PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse jongens hebben grote aantrekkingskracht



barfly
06-06-03, 10:58
UTRECHT (ANP) - Marokkaanse jongens zijn mooi, geliefd en vragen
niet veel geld voor een seksuele McDrive waar in een handomdraai de
behoefte is bevredigd. Omar Nahas van het informatiecentrum voor
islam en homoseksualiteit Yousuf in Utrecht kent de
aantrekkingskracht van Marokkaanse jongens. ,,Maar ze kiezen er
niet bewust voor'', zegt hij.
Een duidelijk verklaring voor het gegeven dat vooral Marokkaanse
jongeren zich prostitueren in het homocircuit heeft Nahas niet. Al
ziet hij wel verbanden met de actieve rol die Marokkanen op
seksueel vlak graag nemen. Ook de armoede is een reden om het geld
te zoeken op homo-ontmoetingsplaatsen. ,,Ik vind het
verschrikkelijk en hoop dat het moment nu is aangebroken om er met
z'n allen wat aan te doen.''
Hij hoopt dat de moslimgemeenschap nu wakker wordt geschud en
homoseksualiteit gaat erkennen. Veel homo's worden nu uitgestoten
en komen daardoor in het prostitutiecircuit terecht. Nahas schat
dat het in Nederland gaat om ruim 200 Marokkaanse minderjarigen.
,,Zo'n 20 procent is daadwerkelijk homo, de anderen doen het om
snel wat geld te verdienen.''


Dit vond ik nu wel een aardig verhaal, zeker in de context van een andere topic die hier circuleerd...

Waterval
06-06-03, 11:01
Misschien is het handig als je dit artikel ook daar plaatst. Maken we er een soort ontmoetingsplek voor artikelen over ontmoetingsplekken van...

:vreemd:

barfly
06-06-03, 11:06
Geplaatst door Waterval
Misschien is het handig als je dit artikel ook daar plaatst. Maken we er een soort ontmoetingsplek voor artikelen over ontmoetingsplekken van...

:vreemd:

Uhmmm ha'k nie aan gedacht... :nijn:

Hamza-T
06-06-03, 11:55
En Barfly zijn ze goed?

barfly
06-06-03, 12:04
Geplaatst door Hamza-T
En Barfly zijn ze goed?

Wie zijn goed en waarin? Verwacht je van mij tips? Kun je iets specifieker zijn?

Hamza-T
06-06-03, 12:10
Nee sorry het was een grapje.
Ik verbaas me alleen over het feit dat er veel actief zijn in het homo circuit.

barfly
06-06-03, 12:16
Geplaatst door Hamza-T
Nee sorry het was een grapje.
Ik verbaas me alleen over het feit dat er veel actief zijn in het homo circuit.

Owww nou ik ben niet actief in de homo wereld maar als onderwerp van gesprek vind ik het wel interresant. Vooral omdat het jongens betreft die in schril contrast met hun (moslim) achtergrond dit doen.

rnaj
06-06-03, 12:23
Ik verbaas me alleen over het feit dat er veel actief zijn in het homo circuit.


Vooral omdat het jongens betreft die in schril contrast met hun (moslim) achtergrond dit doen.

Het zijn net mensen

Waterval
06-06-03, 14:06
Geplaatst door rnaj
Het zijn net mensen

Verrek....... (lang niet gebruikt, vandaar deze uitspatting).


:melig:

De Rode Roos
06-06-03, 16:35
Ik vind het dieptriest. Er zijn meer manieren om geld te verdienen, dan op deze manier. Het is als hetero ook heel erg om aan homoseks te doen, en dat alleen maar voor het geld. Ik vind dat erg knap van 80% van die jongens dat ze het kunnen opbrengen. Maar ja, dit is misschien beter dan laptops stelen en dan weer verkopen zoals meneer Marmouch doet. ;)

Hoeveel geld kun je er trouwens mee verdienen? Hoeveel euro's per uur? Zal vast meer zijn dan vakkenvullen. :D

Zwarte Schaap
07-06-03, 13:30
Geplaatst door barfly
UTRECHT (ANP) - Marokkaanse jongens zijn mooi, geliefd en vragen
niet veel geld voor een seksuele McDrive waar in een handomdraai de
behoefte is bevredigd. Omar Nahas van het informatiecentrum voor
islam en homoseksualiteit Yousuf in Utrecht kent de
aantrekkingskracht van Marokkaanse jongens. ,,Maar ze kiezen er
niet bewust voor'', zegt hij.
Een duidelijk verklaring voor het gegeven dat vooral Marokkaanse
jongeren zich prostitueren in het homocircuit heeft Nahas niet. Al
ziet hij wel verbanden met de actieve rol die Marokkanen op
seksueel vlak graag nemen. Ook de armoede is een reden om het geld
te zoeken op homo-ontmoetingsplaatsen. ,,Ik vind het
verschrikkelijk en hoop dat het moment nu is aangebroken om er met
z'n allen wat aan te doen.''
Hij hoopt dat de moslimgemeenschap nu wakker wordt geschud en
homoseksualiteit gaat erkennen. Veel homo's worden nu uitgestoten
en komen daardoor in het prostitutiecircuit terecht. Nahas schat
dat het in Nederland gaat om ruim 200 Marokkaanse minderjarigen.
,,Zo'n 20 procent is daadwerkelijk homo, de anderen doen het om
snel wat geld te verdienen.''


Dit vond ik nu wel een aardig verhaal, zeker in de context van een andere topic die hier circuleerd...

Een mogelijke oorzaak die ik heel vaak uit eigen ervaringen heb gezien is dat homosexuelen dol zijn op kwetsbare minderjarige jongens. Van jongsafaan worden ze verleid tot contacten met deze gefrustreerde homosexuelen.

Vaak weten deze minderjarige jongens niet dat het homosexuelen zijn en wordt er op hun, op subtiele wijze ingewerkt. Men maakt ze afhankelijk van de voordelen die het omgaan met desbetrefffende flikker met zich meebrengen. Dat kan zijn blowen, nieuwe nikes, een mooie zaktelefoon of anders het opwaarderen van de telefoon, meehelpen met het betalen van de rijlessen, een scooter, zakgeld voor uitgaan. Men probeert ze vaak uit door ze lam te laten drinken met een sexfilmpje erbij, en voordat deze minderjarige het weet zit hij waar hij niet wou zitten.

Ook schijnen er veel hulpverleners speciaal voor hun beroep te kiezen waar ze ongestoord onder het mom van buurtwerk aan hun trekken komen door minderjarige jongens te misbruiken, natuurlijk gebruik makend van hun volwassen leeftijd, macht en financiele vooorsprong. Samen met de sociale druk om luxe goederen te hebben en het wonen in een grote stad zoals amsterdam waar de homosexualiteit welig tiert, worden deze jongens onbeschermd door de grijpgrage klauwen van deze gefrustreerde flikkers.

Verder zijn allochtone jongens een gewild doel omdat men denkt dat de schande die in deze culturen leeft de minderjarige jongens ervan zal weerhouden om het aan hun ouders te vertellen.

Helaas voordat deze jongeren het door hebben, hebben ze hun morele grenzen verlaagd. Deze jongens dienen beschermd te worden voor de verachtelijke handelswijze waarnaar die gefrustreerde homo's grijpen.

Ook de jonge meiden zijn een kwetsbare groep voor andere sexsueel gefrustreerden, maar gelukkig worden zij iets beter beschermd.

barfly
07-06-03, 13:35
Geplaatst door Zwarte Schaap
Een mogelijke oorzaak die ik heel vaak uit eigen ervaringen heb gezien is dat homosexuelen dol zijn op kwetsbare minderjarige jongens. Van jongsafaan worden ze verleid tot contacten met deze gefrustreerde homosexuelen.

Vaak weten deze minderjarige jongens niet dat het homosexuelen zijn en wordt er op hun, op subtiele wijze ingewerkt. Men maakt ze afhankelijk van de voordelen die het omgaan met desbetrefffende flikker met zich meebrengen. Dat kan zijn blowen, nieuwe nikes, een mooie zaktelefoon of anders het opwaarderen van de telefoon, meehelpen met het betalen van de rijlessen, een scooter, zakgeld voor uitgaan. Men probeert ze vaak uit door ze lam te laten drinken met een sexfilmpje erbij, en voordat deze minderjarige het weet zit hij waar hij niet wou zitten.

Ook schijnen er veel hulpverleners speciaal voor hun beroep te kiezen waar ze ongestoord onder het mom van buurtwerk aan hun trekken komen door minderjarige jongens te misbruiken, natuurlijk gebruik makend van hun volwassen leeftijd, macht en financiele vooorsprong. Samen met de sociale druk om luxe goederen te hebben en het wonen in een grote stad zoals amsterdam waar de homosexualiteit welig tiert, worden deze jongens onbeschermd door de grijpgrage klauwen van deze gefrustreerde flikkers.

Verder zijn allochtone jongens een gewild doel omdat men denkt dat de schande die in deze culturen leeft de minderjarige jongens ervan zal weerhouden om het aan hun ouders te vertellen.

Helaas voordat deze jongeren het door hebben, hebben ze hun morele grenzen verlaagd. Deze jongens dienen beschermd te worden voor de verachtelijke handelswijze waarnaar die gefrustreerde homo's grijpen.

Ook de jonge meiden zijn een kwetsbare groep voor andere sexsueel gefrustreerden, maar gelukkig worden zij iets beter beschermd.

Ik ben met je eens dat als duidelijk is dat het mnderjarige jongens betreft (maarja bewijs t maar eens, heterdaad betrapt e.d. en duidelijk minderjarig...) er moet worden opgetreden! Want pedofilie/strafbaar etc.
Of er sprake is van werving door oudere homomannen die bewust op zoek zijn naar "onschuldige jochies" dat lijkt me sterk. Ergens moeten die jonge jongens wel weten wat ze doen je hebt tenslotte niet zomaar per ongeluk een lul in je reet enzo...

Dutchguy
07-06-03, 13:55
Wat mij betreft mogen ze veel meer werk maken van misbruik van minderjarigen. Meer politiewerk dus. Strengere straffen voor de viezeriken die het met deze jongens doen.

Verder is het wel bekend dat het juist de 'closet cases' zijn die vaak gebruik van schandknapen maakt. 's Avonds bij moeder de vrouw aan tafel en ondertussen de bossen in. Zich schamend voor hun echte gevoelens.

Overigens is Zwarte Schaap wel weer lekker generaliserend bezig, net alsof alle homo's achter deze jongens aanzitten. Maar wat wil je ook van een kutfundi.

Zwarte Schaap
07-06-03, 14:00
Geplaatst door barfly
Ik ben met je eens dat als duidelijk is dat het mnderjarige jongens betreft (maarja bewijs t maar eens, heterdaad betrapt e.d. en duidelijk minderjarig...) er moet worden opgetreden! Want pedofilie/strafbaar etc.
Of er sprake is van werving door oudere homomannen die bewust op zoek zijn naar "onschuldige jochies" dat lijkt me sterk. Ergens moeten die jonge jongens wel weten wat ze doen je hebt tenslotte niet zomaar per ongeluk een lul in je reet enzo...

Het zijn veelal pedofiele praktijken. Voor mij zijn opgroeiende jongeren met veelal complexe problemen kwetsbare slachtoffers, en zeker als ze in de onzekere puberteit zitten. Verder is het niet zo dat deze jongens ''een lul in hun reet'' krijgen maar vaak zijn ze onder invloed van verdovende middelen zoals alcohol, blowtje en vooral de xtc. Doe daar nog een sexfilm bij en voordat ze het weten heeft men fellatio bij ze toegepast. Het begint vaak onschuldig en van het één komt het ander. De flikkers maken gebruik van de geilheid van deze minderjarige jongeren en nemen de flikkers een vrouwelijke houding aan.

Verder is het interressant om de berichtgeving erbij te betrekken dat flikkers worden mishandelt door de allochtone jeugd. Dat zijn vaak de jongens die niet in de handen van deze gefrustreerde en vaak pedofiele flikkers willen vallen.

El Moumi deed er goed aan om zijn gelovigen te waarschuwen voor deze zeer slechte toestanden.

Zwarte Schaap
07-06-03, 14:05
Geplaatst door Dutchguy
Wat mij betreft mogen ze veel meer werk maken van misbruik van minderjarigen. Meer politiewerk dus. Strengere straffen voor de viezeriken die het met deze jongens doen.

Verder is het wel bekend dat het juist de 'closet cases' zijn die vaak gebruik van schandknapen maakt. 's Avonds bij moeder de vrouw aan tafel en ondertussen de bossen in. Zich schamend voor hun echte gevoelens.

Overigens is Zwarte Schaap wel weer lekker generaliserend bezig, net alsof alle homo's achter deze jongens aanzitten. Maar wat wil je ook van een kutfundi.

Beste DutchGAY,

Als je mijn prikjes goed had gelezen maak ik duidelijk onderscheid door gebruik te maken van de term sexueel gefrustreerde flikkers. Dat doe ik om gewone homos niet aan te vallen, maar als jij je graag aangevallen voelt, dan is dat jouw probleem. Mischien heb jij ook wel dergelijke misbruikmakende gedachtes gehad dat je je aangesproken voelt.

Tomas
07-06-03, 14:15
Geplaatst door Zwarte Schaap

Ook de jonge meiden zijn een kwetsbare groep voor andere sexsueel gefrustreerden, maar gelukkig worden zij iets beter beschermd.

Hoe moet ik me die bescherming eigenlijk voorstellen?

Zwarte Schaap
07-06-03, 14:20
Geplaatst door Tomas
Hoe moet ik me die bescherming eigenlijk voorstellen?

Door gebruik te maken van je hersens en dat visualiseren.

Dutchguy
07-06-03, 14:21
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mischien heb jij ook wel dergelijke misbruikmakende gedachtes gehad dat je je aangesproken voelt.

Laag.

Tomas
07-06-03, 14:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
Door gebruik te maken van je hersens en dat visualiseren.

Wat Schaap? Of durf je niet te vertellen hoe jij je kudde "beschermd"?

Zwarte Schaap
07-06-03, 14:30
Geplaatst door Dutchguy
Laag.

Ik bestrijd mensen met dezelfde middelen die ze tegen mij wensen te gebruiken.

Denk aan je eigen uitspraak van zo even. Dan heb je nog geluk dat ik je niet eens uitscheld zoals jij doet.


Overigens is Zwarte Schaap wel weer lekker generaliserend bezig, net alsof alle homo's achter deze jongens aanzitten.
Maar wat wil je ook van een kutfundi

Zwarte Schaap
07-06-03, 14:34
Geplaatst door Tomas
Wat Schaap? Of durf je niet te vertellen hoe jij je kudde "beschermd"?

Ik besteed niet teveel tijd aan discussies die tever van het onderwerp gaan, en zeker als ze tot doel hebben om de discussie op te blazen.

Tomas
07-06-03, 14:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik besteed niet teveel tijd aan discussies die tever van het onderwerp gaan, en zeker als ze tot doel hebben om de discussie op te blazen.

