PDA

Bekijk Volledige Versie : VOORSTEL: Nieuws v/d Dag meeting?



MO_NL
06-06-03, 09:37
Salam Actuelen,

Bij het ontwerpen van de huidige versie van de website vorig jaar gingen wij ervan uit dat Maroc.NL bestaat uit diverse communities.

Voor het Nieuws v/d Dag lijkt dit in ieder geval op te gaan. Vandaar ook de volgende ingeving:

Wie zou er voelen voor een meeting in Real Life voor Nieuws v/d Daggers, bv een etentje of andere sociale event.

Gaarne uw stem.

AIVD

MO_NL :D

Tomas
06-06-03, 10:05
Ik vind dit ontzettend moeilijk.

Er zijn zat prikkers waar ik heel erg nieuwsgierig naar ben om ze in reallife te ontmoeten, maar tegelijkertijd ook weer niet, omdat de kans dat het tegenvalt en daarna nooit meer hetzelfde is, ook erg groot is.

Ikzelf bijvoorbeeld heb een zorgvuldig imago opgebouwd dat na 1 keer in reallife ontmoeten volledig instort. Dan blijkt deze lieve aardige begripvolle man opeens een arrogante asociale klootzak te zijn.

En dan heb ik nog maar niet over het uiterlijk van de damesprikkers dat ik waarschijlijk zonder het te willen ietsje teveel romantiseer.

Dat is wel veel om te verliezen.

Puk
06-06-03, 10:33
Geplaatst door Tomas
Ik vind dit ontzettend moeilijk.

Er zijn zat prikkers waar ik heel erg nieuwsgierig naar ben om ze in reallife te ontmoeten, maar tegelijkertijd ook weer niet, omdat de kans dat het tegenvalt en daarna nooit meer hetzelfde is, ook erg groot is.

Ikzelf bijvoorbeeld heb een zorgvuldig imago opgebouwd dat na 1 keer in reallife ontmoeten volledig instort. Dan blijkt deze lieve aardige begripvolle man opeens een arrogante asociale klootzak te zijn.

En dan heb ik nog maar niet over het uiterlijk van de damesprikkers dat ik waarschijlijk zonder het te willen ietsje teveel romantiseer.

Dat is wel veel om te verliezen.

Daar zit wat in. Ik vermoed dat er meer Actuelen zo denken. Er is wel een oplossing. Je kan verkleed gaan... als je avatar.

Maar op zich een leuk idee.

Waterval
06-06-03, 10:40
Hahahahah, ik denk dat dan de mensen met de grootste mond op Pb het stilst blijken te zijn... Ik hou het liever lekker allemaal anoniem ( wat verwacht je anders van iemand die hier alleen maar domme one-liners neerkalkt en sexistische opmerkingen maakt...) :gniffel: Wat me daarentegen wel grappig lijkt, is om ergens samen te komen, zonder je aan mekaar voor te stellen.

mulan
06-06-03, 10:48
Ja lijkt me een goed idee...PINO wil ik dan al eerste ontmoeten.Ik wil echt weten wat voor soort persoon zij is.... :lole:

Pino heeft overigens maar 6 berichten of zo geplaatst maar toch heeft ze een verpletterende indruk achtergelaten.

Tomas wil gewoon niet toegeven dat die Jan Peter Balkenende is(het alter-ego van hem welteverstaan).............look on the bright side..we weten tenminste wel hoe je eruit ziet.

rnaj
06-06-03, 10:48
Wat me daarentegen wel grappig lijkt, is om ergens samen te komen, zonder je aan mekaar voor te stellen.

En dan in een gelegenheid waar ook andere mensen (niet maroc prikkers) aanwezig zijn.

Pino'tje
06-06-03, 10:59
Mulan ik zal je niet teleurstellen, je kunt me herkennen aan m'n mooie gevormde poten, m'n steile blauwe veren, m'n sensuele snavel en last but not least kun je me herkennen aan m'n lengte waar ik behoorlijk trots op ben 2.50m.

Ik denk dat ik aan je verwachtingen zal voldoen.

indygirl_roosje
06-06-03, 11:04
Lijkt me een leuk idee. Ik ben echt benieuwd hoe iedereen in real-life is......


Groetjes,

Roalinda. :gniffel:

Tomas
06-06-03, 11:05
Geplaatst door mulan
Tomas wil gewoon niet toegeven dat die Jan Peter Balkenende is(het alter-ego van hem welteverstaan).............look on the bright side..we weten tenminste wel hoe je eruit ziet.

Uit recente berekening is gebleken dat er maar zo'n 4 echte personen op nvdd prikken. 4 met MPS dus.

Dat aantal komt mooi uit als we een kroeg nemen zonder dartboard en Mulan daar dan voor gebruiken.

mulan
06-06-03, 11:34
Geplaatst door Tomas
Uit recente berekening is gebleken dat er maar zo'n 4 echte personen op nvdd prikken. 4 met MPS dus.

Dat aantal komt mooi uit als we een kroeg nemen zonder dartboard en Mulan daar dan voor gebruiken.

Pino'tje zal me redden......Jan Peter.. :jammer: of mag ik Balkie zeggen.

Pino'tje
06-06-03, 11:39
Balkie, Watch out mijn blauwe veren zijn vlijmscherp als het moet. :handbang:

Tomas
06-06-03, 11:43
Geplaatst door mulan
Pino'tje zal me redden......

Ja hoor... :moe:

Ik weet alleen nog niet of ik als Pino, Tomas, Ron, Yehi of Donna ga.

Als Ron is wel het makkelijkst.

mulan
06-06-03, 11:46
Geplaatst door Tomas
Ja hoor... :moe:

Ik weet alleen nog niet of ik als Pino, Tomas, Ron, Yehi of Donna ga.

Als Ron is wel het makkelijkst.

Of juist niet......he wil je het Pino'tje sowieso niet moeilijker maken met al die namen......ze is nieuw ja :mad:

Nu moet ik uit gaan leggen wie Ron is. :duizelig:

lennart
06-06-03, 11:52
Ik zou een meeting van WSDB veel leuker vinden ! (desertrose :Iluvu: )

Mulan ook weer trug? :argwaan: Welke prikker is onlangs weggegaan :denk:

Tomas
06-06-03, 11:54
Geplaatst door mulan
Nu moet ik uit gaan leggen wie Ron is. :duizelig:

Kan je dat dan even stil in jezelf doen?

Tomas
06-06-03, 11:56
Geplaatst door lennart
Mulan ook weer trug? :argwaan: Welke prikker is onlangs weggegaan :denk:

Nee, hoor. Zwijgsterr was WEL leuk.

sil
07-06-03, 02:03
Ik niet.
Op het forum kan ik het met oneliners af,maar in het echie praat ik te veel.
Hoewel er wel enkele zijn die ik in r.l. wel eens zou willen ontmoeten,om te kijken of ze echt zijn zoals ik ze me voorstel.
:blij:

mulan
07-06-03, 11:14
Stil in mezelf praten.......als ik niet beter wist zou ik denken dat je de suggestie wilt wekken dat Pino'tje en ik een en dezelfde persoon zijn... :zweep:
Laat Pino'tje dat niet horen......

Ik heb haar overigens uitgelegd wie Ron is.....ze snapt het nog steeds niet.

Zwijgster weg...??Nou Tomas,heb jij even pech..... :slapen:

Tomas
07-06-03, 11:30
Geplaatst door mulan
Stil in mezelf praten.......als ik niet beter wist zou ik denken dat je de suggestie wilt wekken dat Pino'tje en ik een en dezelfde persoon zijn... :zweep:
Laat Pino'tje dat niet horen......

Ik suggereere heulemoal niks.


Ik zeg het gewoon :D



Ik heb haar overigens uitgelegd wie Ron is.....ze snapt het nog steeds niet.

Dat kan ik me voorstellen. Ik heb Ron ook wel eens proberen uit te leggen dat al die andere teksten op het prokbord heel soms van andere mensen afkwamen. Dat is dus ook niet gelukt.



Zwijgster weg...??Nou Tomas,heb jij even pech..... :slapen:

Ja. :moe:

mulan
07-06-03, 11:42
Hmmmz...dan geloof je me toch niet....PINO'tje is iemand anders dan moi,alleen heeft ze geen positief ontvangst gehad waardoor ze liever leest dan reageert,jammer,ze zou zo'n grote aanwinst zijn. :jammer:

Ik leef met je mee betreffende het vertrek van Zwijgster,ik heb medelijden met je dat je nu van alle mensen op het prikbord met mij aan het praten bent... :jammer:

:D :D :D :D :D :D :D :D I LOVE MYSELF :D :D

Tomas
07-06-03, 13:49
Geplaatst door mulan
Hmmmz...dan geloof je me toch niet....PINO'tje is iemand anders dan moi,alleen heeft ze geen positief ontvangst gehad waardoor ze liever leest dan reageert,jammer,ze zou zo'n grote aanwinst zijn. :jammer:

Voor zo'n grote vogel is ze dan een behoorlijke scheiterd!



Ik leef met je mee betreffende het vertrek van Zwijgster,ik heb medelijden met je dat je nu van alle mensen op het prikbord met mij aan het praten bent... :jammer:

Je vindt het toch niet storend dat ik iedere keer over je schouder en om me heen kijk of ik niet iemand interessanters zie, terwijl ik tegen je praat?



:D :D :D :D :D :D :D :D I LOVE MYSELF :D :D ]

NEE!! Vertel me dat het niet waar is!!! Nee, dat kan echt niet. Ik ben echt. Ik besta! Ik prik dus ik besta....?

mulan
07-06-03, 15:20
Ik zal het haar zeggen....scheiterd :gek:
Ze is gewoon verlegen :rolleyes:

Oh nee hoor,be my guest.......kijk maar rond,onthoud wel dat Zwijgster echt weg is en dat ze zich heus niet verstopt achter mij.

blablablabla............I still love myself(is dit storend?!) :)

Tomas
07-06-03, 15:27
Geplaatst door mulan
Ik zal het haar zeggen....scheiterd :gek:
Ze is gewoon verlegen :rolleyes:

Nou sorry hoor. Ik zal aardig te nd'r zijn als ze komt.... Denk ik....


Oh nee hoor,be my guest.......kijk maar rond,onthoud wel dat Zwijgster echt weg is en dat ze zich heus niet verstopt achter mij.

Hou op over zwijgsterr. Ik was 'r bijna vergeten...

Ik heb nu helemaal geen zin meer inprikken. Ik ga maar 's aan de pizza's beginnen.



blablablabla............I still love myself(is dit storend?!) :)

Ja. :moe:

mulan
07-06-03, 15:27
Geplaatst door lennart
Mulan ook weer trug?


Ik ben trouwens nooit weggeweest :) (tot ergernis van Tomas)

mulan
07-06-03, 15:30
Mooi zo...ik zal haar overhalen alsnog langs te komen..

Storend...echt,ow nou sorry :engel:

rekening houdend met jouw gevoelens zal ik niets meer zeggen over Zwijgster....i am to good for this world :jammer:

ReTiCeNtt
07-06-03, 18:00
Ik zal doorgeven aan ZwYgStErr, dat je haar mist Tomas :).

Mulan? :D

Tomas
07-06-03, 19:23
Geplaatst door ReTiCeNtt
Ik zal doorgeven aan ZwYgStErr, dat je haar mist Tomas :).


Nee, niet doen! Daar wordt ze alleen maar nog verwaander van.

ReTiCeNtt
07-06-03, 19:25
Geplaatst door Tomas
Nee, niet doen! Daar wordt ze alleen maar nog verwaander van.

Maak je geen zorgen. Ze wist niet eens meer wie je was :confused:.

Tomas
07-06-03, 19:28
Geplaatst door ReTiCeNtt
Maak je geen zorgen. Ze wist niet eens meer wie je was :confused:.

Eh..? Wie ben jij eigenlijk?

ReTiCeNtt
07-06-03, 19:33
Geplaatst door Tomas
Eh..? Wie ben jij eigenlijk?

Ach...ik ben nog op zoek, om je eerlijk te bekennen. Wie ben ik? Wie ben jij? Wie zijn wij?

Zijn wij wel eigenlijk?

:verward:

Tomas
07-06-03, 19:37
Geplaatst door ReTiCeNtt
Ach...ik ben nog op zoek, om je eerlijk te bekennen. Wie ben ik? Wie ben jij? Wie zijn wij?

Zijn wij wel eigenlijk?

:verward:

Jomig, wat een moeilijke vragen allemaal! Jij bent vast wel intelligent, denk ik. Of niet?

OVer "wie zijn wij"gesproken: Weet jij eigenlijk hoelang Mark, Kaassietoch en Manc op huwelijksreis zijn?

ReTiCeNtt
07-06-03, 20:12
Geplaatst door Tomas
Jomig, wat een moeilijke vragen allemaal! Jij bent vast wel intelligent, denk ik. Of niet?

OVer "wie zijn wij"gesproken: Weet jij eigenlijk hoelang Mark, Kaassietoch en Manc op huwelijksreis zijn?

Ik ben best wel intelligent ja, vergeleken met jou, intellectueel :D.

Wat heeft wie wij zijn te maken met dat trio? Je bedoelt volgens mij WAAR zij zijn, misschien wel in Nijmegen. Maar das een verhaal apart :vreemd:.

Doe ze de groeten :).

lennart
07-06-03, 20:21
ReTiCe: Mps'r!!! :D

zeg maar :zwaai: aan Zyse.


Al zeij ze dat Zyse dood is :moe:

Nouja...

Doe dan maar :zwaai: aan mulan :D

Pixelshade
07-06-03, 20:51
Geplaatst door MO_NL
Salam Actuelen,

Bij het ontwerpen van de huidige versie van de website vorig jaar gingen wij ervan uit dat Maroc.NL bestaat uit diverse communities.

Voor het Nieuws v/d Dag lijkt dit in ieder geval op te gaan. Vandaar ook de volgende ingeving:

Wie zou er voelen voor een meeting in Real Life voor Nieuws v/d Daggers, bv een etentje of andere sociale event.

Gaarne uw stem.

AIVD

MO_NL :D

op zich een heel leuk idee, maar je zal mij er niet zien omdat er allemaal ouwe zakken op dit forum rondhangen, 30'ers 40'ers, vahim?

Tomas
07-06-03, 20:54
Geplaatst door ReTiCeNtt
Ik ben best wel intelligent ja, vergeleken met jou, intellectueel :D.
:moe:


Wat heeft wie wij zijn te maken met dat trio?

Trio?


Je bedoelt volgens mij WAAR zij zijn, misschien wel in Nijmegen. Maar das een verhaal apart :vreemd:.

Dejavu?


Doe ze de groeten :).

ik kom nooooooit in nijmegen. Echt helemaal nooit. punt.

Pixel, wat doe jij hier dan tussen al die bejaarden?

ReTiCeNtt
07-06-03, 21:02
Geplaatst door Tomas
:moe:

Je mist er echt he? :(


Geplaatst door Tomas
Trio?

3 mensen, (nou hoefnieh altijd) met elkaar at the same time same place. Meestal doen ze dan dingen waarvoor ze naar DE VUUR gaan :D.


Geplaatst door Tomas
Dejavu?

Nijmegen? Nooit van gehoord totdat jij et opbr8...


Geplaatst door Tomas
ik kom nooooooit in nijmegen. Echt helemaal nooit. punt.

Pixel, wat doe jij hier dan tussen al die bejaarden?

Teletubbies! Teletubbies! Hey Halloooooooooooh!!! Uh Oh!


Geplaatst door Tomas
Pixel, wat doe jij hier dan tussen al die bejaarden?

Hij komt gewoon voor mij :D

mulan
08-06-03, 11:08
Zwijgster is inderdaad uniek.......ze is ook de enige die geen meerdere nicknames heeft,ze is gewoon altijd zichzelf.
Ze is waar ik als prikster toch echt wel tegen op kijk. :tik:

En tegen Lennart zwaai ik niet...... :moeilijk: (jij komt op hetzelfde lijstje als Tomas....mijn *nee,JIJ bent pas belangrijk :rolleyes: * lijstje


:ninja2:

Tomas
08-06-03, 11:17
Geplaatst door mulan
(jij komt op hetzelfde lijstje als Tomas....mijn *nee,JIJ bent pas belangrijk :rolleyes: * lijstje


Goh... Ik moet er gewoon een beetje van blozen, dat ik op een lijstje sta bij je.

Heb je die dan ook altijd bij je? En waar bewaar je die dan?

Kijk, zo vergeet ik dinges gelijk… Hoe heet ze ookweer.

mulan
08-06-03, 11:24
Geplaatst door Tomas
Goh... Ik moet er gewoon een beetje van blozen, dat ik op een lijstje sta bij je.

Heb je die dan ook altijd bij je? En waar bewaar je die dan?

Kijk, zo vergeet ik dinges gelijk… Hoe heet ze ookweer.


Die heb ik niet bij me en die bewaar ik ook nergens....nee....it's all in my head(en dan bedoel ik niet dat ik gestoord ben) :ego:

Zwijgster bedoel je?? :laser: (ken je de film The Fan :lachu: )

Tomas
08-06-03, 11:55
Geplaatst door mulan
Die heb ik niet bij me en die bewaar ik ook nergens....nee....it's all in my head(en dan bedoel ik niet dat ik gestoord ben) :ego:

Nou zeg. Ik word helemaal rood! Ik ben continu in je gedachten... Wel een beetje jammer dat Lennart daar ook zit. Kan je die niet een beetje aan de kant duwen?



Zwijgster bedoel je?? :laser:


Wie?


(ken je de film The Fan :lachu: )

Nope. Ga vanavond met m'n zoontje naar de matrix. Hij wil zo graag eigenlijk niet. Ja dat schrijf ik goed: hij is bang, maar al zijn vriendjes zijn al geweest. En hij dorst niet met hun mee te gaan. Alleen met mij. :)

lennart
08-06-03, 13:55
Geplaatst door mulan

En tegen Lennart zwaai ik niet...... :moeilijk: (jij komt op hetzelfde lijstje als Tomas....mijn *nee,JIJ bent pas belangrijk :rolleyes: * lijstje


:ninja2:

:ego:

Alsof jij belangrijk bent..

Zyse was wel 10x leuker dan jij...

Maar die is dood, zei ze :huil:

mulan
08-06-03, 14:46
Het voorzitterschap van the we love G.W.Bush fanclub kun je nu ook op je buik schrijven he Lennart :boos:

Lennart heeft zich nu een trapje omhoog gewerkt naar mijn 'I HATE U' lijstje.Deze staat overigens wel op papier.......

Dood....big deal...MUWAHAHAHAHAHHAHAHAAHHA :blowen:

ReTiCeNtt
08-06-03, 14:58
Topicrapers :D.

Zet zou trots op jullie zijn :(.

mulan
08-06-03, 15:02
ReTiCeNtt,

Heb je ook niet een ontiechelijke hekel aan Zwijgster???????? :D

ReTiCeNtt
08-06-03, 15:05
Geplaatst door mulan
ReTiCeNtt,

Heb je ook niet een ontiechelijke hekel aan Zwijgster???????? :D

Nee! :mad:

Nu begrijp ik waarom Tommie je haat!

mulan
08-06-03, 15:09
Geplaatst door ReTiCeNtt
Nee! :mad:

Nu begrijp ik waarom Tommie je haat!

Ik wel.....zij is hiermee begonnen....als zij hier niet tijdens mijn afwezigheid iedereen tegen elkaar aan het opzetten was had ik helemaal geen problemen met haar gehad maar nu......WAR!!!!!!!!!!

PS.Tommie en Lennie zijn gewoon verraders :fpuh:

ReTiCeNtt
08-06-03, 15:26
Geplaatst door mulan
Ik wel.....zij is hiermee begonnen....als zij hier niet tijdens mijn afwezigheid iedereen tegen elkaar aan het opzetten was had ik helemaal geen problemen met haar gehad maar nu......WAR!!!!!!!!!!

PS.Tommie en Lennie zijn gewoon verraders :fpuh:

Was het niet Shakespeare die zei: "Thou can hate me now! But I wont stop now"...:D.

Ps. Wij zijn eigenlijk best wel :maf:

mulan
08-06-03, 15:34
Geplaatst door ReTiCeNtt
Was het niet Shakespeare die zei: "Thou can hate me now! But I wont stop now"...:D.

Ps. Wij zijn eigenlijk best wel :maf:

Aha...got ya...dus jij bent Zwijgster,mystery solved.Next. :o

Ja eigenlijk wel he.....maar ik ben meer dan dat,ik ben ook nog eens :aanwal: :maf3: :gefeli: :( :auw2: :auw: :knife_hea :fparty: :gek: :verdriet: :wohaa: :boos: :jammer: maar eentje die al deze psychopatische smilies bijelkaar kan brengen is nog altijd deze :moe:

Ja je hebt gelijk,ik ben :maf:

lennart
08-06-03, 15:39
Lennart heeft zich nu een trapje omhoog gewerkt naar mijn 'I HATE U' lijstje.Deze staat overigens wel op papier.......

Dood....big deal...MUWAHAHAHAHAHHAHAHAAHHA :blowen: [/B]

Het kan jou ech wel schelen! :ego: Je bent gewoon jaloers op Zyse.



Geplaatst door mulan
[B]Het voorzitterschap van the we love G.W.Bush fanclub kun je nu ook op je buik schrijven he Lennart :boos:


:verrassin

Ik mag toch nog wel komen op de bijeenkomsten?
Jouw Texaanse BBQ's zijn bijna net zo lekker als die van George :D

ReTiCeNtt
08-06-03, 15:43
Geplaatst door mulan
Aha...got ya...dus jij bent Zwijgster,mystery solved.Next. :o

Ja eigenlijk wel he.....maar ik ben meer dan dat,ik ben ook nog eens :aanwal: :maf3: :gefeli: :( :auw2: :auw: :knife_hea :fparty: :gek: :verdriet: :wohaa: :boos: :jammer: maar eentje die al deze psychopatische smilies bijelkaar kan brengen is nog altijd deze :moe:

Ja je hebt gelijk,ik ben :maf:

Ik ben geen ZwYgStErr, alleen omdat ik haar verdedig? Jaloezie :jammer:

Nee WIJ zijn :maf:.

:moe:

mulan
08-06-03, 15:47
Geplaatst door lennart
:verrassin

Ik mag toch nog wel komen op de bijeenkomsten?
Jouw Texaanse BBQ's zijn bijna net zo lekker als die van George :D


Jaloers...nietes :fpuh:

Op de bijeenkomsten mag je nog wel komen......maar dat is alleen omdat je zo goed kan linedancen en het zo zielig uitziet als ik daar dan bij de volgende bijeenkomst in mijn uppie sta.....dan kan de naam verandert worden van linedancing naar 'sta zo blij mogelijk op een plek en beweeg zo a-ritmisch mogelijk'.....in een lijn ziet het er dan ook lang niet zo belachelijk uit....dan is het gewoon cool....ik heb trouwens nieuwe cowboylaarzen...:tik:

lennart
08-06-03, 15:50
ik heb trouwens nieuwe cowboylaarzen...:tik: [/B]

:schok: COOL! van echte texaanse koeienleer?

mulan
08-06-03, 15:52
Geplaatst door ReTiCeNtt
Ik ben geen ZwYgStErr, alleen omdat ik haar verdedig? Jaloezie :jammer:

Nee WIJ zijn :maf:.

:moe:

Als jij Zwijgster niet bent he.....hoe wil je dan je overmatige gebruik van de moe smilie verklaren....jaja...nu kun je geen kant meer uit,de bewijzen stapelen zich op.

Met vriendelijke groet,

Detective Mulan.

ReTiCeNtt
08-06-03, 15:54
Geplaatst door mulan
Als jij Zwijgster niet bent he.....hoe wil je dan je overmatige gebruik van de moe smilie verklaren....jaja...nu kun je geen kant meer uit,de bewijzen stapelen zich op.

Met vriendelijke groet,

Detective Mulan.

:moe:

mulan
08-06-03, 15:55
Geplaatst door lennart
:schok: COOL! van echte texaanse koeienleer?

Jazeker....van een nog levende koe afgetrokken..en daarna de laarzen zelf gemaakt.......yep..zo doen wij dat in the wild west.............toch clint?



:moe:

mulan
08-06-03, 15:57
Geplaatst door ReTiCeNtt
:moe:


Dit zal zo tegen je gebruikt gaan worden.......je moest eens weten :jeweetog:

lennart
08-06-03, 16:01
Geplaatst door mulan
Jazeker....van een nog levende koe afgetrokken..en daarna de laarzen zelf gemaakt.......yep..zo doen wij dat in the wild west.............toch clint?



:moe:

U Betcha!

Waarom was je eigenlijk weg, ben je in Texas geweest? :argwaan:

Ik d8 al dat je Zyse was.... die heeft namelijk 64 aliasen op Maroc.NL...

mulan
08-06-03, 16:04
Geplaatst door lennart
U Betcha!

Waarom was je eigenlijk weg, ben je in Texas geweest? :argwaan:

Ik d8 al dat je Zyse was.... die heeft namelijk 64 aliasen op Maroc.NL...

Texas....ja zoiets........ :maf2: ,ik ben trouwens helemaal niet weggeweest.

Ik Zwijgster....nee,die is toch echt wel gekker dan moi hoor :lole:

lennart
08-06-03, 16:09
Geplaatst door mulan
Texas....ja zoiets........ :maf2: ,ik ben trouwens helemaal niet weggeweest.

Ik Zwijgster....nee,die is toch echt wel gekker dan moi hoor :lole:

Aha, nog een MPS'r ! :D

Couscousje
08-06-03, 16:20
Waarom vraagt niemand ziG af op wiens kosten dat etentje zou zijn?

:jeweetog:

Cc

lennart
08-06-03, 16:58
Mulan!: ik heb een goede promo film gevonden voor onze G.W. Bush Fanclub :D http://www.informationclearinghouse.info/surfing.htm

Tomas
08-06-03, 17:00
Geplaatst door Couscousje
Waarom vraagt niemand ziG af op wiens kosten dat etentje zou zijn?

:jeweetog:

Cc

Omdat op nvdd hoofdzakelijk 30-gers en 40-gers zitten die bulken van het geld.

Zara
08-06-03, 18:16
kdenk dat et zwaar zal tegenvallen het is denk ik zoiets net als het kijken van een film nadat je het indrukwekkende boek daarvan hebt gelezen...

Couscousje
08-06-03, 18:29
Geplaatst door Tomas
Omdat op nvdd hoofdzakelijk 30-gers en 40-gers zitten die bulken van het geld.

Oh.

Keej.

Dan ben jij mijn escort.

Cc

mulan
08-06-03, 19:09
Geplaatst door lennart
Mulan!: ik heb een goede promo film gevonden voor onze G.W. Bush Fanclub :D http://www.informationclearinghouse.info/surfing.htm

Nou echt.......super........ik promoveer je weer tot voorzitter,zal G.W dat filmpje op prijs stellen(het duurde voor hem waarschijnlijk ook veeeels te lang) :D

Sommige nummers waren overigens uitermate geschikt voor onze linedancing :p

862959
08-06-03, 19:24
gaaf maar toch niet in de Akhnaton he?

Ik stel voor dat we de meeting hier in Eindhoven houden in de Fourqaan moskee. Wel hoop ik dat niemand dan de deur op slot doet

lennart
08-06-03, 19:30
Hey goed idee :D

Ik kan wel een opleiding plastic explosives gebruiken... :hihi:

iSrAeLgIrLy
09-06-03, 10:58
Ben ik ook welkom??

:fparty:

Pixelshade
09-06-03, 13:43
Geplaatst door iSrAeLgIrLy
Ben ik ook welkom??

:fparty:

op eigen risico

sadeeQ
09-06-03, 14:00
Geplaatst door iSrAeLgIrLy
Ben ik ook welkom??

:fparty:

hangt een beetje vanaf hoeveel standjes je allemaal kent :nerd:

Chatoloog
09-06-03, 14:41
leuk
dan kan de AIVD "get the picture spelen" die zijn namelijk zo goed als werkeloos dus gaan ze maar de juiste hoofden bij de prikkers zoeken en dan een mooi verhaaltje voor een volgend ambtsbericht leveren


:duim:

Pixelshade
09-06-03, 14:57
Geplaatst door Chatoloog
leuk
dan kan de AIVD "get the picture spelen" die zijn namelijk zo goed als werkeloos dus gaan ze maar de juiste hoofden bij de prikkers zoeken en dan een mooi verhaaltje voor een volgend ambtsbericht leveren


:duim:

hehe :knipoog:

Pixelshade
09-06-03, 14:57
Geplaatst door sadeeQ
hangt een beetje vanaf hoeveel standjes je allemaal kent :nerd:

de oude sadeeq had iets heel anders gezegd :eek:

sadeeQ
09-06-03, 15:14
Geplaatst door Pixelshade
de oude sadeeq had iets heel anders gezegd :eek:

sssssst.we moeten haar eerst naar binnen lokken :gniffel: dan is er geen weg terug :jeweetog:

lennart
09-06-03, 15:48
Geplaatst door Chatoloog
leuk
dan kan de AIVD "get the picture spelen" die zijn namelijk zo goed als werkeloos dus gaan ze maar de juiste hoofden bij de prikkers zoeken en dan een mooi verhaaltje voor een volgend ambtsbericht leveren


:duim:

:denk:

Hey, dan maak ik een vals Al-Waqf pamflet... en dan kan jij dat later dan gaan ontkennen :D

Quezr
09-06-03, 18:46
Geplaatst door indygirl_roosje
Lijkt me een leuk idee. Ik ben echt benieuwd hoe iedereen in real-life is......




nouw neeej

Pixelshade
09-06-03, 18:56
Geplaatst door sadeeQ
sssssst.we moeten haar eerst naar binnen lokken :gniffel: dan is er geen weg terug :jeweetog:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/images/smilies/coolgleamA.gif

Tomas
13-06-03, 13:07
Geplaatst door MO_NL

Wie zou er voelen voor een meeting in Real Life voor Nieuws v/d Daggers, bv een etentje of andere sociale event.

En? Heeft beheer al een beslissing genomen? Teweinig belangstelling?

rnaj
13-06-03, 13:12
Als er maximaal 16 man komen, is de organisatie niet zo heel erg moeilijk. Hoef je de RAI niet voor af te huren enzo

Misschien kunnen we met zijn alle naar een discotheek ofzo, als er dan er dan een portier voor de deur staat die dit maroc.nl clubje niet naar binnen wil laten kan Maarten meteen een dagvaarding uitdelen, heeft CC meteen een goed artikel voor E.D. en hebben wij weer een onderwerp voor de volgende dag

NIS
13-06-03, 19:48
Waarom niet een lagerhuisachtig iets.. had ik al een keer voorgesteld. De voorzitter haalt drie onderwerpen die actueel zijn en laat de prikkers in reallife met elkaar discusseren. Yehi moet er ook zijn!!!

Alvast suggestie's:

- Integratie Marokkanen (verzin een onderwerp, dat hiermee te maken heeft)
- Terrorisme of Bevrijdingsleger
- AEL goed of nie??

