PDA

Bekijk Volledige Versie : Brengt Bush vrede in Israel ?



Filosoof11
04-06-03, 12:31
Zou me niets verbazen. Begin sloot vrede met Sadam. Wie weet.....

Grietje
04-06-03, 13:21
Geplaatst door Filosoof11
Zou me niets verbazen. Begin sloot vrede met Sadam. Wie weet.....

Begin sloot vrede met Sadam?

Grietje
04-06-03, 13:24
"For Begin, a survivor of the Holocaust, Hussein was Hitler"

Canaris
04-06-03, 15:02
terleurstellend is het.

Waarom lees ik hier nu niet meer reacties.

Is het misschien omdat wij (?) het niet kunnen verteren , dat de reincarnatie van Samuel of Lucifer , als zijnde George Walker, wel voor mekaar gaat krijgen ,waar tot nu toe alle andere helden zijn gescheitert?

In wat voor wereld leven we, wanneer er vrede heerst tussen Israel en Palestina,

Dit alles omdat Israel gelijk kreeg dat Bibberlip echt niet voor (v)rede vatbaar bleek te zijn.
De Terreur aanslagen misschien wel van zijn kant werden ondersteund en nu Habas er echt werk van gaat maken opeens alles mogenlijk schijnt te zijn?

IN wat voor wereld leven wanneer het George Walker gaat zijn , die er voor gaat zorgen de een zelfstandige staat namnes Palestina gaat ontstaan, iets waar de Pseudo intellektueel Clinton gigantisch aan tenonder is gegaan.

In wat voor wereld leven waarin alle despoten in de regio 1 voor 1 worden uitgeschakeld en het Midden Oosten opeens wel vredig kan zijn

Ik weet het is moeilijk van liefgeworden vijandbeelden en een status Quo afscheid te nemen, maar ik ben eerlijk gezegd meer als positief verrast over de momentane ontwikkelingen.


ps begin en sadam . Sadath draait zich in zijn graf om.

Dutchguy
04-06-03, 15:08
Je moet mensen beoordelen op hun daden. Mocht er vrede 'uitbreken' tussen de Israeliers en de Palestijnen, dan komt dit inderdaad ook op het conto van George Bush, hoe onverwacht ook. Alleen, eerst zien dan geloven.

Tomas
04-06-03, 15:23
Palestijnse premier Abbas wil einde aan intifada

Laatst gewijzigd: 4 juni 2003 16:02

QABA - De Palestijnse premier Abbas wil dat de gewapende opstand van de Palestijnen tegen de Israëlische bezetting stopt. Ik zal er alles aan doen om er een einde aan te maken, zo zei Abbas woensdag na de topontmoeting met de Amerikaanse president Bush en zijn Israëlische collega Sharon in het Jordaanse Aqaba.

De Israëlische premier Sharon heeft zich achter de vorming van een onafhankelijke "levensvatbare" Palestijnse staat geschaard. De Israëlische regeringsleider zei verder onmiddellijk te beginnen met de verwijdering van 'illegale' nederzettingen.

Hamas

De militante Palestijnse organisatie Hamas geeft het gewapend verzet tegen Israël niet op, ondanks de oproep van Abbas. "We blijven trouw aan het Palestijnse volk en aan de wapens", aldus een verklaring van Hamas.

"We zijn nooit klaar om de wapens neer te leggen, totdat de laatste centimeter van het Palestijnse land is bevrijd", aldus woordvoerder al-Rantissi. Zijn organisatie sluit verder overleg met Abbas echter niet uit, zo voegde hij er aan toe.

Jihad

Ook de Islamitische Jihad wil de wapens niet neerleggen. "Het verzet zal doorgaan zo lang de (Israëlische) bezetting voortduurt", aldus een woordvoerder. Abbas' toezegging de gewapende intifada te gaan stoppen, is volgens de zegsman van de radicale Palestijnse organisatie een "ongegrond aanbod".

(c) www.nu.nl


Ik denk nog steeds dat het uitschakelen van Saddam goed is voor het vredesproces en dat dit niet een toevallige prettige bijkomstigheid is.

Puk
04-06-03, 23:32
Geplaatst door Dutchguy
Je moet mensen beoordelen op hun daden. Mocht er vrede 'uitbreken' tussen de Israeliers en de Palestijnen, dan komt dit inderdaad ook op het conto van George Bush, hoe onverwacht ook. Alleen, eerst zien dan geloven.

Gek is dat toch... is dit een verrassing?

Wist niemand dan dat de VS, Europa en Rusland en de VN al heel lang aan de 'roadmap' werkten?

Begrijpt niemand dan dat daarvoor het probleem 'Irak' eerst opgelost moest worden?

:usa:

Pixelshade
04-06-03, 23:37
Geplaatst door Puk
Gek is dat toch... is dit een verrassing?

Wist niemand dan dat de VS, Europa en Rusland en de VN al heel lang aan de 'roadmap' werkten?

Begrijpt niemand dan dat daarvoor het probleem 'Irak' eerst opgelost moest worden?

:usa:

Irak was geen probleem, en nu is het een geruststelling

lennart
04-06-03, 23:44
Geplaatst door Puk

Begrijpt niemand dan dat daarvoor het probleem 'Irak' eerst opgelost moest worden?


Nee, dat begrijp ik echt niet.

Pixelshade
05-06-03, 00:30
Geplaatst door lennart
Nee, dat begrijp ik echt niet.

same here

Puk
05-06-03, 01:48
Irak was sponsor van het terrorisme.

Zoals menig ander land in het Midden-Oosten dat nog is.

Irak is nu geen bedreiging meer.

En die andere landen kunnen direct aangepakt worden als ze de vredesonderhandelingen proberen te torpederen.

taouanza
05-06-03, 09:28
Irak was sponsor van het terrorisme.

Zoals menig ander land in het Midden-Oosten dat nog is.

Irak is nu geen bedreiging meer.

En die andere landen kunnen direct aangepakt worden als ze de vredesonderhandelingen proberen te torpederen.


laat me raden. jij bent een grote rambofan?
:moe:

Tomas
05-06-03, 09:46
Geplaatst door Puk
Begrijpt niemand dan dat daarvoor het probleem 'Irak' eerst opgelost moest worden?


Voor jou was de hele aanloop naar de oolrog tegen Irak allang duidelijk? Jij wist allang dat het niet om zijn leger en wapens ging, maar om zijn sponsoring van terrorisme.

Hoe vond je dat dan toen George en Blair maar bleven beweren dat het om die wapens ging? Dat vond je wel grappig? En dat Blair nu onder vuur ligt wegens het mogelijk voorliegen van het parlement vind je niet echt boeiend waarschijnlijk?

En hoe vind jij het gepeople van de Irakeze bevolking? Zij zijn dus zomaar gebruikt in een leugenachtig spelletje. Misschien dat ze een tijdelijke democratie aan overhouden, maar dat is allemaal nog niet zo zeker.

crazy2000
05-06-03, 10:58
haat en nijd brengt die er alleen.