapij

Ik vind het heel interessant wat jij schrijft.
In vergelijking met vroeger let ik nu veel meer op bij het kopen van producten. Maar ja, hoe ver kan je gaan?
Hoe denk jij dat wij als moslims met deze heerschappij om moeten gaan.

Al Sawt
08-06-03, 16:14
Geplaatst door mika
Goed gesproken , zeker niet weggaan want die vlag mag overal in Nederland wapperen....ook op Maroc.nl


Mika Geniet er maar van mika.
Want er zal een tijd komen, dat de vlag voorgoed zal worden gestreken.

Al Sawt
08-06-03, 16:29
Geplaatst door i love israel
bedankt voor je wensen.

wat betreft de AEL hebben jij en ik kennelijk een andere zienswijze. waarom verbaast me dat nu niet? het oproepen tot opstand tegen de zionistische entiteit hier in nederland is wel degelijk een oproep tot haat.

waarom? omdat jij, en ik trouwens ook niet, niet aan de buitenkant van een mens kan zien of hij wel of geen zionist is.

een goed verstaander heeft maar een half woord nodig. kennelijk wil jij in deze geen goed verstaander zijn.
Ten eerste, ik heb geen enkele sympathie voor AEL.
Naar mij inziens, zal AEL een grote voordeel hebben en dat is, dat ze een bijdrage zullen leveren aan de emanicipatie van de allochtonen.
En laten we eerlijk wezen, die zogenaamde haat van de AEl valt wel mee. Want eerst had jij het over het uitroeiing van alle joden door de ideologie van AEL en dan verzacht je het tot haat aanzetten.

Maar als je de oproep om tot opstand tegen de zionistische entiteit hier in nederland te komen als haat beschouwt, hoe moet ik dan de oproep van de volksvertegenwoordiger Geert Wilders tot een liberale Jihad tegen de Islam beschouwen?


ILI, een vraagje wie is radicaler? Abu Jajah die oproept om een Joods/Palestijnse staat te creeeren of Al Sawt die voor de complete ontmanteling is van Israel?

joop.r
08-06-03, 18:44
Geplaatst door Pixelshade
steniging mogen ze op mensen zoals jou toepassen :duim:
Wat moeten ze dan met jou doen?

iSrAeLgIrLy
09-06-03, 09:46
Geplaatst door Pixelshade
steniging mogen ze op mensen zoals jou toepassen :duim:

Meen je dat? En dat noemt zich nou een goed gelovig persoon!
Sjeesj heb echt nog nooit zo'n mesjogge persoon als jou gezien..

Ikw eet denk ik wel waar al die haat vandaan komt.
JALOEZIE. Jaloezie op het feit dat joden meer 'macht' hebben en rijker zijn?
:fpetaf:

Pixelshade
09-06-03, 12:19
Geplaatst door iSrAeLgIrLy
Meen je dat? En dat noemt zich nou een goed gelovig persoon!
Sjeesj heb echt nog nooit zo'n mesjogge persoon als jou gezien..

Ikw eet denk ik wel waar al die haat vandaan komt.
JALOEZIE. Jaloezie op het feit dat joden meer 'macht' hebben en rijker zijn?
:fpetaf:

jaloezie? nee haat dat jullie een land bezetten en terroriseren, wat niet van jullie is

i love israel
09-06-03, 18:03
Geplaatst door Al Sawt
Ten eerste, ik heb geen enkele sympathie voor AEL.
Naar mij inziens, zal AEL een grote voordeel hebben en dat is, dat ze een bijdrage zullen leveren aan de emanicipatie van de allochtonen.
En laten we eerlijk wezen, die zogenaamde haat van de AEl valt wel mee. Want eerst had jij het over het uitroeiing van alle joden door de ideologie van AEL en dan verzacht je het tot haat aanzetten.

Maar als je de oproep om tot opstand tegen de zionistische entiteit hier in nederland te komen als haat beschouwt, hoe moet ik dan de oproep van de volksvertegenwoordiger Geert Wilders tot een liberale Jihad tegen de Islam beschouwen?


ILI, een vraagje wie is radicaler? Abu Jajah die oproept om een Joods/Palestijnse staat te creeeren of Al Sawt die voor de complete ontmanteling is van Israel?

wat betreft de rol van de AEL ten opzichte van de emancipatie van allochtonen hier in nederland ben ik het met je eens. ik zei dat trouwens al eerder.

alhoewel er mijn inziens wel een verschil is tussen emancipatie en afdwingen en overnemen. als ik het programma van AEL serieus neem dan bid heel nederland binnen no time 5x per dag richting mekka. gelukkig neem ik het programma niet zo heel erg serieus. maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen in nederland zijn die tegen het plafon gaan wanneer ze het programma lezen.

wat betreft hetgeen de AEL over de zionistische entiteit heeft gezegd. ik heb me suf gezocht naar de krant waar het in stond, maar we hebben hem al weggegooid. misschien kan 1 van de andere prikkers hier mij daarin helpen.