:D

Dutchguy
07-06-03, 14:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik bestrijd mensen met dezelfde middelen die ze tegen mij wensen te gebruiken.

Denk aan je eigen uitspraak van zo even. Dan heb je nog geluk dat ik je niet eens uitscheld zoals jij doet.

"Een mogelijke oorzaak die ik heel vaak uit eigen ervaringen heb gezien is dat homosexuelen dol zijn op kwetsbare minderjarige jongens."

Komt deze zin je bekend voor? Hiermee zeg je dus dat homosexuelen dus pedo's zijn. Ik ben dus een pedo volgens jouw definitie. Daar werd ik dus even heel erg kwaad om.

Zwarte Schaap
07-06-03, 14:48
Geplaatst door Dutchguy
"Een mogelijke oorzaak die ik heel vaak uit eigen ervaringen heb gezien is dat homosexuelen dol zijn op kwetsbare minderjarige jongens."

Komt deze zin je bekend voor? Hiermee zeg je dus dat homosexuelen dus pedo's zijn. Ik ben dus een pedo volgens jouw definitie. Daar werd ik dus even heel erg kwaad om.

Je leest toch dat ik zeg ''heel vaak uit eigen ervaring heb gezien'', dat wil zeggen de homos die ik heb gezien en nog zie graag achter minderjarige jongens aanzitten dat hoor ik onder andere als ze over hun thailand ervaringen praten. Nogmaals ik ken jou niet en heb geen activiteiten van jouw gezien. Als jij je graag in een hoekje wil drijven dan doe je maar, maar gebruik mij niet om je verborgen woede af te reageren.

Dutchguy
07-06-03, 14:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je leest toch dat ik zeg ''heel vaak uit eigen ervaring heb gezien'', dat wil zeggen de homos die ik heb gezien en nog zie graag achter minderjarige jongens aanzitten dat hoor ik onder andere als ze over hun thailand ervaringen praten. Nogmaals ik ken jou niet en heb geen activiteiten van jouw gezien. Als jij je graag in een hoekje wil drijven dan doe je maar, maar gebruik mij niet om je verborgen woede af te reageren.

Zwarte Schaap, ik bepaal zelf wel waarom ik kwaad word of niet. In dit geval was dit om die eerste zin. Je had je gedachten daarin wat onhandig verwoord. Dan kun je het mij niet kwalijk nemen dat ik daar over val. Ik kon niet anders lezen dan dat je generaliseerde. Maar goed, je blijkt het dus niet zo te bedoelen. Ik trek mijn woorden naar jou dus terug want die zijn in dit geval ook niet terecht.

sil
07-06-03, 15:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het zijn veelal pedofiele praktijken. Voor mij zijn opgroeiende jongeren met veelal complexe problemen kwetsbare slachtoffers, en zeker als ze in de onzekere puberteit zitten. Verder is het niet zo dat deze jongens ''een lul in hun reet'' krijgen maar vaak zijn ze onder invloed van verdovende middelen zoals alcohol, blowtje en vooral de xtc. Doe daar nog een sexfilm bij en voordat ze het weten heeft men fellatio bij ze toegepast. Het begint vaak onschuldig en van het één komt het ander. De flikkers maken gebruik van de geilheid van deze minderjarige jongeren en nemen de flikkers een vrouwelijke houding aan.

Verder is het interressant om de berichtgeving erbij te betrekken dat flikkers worden mishandelt door de allochtone jeugd. Dat zijn vaak de jongens die niet in de handen van deze gefrustreerde en vaak pedofiele flikkers willen vallen.

El Moumi deed er goed aan om zijn gelovigen te waarschuwen voor deze zeer slechte toestanden.

ik denk dat een excuus naar Dutchguy hier wel op zijn plaats is.
veel verwacht ik niet van jou wat dit onderwerp aangaat,want volgens jou zijn alle maroc. meisjes/jongens van die onschuldige lieverdjes,die verleid worden door de boze wolf die westen heet.
Maar dan hoef je iemand die je niet kent niet zo te beledigen.

Zwarte Schaap
07-06-03, 17:39
Geplaatst door sil
ik denk dat een excuus naar Dutchguy hier wel op zijn plaats is.
veel verwacht ik niet van jou wat dit onderwerp aangaat,want volgens jou zijn alle maroc. meisjes/jongens van die onschuldige lieverdjes,die verleid worden door de boze wolf die westen heet.
Maar dan hoef je iemand die je niet kent niet zo te beledigen.

Hoi sil,

doei sil

:zwaai: :fuckit:

Joesoef
07-06-03, 17:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hoi,


http://www.mazzel-grill.nl/fotos/galerie/mazzel-foto_09.jpg



doei

:zwaai: :fuckit:



:roken:

sil
07-06-03, 21:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hoi sil,

doei sil

:zwaai: :fuckit:

is nog meer dan ik van je verwacht had

Zwarte Schaap
10-06-03, 08:38
Geplaatst door Brie
"Uit eigen ervaring"
Zwarte schaap?

Hoi Brei,

Goed lezen scheelt een hoop onnodige vragen.

''Uit eigen ervaring GEZIEN ''

Ik woon namelijk in een wijk met meer als 9 homo-etablissementen in een omtrek van 300 meter. In mijn wijk zijn er minstens 4 van dergelijke pedosexuele flikkers geweest die minderjarige jongens probeerden te verleiden.

de groetjes,

Zwarte Schaap

000NobelPrizes
10-06-03, 08:49
Om even een ander licht te werpen op de pure onschuld van Marokkaanse homohoeren: er zijn voldoende strafzaken (ik ken de advocaten die zelf misselijk werden van dit soort dossiers) waarin deze jongens, oh zo zuiver van hart, bewust hun klanten hebben gemarteld om hun pincode los te krijgen. Als ze genoeg geroofd hadden, werden die klanten afgemaakt.

Dit soort lieverdjes kregen advocaten toegewezen die betaald werden door de Nederlandse belastingbetaler.

rnaj
10-06-03, 08:54
Waarom bekruipt mij het gevoel dat deze discussie er niet frisser op wordt.

Volgens mij komt nu heel snel het woord "loverboy" te voorschijn.

000NobelPrizes
10-06-03, 09:03
Geplaatst door rnaj
Waarom bekruipt mij het gevoel dat deze discussie er niet frisser op wordt.

Volgens mij komt nu heel snel het woord "loverboy" te voorschijn.

Tsja, daar kun je op wachten als Zwarte Schaap de Marokkaanse homohoeren ook in de hoek van slachtofferschap probeert te krijgen. Alsof het allemaal reine zieltjes zijn die gecorrumpeerd worden door dat verderfelijke westen.

Als je stug blijft volhouden dat er geen kwaad vezeltje in een moslim-lichaampje zit, en alles wat ze verkeerd doen buiten hun verantwoording valt, heb je echt geen flauw idee hoe het leven in elkaar steekt.

Onno25
10-06-03, 09:05
''Uit eigen ervaring GEZIEN ''

In mijn wijk zijn er minstens 4 van dergelijke pedosexuele flikkers geweest die minderjarige jongens probeerden te verleiden.

Het niet om te keren argument "ik heb het zelf gezien" , als rechtvaardiging on waarschijnlijk vanuit reli-fanatieke overwegingen eindelijk droevige vooroordeeltjes ten toon te kunnen spreiden.

"Ik zat voor het raam en zag een pedosexuele flikker een minderjarige verleiden", jaja tiswat.

Volkomen onschuldige moslimknaapje die voor wat XTC, blowtjes en een paar nike-jes zijn keurig besneden pik laat zuigen. Kan ik ergens storten om dit onrecht tegen te gaan? Maak er gelijk even een internationaal gebeuren van want ik kan je met vertellen dat ik met "eigen ogen" heb gezien dat Marrakech ook al niet meer veilig is voor flikkergespuis.

Kijk voor meer info over minderjarige Marokkaantjes ook even op www.citebeur.fr , ondr andere foto's van onschuldige jongetjes die voor een habbekrats met hun piemeltjes bloot gaan.

Zwarte Schaap
10-06-03, 16:29
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Tsja, daar kun je op wachten als Zwarte Schaap de Marokkaanse homohoeren ook in de hoek van slachtofferschap probeert te krijgen. Alsof het allemaal reine zieltjes zijn die gecorrumpeerd worden door dat verderfelijke westen.

Als je stug blijft volhouden dat er geen kwaad vezeltje in een moslim-lichaampje zit, en alles wat ze verkeerd doen buiten hun verantwoording valt, heb je echt geen flauw idee hoe het leven in elkaar steekt.

Niet zeuren lullo

Je kunt beter het kranteberichtje beter gaan lezen. Een volwassene die willens en wetens sexuele handelingen verricht met minderjarigen terwijl hij weet dat hij aan aids lijdt, is in mijn ogen een zware misdadiger die als een moordenaar berecht dient te worden.

P.s. Let op het woordje MINDERJARIGE!!

Zwarte Schaap
10-06-03, 16:30
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Tsja, daar kun je op wachten als Zwarte Schaap de Marokkaanse homohoeren ook in de hoek van slachtofferschap probeert te krijgen. Alsof het allemaal reine zieltjes zijn die gecorrumpeerd worden door dat verderfelijke westen.

Als je stug blijft volhouden dat er geen kwaad vezeltje in een moslim-lichaampje zit, en alles wat ze verkeerd doen buiten hun verantwoording valt, heb je echt geen flauw idee hoe het leven in elkaar steekt.

Niet zeuren lullo

Je kunt beter het kranteberichtje beter gaan lezen. Een volwassene die willens en wetens sexuele handelingen verricht met minderjarigen terwijl hij weet dat hij aan aids lijdt, is in mijn ogen een zware misdadiger die als een moordenaar berecht dient te worden.

P.s. Let op het woordje MINDERJARIGE!!

Zwarte Schaap
10-06-03, 16:30
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Tsja, daar kun je op wachten als Zwarte Schaap de Marokkaanse homohoeren ook in de hoek van slachtofferschap probeert te krijgen. Alsof het allemaal reine zieltjes zijn die gecorrumpeerd worden door dat verderfelijke westen.

Als je stug blijft volhouden dat er geen kwaad vezeltje in een moslim-lichaampje zit, en alles wat ze verkeerd doen buiten hun verantwoording valt, heb je echt geen flauw idee hoe het leven in elkaar steekt.

Niet zeuren lullo

Je kunt beter het kranteberichtje beter gaan lezen. Een volwassene die willens en wetens sexuele handelingen verricht met minderjarigen terwijl hij weet dat hij aan aids lijdt, is in mijn ogen een zware misdadiger die als een moordenaar berecht dient te worden.

P.s. Let op het woordje MINDERJARIGE!!

000NobelPrizes
10-06-03, 16:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Niet zeuren lullo

Je kunt beter het kranteberichtje beter gaan lezen. Een volwassene die willens en wetens sexuele handelingen verricht met minderjarigen terwijl hij weet dat hij aan aids lijdt, is in mijn ogen een zware misdadiger die als een moordenaar berecht dient te worden.

P.s. Let op het woordje MINDERJARIGE!!

Elk weldenkend mens verfoeit dit soort ongure en uiterst strafbare types. Ik refereerde aan jouw andere posting, waarin je alle Marokkaanse homohoeren wel erg onschuldig, rein, puur en slachtofferig afschildert - dat heeft weinig met waarheid en realiteit te maken.

Zwarte Schaap
10-06-03, 18:12
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Om even een ander licht te werpen op de pure onschuld van Marokkaanse homohoeren: er zijn voldoende strafzaken (ik ken de advocaten die zelf misselijk werden van dit soort dossiers) waarin deze jongens, oh zo zuiver van hart, bewust hun klanten hebben gemarteld om hun pincode los te krijgen. Als ze genoeg geroofd hadden, werden die klanten afgemaakt.

Dit soort lieverdjes kregen advocaten toegewezen die betaald werden door de Nederlandse belastingbetaler.

Jij praat over een fase na het verleiden, een fase waarin de jongere snapt wat hem uiteindelijk is overkomen. Dan ziet de misbruikte jongere in welke benarde situatie hij uiteindelijk terecht is gekomen. Psychische problemen kunnen dan uiteindelijk leiden tot dergelijke uitspattingen.

By the way het artikel ging over minderjarige jongeren, in mijn optiek is een flikker die misbruik maakt van een minderjarige per definitie schuldig, net zo schuldig als dat een volwassene zich sexueel opdringt aan minderjarige meisjes.

Verder worden toegewezen advocaten ook door allochtone belastingbetalers betaald. Wat dat betreft heeft dat laatste zinnetje van jou geen ene nut.

000NobelPrizes
10-06-03, 18:21
Geplaatst door Zwarte Schaap
Jij praat over een fase na het verleiden, een fase waarin de jongere snapt wat hem uiteindelijk is overkomen. Dan ziet de misbruikte jongere in welke benarde situatie hij uiteindelijk terecht is gekomen. Psychische problemen kunnen dan uiteindelijk leiden tot dergelijke uitspattingen.

By the way het artikel ging over minderjarige jongeren, in mijn optiek is een flikker die misbruik maakt van een minderjarige per definitie schuldig, net zo schuldig als dat een volwassene zich sexueel opdringt aan minderjarige meisjes.

Verder worden toegewezen advocaten ook door allochtone belastingbetalers betaald. Wat dat betreft heeft dat laatste zinnetje van jou geen ene nut.
Nee hoor: het betreft hier beslist geen minderjarige jongens, maar volwassen, hufterige Marokkanen die precies weten waar ze mee bezig zijn.

Ten tweede: Homo's/hetero's die zo nodig fragiele minderjarigen - autotochtoon of allochtoon - willen pakken, mogen voor mijn part opgesloten worden. Ik ken ze wel, die kerels die beweren dat de andere partij 'toch echt wel wist waarmee hij/zij bezig was en ermee instemde.' Bleah: hypocrieten.

Mill
10-06-03, 18:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
Jij praat over een fase na het verleiden, een fase waarin de jongere snapt wat hem uiteindelijk is overkomen.

Het woordje "overkomen" is typerend voor je gedachtegang. Als een kaaskop 16, 17, 18-jarige Marokkaanse jongens als zulke debiele schapen afschilderde als jij hier doet, dan had je diegene allang op hoge poten van racisme beschuldigd. Jonge mensen hebben vanaf hun 15e, 16e levensjaar normale seks met leeftijdgenoten, en ze weten dondersgoed dat het niet kosjer is om het voor geld met oudere mannen te doen. Dat pleit die mannen niet vrij, maar die gastjes natuurlijk ook niet. Die zijn zo leep als een looien deur.

Zwarte Schaap
10-06-03, 18:32
Geplaatst door Onno25
Het niet om te keren argument "ik heb het zelf gezien" , als rechtvaardiging on waarschijnlijk vanuit reli-fanatieke overwegingen eindelijk droevige vooroordeeltjes ten toon te kunnen spreiden.

"Ik zat voor het raam en zag een pedosexuele flikker een minderjarige verleiden", jaja tiswat.

