PDA

Bekijk Volledige Versie : RON: Ik vertrek voorgoed...! Veel plezier met de Marokkaanse dictatuur hier!



Ron Haleber
03-06-03, 16:01
Ik vertrek voorgoed...! Veel plezier met de Marokkaanse dictatuur hier!


Mijn topic waar zeer serieus de onnodige censuur op deze site aan de orde werd gesteld en waar een variatie aan meningen van, en discussie met de prikkers over te zien was is in zijn geheel verwijderd. Geen enkel bericht daarover bereikte mij van het bestuur.


Met name Maartens kritische bijdrage daaraan als nestor van de prikkers hier was een duidelijke positieve bijdrage aan het bestaan van Maroc.NL waar ik mij geheel bij aansloot.


Ik heb mijn leven lang gestreden tegen de terreur en de repressie in Marokko en ook voor de vrijheid van meningsuiting van Marokkanen in Nederland...!

Nu deze terreur zich hier blijkt te herhalen, en het repressieve regime uit Marokko via Maroc.NL geïmporteerd blijkt, zeg ik jullie vaarwel...!



Ik stel op dit topic géén enkele reactie noch van bijval noch van kritiek op prijs.

Jullie verkiezen het om onder een Arabische dictatuur te leven. Klaag dus verder niet over dictaturen want het is jullie eigen bewuste keus!

Hou je reacties verder maar voor je. Reacties van collaborateurs met slavernij interesseren mij geen ene moer, die zijn voor mij schijnheilig... Ik lees ze dus niet!


De enige reactie die ik op dit pb en wel op het topic van filosoof aantrof - nadat ik vanmiddag mijn tijd besteedde aan overleg met politici over activiteiten in alle vrijheid van allochtonen - was die van Maarten...

Die druk ik graag af alhoewel dit hele topic over vijf minuten ook verdwenen zal zijn...!

Eventuele mails kun je me sturen via [email protected] Over een week of twee geef ik dan heel misschien op mijn eigen website een reactie op de hier ondervonden repressie: typ mijn naam in onder elke zoekmachine en je komt bij mij uit...!...

Ron.

Ron Haleber
03-06-03, 16:03
De reactie van Maarten: -----------------------------------------------


Maarten
Bemoei, Groei en Bloei ??

Geslacht: Onzijdig
Registratie: Oct 2001
Locatie: Zoe-et LIMburug
Berichten: 1642
Strafpunten: 0


Status: Offline

Ik vind deze benadering niet sympathiek, maar ik baal er wel ontstellend van wat hier zoal aan topics verdwijnt!!

Eergisteren of zo was er een fundi, die opriep tot bidden, e.a., toch een aardig stuk. En ik had al veel moete gedaan voor een goed antwoord - heel noodzakelijk voor de verdraagzaamheid tussen de godsdiensten - húp wég stuk!!

En Ros's topic over rechter matt_ttie.. Ik was net klaar met een goed stukje, waarin ik vooral ook begrip voor de positie van Matt_ttie kweek, húp wég stuk!
En Ron's laatste reactie daar was beslist een hele goede. Hij zette echt een héel humoristisch plaatje neer, waarin hij álles wat er in dat topic gebeurde aan elkaar wist te rijgen tot een Jos-Collignon achtig plaatje..

Hier waren we echt wel uitgekomen, met respect voor zowel Ron als Matt_ttie. Maar húp wég topic!! Dit kan écht niet!! Ik heb echt wel begrip voor matt_tties positie, maar dit is echte bedisselzucht.
Mattie, de forumdeelnemers hier zijn vrije mensen en geen vee!
En wat je doet past totaal niet meer in het uitdrukkelijk geformuleerde beleid van maroc.nl op dit punt!

Matt_ttie, de charme van maroc.nl is net de veelheid van verschillende visies en opvattingen! Dat is misschien zelfs wel het hele belang van de site! Juist dát kweekt begrip en verdraagzaamheid, ook al woedt de strijd voort, en lijkt het van niet. Maar het laatste wat we daarbij nodig hebben, is iemand die daar enkel naar eigen inzicht een beetje naar willekeur in gaat staan te hakken!

Je molt echt werk van anderen. Het is al vervelend genoeg dat er hele topics verdwijnen al iemand een ban brijgt, waardoor iedereens werk verdwijnt. Neem die van Yeh! Daar kwamen heel zinnige reacties op, en dus krijg je eigenlijk een zinnige discussie voor de lezer.. Húp wég!
Maar als je dat ook nog een beetje naar willekeur gaat doen, omdat het je persoonlijk niet aan staat, dan weet ik niet of mensen nog wel zin hebben om echt iets goeds neer te zetten. Dat kan de volgende dag weg zijn!!
Bovendien frustreer je mensen die er graag nog iets over hadden willen zeggen.
Verder kan niemand nog misverstanden recht zetten, en kan dat dus scheve verhoudingen kweken..
Ik vind het allemaal verschrikkelijk ongewenst, en begrijp ook niet waarom je dat allemaal doet.
Filosoof begint er niet voor niets een topic over, en je jaagt iedereen tegen je in het harnas.

__________________
"All Animals are Equal! But Some Animals are Móre Equal then Others!..". (Animal Farm.)

Waterval
03-06-03, 16:06
:jammer:

Tomas
03-06-03, 16:07
Geplaatst door Ron Haleber
Ik stel op dit topic géén enkele reactie noch van bijval noch van kritiek op prijs.


Jammer....

Canaris
03-06-03, 16:09
Ik stel op dit topic géén enkele reactie noch van bijval noch van kritiek op prijs.
end quote


Hum schijnt mij op een perverse narscistische manier een soort gelijke mentaliteit als de beschuldigde.

ZwYgStErr
03-06-03, 16:31
He!

W8 nou ff een paar 100, gaan we samen weg.

:D.

Simon
03-06-03, 16:34
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

In het bewuste topic werd zonder schroom ordinair gescholden. Schelden stellen wij niet op prijs en dus is het topic verwijderd.

Bovengeplaatste reactie van Maarten stond in een topic waarin helemaal niet gescholden werd. Erboven stond een bijdrage van filosoof en daaronder een opmerking van mij. Dat was alles. Er stond verder geen verkeerd woord in. Verder kan je ook een bijdrage verwijderen waarin ordinair gescholden wordt of een waarschuwing neerzeten en de desbetreffende passages schrappen zonder een hele topic weg te kieperen.

Simon

Waterval
03-06-03, 16:37
Geplaatst door ZwYgStErr
He!

W8 nou ff een paar 100, gaan we samen weg.

:D.