ja ik beschouw die uitspraak van AEL inderdaad als een oproep tot haat. en wel om de redenen die ik al eerder schreef. wat betreft de uitspraak van geert wilders, ook daar kan ik me niet in vinden en ook dat vind ik een oproep tot haat.

het is niet de vraag wie is er radicaler, maar het gaat erom wie heeft het grootste bereik en heeft de meeste invloed. en dat mijn beste al sawt ben jij niet denk ik.

lennart
09-06-03, 21:00
Toch :jammer:



http://www.arabnews.com/?page=0&section=9&article=27148&d=8&m=6&y=2003

Psychological Study of the Mentality of Jewish Children

RAMALLA, 8 June 2003 — A letter from a Jewish child to a Palestinian child, said, “I hope you and your family will burn in hell.” These ugly expressions and desires come from an Israeli child who took part in a research study. The study was conducted by an Israeli researcher and translated into Arabic. The study was presented to a teaching committee at the London School of Economics (LSE). The researcher is a former soldier and a member of the anti-terrorist unit in the Israeli army. He studied psychology at the LSE.

The study involved more than eighty Israeli children and it indicates that the current generation is passing a Zionist legacy to the next generation. Zionism is being passed to the younger generation — even more than knowledge of the Torah. The parents of this generation know how to plant hate and anger toward Arabs in children’s minds to such an extent that children are happy to hear of the death of Palestinian child or to hear news of a Palestinian official’s being assassinated. The researcher observed the problem and has searched for results and reasons. The reason he conducted the study was because of a contradiction in Israeli policy. In August 2000, Ehud Barak promised to end the Israeli-Palestinian conflict and in August 2001, Sharon was talking about the assassination policy.

The researcher talked to eighty-four children after the suicide bombing in the nightclub. The result shows the hate Israeli children harbor towards Palestinians has reached a high point. Children under the age of eight have pictures in their minds of Palestinian children as blind and with no teeth. They wish that those children would suffer from Aids and burn in hell. Israeli children admitted to these feelings. What is even stranger is that they used very strong language, which cannot be published here.

The researcher asked each child to write a letter to a Palestinian. He also asked them to draw a picture of a Palestinian child. The results were amazing because of the quantity of hate these children under the age of eight manifest. There is a mixture of fear and anger in these children. To begin with, the children asked two questions. The first was whether to write the letter to a good or bad Palestinian and the second was if they could curse in the letter.

These are excerpts from some of the letters written by Israeli children to their Palestinian counterparts. A girl wrote, “I wish that you would die and be sick. I am looking forward for the day of your death.” Another child wrote, “I do not like what you are doing to us and I hope you die.” Another child wrote, “To disgusting Muhammad, I want you to die. I want you to live a bad life. I do not like you. I hate you because you are terrorists. I hope you burn in hell.” Another child wrote, “To ugly Yassir, do you think you will win? I think you are very wrong. Here is some advice for you — take a knife and stick it in your father’s and mother’s hearts and then blow yourself up.” Another child wrote, “Greetings to a girl who lives with bad people. I want you to tell your father to stop attacking us and for peace to prevail. I hope you will grow old quickly and die fast.” Another one wrote, “I hope you are sick and will die quickly.”

An Israeli child drew a cartoon of a Palestinian child watching a suicide bomber on TV and saying as he laughed, “This is exciting. Many people are killed.” Another child wrote, “To me, you are nothing. You are stupid and dissolute. We are going to blow you up until you all die. You are happy because you blow us up and kill us. Wait until we blow you up.” Another child wrote, “I know it is difficult to live without a home. I do not like your people fighting my people. We want to live in peace.” Another child wrote, “I want to say you are a piece of garbage. I hope you die, amen. That is all what I wanted to say.” Another child said, “Oh Killers! You are disgusting. Your bodies are rotten. I wish you sons of dogs would all die.” A young child wrote, “What do you want from us? You have taken everything. Stop.” Another one wrote, “The only thing I want to know is why you look ugly and wear torn clothes. It is easy to distinguish one of you in a crowd. It only makes me sick.”

The researcher said that all Israeli children believe that Arabs are bad and Israelis are good, that Jews want peace and Arabs want war and that Jews are human and Arabs are not. The researcher assures us that such feelings are increasing in these children. The researcher wants to find why Jewish children bear so much hate for Arabs. He asked an Arab child to write a letter to an Israeli child. The researcher said, “The letter came as a shock to me.” The Arab girl wrote, “To the Israeli child that I saw at the Pyramids in Egypt. My father refused to allow me to talk to you. I told him I wanted you to be my friend so I could ask you why Israelis are killing Palestinians.” Now, let us look at the difference of vision between Israeli and Palestinian children.

In the future we may conduct a similar study of Arab children’s feeling toward Israelis. The most important question is who — or what — is responsible for forming these beliefs in young children. Israel has achieved a huge success in molding the minds of children younger than ten. Thus does Zionist thought develop day by day. Hate and anger are being planted in children and this will make it impossible to reach a peace agreement between the two peoples.

elbadr
09-06-03, 21:06
Geplaatst door sil
Ga je step binnen zetten

om vervolgens bij je moer op de thee te gaan :koppel: