PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht!



Fillastiene
04-06-03, 10:42
Wie heeft er hier een simpele levensvisie.
En wil ruilen?

:jammer:

Waterval
04-06-03, 10:44
Geplaatst door Fillastiene
Wie heeft er hier een simpele levensvisie.
En wil ruilen?

:jammer:

Mijn simpele levensvisie zegt dat ik mijn levensvisie nooit moet verruilen voor een ingewikkelde..

~Panthera~
04-06-03, 10:44
Niet mokkuh, lekker wokkeh ? :D

barfly
04-06-03, 10:50
Mijn motto: La dolce farniente :D
Die wil ik alleen ruilen als ik er iets soortgelijks voor terug krijg ;)

Fillastiene
04-06-03, 10:55
Gierige mensen. Bah.

Het punt is gewoon dat ik me niet meer wil kwaad maken om wat er buiten mijn omgeving gebeurt.
Veel beter.
Veel fijner.
Zo een lekkere tunnelvisie.

Waterval
04-06-03, 10:58
Geplaatst door Fillastiene
Gierige mensen. Bah.

Het punt is gewoon dat ik me niet meer wil kwaad maken om wat er buiten mijn omgeving gebeurt.
Veel beter.
Veel fijner.
Zo een lekkere tunnelvisie.

Ik ken iemand die dat verkoopt. Hij staat meestal voor het centraal station..

barfly
04-06-03, 10:59
Geplaatst door Fillastiene
Gierige mensen. Bah.

Het punt is gewoon dat ik me niet meer wil kwaad maken om wat er buiten mijn omgeving gebeurt.
Veel beter.
Veel fijner.
Zo een lekkere tunnelvisie.

Ach ik heb wel een tip voor je die mij ook vaak helpt tegen woede uitbarstingen en dergelijke :)
Kweek een plaat voor je kop meet jezelf tunnelvisie aan en creer klepzicht dit gemixt met een forse doses onverschilligheid en opportunisme en niet te vergeten een sausje van optimisme erover. Succes gegarandeerd! :D

moenna
04-06-03, 11:17
Geplaatst door barfly
Ach ik heb wel een tip voor je die mij ook vaak helpt tegen woede uitbarstingen en dergelijke :)
Kweek een plaat voor je kop meet jezelf tunnelvisie aan en creer klepzicht dit gemixt met een forse doses onverschilligheid en opportunisme en niet te vergeten een sausje van optimisme erover. Succes gegarandeerd! :D

:melig:

Ramzi
04-06-03, 12:15
Geplaatst door Fillastiene
Wie heeft er hier een simpele levensvisie.
En wil ruilen?

:jammer:

Zullen we ruilen?
:auw2:

:blauwkus:

Fillastiene
04-06-03, 14:19
Geplaatst door barfly
Ach ik heb wel een tip voor je die mij ook vaak helpt tegen woede uitbarstingen en dergelijke :)
Kweek een plaat voor je kop meet jezelf tunnelvisie aan en creer klepzicht dit gemixt met een forse doses onverschilligheid en opportunisme en niet te vergeten een sausje van optimisme erover. Succes gegarandeerd! :D

:haha:

Toch denk ik weer: Hoe kun je met een plaat voor je kop toch een tunnelvisie hebben?

En weet je, Dat oppurtunisme en de onverschilligheid lijken me ook wel wat.

Heerlijk, het enige waar voortaan je dag door kan worden verpest, is dat je nagels breken. Of wanneer je haar niet goed zit. En dat de kapper waar je normaal altijd naar toe gaat, geen plaats heeft.

Oh Oppervlakkigheid, Uw naam is Halima!

:D

mrz
04-06-03, 14:37
Kommaar.

Fillastiene
04-06-03, 14:45
Geplaatst door mrz
Kommaar.

Sorry, maar van dat 'love beyond paradox' begrijp ik geen hout! Jij bent te moeilijk. Sorry, neem geen genoegen met minder. Of is het meer, in dit geval?

mrz
04-06-03, 14:48
Haha loop niet zo te vissen :D

Je voelt wel goed tho. Nu nog ff juiste persoon vinden om dat bord voor je kop te kweken...

tuig
04-06-03, 15:39
tyler durden QUOTE's


:regie: it's only after you ve lost everything . that you re free to do everything





:regie: sticking feathers up your as ,doesnt make you a chicken.

Fillastiene
04-06-03, 15:54
Geplaatst door tuig
tyler durden QUOTE's


:regie: it's only after you ve lost everything . that you re free to do everything





:regie: sticking feathers up your as ,doesnt make you a chicken.

Inderdaad erg simpel.
Ik wil met jou ruilen!

Is,
04-06-03, 16:47
Jij moet gewoon iets aan je slaapgedrag veranderen, dan komt alles goed.

tuig
04-06-03, 21:05
Geplaatst door Fillastiene
Inderdaad erg simpel.
Ik wil met jou ruilen!





:wohaa: van ruilen komt huilen

:auw: dit is graaaaaaatis en voor niets

mrz
04-06-03, 22:01
Ruil toch alleen als het goed voelt mensen :(. Dus fuckoff plz stelletje homo's. Have no beef with you. :boos:

Pixelshade
04-06-03, 23:28
Geplaatst door Fillastiene
Gierige mensen. Bah.

Het punt is gewoon dat ik me niet meer wil kwaad maken om wat er buiten mijn omgeving gebeurt.
Veel beter.
Veel fijner.
Zo een lekkere tunnelvisie.

ik zou zeggen, waarom boek je niet een vakantie lekker ver weg en ga je lekker chillen daaro? geen zorgen aan je kop voor een tijdje

tuig
05-06-03, 05:15
Geplaatst door Is,
Jij moet gewoon iets aan je slaapgedrag veranderen, dan komt alles goed.



:duivel: slaap ben nu 24 uur non stop wakker. :duivel:

Zwarte Schaap
05-06-03, 17:36
Geplaatst door Fillastiene
Wie heeft er hier een simpele levensvisie.
En wil ruilen?

:jammer:

Meer met minder.

Maarten
06-06-03, 00:01
Ik ken nog iemand met de visie: Eérst neuken, dán praten!.. Is dát iets??

Dan nog zo'n schrikbeeld, waar je als vrouw bijna biologisch toe gedwongen wordt: Kinderen krijgen! Hele buitenwereld wordt meteen onbelangrijk.

Je bijval bij "eerst alles verliezen, en dan alles winnen" snap ik. Het werkt ook zo.. En hoe vrijer, hoe meer je je leven zelf kunt invullen. En wat je belangrijk vindt, dat handhaafd zich vanzelf wel. Maar je moet niks willen inruilen of amputeren. Er moet gewoon wat anders bij.
En complexiteit laat zich misschien prima combineren met simpelheid. Op tijd schakelen.

mrz
06-06-03, 00:16
Moet er nog wel behoefte zijn aan auto's...

http://www.newscientist.com/news/news.jsp?id=ns99993802

:cheefbek:

Maar we zien wel waar het schip gaat stranden... :p