PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat een duffe boel hiero!



Puk
05-06-03, 12:53
:jammer:

Shaheed
05-06-03, 17:50
Wees gerust puk, ik ben weer terug............. :p

Puk
05-06-03, 18:03
Geplaatst door Shaheed
Wees gerust puk, ik ben weer terug............. :p

Allah zij geprezen!

:wohaa:

Ik begon me echt zorgen te maken!

:haha:

Pixelshade
05-06-03, 19:08
Geplaatst door Shaheed
Wees gerust puk, ik ben weer terug............. :p

alhamdoullilah!!! :wohaa:

Puk
05-06-03, 22:02
Geplaatst door EdV
Hoe nu? Zijne Koninklijke Hoogheid is ontevreden?

Ed

Dateert van vanmiddag Ed. Er gebeurde helemaal niks! Echt niet!

Maar nu begint het weer een beetje te swingen.

:boogie:

Sven_DP
05-06-03, 22:49
Hoi Puk, ook net terug. Net 2 weken tussen een kolonie Nederlanders gezeten. Vakantie noemen ze dat dan. :usa:

Puk
05-06-03, 23:02
Geplaatst door Sven_DP
Hoi Puk, ook net terug. Net 2 weken tussen een kolonie Nederlanders gezeten. Vakantie noemen ze dat dan. :usa:

Ha die Sven! Hoe is tie jongen?

Waarom in godsnaam naar Salou??

Dat weet je toch?!

Maar wel lekker uitgerust? Of juist niet...

Ik ga van het weekeinde naar de Belgische Ardennen. Dat wordt ook steeds meer een Nederlandse kolonie geloof ik.

:usa:

Welkom terug!

Sven_DP
05-06-03, 23:14
Salou? Dat oord van verderf? Haha

Neeje, 2 weken bij de Turken gezeten in een nogal leeg hotel, enkel wat Nederlanders, enkele Britten, een Belg, twee Duitsers en een koppeltje Russen. Aardige jongens trouwens die Turken, helemaal niet opgefokt, alles behalve fanatiek, en kunnen aardig wat liters Efes Pils verzetten...om van de Raki nog maar te zwijgen. Ik ga ze maar eens uitnodigen om enkele Duvels te komen proeven, ze raken nooit meer thuis. :hihi:

Puk
05-06-03, 23:30
Geplaatst door Sven_DP
Salou? Dat oord van verderf? Haha

Neeje, 2 weken bij de Turken gezeten in een nogal leeg hotel, enkel wat Nederlanders, enkele Britten, een Belg, twee Duitsers en een koppeltje Russen. Aardige jongens trouwens die Turken, helemaal niet opgefokt, alles behalve fanatiek, en kunnen aardig wat liters Efes Pils verzetten...om van de Raki nog maar te zwijgen. Ik ga ze maar eens uitnodigen om enkele Duvels te komen proeven, ze raken nooit meer thuis. :hihi:

Aha! Dat klinkt veel beter Sven! Ben er zelf nog nooit geweest maar al wel heel goeie verhalen over gehoord. Ga er zeker ook een keer heen. Erg gastvrij enzo... zeggen ze. Maar dat heb jij dus ook allemaal ervaren.

Waar zat je dan?