Schemm igessam a3moed... :haha:

ZwYgStErr
03-06-03, 16:41
Geplaatst door Waterval
Schemm igessam a3moed... :haha:

Als volbloed Arabische, weet ik natuurlijk niet wat dat betekent. Ik spreek noch begrijp die berggeitentaal van jou.

:hihi:

Waterval
03-06-03, 16:44
Geplaatst door ZwYgStErr
Als volbloed Arabische, weet ik natuurlijk niet wat dat betekent. Ik spreek noch begrijp die berggeitentaal van jou niet.

:hihi:


:gechoquee


ps. Haal ff dat NIET weg, anders lijkt het net of je het Nederlands ook niet machtig bent.

ZwYgStErr
03-06-03, 16:46
Geplaatst door Waterval
:gechoquee

Zou dit een ban waard zijn? :argwaan:.

Simon
03-06-03, 16:48
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Je weet niet waar je het over hebt als je stelt dat ik maar eens 50 berichten in een discussie ga doorspitten om die berichten waarin gescholden wordt eruit te halen. Op het moment dat ik dat zou doen denk ik dat ik maar meteen fulltime in loondienst van Maroc.NL ga treden. Ons admin-systeem werkt zo niet. Het kan wel, daar niet van, maar het vergt te veel werk.

CYA.........

Zwygster: :haha:

Ja beheer is veel werk. Maar ik heb nu de indruk dat je een discussie de kop in wilt drukken. Die topic was n.l. al vrij lang en zoveel was er niet in gescholden. En zoals ik eerder al opmerkte: het verklaart niet waarom je die topic van filosoof weggooit waarin helemaal niet gescholden was. Tenzij jij wilt gaan bepalen waar we hier over praten.

Simon

Waterval
03-06-03, 16:49
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Oeff, we hebben een anti-Berber in de gelederen. Wat doen we hiermee, Waterval?

CYA.........(op de pijnbank?)



Wat dacht je van een permanente ban bij 4999 posts..... :stout:

Simon
03-06-03, 16:50
Geplaatst door ZwYgStErr
Als volbloed Arabische, weet ik natuurlijk niet wat dat betekent. Ik spreek noch begrijp die berggeitentaal van jou niet.

:hihi:

Zal je zien dat deze topic weer wordt weggehaald omdat jij "berggeitentaal" zegt.

Ik kan net zo goed voor de klaagmuur gaan staan.

Simon

ZwYgStErr
03-06-03, 16:50
Geplaatst door Waterval
:gechoquee


ps. Haal ff dat NIET weg, anders lijkt het net of je het Nederlands ook niet machtig bent.

Ben ik ook niet

:haha:.

ZwYgStErr
03-06-03, 16:57
Geplaatst door Waterval
Wat dacht je van een permanente ban bij 4999 posts..... :stout:

Ik hou van Rwaffa :Iluvu:.

*slijm*

ZwYgStErr
03-06-03, 16:59
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Ze wil na het halen van de 5000 post weggaan. Een manier om haar te straffen is haar inderdaad de 5000 nooit te laten halen. Die zal ik in overweging nemen.

CYA.........(bij het querien van: delete from post where username=Zwygster;)

Willen jullie me zo graag bij jullie houden dan :engel:.

ik verkr8 iemands topic.

Waterval
03-06-03, 17:02
Geplaatst door ZwYgStErr

ik verkr8 iemands topic.

We mochten er toch niet op reageren? Dan nemen we die handel gewoon over toch....

:cola:

ZwYgStErr
03-06-03, 17:04
Geplaatst door Waterval
We mochten er toch niet op reageren? Dan nemen we die handel gewoon over toch....

:cola:

Echte riffie ook!

:hihi:

lennart
03-06-03, 17:06
Geen Ron meer ?

Op wie moet CCousje dan gaan schelden :confused:

Zwarte Schaap
03-06-03, 17:15
Geplaatst door ZwYgStErr
Als volbloed Arabische, weet ik natuurlijk niet wat dat betekent. Ik spreek noch begrijp die berggeitentaal van jou.

:hihi:

Ik durf te wedden dat er geen druppel arabisch bloed in je zit, je bent gewoon een arabisch sprekende berberse zoals de rest van Marokko, die zodra ze een paar woordjes arabisch spreken denken dat ze een arabier zijn. Zelfs het arabisch dat je spreekt is niet eens arabisch te noemen. Ik noem dat vulgair arabisch.

Waterval
03-06-03, 17:19
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik durf te wedden dat er geen druppel arabisch bloed in je zit, je bent gewoon een arabisch sprekende berberse zoals de rest van Marokko, die zodra ze een paar woordjes arabisch spreken denken dat ze een arabier zijn. Zelfs het arabisch dat je spreekt is niet eens arabisch te noemen. Ik noem dat vulgair arabisch.


Zooooo ZwYgStErr, das lief van Zwarte Schaap. Een mooi compliment.

ZwYgStErr
03-06-03, 17:21
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik durf te wedden dat er geen druppel arabisch bloed in je zit, je bent gewoon een arabisch sprekende berberse zoals de rest van Marokko, die zodra ze een paar woordjes arabisch spreken denken dat ze een arabier zijn. Zelfs het arabisch dat je spreekt is niet eens arabisch te noemen. Ik noem dat vulgair arabisch.

Ik wed dat jij mijn humor niet begrijpt :moe:

Waterval
03-06-03, 17:23
Geplaatst door ZwYgStErr
Ik wed dat jij mijn humor niet begrijpt :moe:

Ik ga met je mee en verhoog met 100...

ZwYgStErr
03-06-03, 17:25
Geplaatst door Waterval
Ik ga met je mee en verhoog met 100...

Rwaffa. Geldwolven!

:kwaad:

Zwarte Schaap
03-06-03, 17:27
Geplaatst door ZwYgStErr
Ik wed dat jij mijn humor niet begrijpt :moe:

Dan heb je de weddenschap verloren ! Ik waardeer je humor alleen niet.

ZwYgStErr
03-06-03, 17:34
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dan heb je de weddenschap verloren ! Ik waardeer je humor alleen niet.

Hebben we wat gemeen.

Tomas
03-06-03, 17:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dan heb je de weddenschap verloren ! Ik waardeer je humor alleen niet.

Wat vind jij nu leuke humor, eigenlijk? Humor om te lachen, dus.

buiten het heugelijke feit van Rons' vertrek dan.

Zwarte Schaap
03-06-03, 17:41
Geplaatst door ZwYgStErr
Hebben we wat gemeen.

Nu begrijp ik je niet.

ZwYgStErr
03-06-03, 17:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nu begrijp ik je niet.

Ligt niet aan jou. Schijnen mensen wel vaker te hebben met mij. Vraag maar aan Tomas...

Couscousje
03-06-03, 17:47
Geplaatst door lennart
Geen Ron meer ?

Op wie moet CCousje dan gaan schelden :confused:

Laat hem een eigen forumpje op zijn hoompeedsj creëren, dan sGeld ik hem wel uit op eigen terrein.

Cc

Zwarte Schaap
03-06-03, 17:47
Geplaatst door Tomas
Wat vind jij nu leuke humor, eigenlijk? Humor om te lachen, dus.

buiten het heugelijke feit van Rons' vertrek dan.

Je geeft al antwoord op je vraag.

En over Ron ; Tja, ach ja. Ik heb er weinig over te zeggen omdat ik heel weinig stukken van hem heb gelezen, maar ik vind het zoiezo niet leuk als mensen hier met een gebroken hart vertrekken.

Zwarte Schaap
03-06-03, 17:48
Geplaatst door ZwYgStErr
Ligt niet aan jou. Schijnen mensen wel vaker te hebben met mij. Vraag maar aan Tomas...

Ik vraag het aan jou, met tomas maak ik liever ruzie !

Couscousje
03-06-03, 17:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik vraag het aan jou, met tomas maak ik liever ruzie !

:zwaai:

Back?

Cc

lennart
03-06-03, 17:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dan heb je de weddenschap verloren ! Ik waardeer je humor alleen niet.

Pff dan begrijp je de humor dus niet.

ZwYgStErr
03-06-03, 17:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik vraag het aan jou, met tomas maak ik liever ruzie !

We hebben gemeen dat we mijn humor niet waarderen :moe:.

Tomas, *zucht*, das een verhaal apart...

Zwarte Schaap
03-06-03, 17:53
Geplaatst door Couscousje
:zwaai:

Back?

Cc

Nog niet helemaal.

Zwarte Schaap
03-06-03, 17:54
Geplaatst door lennart
Pff dan begrijp je de humor dus niet.

Er is een verschil tussen waarderen en begrijpen.

Tomas
03-06-03, 17:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je geeft al antwoord op je vraag.

En over Ron ; Tja, ach ja. Ik heb er weinig over te zeggen omdat ik heel weinig stukken van hem heb gelezen, maar ik vind het zoiezo niet leuk als mensen hier met een gebroken hart vertrekken.

Ik vroeg niks over Ron.

En ik heb ook geen antwoord gegeven op mijn eigen vraag.

Dus laat maar weer.

En ik ben echt de enige (ja zelfs buiten Zwijgsterr om) die haar humor begrijpt. Dat vind ik soms bestwel vreemd.

Zwarte Schaap
03-06-03, 17:55
Geplaatst door ZwYgStErr
We hebben gemeen dat we mijn humor niet waarderen :moe:.

Tomas, *zucht*, das een verhaal apart...

Hmmz.... :maf2:

Zwarte Schaap
03-06-03, 17:57
Geplaatst door Tomas
Ik vroeg niks over Ron.

En ik heb ook geen antwoord gegeven op mijn eigen vraag.

Dus laat maar weer.

En ik ben echt de enige (ja zelfs buiten Zwijgsterr om) die haar humor begrijpt. Dat vind ik soms bestwel vreemd.


Geplaatst door Tomas

Wat vind jij nu leuke humor, eigenlijk? Humor om te lachen, dus .

lennart
03-06-03, 17:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Er is een verschil tussen waarderen en begrijpen.

Alleen in jouw hoofd.

Maarten
03-06-03, 19:23
Geplaatst door Matt_ttie
Toegegeven dat dat enigszins voorbarig was. Maar absoluut niet gedaan met de intentie te bepalen waar het hier over zou moeten gaan. Daar ben ik veel te nuchter voor.

Voorbarig??????!!…
Dat topic ging over JOUW screeningsbeleid! In dat topic stonden DRIE inzendingen, waarvan er EEN hélemaal ging over de klachten over het verwijderen van topics, en alle nadelen die dat had!!
En daar schreef ik ook nog eens in, dat ik daardoor een nieuwe inzending in Ron’s topic niet kon plaatsen, waarin juist wat begrip voor jou opgebracht werd.
En uitgerekend DIT topic verdween óok weer als sneeuw voor de zon!!

“VOORBARIG” zeg je???!!! Dit toont gewoon aan hoe jij bezig bent!!! Dit is precies waar vólop over geklaagd werd!! Jij zit gewoon voor godje te spelen, en flikkert er gewoon alles uit wat je niet aanstaat, maroc-beleid of geen maroc-beleid, klaar!!!

Zelfs wanneer het je dik onder je neus geweven wordt kapier jij het nog niet!!!
Sorry hoor, maar Ron heeft gróot gelijk! Met zo’n achteloze jojo achter de deleteknop, heeft het totaal geen zin om serieus werk aan te leveren!

Nuchter, zeg je??! Je bent een absoluut Rund man! Je zit hier een beetje voor dompteur te spelen! Ik denk dat ik ook maar vertrek, en wel richting magreb,,nl, waar ze beslist meer common sense hebben dan die “nuchterheid” van jou!

Simon, bedankt dat je tot twee keer toe signaleerde, dat ook het topic waar niets mis mee was er uit geflikkert werd. Ron voorspelde het al, en já hoor, daar ging ie!



In het topic van Ron daarentegen werd na een twintigtal berichten flink gescholden. (Heb ook verscheidene klachten van personen binnengekregen).


O Ja??!.. Wie klaagde er? Cc?? Boos, dat ze voor Ali Genitali uitgemaakt werd??
Nou dat is terecht!! Van die 8000 posts van haar gaan er 6000 over de kut van iemands moeder, of iets in die sfeer!! (tenminste wel op Nieuws van de Dag!) Acceptabel naar gangbare Marokkaanse maatstaven, of wat is dit??!…
En daar is ook al door velen op gewezen, maar blijkbaar kán die dat gewoon! Waarom heb je daar nog niks aan gedaan matt_ttie?? Hoe zit dat??
Ga maar tot augustus aan de gang met die 6000 er uit te flikkeren, misschien dat je dán nog serieus genomen wordt!

Verdwijnen er trouwens complete topics als er iemand ligt te schelden??! Beleidje hoor!! Ik dacht dat we daar strafpunten en bannen voor hadden!! Veel boodschap aan het maroc-beleid heb je niet he??!
Sorry hoor, maar onder een dergelijke willekeur ga ik óok niet werken hoor!

Couscousje
03-06-03, 19:45
Geplaatst door Maarten
Voorbarig??????!!…
Dat topic ging over JOUW screeningsbeleid! In dat topic stonden DRIE inzendingen, waarvan er EEN hélemaal ging over de klachten over het verwijderen van topics, en alle nadelen die dat had!!
En daar schreef ik ook nog eens in, dat ik daardoor een nieuwe inzending in Ron’s topic niet kon plaatsen, waarin juist wat begrip voor jou opgebracht werd.
En uitgerekend DIT topic verdween óok weer als sneeuw voor de zon!!

“VOORBARIG” zeg je???!!! Dit toont gewoon aan hoe jij bezig bent!!! Dit is precies waar vólop over geklaagd werd!! Jij zit gewoon voor godje te spelen, en flikkert er gewoon alles uit wat je niet aanstaat, maroc-beleid of geen maroc-beleid, klaar!!!

Zelfs wanneer het je dik onder je neus geweven wordt kapier jij het nog niet!!!
Sorry hoor, maar Ron heeft gróot gelijk! Met zo’n achteloze jojo achter de deleteknop, heeft het totaal geen zin om serieus werk aan te leveren!

Nuchter, zeg je??! Je bent een absoluut Rund man! Je zit hier een beetje voor dompteur te spelen! Ik denk dat ik ook maar vertrek, en wel richting magreb,,nl, waar ze beslist meer common sense hebben dan die “nuchterheid” van jou!

Simon, bedankt dat je tot twee keer toe signaleerde, dat ook het topic waar niets mis mee was er uit geflikkert werd. Ron voorspelde het al, en já hoor, daar ging ie!




O Ja??!.. Wie klaagde er? Cc?? Boos, dat ze voor Ali Genitali uitgemaakt werd??
Nou dat is terecht!! Van die 8000 posts van haar gaan er 6000 over de kut van iemands moeder, of iets in die sfeer!! (tenminste wel op Nieuws van de Dag!) Acceptabel naar gangbare Marokkaanse maatstaven, of wat is dit??!…
En daar is ook al door velen op gewezen, maar blijkbaar kán die dat gewoon! Waarom heb je daar nog niks aan gedaan matt_ttie?? Hoe zit dat??
Ga maar tot augustus aan de gang met die 6000 er uit te flikkeren, misschien dat je dán nog serieus genomen wordt!

Verdwijnen er trouwens complete topics als er iemand ligt te schelden??! Beleidje hoor!! Ik dacht dat we daar strafpunten en bannen voor hadden!! Veel boodschap aan het maroc-beleid heb je niet he??!
Sorry hoor, maar onder een dergelijke willekeur ga ik óok niet werken hoor!

Rot nou maar gewoon op die vetklep aGterna.

Cc

P.S.: Zoek hulp voor je trauma, achterlijke. :zwaai:
P.P.S.: Cc heeft trouwens helemaal niet geklaagd. Zoals ik al eerder zei, Haleber moeten we niet en jou ook niet. Waarom slik je dat niet?

lennart
03-06-03, 19:49
Wat ben je mild vandaag Cc... waar (hahahaha cc is weird, op verzoek weggehaald -g-) heeft dat toch mee te maken :confused:

Donna
03-06-03, 19:56
Geplaatst door lennart
Wat ben je mild vandaag Cc... heeft dat hier (http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?s=&threadid=64740) mee te maken :confused:

Shit zeg.....

Ik heb iets bizars ondekt!!!!!

Als je text met deze >> :confused: smiley erin selecteert (blauw maakt) dan wordt de smiley een duivel!

:schok:

Probeer het maar eens. Echt een hele enge smiley.

't is alsof ik een plaat voor het eerst achterstevoren afdraai.......

Ik ga een onderzoek instellen. Naar de eventuele duivelsheid van andere smileys op maroc.nl

verveeld









Ron is weg?

Joh............

lennart
03-06-03, 20:00
Geplaatst door Donna
Shit zeg.....

Ik heb iets bizars ondekt!!!!!

Als je text met deze >> :confused: smiley erin selecteert (blauw maakt) dan wordt de smiley een duivel!

:schok:



Zou Maroc.NL dan stiekem toch een werktuig van de duivel zijn.........:confused:

Tomas
03-06-03, 20:00
Geplaatst door Donna

verveeld



En deze lijkt dan dood tegaan.

Allemaal voortekenen van Ron's vertrek. Maar we wilden het blijkbaar niet zien....

:(

Couscousje
03-06-03, 20:00
Geplaatst door Donna
Shit zeg.....

Ik heb iets bizars ondekt!!!!!

Als je text met deze >> :confused: smiley erin selecteert (blauw maakt) dan wordt de smiley een duivel!

:schok:

Probeer het maar eens. Echt een hele enge smiley.

't is alsof ik een plaat voor het eerst achterstevoren afdraai.......

Ik ga een onderzoek instellen. Naar de eventuele duivelsheid van andere smileys op maroc.nl

verveeld









Ron is weg?

Joh............

Ik weet niet of Ron weg is...

Maarten zit namelijk nog hier... :hihi:

Cc

P.S.: lennart, :p

Donna
03-06-03, 20:03
Geplaatst door lennart
Zou Maroc.NL dan stiekem toch een werktuig van de duivel zijn.........:confused:


Ja... of... of...... jij...... :duivels:

Donna
03-06-03, 20:04
Geplaatst door Couscousje
Ik weet niet of Ron weg is...



Ron?

Ben je weg?

:D

lennart
03-06-03, 20:05
Geplaatst door Donna
Ja... of... of...... jij...... :duivels:

Waarom denk je dat ik hier prik! :stout:

Donna
03-06-03, 20:05
Geplaatst door Tomas
En deze lijkt dan dood tegaan.

Allemaal voortekenen van Ron's vertrek. Maar we wilden het blijkbaar niet zien....

:(


AARRGGHHHH!!!!!


Die is ook duivels....... :(

:eek: Deze dan?

Donna
03-06-03, 20:05
Geplaatst door lennart
Waarom denk je dat ik hier prik! :stout:

Kweenie.

Waarom?

~Panthera~
03-06-03, 20:06
En hij maar lezen...... niet meer bij te houden. :moe:

:jumping:

Couscousje
03-06-03, 20:08
Geplaatst door ~Panthera~
En hij maar lezen...... niet meer bij te houden. :moe:

:jumping:

Hahaha!

Effe met zijn allen naar Ron zwaaien terwijl hij nauwlettend meeleest...

:zwaai:

Cc

Donna
03-06-03, 20:09
Geplaatst door ~Panthera~
:moe:


Deze blijft leuk.

Volgens mij is dit de exorcist smiley.

~Panthera~
03-06-03, 20:09
Geplaatst door Couscousje
Hahaha!

Effe met zijn allen naar Ron zwaaien terwijl hij nauwlettend meeleest...