Ideeen zijn welkom.. :D

Tomas
13-06-03, 19:55
Geplaatst door NIS
Waarom niet een lagerhuisachtig iets.. had ik al een keer voorgesteld. De voorzitter haalt drie onderwerpen die actueel zijn en laat de prikkers in reallife met elkaar discusseren. Yehi moet er ook zijn!!!

Alvast suggestie's:

- Integratie Marokkanen (verzin een onderwerp, dat hiermee te maken heeft)
- Terrorisme of Bevrijdingsleger
- AEL goed of nie??

Ideeen zijn welkom.. :D

OK, 3 onderwerpen waar ik voor kom:
- Vrouwen
- Auto's
- Sport

In willekeurige volgorde.

Voor die van jou kom ik dus echnie.

Tomas
13-06-03, 22:08
Geplaatst door DiZA
Toen ik zo oud was als jullie...:jammer:

Zwoegen, Zweten en Ploeteren voor zoiets ..*in willekeurige volgorde*..

Gezien mijn leeftijd, reis jij achteruit in tijd. Net als Merlijn de tovenaar die ik nog goed gekend heb.

Ik ben trouwens wel 's in Zimbabwe geweest. Vlak na de burgeroorlog.

Is,
13-06-03, 22:16
Geplaatst door Tomas
Gezien mijn leeftijd, reis jij achteruit in tijd. Net als Merlijn de tovenaar die ik nog goed gekend heb.

Ik ben trouwens wel 's in Zimbabwe geweest. Vlak na de burgeroorlog.


Als jij komt, kom ik ook..:hihi:

Tomas
13-06-03, 22:25
Geplaatst door Is,
Als jij komt, kom ik ook..:hihi:

ok.

NIS
14-06-03, 10:25
Geplaatst door Tomas
OK, 3 onderwerpen waar ik voor kom:
- Vrouwen
- Auto's
- Sport

In willekeurige volgorde.

Voor die van jou kom ik dus echnie.

Ok, laten het dan bij 1 onderwerp houden: VrOuwen!!! :D

Tomas
14-06-03, 10:31
Geplaatst door NIS
Ok, laten het dan bij 1 onderwerp houden: VrOuwen!!! :D

Lijkt mij een evenwichtige keuze.

Dutchguy
14-06-03, 10:39
Geplaatst door NIS
Ok, laten het dan bij 1 onderwerp houden: VrOuwen!!! :D

:moe:

Tomas
14-06-03, 12:48
Geplaatst door Dutchguy
:moe:

Om jou een beetje tegemoet te komen houden we ons lagerhuis in een homobar.

Maar het onderwerp staat nu wel vast.

taouanza
14-06-03, 16:43
Geplaatst door iSrAeLgIrLy
Ben ik ook welkom??

:fparty:





TUUUUUUUUUUUUUUUUUUURLIJK
ben benieuwd of dan ook nog zo'n grote mond hebt. :duivels:





Als er maximaal 16 man komen, is de organisatie niet zo heel erg moeilijk. Hoef je de RAI niet voor af te huren enzo

Misschien kunnen we met zijn alle naar een discotheek ofzo, als er dan er dan een portier voor de deur staat die dit maroc.nl clubje niet naar binnen wil laten kan Maarten meteen een dagvaarding uitdelen, heeft CC meteen een goed artikel voor E.D. en hebben wij weer een onderwerp voor de volgende dag


nou meer zullen het er niet zijn als iedereen hier een stuk of 10 nick's heeft. :moe:



weetje, de marokkanen kunnen me haast niet teleurstellen.dit denk je mag het gerust een vooroordeel noemen.
maar bij de nederlanders verwacht ik een mega-giga hoge nerdgehalte.

ik wil echt niemand beledigen maar zo denk ik erover,sorry. :nerveus:
:nerveus:

Dutchguy
14-06-03, 16:47
Geplaatst door Tomas
Om jou een beetje tegemoet te komen houden we ons lagerhuis in een homobar.

Maar het onderwerp staat nu wel vast.

:schrik:

Puk
14-06-03, 16:48
Geplaatst door taouanza
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUURLIJK
ben benieuwd of dan ook nog zo'n grote mond hebt. :duivels:

nou meer zullen het er niet zijn als iedereen hier een stuk of 10 nick's heeft. :moe:

weetje, de marokkanen kunnen me haast niet teleurstellen.dit denk je mag het gerust een vooroordeel noemen.
maar bij de nederlanders verwacht ik een mega-giga hoge nerdgehalte.

ik wil echt niemand beledigen maar zo denk ik erover,sorry. :nerveus:
:nerveus:

Ik ben geen nerd!

:fpimp:

taouanza
14-06-03, 17:01
Geplaatst door Puk
Ik ben geen nerd!

:fpimp:


ben je een pooier?!

goh pfffffffff alles behalve een nerd.















:moe:

Puk
14-06-03, 17:05
Geplaatst door taouanza
ben je een pooier?!

goh pfffffffff alles behalve een nerd.

:moe:

Is dat ook weer niet goed?

Moeilijk type ben jij hoor.

Zo eenkennig.

taouanza
14-06-03, 17:10
Geplaatst door Puk
Is dat ook weer niet goed?

Moeilijk type ben jij hoor.

Zo eenkennig.

niet echt, als je eruit ziet als mijn nickplaatje kom ik. :rood:

Puk
14-06-03, 17:22
Geplaatst door taouanza
niet echt, als je eruit ziet als mijn nickplaatje kom ik. :rood:

Huh? Ik dacht dat het een vrouw met een snor was en een sluier op.

