PDA

Bekijk Volledige Versie : Fuck Die Kankerscotoe!



Bahmed
06-06-03, 12:26
Het volgende is een paar dagen geleden met een vriend van mij gebeurd.

Een vriend van mij liep met een andere gozer over straat toen ze werden aangehouden door de poolitie. Ze moesten hun papieren laten zien en hun namen werden gecontroleerd in de computer. Die vriend van mij bleek nog een boete open te hebben staan. Hij had geen geld om die boete te betalen dus moest hij mee naar het hoofdbureau. Allemaal nog normaal.
Maar op het bureau kreeg hij van een van die kankerlijer een stoot in zijn bek die hij niet had zien aankomen. Zo zijn bovengebit losgeslagen en in de cel gegooid. Hij maar bellen, bloeden en schreeuwen om een dokter maar niemand die luisterde. Een keer kwam een andere agente een kijkje nemen die zei dat het bloeden al was opgehouden. Na 4 uur mocht hij iemand bellen die die 50 miezerige eurootjes kwam betalen. Gelijk toen hij uit de cel mocht werd de plas bloed van de vloer afgeveegd en werd hij op straat gezet.
Hij is toen gelijk naar het het ziekenhuis gegaan waar een kaakchirurg een paar uur aan zijn bovenkaak heeft zitten sleutelen. Het enige wat die man nu nog eet is yoghurt en pap.

Ik wil nu vragen of iemand weet wat je kan doen tegen die vieze honden die elkaar dekken als een stelletje teven. Want geld voor een advocaat heeft hij niet.

Alvast bedankt.

rnaj
06-06-03, 12:30
Iedereen heeft geld voor een pro deo advokaat, die zijn gratis.
Dus snel even naar het rechtsburo.

En goed controleren of het verhaal helemaal klopt

Canaris
06-06-03, 12:41
effe kijken of ik dat heb begrepen

je vriend loopt poeslief over straat Doen niets. Politie komt Houdt ze aan en controleert ze op hun naam (en dat zonder identificatieplicht in Nederland??)

Je vriend gaat braaf mee naar het bureau. Hij onderhoudt zich met een politieman net over de kunst van botanische meesterwerken en opeens kaboem. ze slaan zijn bovengebit los (we laten dit anatomische wonder maar effe terzijde)

je vriend bloed half dood en in het ziekenhzuis wort hem inplaats van een levensreddende bloedtransfusie een kaakchirug ter zijde gestelt

Heb ik het zo goed begrepen.

Bahmed
06-06-03, 13:07
Geplaatst door Canaris
effe kijken of ik dat heb begrepen

je vriend loopt poeslief over straat Doen niets. Politie komt Houdt ze aan en controleert ze op hun naam (en dat zonder identificatieplicht in Nederland??)

Je vriend gaat braaf mee naar het bureau. Hij onderhoudt zich met een politieman net over de kunst van botanische meesterwerken en opeens kaboem. ze slaan zijn bovengebit los (we laten dit anatomische wonder maar effe terzijde)

je vriend bloed half dood en in het ziekenhzuis wort hem inplaats van een levensreddende bloedtransfusie een kaakchirug ter zijde gestelt

Heb ik het zo goed begrepen.

Je bent niet grappig.
Als je zijn gebit zou zien zou je anders praten. Die man leeft nu van de pijnstillers.

Bahmed
06-06-03, 13:13
Geplaatst door rnaj
Iedereen heeft geld voor een pro deo advokaat, die zijn gratis.
Dus snel even naar het rechtsburo.

En goed controleren of het verhaal helemaal klopt


Maar hoe lang gaat dat dan duren als hij nu niet meer kan werken? Hij moet ook zijn huur betalen. En die rechtshulp werkt langzaam en is niet echt Moskowitz heb ik gehoord.

Puk
06-06-03, 13:14
Geplaatst door Bahmed
Je bent niet grappig.
Als je zijn gebit zou zien zou je anders praten. Die man leeft nu van de pijnstillers.