:zwaai:

Cc
---------------------

:stout: :zwaai: <----- is ook eng ! :schok:

Donna
03-06-03, 20:11
:zwaai:

~Panthera~
03-06-03, 20:12
We missen hem wel he ?? http://members.ams.chello.nl/b.lameris/pink.gif

lennart
03-06-03, 20:14
Geplaatst door Donna
Kweenie.

Waarom?

Vanwege mijn hidden agenda natuurlijk. :fuckit:

:o

:zegniets:

Donna
03-06-03, 20:14
Nou euhm.....

Ik ga even eten ofzo. Tot later.

:handbang:

Filosoof11
03-06-03, 20:15
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Toegegeven dat dat enigszins voorbarig was. Maar absoluut niet gedaan met de intentie te bepalen waar het hier over zou moeten gaan. Daar ben ik veel te nuchter voor.

In het topic van Ron daarentegen werd na een twintigtal berichten flink gescholden. (Heb ook verscheidene klachten van personen binnengekregen).

CYA..........(bij het opzeggen van een paar weesgroetjes)

ZOOOOOOOOOOOOO,
Waarom is mijn topic weggeehaald?
Humor en ironie is niet toegestaan op maroc.nl?
Probeer al tijden in de ban te komen. Heb je daar nog een tip voor Meneer Mattie? (alias prof. Zuurbekje)
Het is altijd een teken van zwakte om mensen zo de mond in een discussie te snoeren. Toch wreekt hier zich het beperkte opleidingsniveau. Een academicus of journalist zou zoiets nooit doen. Beheer, rouleer, stap op!

lennart
03-06-03, 20:16
Geplaatst door Donna
Nou euhm.....

Ik ga even eten ofzo. Tot later.

:handbang:

Eindelijk een goed idee!

Het eten is namelijk klaar.

Donna
03-06-03, 20:18
Geplaatst door lennart
Eindelijk een goed idee!

Het eten is namelijk klaar.

Welnee, ik heb nog niet eens besteld.

:zwaai:

ZwYgStErr
03-06-03, 20:21
Geplaatst door Maarten
Ik denk dat ik ook maar vertrek,

:lole:.

Nog iemand die weggaat? Carpoolen...?

Tomas
03-06-03, 20:28
Geplaatst door ZwYgStErr
:lole:.

Nog iemand die weggaat? Carpoolen...?

Het weer is er wel naar, ja!

http://www.850koa.com/timages/page/carpool.jpg

Donna
03-06-03, 20:30
Geplaatst door Tomas
Het weer is er wel naar, ja!

http://www.850koa.com/timages/page/carpool.jpg



:D :D

ZwYgStErr
03-06-03, 20:31
Geplaatst door Tomas
Het weer is er wel naar, ja!

http://www.850koa.com/timages/page/carpool.jpg

Soms he? Soms...heel soms, moet ik wel om je lachen. En dit is niet 1 van die 'somsen'...

Tomas
03-06-03, 20:34
Geplaatst door ZwYgStErr
Soms he? Soms...heel soms, moet ik wel om je lachen. En dit is niet 1 van die 'somsen'...

Dat komt dan goed uit, want dat was ik niet, maar gewoon een plaatje.

Net als deze van ontevreden maroc-punt-en-ellers opweg naar ***********

http://cee.wpi.edu/Roadsafe/Pix/carpool.jpg

ZwYgStErr
03-06-03, 20:36
Geplaatst door Tomas
Dat komt dan goed uit, want dat was ik niet, maar gewoon een plaatje.

Net als deze van ontevreden maroc-punt-en-ellers opweg naar ***********

http://cee.wpi.edu/Roadsafe/Pix/carpool.jpg

:haha:.

Ok. Kom maar! Veeg me maar op :melig:.

Tomas
03-06-03, 21:29
Geplaatst door ZwYgStErr
:haha:.

Ok. Kom maar! Veeg me maar op :melig:.

Wow. Jij bent makkelijk. Type carpool in op google en zoek dan op plaatjes, bekijk ze, verzin er een one-liner bij, doe alsof ik dat heb gedaan en je hebt je dag van je leven.

ZwYgStErr
03-06-03, 21:36
Geplaatst door Tomas
Wow. Jij bent makkelijk. Type carpool in op google en zoek dan op plaatjes, bekijk ze, verzin er een one-liner bij, doe alsof ik dat heb gedaan en je hebt je dag van je leven.

Tis warm he?

lennart
03-06-03, 21:40
Geplaatst door Donna
Welnee, ik heb nog niet eens besteld.

:zwaai:

Bestellen :jammer: Die vrouwen van tegenwoordig kunnen ook al niet meer koken.

Tomas
03-06-03, 21:41
Geplaatst door ZwYgStErr
Tis warm he?

Is dat alles?

Soms... Heel soms...


Maar ja, da's een verhaal apart.



Je zal maar Ron haleber heten en je afscheidstopic zo anaal verkracht zien worden. Da's pas zielig.

Tomas
03-06-03, 21:46
Geplaatst door lennart
Bestellen :jammer: Die vrouwen van tegenwoordig kunnen ook al niet meer koken.

Nee, dat doen wij voor ze. En terwijl zij denken dat ze de wereld regeren, bepalen wij uiteindelijk hoe ze dat moeten doen...

Of ben ik nu weer te geemancipeerd?

lennart
03-06-03, 21:46
Ik zal em missen die Ron Laheber, hij was altijd instaat reacties los te maken. Dat is mij bijvoorbeeld nog niet gelukt :jammer:

ZwYgStErr
03-06-03, 21:47
Geplaatst door Tomas
Is dat alles?

Soms... Heel soms...


Maar ja, da's een verhaal apart.



Je zal maar Ron haleber heten en je afscheidstopic zo anaal verkracht zien worden. Da's pas zielig.

It takes 2 to rape a topic :wijs:.

lennart
03-06-03, 21:48
Geplaatst door Tomas
Nee, dat doen wij voor ze. En terwijl zij denken dat ze de wereld regeren, bepalen wij uiteindelijk hoe ze dat moeten doen...

Of ben ik nu weer te geemancipeerd?

Aha! En wij hebben het voordeel, want alle regels die ooit zijn verzonnen zijn van mannen, dus vrouwen zijn nog 100'n jaren bezig om al die regels af te breken :D

ZwYgStErr
03-06-03, 21:48
Geplaatst door Tomas
Nee, dat doen wij voor ze. En terwijl zij denken dat ze de wereld regeren, bepalen wij uiteindelijk hoe ze dat moeten doen...

Of ben ik nu weer te geemancipeerd?

Jij komt zeker uit Nijmegen?