Volkomen onschuldige moslimknaapje die voor wat XTC, blowtjes en een paar nike-jes zijn keurig besneden pik laat zuigen. Kan ik ergens storten om dit onrecht tegen te gaan? Maak er gelijk even een internationaal gebeuren van want ik kan je met vertellen dat ik met "eigen ogen" heb gezien dat Marrakech ook al niet meer veilig is voor flikkergespuis.

Kijk voor meer info over minderjarige Marokkaantjes ook even op www.citebeur.fr , ondr andere foto's van onschuldige jongetjes die voor een habbekrats met hun piemeltjes bloot gaan.

Ik ga dagelijks met homo's om, elke dag heb ik met homosexuelen te maken, dus als het errop aan komt wat er in de homowereld leeft dan kun jij me niets nieuws vertellen. Ik snap dan ook niet waarom jij het hebt over reli-fanatieke overwegingen? Ik heb niet één keer met religie beargumenteerd in deze thread.

Ik heb het over een mogelijke oorzaak waarom minderjarige marokkaanse jongeren vaak slachtoffer zijn van dergelijke pedosexuelen aangezien de genoemde heer nahas in het kranteartikeltje geen antwoord wist op de vraag waarom er in deze zaak meer minderjarige marokkaanse jongens betrokken zijn.

Of minderjarige jongens in Amsterdam of Marrakech slachtoffer worden van pedosexuele flikkers is mij om het even, FLIKKERS MOETEN GEWOON VAN MINDERJARIGE JONGENS AFBLIJVEN, OF HET NU MAROKKANEN OF NEDERLANDERS ZIJN, DAT MAAKT GEEN MOER UIT !!

Verder snap ik niet waarom jij een website propageert waarop minderjarige Marokkaantjes poseren? Bezoek je graag sites van minderjarige jongens, wat dat betreft ben je geen haar beter dan die pedosexuele flikkers.

Gatsie, misbruik maken van minderjarigen jongens omdat ze te jong zijn om de gevolgen van hun handelen te beoordelen en omdat ze te arm zijn waardoor ze min of meer gedwongen zijn om zich in adamscostuums te hijsen. Wie doet er nu zoiets en ook nog voor een habbekrats. Psychische minderjarige jongeren zijn ook een makkelijke slachtoffer, ach ja who cares?

Zwarte Schaap
10-06-03, 18:39
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Elk weldenkend mens verfoeit dit soort ongure en uiterst strafbare types. Ik refereerde aan jouw andere posting, waarin je alle Marokkaanse homohoeren wel erg onschuldig, rein, puur en slachtofferig afschildert - dat heeft weinig met waarheid en realiteit te maken.

Ik heb nooit alle homohoeren als onschuldig afgeschildert. In mijn optiek is een volwassene per definitie schuldig als hij zich sexueel opdringt aan minderjarigen, dat is mijn realiteit die ik in stand wens te houden.

Zwarte Schaap
10-06-03, 18:44
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Nee hoor: het betreft hier beslist geen minderjarige jongens, maar volwassen, hufterige Marokkanen die precies weten waar ze mee bezig zijn.


Deze thread gaat over minderjarige jongens. Uiteindelijk als ze ouder zijn en dus ook sterker zijn, kunnen sommigen die dan door hebben wat hen allemaal is overkomen. De gefrustreerde homohoertje zal dan weinig medelijden hebben met diegene wie ze als oorzaak zien van hun psychische problemen.

Ahlu_Sunaah
10-06-03, 18:45
Diep triest wat stichting Joessef wil bereiken......Homo sexualiteit is en blijft praktijk die niet door God wordt geaccepteerd....al zullen bepaalde zogenaamde islamisten dit goed keuren in de toekomst.....God zal het nooit accepteren dat de voortplanting van de mensheid wordt aangetast door Homosexuelen....

Het is een ziekte en blijft een ziekte....of je het nu wilt geloven of niet.....islam volgens de koran en sunnaah kan en zal het nooit erkennen.

.....zo is het ik kan er niets mooiers van maken .....

Mill
10-06-03, 18:49
Geplaatst door Ahlu_Sunaah
God zal het nooit accepteren dat de voortplanting van de mensheid wordt aangetast door Homosexuelen

Ik denk dat voorbehoedsmiddelen een veel grotere aantasting van de voortplanting zijn dan die paar homo's. Gelukkig maar, want overbevolking is helegaar niet leuk.

Ahlu_Sunaah
10-06-03, 18:53
ik refereer naar de "worst case scenario" dat het hiv virus de mensheid volledig vernietig of dat een groot deel van de wereld bevolking homosexueel wordt....

Zwarte Schaap
10-06-03, 18:54
Geplaatst door Mill
Het woordje "overkomen" is typerend voor je gedachtegang. Als een kaaskop 16, 17, 18-jarige Marokkaanse jongens als zulke debiele schapen afschilderde als jij hier doet, dan had je diegene allang op hoge poten van racisme beschuldigd. Jonge mensen hebben vanaf hun 15e, 16e levensjaar normale seks met leeftijdgenoten, en ze weten dondersgoed dat het niet kosjer is om het voor geld met oudere mannen te doen. Dat pleit die mannen niet vrij, maar die gastjes natuurlijk ook niet. Die zijn zo leep als een looien deur.

Je hebt niet uitgelegd waarom het woordje ''overkomen'' typerend is voor mijn gedachtengang. Ik vind het wel knap dat jij op basis van één woord mijn gedachtengang kunt typeren.

Verder moet je ophouden met te veronderstellen wie ik allemaal van rascisme zou beschuldigen, het heeft helemaal niets met deze discussie te maken. Verder neem ik vrijwel nooit het woord rascisme in de mond en zeker niet als het er niet toedoet in een discussie.

Maar goed je schrijft zelf dat ze zo leep zijn als een gekke deur, wat dat betreft ben je het mij eens dat ze niet over een evenwichtige geestestoestand bezitten. Diegene die willens en wetens met dergelijke minderjarige sexueel contact zoeken zijn voor mij dubbel schuldig.

Tomas
10-06-03, 18:55
Geplaatst door Ahlu_Sunaah
ik refereer naar de "worst case scenario" dat het hiv virus de mensheid volledig vernietig of dat een groot deel van de wereld bevolking homosexueel wordt....

Wat mij betreft zijn er nooit genoeg homo's.

Mill
10-06-03, 18:55
Geplaatst door Ahlu_Sunaah
dat een groot deel van de wereld bevolking homosexueel wordt....

:Iluvu: :haha:

000NobelPrizes
10-06-03, 18:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Deze thread gaat over minderjarige jongens. Uiteindelijk als ze ouder zijn en dus ook sterker zijn, kunnen sommigen die dan door hebben wat hen allemaal is overkomen. De gefrustreerde homohoertje zal dan weinig medelijden hebben met diegene wie ze als oorzaak zien van hun psychische problemen.
Hoeveel eeuwen hebben jullie nog nodig om uit die vastgeroeste slachtoffercultuur te komen? Wie nooit verantwoording wil nemen voor zijn eigen daden, zal nooit vooruitkomen.
Het resultaat staat voor je ogen, hombre: armoede in de Arabische landen, en als ze zich elders vestigen, behouden ze immer achterstand door zich altijd als slachtoffer op te stellen. Good luck.

Zwarte Schaap
10-06-03, 18:59
Geplaatst door Tomas
Wat mij betreft zijn er nooit genoeg homo's.

Hoezo , wil je een ruime keus hebben om uit te kiezen of verhoogt dat je slagingspercentage versieren bij het vrouwelijke geslacht?

