PDA

Bekijk Volledige Versie : Arabisch leren?

Ibrahim S.
07-06-03, 14:45
Hallo,

Ik ben een zeer ervaren en professionele docent Arabisch (native speaker uit Jemen). Ik geef les in Modern Standaard Arabisch, Klassiek Arabisch en het dialect van het Arabische schiereiland. Zowel beginnersniveau als voor gevorderden. Afhankelijk van je wensen kan ik de les voor je inrichten: spreekvaardigheid, grammatica, krant lezen, koranstudie. Mijn doelgroep bestaat uit reizigers naar de Arabische wereld (voor werk, studie of plezier) en studenten aan de universiteit. Heb ook vaak Nederlanders met een Arabische partner of moslims die de koran willen leren lezen.
Ik beschik over uitstekende referenties (o.a. Harvard Universiteit, Amerikaanse Ministerie van Buitenlandse Zaken). Neem bij interesse vrijblijvend contact met me op!

OemNadia
09-08-03, 20:39
salaam alaikum
ik ben een nederlandse moslima getrouwd met een algerijnse man en wil heel graag arabisch leren,het probleem is alleen dat er nooit iets is bij mij in de buurt ik woon namelijk in zwolle provincie overrijssel dus als je iets weet in de buurt dan hoor ik het graag

Ibrahim S.
09-08-03, 22:02
Salaamwaleikum OemNadia,

Helaas weet ik niets in jouw buurt, maar ik zou het bij de Volksuniversiteit in Zwolle proberen. Succes met het Arabisch leren.

Met vriendelijke groet,
Ibrahim

wendy
12-08-03, 22:20
ik ben een nederlands meisje met een marokaanse vriend en wil graag arabisch leren in omgeving van eindhoven, helmond

saidapasion
26-08-03, 18:23
salam alekum
ik reis 2keer perjaar naar maroco en versta redelijk marocaans
maar het praten gaat me iets minder goed af dus heb zekers wel intrese ineen cursus ik woon inde omgeving van rotterdam waar geef jijdan ongeveer les en hoeduur zijn de kosten van destudie
bijvoorbaat dank saida
salaam :staart: :zwaai:

steffie
02-09-03, 13:02
Ik wil graag arabisch leren schrijven en lezen in bijzonder om de koran te kunnen begrijpen en lezen. Uit uw stuk kan ik niet achterkomen van welke woonplaats u les geeft. Stuurt u mij wat gegevens hoe u te werk gaat en waar. Mijn email is: [email protected] . Tot schrijfs.

Ibrahim S.
02-09-03, 20:08
Geplaatst door steffie
Ik wil graag arabisch leren schrijven en lezen in bijzonder om de koran te kunnen begrijpen en lezen. Uit uw stuk kan ik niet achterkomen van welke woonplaats u les geeft. Stuurt u mij wat gegevens hoe u te werk gaat en waar. Mijn email is: [email protected] . Tot schrijfs.

Ik geef momenteel les in een wijkcentrum in Voorburg op 5 minuten reistijd vanaf Den Haag CS (er is voldoende gratis parkeergelegenheid).

Verder overweeg ik om les te gaan geven in Eindhoven en Antwerpen, vanwege de vele verzoeken die ik uit deze regio┤s heb gekregen. Dus als er mensen in deze regio┤s ge´nteresseerd zijn in mijn lessen, kunnen ze zich het beste rechtstreeks via mijn mailadres [email protected] bij mij melden.

Ik heb meer specifieke informatie over aanvang van de verschillende groepslessen e.d. naar je mailadres gestuurd.

Achraf2003
14-09-03, 20:34
Salam , ik ben zeer geitreseert en zou graag meer weten hoe en waar deze lessen gegeven worden .
Ik hoop snel van u te horen . Achraf

Ibrahim S.
14-09-03, 20:41
Geplaatst door Achraf2003
Salam , ik ben zeer geitreseert en zou graag meer weten hoe en waar deze lessen gegeven worden .
Ik hoop snel van u te horen . Achraf

Salaamwaleikum Achraf,

Ik heb zojuist een bericht naar jouw mailadres gestuurd met meer informatie over mijn lessen.

Met vriendelijke groet,
Ibrahim

namrani
05-11-03, 23:43
Hallo, ik zoek iemand die mij Marokkaans dialect kan leren. Doe jij dat ook of ken je iemand? Ik woon in de buurt van Amsterdam. Mijn man is Marokkaan en ik wil praten met de familie. Hopelijk heb jij een tip hoe ik een goede leraar Marokkaans kan vinden. Groet saskia van der schaaf

Ibrahim S.
06-11-03, 18:17
Hallo Saskia,

Helaas ken ik geen docent Marokkaans arabisch. Ikzelf geef alleen Modern Standaard Arabisch.
Succes verder.

Met vriendelijke groet
Ibrahim