ZwYgStErr
03-06-03, 21:51
Geplaatst door lennart
Aha! En wij hebben het voordeel, want alle regels die ooit zijn verzonnen zijn van mannen, dus vrouwen zijn nog 100'n jaren bezig om al die regels af te breken :D

Zo lief! Kijk ze nou stoer spelen...:)

lennart
03-06-03, 21:52
Geplaatst door ZwYgStErr
It takes 2 to rape a topic :wijs:.

Of iemand met MPS :haha:

ZYSE: mix van uitersten :p

Tomas
03-06-03, 21:57
Geplaatst door ZwYgStErr
Jij komt zeker uit Nijmegen?

Duurt het nog lang voor je weggaat? :moe:

ZwYgStErr
03-06-03, 22:00
Geplaatst door lennart
Of iemand met MPS :haha:

ZYSE: mix van uitersten :p

Ik niet dus :engel:.

Trouwens, waar stond dat ZYSE volgens jou ookweer voor? Zeldzaam...De rest weeknieh meer :zozo:.

ZwYgStErr
03-06-03, 22:02
Geplaatst door Tomas
Duurt het nog lang voor je weggaat? :moe:

:haha:.

Khoop zo lang mogelijk :duivels:

lennart
03-06-03, 22:03
Geplaatst door ZwYgStErr
Ik niet dus :engel:.

Trouwens, waar stond dat ZYSE volgens jou ookweer voor? Zeldzaam...De rest weeknieh meer :zozo:.

mmmm....

wat was het ook al weer :denk:

ZYSE: Zeldzaam Yzersterk Speciaal Eindeloos

ZwYgStErr
03-06-03, 22:10
Geplaatst door lennart
mmmm....

wat was het ook al weer :denk:

ZYSE: Zeldzaam Yzersterk Speciaal Eindeloos

:Iluvu:

lennart
03-06-03, 22:17
Geplaatst door ZwYgStErr
:Iluvu:

mijn website komt er aan :jeweetog:

ZwYgStErr
03-06-03, 22:20
Geplaatst door lennart
mijn website komt er aan :jeweetog:

Ik w8, kijkend naar de sterrenhemel :hihi:.

Puk
03-06-03, 23:21
Geplaatst door Simon
Zal je zien dat deze topic weer wordt weggehaald omdat jij "berggeitentaal" zegt.

Ik kan net zo goed voor de klaagmuur gaan staan.

Simon

Ik heb eigenlijk zo'n zin om een flinke pot ordinair te gaan zitten schelden.

Neeheee... ik doe het niet.

Of wel?

Zal ik?

Neeeee... kost weer een topic.

Een historisch topic. Waarvan er al zoveel verloren zijn gegaan.

Maar toch....




















Tjeempie!!!!!!

Donna
03-06-03, 23:41
Geplaatst door lennart
Aha! En wij hebben het voordeel, want alle regels die ooit zijn verzonnen zijn van mannen, dus vrouwen zijn nog 100'n jaren bezig om al die regels af te breken :D


Regels? :confused:

Welke regels?

ZwYgStErr
03-06-03, 23:45
Geplaatst door Donna
Regels? :confused:

Welke regels?

Sssssht...ze weten het nog niet :hihi:

lennart
03-06-03, 23:47
Geplaatst door Donna
Regels? :confused:

Welke regels?

Vrijwel alle wetten en regels zijn bedacht door mannen. Get it.... als vrouwen nou gedurende de geschiedenis de regels hadden gemaakt dan hadden we hele andere wetten en regels....

Goed dat jij Anarchist bent :lole:

Ik ben Libertijn :D

Donna
03-06-03, 23:49
Geplaatst door ZwYgStErr
Sssssht...ze weten het nog niet :hihi:


Ooh!

Shit. Bijna versprak ik me. :D


Jaaaaa..... tuurlijk, jullie maken de regels. Dat is ook zo. En dat gaat langer dan een eeuw duren, om daarvan af te komen. Jullie onderdrukken ons :ego: Dat weet iedereen.

lennart
03-06-03, 23:52
Geplaatst door Donna

Jaaaaa..... tuurlijk, jullie maken de regels. Dat is ook zo. En dat gaat langer dan een eeuw duren, om daarvan af te komen. Jullie onderdrukken ons :ego: Dat weet iedereen.

Mooizoo... nu ga dingen schoonmaken ofzo.... vrouw..... :engel:

Donna
03-06-03, 23:58
Geplaatst door lennart
Mooizoo... nu ga dingen schoonmaken ofzo.... vrouw..... :engel:

Weet je wat zo gek is.... jullie bepalen de regels, maar wij bepalen wat er gebeurt. Jullie doen uiteindelijk toch wel wat we willen. Graag zelfs :)

:zwaai:

Tomas
04-06-03, 00:05
het blijft fascinerend dat oslo-syndroom.

Wat jij, Lennart?

ZwYgStErr
04-06-03, 00:07
Geplaatst door Donna
Weet je wat zo gek is.... jullie bepalen de regels, maar wij bepalen wat er gebeurt. Jullie doen uiteindelijk toch wel wat we willen. Graag zelfs :)

:zwaai:

Donna 4 president :wohaa:.

Abdelkarim
04-06-03, 00:07
Zo! opgeruimd staat netjes!

Dit is één iemand die duidelijk niet gemist zal worden!

Met zijn: "Ik weet beter dan jullie, jullie weten niks." Geblaat.


Doe doei!:zwaai:

:fparty:

Tomas
04-06-03, 00:11
Geplaatst door ZwYgStErr
Donna 4 president :wohaa:.

Words. Just words.

lennart
04-06-03, 00:11
Mmm zeker, sommige hebben er meer last van dan anderen.

lennart
04-06-03, 00:13
Geplaatst door ZwYgStErr
Donna 4 president :wohaa:.

Voor welke lijst dan?
A[narchistisch]V[rouwen]V[erbond]'o3 ?

ZwYgStErr
04-06-03, 00:13
Geplaatst door Tomas
Words. Just words.

I like them words :wohaa:

Tomas
04-06-03, 00:15
Geplaatst door ZwYgStErr
I like them words :wohaa:

Geniet er dan maar van, want meer zal het nooit worden.

Donna
04-06-03, 00:17
Geplaatst door lennart
Voor welke lijst dan?
A[narchistisch]V[rouwen]V[erbond]'o3 ?


Nee.

De Bilderberg group :roken:

Dat is een breiclubje van diplomatenvrouwen..... :hihi:

ZwYgStErr
04-06-03, 00:18
Geplaatst door Tomas
Geniet er dan maar van, want meer zal het nooit worden.

Arm ding. Ik zal je maar in de waan laten :).

lennart
04-06-03, 00:19
Geplaatst door Donna
Nee.

De Bilderberg group :roken:

Dat is een breiclubje van diplomatenvrouwen..... :hihi:


Ooo, dat zou wel een stunt zijn zeg, zullen we die naam registreren voor de volgende verkiezingen??

Marsipulami
04-06-03, 00:19
Nou, nou, al meer dan honderd reacties op een topic waar gevraagd wordt om er niet op te reageren. :maf2:

Tomas
04-06-03, 00:20
Geplaatst door ZwYgStErr
Arm ding. Ik zal je maar in de waan laten :).

Wie het eerst zoiets zegt heeft verloren.

Nananananaaa!

Donna
04-06-03, 00:24
Geplaatst door lennart
Ooo, dat zou wel een stunt zijn zeg, zullen we die naam registreren voor de volgende verkiezingen??


:denk:


Goed idee ........ :stout:

ZwYgStErr
04-06-03, 00:25
Geplaatst door Tomas
Wie het eerst zoiets zegt heeft verloren.

Nananananaaa!

:kwaad:!

Donnaaaaaaaaaaaa???

Tomas
04-06-03, 00:27
Geplaatst door ZwYgStErr
:kwaad:!

Donnaaaaaaaaaaaa???

Sorry...

Nou, word ik weer helemaal week.

lennart
04-06-03, 00:28
Geplaatst door Donna
:denk:


Goed idee ........ :stout:

Morgen es een ultra links verkiezingsprogramma in elkaar tikken :D

Donna
04-06-03, 00:29
Geplaatst door ZwYgStErr
:kwaad:!

Donnaaaaaaaaaaaa???


Jaaah..?

Joh, neem Tomas maar niet al te serieus. Die loopt wel af en toe van huis weg, maar hij komt altijd terug. Hij gaat zijn kattenbak missen... :D

sadeeQ
04-06-03, 00:29
Geplaatst door ZwYgStErr
Ik hou van Rifi sadeeQ :Iluvu:.



:hihi: :hihi: dat klinkt goed a zjeblia mesatjaa

Tomas
04-06-03, 00:30
Geplaatst door lennart
Morgen es een ultra links verkiezingsprogramma in elkaar tikken :D

Tsss..

Jullie zijn links? Wie had dat gedacht?

ZwYgStErr
04-06-03, 00:31
Geplaatst door Tomas
Sorry...

Nou, word ik weer helemaal week.

Je doet lief :argwaan:

Donna? :D

Sadeeq? Tazjayie trankil! :mad:

lennart
04-06-03, 00:32
Geplaatst door Tomas
Tsss..

Jullie zijn links? Wie had dat gedacht?

Ik ben eigenlijk Libertijn... mja, alles for the cause.

Donna
04-06-03, 00:33
:slapen:



Welterusten Kameraden......

Tomas
04-06-03, 00:34
Geplaatst door ZwYgStErr
Je doet lief :argwaan:


Verbaast?

Dan ga ik maar weer naar bed. Truste allemoal.

ZwYgStErr
04-06-03, 00:35
Geplaatst door Donna
:slapen:



Welterusten Kameraden......

Slaap lekker :zwaai:.

Kameraden dat klinkt zo Duits...

sadeeQ
04-06-03, 00:46
:loog: :loog:

jezzzzzzzzzzzzzzzzzzzus wat ga je hard meid,nog maar tientallen berichten :huil: :huil: :huil: :huil:


ZwYgStErr
Mix van uitersten.©

Geslacht: Onzijdig
Registratie: Oct 2002
Locatie: PrikBordLand...
Berichten: 4916
Strafpunten: 0


.

http://partner.soneraplaza.fi/alma/mtv3i/images/3594.jpg http://www.arabtop.net/latifa6.jpg
sadeeq ................ & zwijgster

lennart
04-06-03, 00:48
:haha:

sadeeQ is enorm geemancipeerd... Ik kan alleen je ogen nog zien, je hebt een gaasje nodig. :zweep:

ZwYgStErr
04-06-03, 00:49
Geplaatst door sadeeQ
:loog: :loog:

jezzzzzzzzzzzzzzzzzzzus wat ga je hard meid,nog maar tientallen berichten :huil: :huil: :huil: :huil:



http://partner.soneraplaza.fi/alma/mtv3i/images/3594.jpg http://www.arabtop.net/latifa6.jpg
sadeeq ................ & zwijgster

Enta rak mriiiiiiiiiiid!!!! Stalker :kwaad:.

Nog eve jongen en je bent van me af :D.

sadeeQ
04-06-03, 00:51
Geplaatst door lennart
:haha:

sadeeQ is enorm geemancipeerd... Ik kan alleen je ogen nog zien, je hebt een gaasje nodig. :zweep:

:rambo: nope geen burqa voor mij .ik hou het bij niqaab biraat

ZwYgStErr
04-06-03, 00:54
Geplaatst door lennart
:haha:

sadeeQ is enorm geemancipeerd... Ik kan alleen je ogen nog zien, je hebt een gaasje nodig. :zweep:

http://opkikkertje.nl/smilies/lachen/lach010.gif

sadeeQ
04-06-03, 00:55
Geplaatst door ZwYgStErr
Enta rak mriiiiiiiiiiid!!!! Stalker :kwaad:.

Nog eve jongen en je bent van me af :D.

:lole:
ana mriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid fe'aalbi (zoals zjbala als jij dat zeggen) :hardlach:


ik wil niet van je af :huil: :huil2:

ZwYgStErr
04-06-03, 01:04
Geplaatst door sadeeQ
:lole:
ana mriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid fe'aalbi (zoals zjbala als jij dat zeggen) :hardlach:


ik wil niet van je af :huil: :huil2:

Jbella! Met tela3lieshjie dem he? Ana riffia :kwaad:.

Ok, ok, Riffia dJbella, ok ok... wannabe-riffia :aanwal:.

Slaap Zu :zwaai:.

Je gaat me morgen toch wel weer stalken he? :engel:.

ZwYgStErr
04-06-03, 01:05
Geplaatst door ZwYgStErr
Jbella! Met tela3lieshjie dem he? Ana riffia :kwaad:.

Ok, ok, Riffia dJbella, ok ok... wannabe-riffia :aanwal:.

Slaap Zu :zwaai:.

Je gaat me morgen toch wel weer stalken he? :engel:.

Ik ijl!

:verward:

sadeeQ
04-06-03, 01:11
Geplaatst door ZwYgStErr
Jbella! Met tela3lieshjie dem he? Ana riffia :kwaad:.

Ok, ok, Riffia dJbella, ok ok... wannabe-riffia :aanwal:.

Slaap Zu :zwaai:.

Je gaat me morgen toch wel weer stalken he? :engel:.

waga a rifiazjblia dejali.bela mat3aaseb



of ik je morgen ga stalken??

reken maar.kan geen seconde zonder je :romance:

Zara
04-06-03, 08:26
Eyw

Een verliefde sadeeq doet zeker zo tegen zn vrouwtje: jij zionistische kutwijfje van me, wanneer gaan we es weer kakkerlakken verpletteren samen je weet dat ik dat alleen graag met jou doe zielig onder de voet gelopen vrouwtje van me....................

dus oppassen zwygster......laat je je niet verleiden door dit soort mooie praatjes............ :maf:

Zara
04-06-03, 08:33
maar goed tijdens et lezen van de oorspronkelijke topic vond ik et wel triest dat enkele autochtonen de dupe lijken te zijn van selectieve censuur........maar naief dom en lief als die autochtoontjes van ons zijn zien ze dit door de vingers.......en gaan vrolijk door met nochellante luchtige nonsens berichtjes plaatsen

En daar heb ik veel respect voor, no hard feelings toch.

Tomas
04-06-03, 10:54
Geplaatst door Zara
maar goed tijdens et lezen van de oorspronkelijke topic vond ik et wel triest dat enkele autochtonen de dupe lijken te zijn van selectieve censuur........maar naief dom en lief als die autochtoontjes van ons zijn zien ze dit door de vingers.......en gaan vrolijk door met nochellante luchtige nonsens berichtjes plaatsen

En daar heb ik veel respect voor, no hard feelings toch.

Valt me tegen van je Zara.

a. Je hebt niet goed gelezen er is geen sprake van selectief censuur.
b. Ron is een grote zeikerd.
c. Dat jij nog steeds in autochtoon-versus-allochtoon blijft denken.

Geen hard feelings verder hoor.

BiL@L
04-06-03, 10:57
Geplaatst door Tomas


Geen hard feelings verder hoor.

jaja...

Waar is hij eigenlijk?

Maarten
04-06-03, 14:33
Gut, Ron is nog niet weg, of het is hier meteen weer een tiener-chatbox geworden!
Dat carpoolen was errug leuk, maar verder gaat het dus nergens meer over.
Kwaliteit bewijst zich blijkbaar zelf.

(PS: Zwijgtster, nog 74 to go! Schrijf liever iets wat je echt nog kwijt wilt, anders zit je er na de 5000 nog mee. Goed afbouwen! Open misschien een topic over wat je het nauwst aan het hart ligt!)

Tomas
04-06-03, 14:46
Geplaatst door Maarten
Gut, Ron is nog niet weg, of het is hier meteen weer een tiener-chatbox geworden!


Gut Maarten, alsof Ron ook maar de minste invloed heeft gehad op het algemene niveau van dit prikbord. Dat jij het gevoel hebt alsof de meester de klas verlaten heeft zit nu echt even helemaal tussen jouw oren. Kan ik niks aan doen.


Dat carpoolen was errug leuk, maar verder gaat het dus nergens meer over.
Kwaliteit bewijst zich blijkbaar zelf.

Zo is het. Die maak je niet, die ontstaat spontaan.


(PS: Zwijgtster, nog 74 to go! Schrijf liever iets wat je echt nog kwijt wilt, anders zit je er na de 5000 nog mee. Goed afbouwen! Open misschien een topic over wat je het nauwst aan het hart ligt!)

Misschien moet je dat helemaal aan Zwijgsterrs eigen creativieteit over laten. In plaats van haar belerend te vertellen wat ze zou moeten doen. Het idee dat ze iets op commando beter zou kunnen doen dan ze uit zichzelf allemaal verzint is in haar geval echt te absurd voor woorden

Chatoloog
04-06-03, 15:08
Geplaatst door Ron Haleber
[B]Ik vertrek voorgoed...! Veel plezier met de Marokkaanse dictatuur hier!


Ron dat meen je niet.......ga je echt weg??????!!!!!!!!!
Ik kan het niet geloven....Ik denk dat ik het feestvieren toch ga overwegen :maf2: :D




Ik stel op dit topic géén enkele reactie noch van bijval noch van kritiek op prijs.



Genoeg aanleiding voor mij om te reageren dus........

Dit is niet de reden waarom je stopt!
De enige reden is dat je hier faam zocht en door je arrogante en labiele houding geen zielen kon winnen behalve die van Maarten wat mij niets verbaast.


Zelfs bij je afscheid moet je laten zien dat je "beroemd" bent en iedereen je kan vinden in elke zoekmachine..

Heb je een identiteitscrisis of grootheidswaan?

anyway het ga je goed en je zult gemist worden..........als kiespijn

lennart
04-06-03, 15:21
feestvieren... tsk... das haram...

ZwYgStErr
04-06-03, 15:32
Geplaatst door lennart
feestvieren... tsk... das haram...

Uit welke Koran heb je dit? :p

lennart
04-06-03, 16:27
Geplaatst door ZwYgStErr
Uit welke Koran heb je dit? :p

Chatoloog zal me gelijk geven! :D

Chatoloog
04-06-03, 17:52
Geplaatst door lennart
Chatoloog zal me gelijk geven! :D

rotjoch

:fpiraat:

Donna
04-06-03, 18:23
Geplaatst door Maarten
Gut, Ron is nog niet weg, of het is hier meteen weer een tiener-chatbox geworden!
Dat carpoolen was errug leuk, maar verder gaat het dus nergens meer over.
Kwaliteit bewijst zich blijkbaar zelf.



Ach Maarten.......

Ik hoef jou toch niet uit te leggen dat gelijk hebben en gelijk krijgen twee verschillende dingen zijn? Je kunt nog zo slim zijn, en nog zo veel weten, maar als de persoonlijkheid en stijl die je jezelf hebt aangemeten zo weerzinwekkend zijn dat niemand meer naar je wil luisteren, wat heb je dan aan al die kennis? En ben je wel echt intelligent te noemen als je 95 % van 'je publiek' zo tegen je in het harnas jaagt dat ze, al was het maar om jou te gallen, steevast exact de tegenovergestelde mening verdedigen? Is dat dan 'niveau?'

Ron is hier door veel mensen gewaarschuwd dat hij zijn stijl beter een beetje kan aanpassen als hij serieus genomen wil worden. Daar heeft hij zich nooit iets van aangetrokken, sterker nog: hij hoorde/las het niet eens. Te druk met zichzelf ongetwijfeld. Tsja, de kruik gaat zolang te water tot 'ie barst.

Jammer, maar Ron heeft het helemaal aan zichzelf te danken.

Abdul Karim
07-06-03, 23:24
Dit is wel 1 van de betere topic's. Gewoon oudewets gezellig :)

lennart
07-06-03, 23:40
Geplaatst door Brie
Ik heb Ron zojuist op een ander forum gesignaleerd!

:schok: Welke?