Canaris is wel grappig. Erg grappig zelfs.

Maar volgens mij vertel je niet het hele verhaal.
En datgene wat je wel verteld hebt klinkt nogal onwaarschijnlijk.

Waag nog een poging.

rnaj
06-06-03, 13:17
Maar hoe lang gaat dat dan duren als hij nu niet meer kan werken? Hij moet ook zijn huur betalen.

Wat dacht je van ziektewet of een uitkering, dat zijn toch rechten waar iedere Nederlander recht op heeft

Bahmed
06-06-03, 13:21
Geplaatst door Puk
Canaris is wel grappig. Erg grappig zelfs.

Maar volgens mij vertel je niet het hele verhaal.
En datgene wat je wel verteld hebt klinkt nogal onwaarschijnlijk.

Waag nog een poging.

:fuckit2:

Bahmed
06-06-03, 13:24
Geplaatst door rnaj
Wat dacht je van ziektewet of een uitkering, dat zijn toch rechten waar iedere Nederlander recht op heeft

Hij is uitzendkracht.

Puk
06-06-03, 13:24
Geplaatst door Bahmed
:fuckit2:

Ja ja... en toen kreeg die vriend van je een stoot.

Ik snap het.

Bahmed
06-06-03, 13:28
Geplaatst door Puk
Ja ja... en toen kreeg die vriend van je een stoot.

Ik snap het.

:aftel: Leef maar lekker verder in je droomwereldje.

rnaj
06-06-03, 13:40
Hij is uitzendkracht.

Ook als uitzendkracht bouw je rechten op. of is ie gisteren pas begonnen met werken (vakantie kracht ofzo). en anders bijstand.

maare was je nu opzoek naar rechtsbijstand, of naar geld om de huur te betalen.

Aymen
06-06-03, 14:02
Salaamoe Aleikeom,

Ik zou naar buro rechtshulp gaan om hulp te vragen. Het verhaal nog maals vertellen. Daarna zou ik naar het ziekenhuis gaan, om de rapport van de dokters er in te doen. Een volledig dossier te maken. Waren er getuigen. Weet hij de namen van de agenten nog. Eigenlijk moest je foto's maken van de situatie toen hij uit het politieburea kwam.

Ik zou ook melding maken bij Anti discriminatie bureau.

In ieder geval succes.

Aymen

Grietje
06-06-03, 14:11
Geplaatst door Bahmed
Het volgende is een paar dagen geleden met een vriend van mij gebeurd.

Een vriend van mij liep met een andere gozer over straat toen ze werden aangehouden door de poolitie. Ze moesten hun papieren laten zien en hun namen werden gecontroleerd in de computer. Die vriend van mij bleek nog een boete open te hebben staan. Hij had geen geld om die boete te betalen dus moest hij mee naar het hoofdbureau. Allemaal nog normaal.
Maar op het bureau kreeg hij van een van die kankerlijer een stoot in zijn bek die hij niet had zien aankomen. Zo zijn bovengebit losgeslagen en in de cel gegooid. Hij maar bellen, bloeden en schreeuwen om een dokter maar niemand die luisterde. Een keer kwam een andere agente een kijkje nemen die zei dat het bloeden al was opgehouden. Na 4 uur mocht hij iemand bellen die die 50 miezerige eurootjes kwam betalen. Gelijk toen hij uit de cel mocht werd de plas bloed van de vloer afgeveegd en werd hij op straat gezet.
Hij is toen gelijk naar het het ziekenhuis gegaan waar een kaakchirurg een paar uur aan zijn bovenkaak heeft zitten sleutelen. Het enige wat die man nu nog eet is yoghurt en pap.

Ik wil nu vragen of iemand weet wat je kan doen tegen die vieze honden die elkaar dekken als een stelletje teven. Behalve een kogel door zijn harses schieten. Want geld voor een advocaat heeft hij niet.

Alvast bedankt.

Foto's maken van zijn gehavende bek. Een advocaat inschakelen. De pers inschakelen. Maar ergens vind ik het verhaal een beetje aan de ongeloofwaardige kant.

Waterval
06-06-03, 14:25
Ergens vermoed ik dat z'n gehavende gebit eerder is te wijten aan een overdosis Fanta...












:giechel:

Bahmed
06-06-03, 14:33
Geplaatst door rnaj
Ook als uitzendkracht bouw je rechten op. of is ie gisteren pas begonnen met werken (vakantie kracht ofzo). en anders bijstand.

maare was je nu opzoek naar rechtsbijstand, of naar geld om de huur te betalen.

Het belangrijkste is nu hoe hij zijn huur gaat betalen aan het eind van deze maand na zijn kennismaking met de zaanse verhoormethode.
Want van de rechtsbijstand kan ik uit ervaring spreken komt weinig goeds voor het geld dat ze vragen.
Als je het via de rechter doet zal je hetzelfde verhaal krijgen als die sukkeltjes hierboven zeggen.
Haal je getuigen maar. Maar wat voor getuigen heeft hij? Zijn vier losse tanden die met een beugel bij elkaar worden gehouden.
Het is hun woord tegen het zijne. Zij zullen zeggen het was zelfverdediging want hij werd agressief. Maar ik ken hem goed. Als hij tegen mij zegt dat het zo gebeurd is dan is het ook zo gebeurd.

Ja ik weet het, het kan voor sommigen onder jullie een krankzinnig verhaal zijn. Maar het enige wat ik doe is je de feiten geven.

Bahmed
06-06-03, 14:39
Geplaatst door Aymen
Salaamoe Aleikeom,

Ik zou naar buro rechtshulp gaan om hulp te vragen. Het verhaal nog maals vertellen. Daarna zou ik naar het ziekenhuis gaan, om de rapport van de dokters er in te doen. Een volledig dossier te maken. Waren er getuigen. Weet hij de namen van de agenten nog. Eigenlijk moest je foto's maken van de situatie toen hij uit het politieburea kwam.

Ik zou ook melding maken bij Anti discriminatie bureau.

In ieder geval succes.

Aymen

Aleikoemoe Salaam oegtie Aymen,

Shokran voor je advies. Hier heb ik wat aan.

Hij loopt nu rond als een zombie, door die pijnstillers die hij de hele dag slikt(en dan moeten zijn zenuwen er over een paar dagen nog uit ook). Het laatste waar hij aan dacht zijn foto’s. En ik denk niet dat die kankerlijers hem een foto zouden laten maken van het bloed in zijn cel.
Ik denk dat ik die nieuwe Samsung V200 maar ga halen voor de zekerheid.

Allah i7fednaa mien almoejriemien.

rnaj
06-06-03, 14:43
gezien het de 6e van de maand is denk ik dat jij zijn huur al betaald heeft, zo niet, dan zal zijn salaris van vorige maand nog wel op zijn rekening staan.
(misschien kan je het voorschieten, voor het geval dat hij niet instaat is om het geld over te maken)

rnaj
06-06-03, 14:48
Het laatste waar hij aan dacht zijn foto’s.

Nu maak je het wel heel bont (of dit speelt zich in Marokko af).
heb jaren in een ziekenhuis gewerkt, waaronder ook op de afdeling MZKC (mond ziekten en kaak chirugie) en een ding weet ik heeeeeeel erg zeker. Als daar komt met een "los" boven gebit, of mogelijk een gebroken kaak dan maken ze als meteen en dus echt meteen foto's, je denk toch niet dat ze aan een kaak gaan trekken en sjorren zonder te weten wat er aan de hand is.

vraag nog es aan die vriend of ze geen foto's gemaakt hebben, als dan nog steeds zegt van niet zou ik aan het verhaal gaan twijfelen.

Bahmed
06-06-03, 14:59
Geplaatst door rnaj
Nu maak je het wel heel bont (of dit speelt zich in Marokko af).
heb jaren in een ziekenhuis gewerkt, waaronder ook op de afdeling MZKC (mond ziekten en kaak chirugie) en een ding weet ik heeeeeeel erg zeker. Als daar komt met een "los" boven gebit, of mogelijk een gebroken kaak dan maken ze als meteen en dus echt meteen foto's, je denk toch niet dat ze aan een kaak gaan trekken en sjorren zonder te weten wat er aan de hand is.

vraag nog es aan die vriend of ze geen foto's gemaakt hebben, als dan nog steeds zegt van niet zou ik aan het verhaal gaan twijfelen.

Ik had het tegen Aymen niet over ziekenhuisfoto's maar over dat ze zei dat het beter was als hij gelijk foto's had gemaakt van de situatie toen hij uit de cel kwam. Dat van die ziekenhuisfoto's ga ik ook tegen hem zeggen.

Tomas
06-06-03, 15:51
Geplaatst door Bahmed
Het belangrijkste is nu hoe hij zijn huur gaat betalen aan het eind van deze maand na zijn kennismaking met de zaanse verhoormethode.


Het zal allemaal best Bahmed, maar ik raad je wel aan om niet te snel geld te geven op basis van dit verhaal.

Filosoof11
06-06-03, 16:05
misschien had je vriend een grote bek en maakte hij een beweging die als gewelddadig opgevat werd door de betreffende agent. ik was er niet bij maar ik ben bekend met het temperament van sommige allochtonen. what comes around, goes around.
en een klap op je bek valt wel mee...
ga je niet dood van. misschien tip voor alle prikkers. als je aangehouden wordt door de politie; blijf vriendelijk en beleefd: het zijn ook maar mensen.

Waterval
06-06-03, 16:09
Juist wanneer je bekend bent met het temperament van 'sommige allochtonen'weet je dat het een onderdeel is van de communicatie. Zolang de vriend van Bahmed niet fysiek werd, had de agent geen enkele reden hem op z'n bek te timmeren...

Joesoef
06-06-03, 20:28
Geplaatst door Bahmed
dus moest hij mee naar het hoofdbureau. Allemaal nog normaal.
Maar op het bureau kreeg hij van een van die kankerlijer een stoot in zijn bek die hij niet had zien aankomen. Zo zijn bovengebit losgeslagen en in de cel gegooid. Hij maar bellen, bloeden en schreeuwen om een dokter maar niemand die luisterde. Een keer kwam een andere agente een kijkje nemen die zei dat het bloeden al was opgehouden. Na 4 uur mocht hij iemand bellen die die 50 miezerige eurootjes kwam betalen. Gelijk toen hij uit de cel mocht werd de plas bloed van de vloer afgeveegd en werd hij op straat gezet.
Hij is toen gelijk naar het het ziekenhuis gegaan waar een kaakchirurg een paar uur aan zijn bovenkaak heeft zitten sleutelen. Het enige wat die man nu nog eet is yoghurt en pap.
.

Dit is echt heel simpel. Om het goed te spelen heb je wel een advocaat nodig.

Van iedere arrestatie/ aanhouding moet de politie een rapport maken. In dat rapport staat echt van alles. NAW gegevens, reden arrestatie, in bewaring genomen goederen, of iemand gewond is of niet......

En dan heb je het rapport van het ziekenhuis.....

Genoeg gegevens om die agenten helemaal ziek te narren en desnoods aan te laten pakken.

barfly
06-06-03, 21:04
Geplaatst door Waterval
Juist wanneer je bekend bent met het temperament van 'sommige allochtonen'weet je dat het een onderdeel is van de communicatie. Zolang de vriend van Bahmed niet fysiek werd, had de agent geen enkele reden hem op z'n bek te timmeren...

Weetje wat nou zo grappig is? Ik ben een hele erge autochtoon ( :p )
Maar ongeveer net zo temperamentvol als de gemiddelde zuid-Europeaan en of noord-Afrikaan.
Ook mijn smoel heeft meerdere malen eruit gezien als ware het ene Michelin hoofd en ook soms veroorzaakt door agenten. Mijn motto: Get over it! je likt je wonden en wacht op een andere dag. Net als dat verhaal van Mokromike, die nu zeepjes aan het oprapen is in de Bijlmerbajes. Die kreeg ook een pak slaag. Jammer. Get over it! Wie weet loopt die wout ooit es voor je in een donker steegje :D

Abdul Karim
06-06-03, 23:44
Het lijkt dat Rotterdam niet leefbaarder geworden is door Leefbaar Rotterdam.