Maar het is een man?

Hoe lang is die baard? Tenminste... ze... hij heeft toch een baard?

Mijn haar is denk ik een stuk korter.

Maar verder ben ik het precies!

taouanza
14-06-03, 17:29
Geplaatst door Puk
Huh? Ik dacht dat het een vrouw met een snor was en een sluier op.

Maar het is een man?

Hoe lang is die baard? Tenminste... ze... hij heeft toch een baard?

Mijn haar is denk ik een stuk korter.

Maar verder ben ik het precies!



DAT IS ROBERT TRUJILLO

SLIMMERIK.

ik zou maar niet liegen hoor. want als ik kom en je heb gelogen ga ik slaan.
echt waar gewoon slaan.

Puk
14-06-03, 17:41
Geplaatst door taouanza
DAT IS ROBERT TRUJILLO

SLIMMERIK.

ik zou maar niet liegen hoor. want als ik kom en je heb gelogen ga ik slaan.
echt waar gewoon slaan.

Fuck! Die ga ik morgen zien! In Nijmegen! Het is heus...

En verder lijk ik ongeveer bijna precies op hem! Met een beetje goeie wil.

Au! Shit...

Robin30
14-06-03, 19:34
Ik lees al een poosje mee hier. Maar reageer nooit. Het lijkt me wel iets, zo'n meeting. Maar eerst maar eens wat meer prikken dan. Ik weet al wel precies welke prikkers ik beter wil leren kennen :hihi:

Waiting
14-06-03, 19:36
Het kan leuk zijn, men moet zijn/haar identiteit geheim houden en aan de hand van vragen moet men dan te weten zien te komen wie men tegenover zich heeft.
Of iets dergelijks.

taouanza
14-06-03, 21:21
Geplaatst door Puk
Fuck! Die ga ik morgen zien! In Nijmegen! Het is heus...

En verder lijk ik ongeveer bijna precies op hem! Met een beetje goeie wil.

Au! Shit...


echt waar ik wist van niks.
mag ik mee? :staart:


ik zal mijn best te me in te houden niet te slaan. :hihi:

lennart
14-06-03, 21:46
Geplaatst door taouanza
echt waar ik wist van niks.
mag ik mee? :staart:


ik zal mijn best te me in te houden niet te slaan. :hihi:

zie www.fieldsofrock.nl

taouanza
14-06-03, 21:49
Geplaatst door lennart
zie www.fieldsofrock.nl


tanks lennart,
shit!
dit wist ik wel maar ik ben het vergeten.
zo van ik zoek het later wel uit. tja heeft nu geen zin meer :huil:

Abdelkarim
14-06-03, 22:23
Geplaatst door EdV
Ik ga alleen mee als ik het recht krijg om een paar huichelachtige, orthodoxe Moslimprikkers op hun vrome bek te timmeren.
En als er bier is....

Ed


Als er getimmerd wordt, dan zal het op jouw scheve bek zijn! Gegarandeerd......!

Ik weet niet wat je tegen ons hebt, maar het is niet echt gezond.
Je irriteert je mateloos aan de vrijheid die wij hebben om te geloven, wat zou jij ervan vinden als ik jou zou beknotten in hetgeen jij in gelooft?

Wa salaam!

Abdelkarim

Ennuh P.S.: Ben wel nieuwsgierig naar de hardliners, kijken of ze in werkelijkheid ook zo zijn......, maar nŕŕh, niks voor mij denk ik. Al helemaal niet als er bier wordt geschonken.........

Puk
14-06-03, 22:35
Geplaatst door taouanza
echt waar ik wist van niks.
mag ik mee? :staart:


ik zal mijn best te me in te houden niet te slaan. :hihi:

Ja hoor! Je mag mee.

Maar ik sla wel terug. No problem.

862959
15-06-03, 12:11
wanner komt ie nou?

taouanza
15-06-03, 13:17
Geplaatst door Puk
Ja hoor! Je mag mee.

Maar ik sla wel terug. No problem.


dank je maar ik ga toch niet. ik ga naar het kralingse bos. :blij:

Royce
15-06-03, 13:21
`kdenk dat beheer het maar moet cancellen.
Gezien het agressieve gedrag van de Westerse verlichte prikkers alhier.

taouanza
16-06-03, 23:12
Geplaatst door EdV
Hum...
Misschien is je marketing niet in orde.

Maar beste Abdel Karim, te jouwer geruststelling moet ik mijn uitleg wat preciseren om vergissingen te voorkomen want anders durven een hoop leuke mensen straks niet meer te gaan. Ik heb niets tegen geloof maar tegen de soms mensonwaardige pervertering ervan. Lijkt me beter dat ik de kreet Orthodox maar door Dorps-Orthodox of Taliban-Orthodox vervang, in elk geval datgene wat voor een toename van Marokkaanse meiden in opvanghuizen heeft gezorgd.

Zuurtje?

Ed




zal wel :rolleyes:

taouanza
18-06-03, 07:51
Geplaatst door EdV
Ach mens, ga koken!

Pim




toevallig doe ik dat heel graag! :blij:

taouanza
18-06-03, 21:55
Geplaatst door EdV
HMMMMM!
YUMYUM!

Als je lang zoekt, vind je altijd wel iets gemeenschappelijks.

Ed


kook jij ook graag? :blij: