PDA

Bekijk Volledige Versie : Doet ie ut of doet ie ut nie?



Orakel
03-06-03, 21:40
RON: Ik vertrek voorgoed...! Veel plezier met de Marokkaanse dictatuur hier!


Zou ut echt?

Tomas
03-06-03, 21:47
Je moet de goden niet verzoeken!

Orakel
03-06-03, 21:54
Geplaatst door Tomas
Je moet de goden niet verzoeken!

Kan ook niet, want ik heb Bman en Kaassie al een tijdje niet gezien.

Tomas
03-06-03, 21:56
Geplaatst door Orakel
Kan ook niet, want ik heb Bman en Kaassie al een tijdje niet gezien.

Da's waar ja. Waren dus achteraf allemaal Mark. Wie had dat gedacht?

Orakel
03-06-03, 22:00
Geplaatst door Tomas
Da's waar ja. Waren dus achteraf allemaal Mark. Wie had dat gedacht?

Is, uhh ik bedoel Waterval, uhhh... :confused:

Is,
03-06-03, 22:01
Geplaatst door Orakel
Is, uhh ik bedoel Waterval, uhhh... :confused:


Ik eis dat je afstand neemt van je woorden.


JMT.

Orakel
03-06-03, 22:07
Geplaatst door Is,
Ik eis dat je afstand neemt van je woorden.


JMT.

Jullie mogen niet op mijn topic reageren.



Ron.

Is,
03-06-03, 22:10
Geplaatst door Orakel
Jullie mogen niet op mijn topic reageren.



Ron.

Met god`s Wil zullen alle Topics vernietigd worden.

Yehi.

~Panthera~
03-06-03, 22:12
Helaas mensen, Ron is opgenomen. :moe:
Geen bezoek.
Alleen bloemen bij het afschij(t) :hihi:

Tomas
03-06-03, 22:18
Ik zie dat Ron al gestemd heeft.

Orakel
03-06-03, 22:30
Geplaatst door Is,
Met god`s Wil zullen alle Topics vernietigd worden.

Yehi.

God bestaat niet en dat maak ik wel uit.




Mark.

Tomas
04-06-03, 20:11
Geplaatst door Brie
Ik stond altijd weer versteld hoe eindeloos Ron kon zwetsen. Toch heb ik er ook wel bewondering voor hoe iemand een a4-tje kan vol ouwehoeren terwijl er eigenlijk maar 2 relevante regels in staan. En dat keer op keer. Heeft iemand Ron al op een ander forum gesignaleerd?

Z'n eigen webstek: www.ronhaleber.nl

Waar ik wel moest lachen om de volgende tekst:

Topic van bevriende jurist Maarten op de uit de media befaamd-beruchte Marokkaanse site "Maroc.nl" ter gelegenheid van Ron's lintje - Voor degenen die niet op publieke websites als ***********, Magreb,nl, Polinco.nl, Fok.nl, Stormfront.nl e.a. actief zijn, past wel even een waarschuwing:

Naast serieuze discussies worden deze sites door de meest jonge puber-prikkers (met onechte schuilnamen) gevuld met emotioneel schelden op elkaar, met elkaar voor rotte vis, hoer of flikker uitmaken - zo worden joden liefst met "kakkerlakken" aangeduid, etc. Ron is daarbij de enige prikker van Maroc.nl die onder zijn echte naam prikt en staat dus extra bloot aan schelden. Vanuit dat perspectief gezien vallen de felicitaties en verwensingen aan zijn adres nogal mee: Reacties op dit lintje van de Maroc.nl-prikkers (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=62101&perpage=15&display=&pagenumber=1)

Couscousje
04-06-03, 20:22
Geplaatst door Tomas
Z'n eigen webstek: www.ronhaleber.nl

Waar ik wel moest lachen om de volgende tekst:

Topic van bevriende jurist Maarten op de uit de media befaamd-beruchte Marokkaanse site "Maroc.nl" ter gelegenheid van Ron's lintje - Voor degenen die niet op publieke websites als ***********, Magreb,nl, Polinco.nl, Fok.nl, Stormfront.nl e.a. actief zijn, past wel even een waarschuwing:

Naast serieuze discussies worden deze sites door de meest jonge puber-prikkers (met onechte schuilnamen) gevuld met emotioneel schelden op elkaar, met elkaar voor rotte vis, hoer of flikker uitmaken - zo worden joden liefst met "kakkerlakken" aangeduid, etc. Ron is daarbij de enige prikker van Maroc.nl die onder zijn echte naam prikt en staat dus extra bloot aan schelden. Vanuit dat perspectief gezien vallen de felicitaties en verwensingen aan zijn adres nogal mee: Reacties op dit lintje van de Maroc.nl-prikkers (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=62101&perpage=15&display=&pagenumber=1)

Volgens mij is hij de enige die niet weet waarom hij na al die jaren nog steeds vrijgezel is...

:hihi:

Cc

Donna
04-06-03, 20:24
Ron is weer terug naar zijn eigen site ja. Daar kotsen ook alle bezoekers om zijn egotripperij, maar dat ziet Ron niet omdat ze nergens de mogelijkheid hebben om te reageren.

Ik had dat stukje ook gelezen ja :D Vooral de 'vallen de reacties nogal mee' was erg grappig. Het mooie van Ron is dat hij het in 80 % van de tijd niet doorheeft als hij wordt afgezeken.

Maargoed, hij is weg. Hoop ik :vreemd:

Joesoef
04-06-03, 20:24
Geplaatst door Orakel
Zou ut echt?


Gezien de titel zou je dat aan Rafiq moeten vragen. Misschiem verraad dat nu juist de boosheid van Ronnie.

Tomas
04-06-03, 20:24
Geplaatst door Couscousje
Volgens mij is hij de enige die niet weet waarom hij na al die jaren nog steeds vrijgezel is...

:hihi:

Cc

Als je met zoveel vertederende liefde over jezelf kunt schrijven, weet je toch niet eens wat de status vrijgezel betekent.

Maaruh... Gaat u trouwen?

Tomas
04-06-03, 20:28
Geplaatst door Donna
...maar dat ziet Ron niet omdat ze nergens de mogelijkheid hebben om te reageren...

Ook het fenomeen van subpagina's is Ron vreemd.