Joesoef
07-06-03, 07:03
Gossie. Geen reacties meer van Bamet. Zeker verdwaald in het sprookjesbos :d.

Tomas
07-06-03, 10:32
Geplaatst door Joesoef
Gossie. Geen reacties meer van Bamet. Zeker verdwaald in het sprookjesbos :d.

Vanavond op Nova: Bahmed wordt verdacht van laptopjesdiefstal.

Ja, zo gaat dat dan...

taouanza
07-06-03, 14:01
Ik heb het!

Stuur die vriend van je naar dat flikkerbos... waar was dat ook alweer? O ja... in Eindhoven. Heeft ie helemaal geen tanden nodig.

BANG ON!




deze opmerking was echt nodig. :kotsen:

elbadr
07-06-03, 18:51
ik geloof je ...ik kan je 30 incidenten opnoemen zoals die van je kameraad... nou oke 1tje dan: we liepen ( ik en een russische vriend)
van zijn huis naar de auto.komt scotoe naast ons rijden ...precies naast onze auto.....kameraad spuugt op de grond(1meter van de scotoeauto af)we zitten allebei in de auto ...scotoe zegt spuug je nou op mij?
kameraad zegt:nee joh. scotoe(1 bitch en 1 man(ook een bitch) )zegt tegen kameraad :ik wil nu je rijbewijs zien ..hij laat 'm zien niks aan de hand...
scotoe begint zomaar :waar gaan julie heen ,waar komen jullie vandaan enz...kameraad verliest zijn geduld(logisch) en zegt wat mot je nou?
(kameraad is toevallig bekende van scotoe)komt er toevallig een andere scotoe wagen langs rijden.... scotoes praten wat met elkaar en van het een op andere moment moet kameraad uitstappen en word ie
de scotoe auto ingetrapt en rijen ze weg.. voordat ik het besefte waren ze al weg... ik bedoel zoiets verwacht je toch niet van de politie(maffia)

3uur later was hij vrij ..... zijn lichaam ,van schouder tot knie , blauw en rood....helemaal afgetakeld ....maar gelukkig zagen we 1 dag later
1 scotoe fietsen met een blauw oog ,kameraad heeft er 1tje kunnen raken van de 5.!

ik geloof je..

Tomas
07-06-03, 19:09
Geplaatst door elbadr
ik geloof je ...ik kan je 30 incidenten opnoemen zoals die van je kameraad... nou oke 1tje dan: we liepen ( ik en een russische vriend)
van zijn huis naar de auto.komt scotoe naast ons rijden ...precies naast onze auto.....kameraad spuugt op de grond(1meter van de scotoeauto af) we zitten allebei in de auto ...scotoe zegt spuug je nou op mij?
kameraad zegt:nee joh. scotoe(1 bitch en 1 man(ook een bitch) )zegt tegen kameraad :ik wil nu je rijbewijs zien ..hij laat 'm zien niks aan de hand...
scotoe begint zomaar :waar gaan julie heen ,waar komen jullie vandaan enz...kameraad verliest zijn geduld (logisch) en zegt wat mot je nou?
(kameraad is toevallig bekende van scotoe)komt er toevallig een andere scotoe wagen langs rijden.... scotoes praten wat met elkaar en van het een op andere moment moet kameraad uitstappen en word ie
de scotoe auto ingetrapt en rijen ze weg.. voordat ik het besefte waren ze al weg... ik bedoel zoiets verwacht je toch niet van de politie(maffia)

3uur later was hij vrij ..... zijn lichaam ,van schouder tot knie , blauw en rood....helemaal afgetakeld ....maar gelukkig zagen we 1 dag later
1 scotoe fietsen met een blauw oog ,kameraad heeft er 1tje kunnen raken van de 5.!

ik geloof je..

Hahahaha! Ik geloof je.

Tomas
07-06-03, 19:11
Geplaatst door elbadr


Ehm eldabr, kom jij wel eens in Gouda?

sil
07-06-03, 20:56
Geplaatst door elbadr
ik geloof je ...ik kan je 30 incidenten opnoemen zoals die van je kameraad... nou oke 1tje dan: we liepen ( ik en een russische vriend)
van zijn huis naar de auto.komt scotoe naast ons rijden ...precies naast onze auto.....kameraad spuugt op de grond(1meter van de scotoeauto af)we zitten allebei in de auto ...scotoe zegt spuug je nou op mij?
kameraad zegt:nee joh. scotoe(1 bitch en 1 man(ook een bitch) )zegt tegen kameraad :ik wil nu je rijbewijs zien ..hij laat 'm zien niks aan de hand...
scotoe begint zomaar :waar gaan julie heen ,waar komen jullie vandaan enz...kameraad verliest zijn geduld(logisch) en zegt wat mot je nou?
(kameraad is toevallig bekende van scotoe)komt er toevallig een andere scotoe wagen langs rijden.... scotoes praten wat met elkaar en van het een op andere moment moet kameraad uitstappen en word ie
de scotoe auto ingetrapt en rijen ze weg.. voordat ik het besefte waren ze al weg... ik bedoel zoiets verwacht je toch niet van de politie(maffia)

3uur later was hij vrij ..... zijn lichaam ,van schouder tot knie , blauw en rood....helemaal afgetakeld ....maar gelukkig zagen we 1 dag later
1 scotoe fietsen met een blauw oog ,kameraad heeft er 1tje kunnen raken van de 5.!

ik geloof je..

Jammer dat je vriend nog kon lopen

Joesoef
07-06-03, 21:31
Kleine jochies dikke duimen. Het wordt zomer..... :slapen:

elbadr
08-06-03, 22:08
Geplaatst door sil
Jammer dat je vriend nog kon lopen
jammer dat ik je moer niet ken...
wat is dat voor rare opmerking dan , hoerenzoon. :boos:

elbadr
08-06-03, 22:09
Geplaatst door Tomas
Ehm eldabr, kom jij wel eens in Gouda?

wel's in a'dam en leiden. nee nooit in gouda.

sil
08-06-03, 23:12
Geplaatst door elbadr
jammer dat ik je moer niet ken...
wat is dat voor rare opmerking dan , hoerenzoon. :boos:

:boogie: :jumping: :boogie:

elbadr
08-06-03, 23:46
Geplaatst door sil
:boogie: :jumping: :boogie:

ik wil eigenlijk niet reageren ..maar ja... sil :kalasniko

sil
09-06-03, 00:21
Geplaatst door elbadr
ik wil eigenlijk niet reageren ..maar ja... sil :kalasniko

jammer dat je jezelf niet onder controle hebt.
mij doet het niets :)

sjo
09-06-03, 12:34
Aan het woord "scotoe" te horen zal het wel in Paramaribo gebeurd zijn.

Maak je niet druk, Moscovits is daar kind aan huis op feestjes van "Bevel''......daar kun je hem vinden. Desi schiet het wel voor.....

groeten
sjo

elbadr
09-06-03, 13:40
Geplaatst door sil
jammer dat je jezelf niet onder controle hebt.
mij doet het niets :)

nou nou ik heb er 2 dagen niet door kunnen slapen joh....
alles onder controle . hopeloos en leveloos mannetje :haha: :haha:

sil
09-06-03, 16:21
Geplaatst door elbadr
nou nou ik heb er 2 dagen niet door kunnen slapen joh....
alles onder controle . hopeloos en leveloos mannetje :haha: :haha:

Mooi ga zo door :strik:

sadeeQ
09-06-03, 16:28
Geplaatst door elbadr
nou nou ik heb er 2 dagen niet door kunnen slapen joh....
alles onder controle . hopeloos en leveloos mannetje :haha: :haha:

:lol: sil is een kutje hoor :Iluvu: en zeker geen mannetje :ego:

Puk
09-06-03, 18:09
Geplaatst door elbadr
ik geloof je ...ik kan je 30 incidenten opnoemen zoals die van je kameraad... nou oke 1tje dan: we liepen ( ik en een russische vriend)
van zijn huis naar de auto.komt scotoe naast ons rijden ...precies naast onze auto.....kameraad spuugt op de grond(1meter van de scotoeauto af)we zitten allebei in de auto ...scotoe zegt spuug je nou op mij?
kameraad zegt:nee joh. scotoe(1 bitch en 1 man(ook een bitch) )zegt tegen kameraad :ik wil nu je rijbewijs zien ..hij laat 'm zien niks aan de hand...
scotoe begint zomaar :waar gaan julie heen ,waar komen jullie vandaan enz...kameraad verliest zijn geduld(logisch) en zegt wat mot je nou?
(kameraad is toevallig bekende van scotoe)komt er toevallig een andere scotoe wagen langs rijden.... scotoes praten wat met elkaar en van het een op andere moment moet kameraad uitstappen en word ie
de scotoe auto ingetrapt en rijen ze weg.. voordat ik het besefte waren ze al weg... ik bedoel zoiets verwacht je toch niet van de politie(maffia)

3uur later was hij vrij ..... zijn lichaam ,van schouder tot knie , blauw en rood....helemaal afgetakeld ....maar gelukkig zagen we 1 dag later
1 scotoe fietsen met een blauw oog ,kameraad heeft er 1tje kunnen raken van de 5.!

ik geloof je..

Heb jij een lama als vriend?

elbadr
09-06-03, 18:22
Geplaatst door Puk
Heb jij een lama als vriend?
nee ,maar wel je moer als vriendin :koppel:

sil
09-06-03, 18:42
Geplaatst door Puk
Heb jij een lama als vriend?

Goeie :duim:

Puk
09-06-03, 19:11
Geplaatst door sil
Goeie :duim:
:D

elbadr
09-06-03, 19:56
Geplaatst door Puk
:D
johh ga elkaar even likken... :haha: :haha: sukeeltjes

Puk
09-06-03, 19:59
Geplaatst door elbadr
johh ga elkaar even likken... :haha: :haha: sukeeltjes

:duim:

:D

Bahmed
10-06-03, 11:31
.

Bahmed
10-06-03, 11:32
.

Bahmed
10-06-03, 11:32
.

sil
10-06-03, 13:32
Denk je dat het geloofwaardiger klinkt als je het 3x post.

Filosoof11
10-06-03, 14:16
mijn zegen heeft de politie. aanpakken die grote bekken!!!!!!!!!

Bahmed
11-06-03, 14:59
Geplaatst door sil
Denk je dat het geloofwaardiger klinkt als je het 3x post.

Wat is er dan ongeloofwaardig aan?

elbadr
11-06-03, 15:12
Geplaatst door Bahmed
Wat is er dan ongeloofwaardig aan?

deze mensen zitten hun hele leven achter de comp. hebben nooit de echte straat gezien ..nooit een cel gezien ..noooit onrecht gezien..
:romance:

rnaj
11-06-03, 15:16
Bahmed, Hoe is het met je vriend is ie al aan herstellende hand.

Bahmed
11-06-03, 15:21
Geplaatst door elbadr
deze mensen zitten hun hele leven achter de comp. hebben nooit de echte straat gezien ..nooit een cel gezien ..noooit onrecht gezien..
:romance:

Dat weet ik niet asahbie. Maar ze praten wel lucht ja.

Bahmed
11-06-03, 15:25
Geplaatst door rnaj
Bahmed, Hoe is het met je vriend is ie al aan herstellende hand.

ja het gaat redelijk met hem alhamdoelillaah. Alleen kauwen kan hij nog niet maar hij is niet kapot te krijgen.