Zwarte Schaap
10-06-03, 19:01
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Hoeveel eeuwen hebben jullie nog nodig om uit die vastgeroeste slachtoffercultuur te komen? Wie nooit verantwoording wil nemen voor zijn eigen daden, zal nooit vooruitkomen.
Het resultaat staat voor je ogen, hombre: armoede in de Arabische landen, en als ze zich elders vestigen, behouden ze immer achterstand door zich altijd als slachtoffer op te stellen. Good luck.

Je dwaalt af,het heeft allemaal neits met deze thread te maken. Voor de rest moet je je vooroordelen over arabieren voor je houden. Als vertegenwoordiger van israel zul je wat dat argument niet zo geloofwaardig overkomen.

Mill
10-06-03, 19:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je hebt niet uitgelegd waarom het woordje ''overkomen'' typerend is voor mijn gedachtengang. Ik vind het wel knap dat jij op basis van één woord mijn gedachtengang kunt typeren.

Verder moet je ophouden met te veronderstellen wie ik allemaal van rascisme zou beschuldigen, het heeft helemaal niets met deze discussie te maken. Verder neem ik vrijwel nooit het woord rascisme in de mond en zeker niet als het er niet toedoet in een discussie.

Maar goed je schrijft zelf dat ze zo leep zijn als een gekke deur, wat dat betreft ben je het mij eens dat ze niet over een evenwichtige geestestoestand bezitten. Diegene die willens en wetens met dergelijke minderjarige sexueel contact zoeken zijn voor mij dubbel schuldig.

Je hebt groot gelijk dat je je kwaad maakt over die perverts die van de diensten van jongenshoeren gebruik maken. Maar hoe je Marokkaanse jongens van rond de 17 afschildert is nogal potsierlijk. In jouw wereldbeeld valt hen helemaal niks te verwijten, zijn ze willoze schapen die zich in de luren laten leggen door die grote boze witte mannen. Daarom is het woordje "overkomen" is typerend voor je gedachtegang. Die jongens hebben in jouw visie geen enkele verantwoordelijkheid voor hun dubieuze activiteiten. Alles "overkomt" ze, ze worden "verleid", etc. Ik vind dat nogal neerbuigend tegenover de betreffende jongens. Ik denk toch dat het iets anders ligt. Daarom schreef ik ook dat ze zo "leep als een looien deur" zijn. Dat is een uitdrukking die zoiets betekent als zeer gewiekst, bijdehand, sluw.

Simon
10-06-03, 19:10
Schaapje schreef:
De flikkers maken gebruik van de geilheid van deze minderjarige jongeren en nemen de flikkers een vrouwelijke houding aan.
(...)
El Moumi deed er goed aan om zijn gelovigen te waarschuwen voor deze zeer slechte toestanden.
(...)
maak ik duidelijk onderscheid door gebruik te maken van de term sexueel gefrustreerde flikkers

Wat ben je weer vreselijk aan het zieken Schaapje.

Natuurlijk is ieder misbruik verkeerd. Het uitbaten van misbruik voor eigen verborgen agenda minstens zo zeer.

Simon

sil
10-06-03, 19:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ga dagelijks met homo's om, elke dag heb ik met homosexuelen te maken, dus als het errop aan komt wat er in de homowereld leeft dan kun jij me niets nieuws vertellen. Ik snap dan ook niet waarom jij het hebt over reli-fanatieke overwegingen? Ik heb niet één keer met religie beargumenteerd in deze thread.

Ik heb het over een mogelijke oorzaak waarom minderjarige marokkaanse jongeren vaak slachtoffer zijn van dergelijke pedosexuelen aangezien de genoemde heer nahas in het kranteartikeltje geen antwoord wist op de vraag waarom er in deze zaak meer minderjarige marokkaanse jongens betrokken zijn.

Of minderjarige jongens in Amsterdam of Marrakech slachtoffer worden van pedosexuele flikkers is mij om het even, FLIKKERS MOETEN GEWOON VAN MINDERJARIGE JONGENS AFBLIJVEN, OF HET NU MAROKKANEN OF NEDERLANDERS ZIJN, DAT MAAKT GEEN MOER UIT !!


Gatsie, misbruik maken van minderjarigen jongens omdat ze te jong zijn om de gevolgen van hun handelen te beoordelen en omdat ze te arm zijn waardoor ze min of meer gedwongen zijn om zich in adamscostuums te hijsen. Wie doet er nu zoiets en ook nog voor een habbekrats. Psychische minderjarige jongeren zijn ook een makkelijke slachtoffer, ach ja who cares?

Omdat jij nu in een buurt woont waar veel homotenten zijn wil nog niet zeggen dat je ze kent.

1 dat ze te jong zijn om te begrijpen wat ze doen is onzin,het zijn geen ukken van 8/9 jaar waar het om gaat.
2 dat ze te arm zijn is helemaal te gek voor woorden,daardoor worden ze niet gedwongen om de hoer te zijn.
als ze het om een scooter doen moeten ze al minimaal 16 zijn.


Met een ding ben ik het wel eens dat het eender is of het alloch's of autoch's zijn.

Dutchguy
10-06-03, 19:22
Geplaatst door Ahlu_Sunaah
of dat een groot deel van de wereld bevolking homosexueel wordt....

PLEASE ... PLEASE ... PLEASE!!!! :love2: :D

Tomas
10-06-03, 19:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hoezo , wil je een ruime keus hebben om uit te kiezen of verhoogt dat je slagingspercentage versieren bij het vrouwelijke geslacht?

Schaap, hou aub je vunzige gedachtes voor je.

sil
10-06-03, 19:57
Geplaatst door Dutchguy
PLEASE ... PLEASE ... PLEASE!!!! :love2: :D

:gniffel: :gniffel: :gniffel:

rnaj
11-06-03, 08:32
Of minderjarige jongens in Amsterdam of Marrakech slachtoffer worden van pedosexuele flikkers is mij om het even, FLIKKERS MOETEN GEWOON VAN MINDERJARIGE JONGENS AFBLIJVEN, OF HET NU MAROKKANEN OF NEDERLANDERS ZIJN, DAT MAAKT GEEN MOER UIT !!

Zwarte Schaap,

Hierboven alleen even een voorbeeld, maar zou je willen oppassen met het stigmatiseren van homosexuelen. Het zijn niet alleen nichten die niet van kinderen kunnen afblijven. Ook hetro sexuelen lusten er wel pap van, zeker in chr. fundi kringen zijn de afgelopen jaren nog al wat schandalen geweest. En zodra de maroc gemeenschap opener wordt dan zal ook daar de schande boven komen drijven.

Onno25
11-06-03, 09:07
rnaj , Het mag toch godsgruwelijke duidelijk zijn dat de enige reden dat dit onderwerp hier opduikt de mogelijkheid tot stigmatisering van homo's is. Het zwarte schaap rolt in het genoegen van zijn eigen verontwaardiging, eindelijk het ideale excuus, kan het beter.


Ik heb het over een mogelijke oorzaak waarom minderjarige marokkaanse jongeren vaak slachtoffer zijn van dergelijke pedosexuelen

Hmmm, Zwart schaap effe tussen neus en lippen door, je noemt nergens ook maar een enkele mogelijke reden waarom juist Marokkanen vaak als homohoer eindigen. Ik kan wel een gok doen, misschien komt het omdat Marokkaanse Homo's vaak door hun eigen familie en omgeving uitgekotst worden door de intolerante houding in deze kringen. Veel van deze jongens breken op jonge leeftijd met hun omgeving en moeten in hun eigen levensonderhoud voorzien.
Als jij dus zou beginnen met het veranderen van je verstarde moreel superieure houding zou dat misschien het begin van een oplossing zijn.

