PDA

Bekijk Volledige Versie : "Direct verband Volkert en GroenLinks"



Filosoof11
04-06-03, 23:24
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=29411

Was mij allang bekend. Wacht op reactie.............

Grietje
04-06-03, 23:27
Geplaatst door Filosoof11
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=29411

Was mij allang bekend. Wacht op reactie.............

Was jou allang bekend? Vertel....

De Rode Roos
04-06-03, 23:46
onzin verhaal en pure "slander" (ik ben vergeten wat de Nederlandse vertaling daarvan is).

GroenLinks moet een aanklacht indienen en een schadevergoeding en publieke rectifictie eisen!

Grietje
04-06-03, 23:49
Geplaatst door De Rode Roos
onzin verhaal en pure "slander" (ik ben vergeten wat de Nederlandse vertaling daarvan is).

GroenLinks moet een aanklacht indienen en een schadevergoeding en publieke rectifictie eisen!

laster

Begin erg veel medelijden te krijgen met die Groenlinksers

Puk
05-06-03, 01:37
Geplaatst door De Rode Roos
onzin verhaal en pure "slander" (ik ben vergeten wat de Nederlandse vertaling daarvan is).

GroenLinks moet een aanklacht indienen en een schadevergoeding en publieke rectifictie eisen!

Haha! Rectifictie! Is wel leuk in dit verband.

:wink:

Filosoof11
05-06-03, 01:41
bron is artikel in hp.
laster kan via juridische weg aangepakt worden. we wachten af...

wat ik bedoel is dat er heel veel brave gl'rs zijn; no offence. Echter uit de autonomenhoek zijn deze aggressieve extreem links randfiguren. zij hadden wel degelijk lijntjes naar het actiewezen van gl lopen.

indygirl_roosje
05-06-03, 08:41
Ik heb nog nooit zo'n hoop flauwekul bij elkaar gezien.... Valt me wel een beetje tegen van HP/De Tijd. Maar als ik Groenlinks was, zou ik geen rechtszaak ofzo aanspannen, daarmee geef je die lui alleen maar aandacht. Trouwens niet erg origineel van die onderzoeker; Mat Herben riep namelijk al vrij gauw dat "de kogel van links kwam". Wat een onzin, zeg.


Groetjes,

Rosalinda.

lennart
05-06-03, 12:46
Inderdaad... het zou interessanter zijn om uit te zoeken waarom Herben nou toch voor die straaljagers heeft gestemd, terwijl Pim het toch niet zo had gewild.

Tomas
05-06-03, 12:52
Geplaatst door lennart
Inderdaad... het zou interessanter zijn om uit te zoeken waarom Herben nou toch voor die straaljagers heeft gestemd, terwijl Pim het toch niet zo had gewild.

En waarom het bandje met een telefoongesprek van Volkert waarop hij spreekt over moord niet in behandeling is genomen door de aivd.

En hoe het komt dat er zo snel zoveel politie (met honden nogwel) ter plekke was.

En waarom hij zolang onnodig heeft gezwegen.

En wat deed Volkert in 2001 op de bilderberg bijeenkomst?

Kortom, je hebt nog werk zat Lennart.

lennart
05-06-03, 13:34
:haha:


Maarreh, Herben was er zeker wel in 2002.