PS.
omdat ze te arm zijn waardoor ze min of meer gedwongen zijn om zich in adamscostuums te hijsen

Deze reden heb ik maar niet meegeteld, met al jouw ervaring zal ook jij dit wel gewoon een lul-reden vinden, toch?

Zwarte Schaap
11-06-03, 14:08
Geplaatst door Mill
Daarom schreef ik ook dat ze zo "leep als een looien deur" zijn. Dat is een uitdrukking die zoiets betekent als zeer gewiekst, bijdehand, sluw.

Wil je het niet begrijpen of zo? Wie zegt dat ik het alleen over jongens heb van 17 jaar. Ik heb het onder andere over het achterna zitten van minderjarige jongens, dat kunnen dus jongens zijn van 13 jaar 14 jaar etc.. Uit ervaring weet ik dat dergelijke pedosexuelen het niet schuwen om zelfs veel jongere jongens achterna te zitten.

Zo leep als een looien deur wordt in Rotterdam gebruikt als zo leip als een gekke deur, hier houdt dat in dat je niet bij je volle verstand bent. Bij minderjarigen vat ik dat op ontoerekeningsvatbaar.

rnaj
11-06-03, 14:31
Wie zegt dat ik het alleen over jongens heb van 17 jaar. Ik heb het onder andere over het achterna zitten van minderjarige jongens, dat kunnen dus jongens zijn van 13 jaar 14 jaar etc.. Uit ervaring weet ik dat dergelijke pedosexuelen het niet schuwen om zelfs veel jongere jongens achterna te zitten.

Zwarte Schaap,

heb je het weer over "ervaring".
Je bent toch niet die gene waar ik over gelezen heb.
Vraag mij af hoe jij over het volgende voorbeeld denkt.
Ik heb het artikel niet bij me, doe het dus uit mijn hoofd.

"Hoe denk je dat het voelt, als je op 13 jarige leeftijd tijdens je vakantie door je oudere neef in marokko in je reet genaaid wordt. Vervolgens worstelt met je homosexualiteit, en op Rotterdam centraal mannen voor geld aftrekt".

Kijk je hebt natuurlijk gelijk dat pedofilie niet kan, mag en bestraft moet worden. maar om nu de volmaakte onschuld te gaan spelen en hierin de volmaakte reden te zien om homosexualiteit te gaan verketeren gaat me echt te ver.

rnaj
12-06-03, 07:58
Zwarte Schaap,

Je bent toch niet na het lezen van je porno (http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=63920) gaan rukken en in winterslaap gevallen.

Zwarte Schaap
12-06-03, 12:20
Geplaatst door rnaj
Zwarte Schaap,

heb je het weer over "ervaring".
Je bent toch niet die gene waar ik over gelezen heb.
Vraag mij af hoe jij over het volgende voorbeeld denkt.
Ik heb het artikel niet bij me, doe het dus uit mijn hoofd.

"Hoe denk je dat het voelt, als je op 13 jarige leeftijd tijdens je vakantie door je oudere neef in marokko in je reet genaaid wordt. Vervolgens worstelt met je homosexualiteit, en op Rotterdam centraal mannen voor geld aftrekt".

Kijk je hebt natuurlijk gelijk dat pedofilie niet kan, mag en bestraft moet worden. maar om nu de volmaakte onschuld te gaan spelen en hierin de volmaakte reden te zien om homosexualiteit te gaan verketeren gaat me echt te ver.

Wat is er mis met mijn ervaring? Wat heb je gelezen dat je denkt dat ik diegene ben?

Nu je vraag ! Je vraagt me hoe dat voelt? Daar kan ik geen antwoord op geven, dat zul je desbetreffende personen moeten vragen. In jouw vraag zit de veronderstelling dat als iemand misbruikt is op jonge leeftijd zal worstelen met zijn sexualiteit. Dat is de reden dat ik er tegen ben dat men minderjarigen verleidt en sexueel benadert. Zo te zien lijkt homosexualiteit aangeleerd te zijn met als gevolg een problematische sexualiteit. Daarom moeten we de minderjarigen beschermen tegen sexueel misbruik.

Wat is jouw definitie van volmaakte onschuld en waar leidt jij af dat ik homosexualiteit verketter? Volgens mij moet je beter lezen wat ik schrijf, als je dat zou doen zul je zien dat ik vooral afgeef tegen pedosexuele flikkers die misbruik maken van minderjarige jongeren.

Zwarte Schaap
12-06-03, 12:27
Geplaatst door rnaj
Zwarte Schaap,

Je bent toch niet na het lezen van je porno (http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=63920) gaan rukken en in winterslaap gevallen.

Ergens vermoed ik dat je een sexueel plezier beleeft om anderen in compromiterende situaties te plaatsen.

Voor het geval je op normale wijze zou vragen waarom ik niet veel reageer dan zou ik je kunnen antwoorden dat ik van internet provider aan het veranderen ben en momenteel geen internet aansluiting meer heb. Ik reageer nu alleen van het werk, en aangezien werken voor internetten gaat, kan ik jou beledigende opmerkingen niet altijd beantwoorden.

rnaj
12-06-03, 12:55
beter lezen wat ik schrijf, als je dat zou doen zul je zien dat ik vooral afgeef tegen pedosexuele flikkers die misbruik maken van minderjarige jongeren.

Ik lees wat ik lees, jij duwt pedofelie in de hoek van de homosexuelen. Iets wat duidelijk niet waar is. Ook hetro's maken zich regelmatig schuldig. Tevens geef jij jezelf hiermee een excuus om, jouw cultuur/geloofs gebonden ideeen over homosexuelen te spuien.

Tevens krijg ik de indruk dat je het vooral een westers probleem vindt, helaas wordt sexualiteit in jouw cultuur dood gezwegen waardoor niemand over wat voor misstand durft te spreken.
En jij dus onterecht deze uitspraken doet en foute conclusies trekt.

vandaar even een drie dubbel voorbeeld uit je eigen cultuur;
- Een jonge die wortelt met (niet bestaande) homosexualiteit.
- Een jonge die op jonge leeftijd door een oudere neef verkracht wordt (pedofiele inteelt)
- Een jonge die (zonder dwang van derde) zijn diensten op centraal aanbied.

Vandaar mijn bijdrages, inderdaad zonder dat ik er opgewonden van raakte was mijn laatse bericht eentje om jouw te prikkelen om toch te antwoorden.


Zo te zien lijkt homosexualiteit aangeleerd te zijn met als gevolg een problematische sexualiteit.
Dit is wel een aardige "kip en ei" theorie. Mijn mening hierover zal je niet verbazen en heb ik hierboven al min of meer neer gezet.
"Door een cultuur gebonden frustratie ten opzichte van sexualiteit, zullen homosexuelen in de marokkaanse gemeenschap sexualiteit altijd problematisch beleven"

Zwarte Schaap
12-06-03, 13:23
Geplaatst door rnaj
Ik lees wat ik lees, jij duwt pedofelie in de hoek van de homosexuelen. Iets wat duidelijk niet waar is. Ook hetro's maken zich regelmatig schuldig. Tevens geef jij jezelf hiermee een excuus om, jouw cultuur/geloofs gebonden ideeen over homosexuelen te spuien.
[/I]

Ik duw helemaal niets, deze thread gaat over minderjarige jongeren die het slachtoffer zijn geworden van een pedosexuele aidslijdende flikker.
Nergens maak ik gewag van het feit dat pedosexuelen alleen homosexuelen kunnen zijn. Ik heb in deze discussie vaak genoeg aangegeven dat ik alles wat zich sexueel bezig houdt met minderjarigen walgelijk is en mijns inziens een goede gepaste straf verdienen. Ik wordt nu een beetje moe van jou onbeargumenteerde beschuldigingen, als je niets te melden hebt waarmee we de discussie kunnen verrijken , kun je gewoon ergens anders gaan surfen of iets leuks voor jezelf doen zoals een tekening maken of zo.

Tevens krijg ik de indruk dat je het vooral een westers probleem vindt, helaas wordt sexualiteit in jouw cultuur dood gezwegen waardoor niemand over wat voor misstand durft te spreken.
Je leest weer dingen die er niet staan, nogmaals deze discussie gaat over gebeurtenissen in eindhoven. Verder heeft mijn cultuur niets te maken met gefrustreerde pedosexuelen. Los van het feit hoe men in allerlei culturen met sexualiteit omgaat, haal je allerlei veronderstellingen bij over culturen erbij terwijl dat hier niet terzake doende is. Wat dat betreft voel je je teveel aangevallen. Je indruk en gevoelens zijn eerder gebasseerd op een minderwaardigheidscomplex/ identiteitscrisis dan op relevante feiten in deze discussie.

En jij dus onterecht deze uitspraken doet en foute conclusies trekt Welke uitspraken heb ik gedaan over jouw cultuur in deze discussie?? Je ziet ze vliegen jongeman.

vandaar even een drie dubbel voorbeeld uit je eigen cultuur;
- Een jonge die wortelt met (niet bestaande) homosexualiteit.
- Een jonge die op jonge leeftijd door een oudere neef verkracht wordt (pedofiele inteelt)
- Een jonge die (zonder dwang van derde) zijn diensten op centraal aanbied.

Het zit wel diep dat cultuurtje van je, begrijp je nog niet dat cultuur hier niet terzake doende is? Pedosexualiteit is gewoon een misselijke geestelijke stoornis.

Vandaar mijn bijdrages, inderdaad zonder dat ik er opgewonden van raakte was mijn laatse bericht eentje om jouw te prikkelen om toch te antwoorden. Je hoeft mij niet te prikkelen middels kinderachtige bijdrages. Als je me gewoon vriendelijk verzoekt om speciaal op een bepaalde onderwerp in te gaan zal ik dat natuurlijk doen.

Dit is wel een aardige "kip en ei" theorie. Mijn mening hierover zal je niet verbazen en heb ik hierboven al min of meer neer gezet.
"Door een cultuur gebonden frustratie ten opzichte van sexualiteit, zullen homosexuelen in de marokkaanse gemeenschap sexualiteit altijd problematisch beleven"
Jij gaf een voorbeeld van iemand die onvrijwillig is verkracht en daardoor met zijn homosexualiteit worstelt. Voor de verkrachting was hij geen homosexueel, na de verkrachting wel en daarna heeft hij een misvormde sexualiteit gecreerd met alle gevolgen van dien. Hieruit kan ik de conclusie trekken dat homosexualiteit een aangeleerde component bevat, immers zonder de verkrachting van die homosexueel zou een dergelijke misvormde beeld niet bij die verkrachte jongeman zijn opgetreden. Kortom pedosexuele flikkers moeten van minderjarigen afblijven anders kan dat tot veel schade berokkenen aan de minderjarige en onze samenleving. Discussie gaat over bovenstaande en niet over culturen etc. ...bla ...bla...bla.....

rnaj
12-06-03, 13:50
Jij gaf een voorbeeld van iemand die onvrijwillig is verkracht en daardoor met zijn homosexualiteit worstelt. Voor de verkrachting was hij geen homosexueel, na de verkrachting wel en daarna heeft hij een misvormde sexualiteit gecreerd met alle gevolgen van dien. Hieruit kan ik de conclusie trekken dat homosexualiteit een aangeleerde component bevat, immers zonder de verkrachting van die homosexueel zou een dergelijke misvormde beeld niet bij die verkrachte jongeman zijn opgetreden. ... ...

Jij gaat er kennelijk van uit dat het een het gevolg is van het ander.
ik denk dat we hierin pricipieel van gedachte verschillen.
Een jongen die worstelt met zijn homosexualiteit, die ook nog verkracht wordt en ziet tevens een noodzaak om zich aan te bieden. IK zie hierin niet een noodzakelijk oorzaak en gevolg.


Verder heeft mijn cultuur niets te maken met gefrustreerde pedosexuelen.
Dat heb ik ook niet geschreven, ik zei "helaas wordt sexualiteit in jouw cultuur dood gezwegen", hiermee bedoelde ik sexualiteit in het algemeen.

Zwarte Schaap
12-06-03, 17:59
Geplaatst door rnaj
Jij gaat er kennelijk van uit dat het een het gevolg is van het ander.
ik denk dat we hierin pricipieel van gedachte verschillen.
Een jongen die worstelt met zijn homosexualiteit, die ook nog verkracht wordt en ziet tevens een noodzaak om zich aan te bieden. IK zie hierin niet een noodzakelijk oorzaak en gevolg.


Dat heb ik ook niet geschreven, ik zei "helaas wordt sexualiteit in jouw cultuur dood gezwegen", hiermee bedoelde ik sexualiteit in het algemeen.

Hé rnaj,

Ik weet niet wat je allemaal aan het pielen bent, maar je laat genoeg gaten wijd open staan om door te blijven pielen.

Dit schreef je eerst :"Hoe denk je dat het voelt, als je op 13 jarige leeftijd tijdens je vakantie door je oudere neef in marokko in je reet genaaid wordt. Vervolgens worstelt met je homosexualiteit, en op Rotterdam centraal mannen voor geld aftrekt".
En nu schijf je dit :Een jongen die worstelt met zijn homosexualiteit, die ook nog verkracht wordt en ziet tevens een noodzaak om zich aan te bieden.

In je eerste omschrijving wordt het jongetje eerst sexueel misbruikt en vervolgens worstelt hij met een homosexualiteit en zomaar uit het niets in rotterdam vreemde handelingen vericht. In je tweede omschrijving begin je met het worstelen met je homosexualiteit en dan sexueel misbruikt wordt en opeens bekomt hem de noodzaak om zich aan te beiden.

Kortom het veranderen van de zinsvolgorde heeft invloed op de perceptie van de lezer, zeker als je het woord vervolgens gebruikt. Vervolgens heeft een sterke mate van oorzaak-gevolg opbouw. In je tweede omschrijving laat je dat woord helemaal weg en verander je ook nog van feitenvolgorde. Ook de toevoeging : noodzaak zich aan te bieden is verandering van je eerste omschrijving.

Als je effectief wil blijven discuseren moet je niet teveel afwijken van je originele uitspraken. Ik ben dan anders genoodzaakt om te denken dat je niet serieus bent en gewoon uitvluchten zoekt.

Ook deze vind ik een goede :
Dat heb ik ook niet geschreven, ik zei "helaas wordt sexualiteit in jouw cultuur dood gezwegen", hiermee bedoelde ik sexualiteit in het algemeen .

Je spreekt jezelf te vaak tegen en dat wijzen met het vingertje naar jouw cultuur doe je de hele tijd al :

Tevens krijg ik de indruk dat je het vooral een westers probleem vindt, helaas wordt sexualiteit in jouw cultuur dood gezwegen waardoor niemand over wat voor misstand durft te spreken.

"Door een cultuur gebonden frustratie ten opzichte van sexualiteit, zullen homosexuelen in de marokkaanse gemeenschap sexualiteit altijd problematisch beleven"

Nog duidelijkere aanwijzingen naar de marokkaanse cultuur kan in niet vinden. Ik vind het grappig om te zien hoe je jezelf tegenspreekt alsof ik een één of andere schele dakduif ben.

Maar goed genoeg gepield voor vandaag !