PDA

Bekijk Volledige Versie : Joodse liga krijgt ook Belgische tak 06-06-2003



antonius
07-06-03, 15:08
Joodse liga krijgt ook Belgische tak 06-06-2003

De omstreden rechts-extremistische Joodse Defensie Liga (JDL) zal de komende maanden ook in België actief zijn. Dat heeft de Europese verantwoordelijke voor de JDL, Michael Carlisle, vrijdag gezegd. Onlangs werd al bekend dat er ook een Nederlandse tak van de JDL is opgericht.

De JDL wil in Nederland en België tegenwicht bieden aan de Arabisch-Europese Liga (AEL) van Abou Jahjah. De organisatie is verder actief in Rusland, de VS, Denemrarken, Zuid-Afrika en Australië. De organisatie, bekend om de harde aanpak van antisemitisme, is ooit opgericht in New York om de joodse gemeenschap daar te beschermen.

Volgens Carlisle worden er momenteel tien tot vijftien mensen opgeleid in België, die voor de veiligheid en verdediging van de joodse gemeenschap zorg moeten dragen. Zij zullen onder meer in een Israëlische vechtsport onderwezen worden.Het is de bedoeling dat er JDL-vestigingen komen in Brussel, Gent en Antwerpen.

Abou Jahjah noemt de JDL een 'gewelddadige terroristische extremistenbeweging'. De aanwezigheid van de organisatie zal de zaken niet oplossen, meent Abou Jahjah, die ook het voorzitterschap van de AEL in Nederland tijdelijk op zich heeft genomen.


[Copyright 2003, Novum]

antonius
07-06-03, 15:17
Zie ook http://www.arabeuropean.org/forum/viewtopic.php?t=221

Grietje
07-06-03, 16:47
Geplaatst door Baroc
Zou die Abou Jahjah dit Nederlandse spreekwoord kennen: ''De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.''

?

De AEL organiseert geen vechtclubjes dus je opmerking snijdt geen hout.


Verder is het natuurlijk zo dat de verbale en fysieke agressie jegens joden een halt moet worden toegeroepen.

joop.r
08-06-03, 18:17
Geplaatst door antonius
Joodse liga krijgt ook Belgische tak 06-06-2003

De omstreden rechts-extremistische Joodse Defensie Liga (JDL) zal de komende maanden ook in België actief zijn. Dat heeft de Europese verantwoordelijke voor de JDL, Michael Carlisle, vrijdag gezegd. Onlangs werd al bekend dat er ook een Nederlandse tak van de JDL is opgericht.

De JDL wil in Nederland en België tegenwicht bieden aan de Arabisch-Europese Liga (AEL) van Abou Jahjah. De organisatie is verder actief in Rusland, de VS, Denemrarken, Zuid-Afrika en Australië. De organisatie, bekend om de harde aanpak van antisemitisme, is ooit opgericht in New York om de joodse gemeenschap daar te beschermen.

Volgens Carlisle worden er momenteel tien tot vijftien mensen opgeleid in België, die voor de veiligheid en verdediging van de joodse gemeenschap zorg moeten dragen. Zij zullen onder meer in een Israëlische vechtsport onderwezen worden.Het is de bedoeling dat er JDL-vestigingen komen in Brussel, Gent en Antwerpen.

Abou Jahjah noemt de JDL een 'gewelddadige terroristische extremistenbeweging'. De aanwezigheid van de organisatie zal de zaken niet oplossen, meent Abou Jahjah, die ook het voorzitterschap van de AEL in Nederland tijdelijk op zich heeft genomen.


[Copyright 2003, Novum]


Jammer voor jullie de JDL bestaat al sinds de 60 jaren en is nooit opgeheven dus hoeft hij ook niet opnieuw opgericht te worden maar was alleen nooit bekend wie daar bij zaten om dat wij met cellen werkte
waar alleen de hoofden wisen wie er hoofd was van een andere cel.
en dat is nu nog zo en als het nodig is treden ze als beschermer van joodse personen op.Dus jou verhaal klopt niet of je heb de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.

Is,
08-06-03, 18:18
Geplaatst door joop.r
Jammer voor jullie de JDL bestaat al sinds de 60 jaren en is nooit opgeheven dus hoeft hij ook niet opnieuw opgericht te worden maar was alleen nooit bekend wie daar bij zaten om dat wij met cellen werkte
waar alleen de hoofden wisen wie er hoofd was van een andere cel.
en dat is nu nog zo en als het nodig is treden ze als beschermer van joodse personen op.Dus jou verhaal klopt niet of je heb de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.


`t Al-Qaida model.

Enneh Wie zijn Wij??!

joop.r
08-06-03, 18:23
Geplaatst door Is,
`t Al-Qaida model.

Enneh Wie zijn Wij??!
Voor jou een vraag? en dat zal zo blijven ook!!!!!!
Maar om je gerust te stellen alleen defensief.

Is,
08-06-03, 18:24
Geplaatst door joop.r
Voor jou een vraag? en dat zal zo blijven ook!!!!!!
Maar om je gerust te stellen alleen defensief.

Defensief,

Wat doen jullie zoal??!

lennart
08-06-03, 18:28
http://www.ihr.org/books/ztn.html



On January 26, 1972, a JDL team firebombed the New York City offices of a US-Soviet cultural exchange agency. Killed in the fire was a 27-year-old secretary (who happened to be Jewish). Thirteen others were injured. One participant, Sheldon Siegel, confessed to police that he had made the bomb, and provided the names of the others involved in the crime. Several years later Kahane acknowledged JDL responsibility for the crime. However, the case against the JDL members who were charged in the incident was eventually dismissed on a technicality. (note 36)
In May 1972, ten JDL thugs broke into the Austrian consulate in Washington, DC, and beat Austria's ambassador to the US, Karl Gruber, as well as the building's janitor. (note 37)
In May 1974, JDL members attacked Arab-American community activist Dr. Mohammed Mehdi with a lead pipe, sending him to the hospital with a broken back. It took nearly a year for the police to make an arrest, even though a perpetrator had appeared on television to boast of the deed. A short time later, Mehdi's offices in Manhattan were almost totally destroyed in an apparent arson attack. (note 38)
On February 21, 1975, a US federal court found Kahane guilty of violating terms of a probation stemming from his 1971 felony conviction for manufacturing firebombs. He had been forbidden from having anything to do with bombs, dynamite or other weapons, or encouraging violence. Citing incriminating letters written by Kahane in which he had urged followers to assassinate Russian and Arab diplomats, the judge sentenced the rabbi to one year imprisonment. Kahane served eight months of this term in a Manhattan halfway house, which he was allowed to leave every day to eat in kosher restaurants. Kahane used this period of "imprisonment" to conduct JDL business. (note 39)
In 1975, 21-year-old JDL member David Kamaiko hijacked an executive helicopter in New York City, demanding $2 million ransom to buy guns for the JDL. Kamaiko shot the pilot before he was himself subdued. (note 40)
In 1978, Canadian JDL leader Joseph Schachter bombed the home of right-wing activist Donald Andrews. (note 41)
On April 11, 1982, JDL member Allan Goodman opened fire with a machine gun at a Muslim house of worship in Jerusalem, killing two Palestinian Arabs: an elderly man and a 20-year-old youth. After entering the mosque, he continued firing, critically wounding several people. Goodman, from Baltimore, Maryland, had received paramilitary training at the JDL's Camp Jedel in New York state. In an interview, Kahane said of the crime, "There was nothing wrong with what he did...the act was perfectly correct." (note 42)
In 1987, three members of the Jewish Defense League were arrested for their involvement in at least six bombing attacks carried out the New York area between 1984 and 1987. The accused were Jay Cohen, Sharon Katz and Victor Vancier, head of the JDL in the New York area. After admitting his role in the terror bombings, Vancier was sentenced in October 1987 to ten years imprisonment. Another JDL member, Murray Young, was sentenced to five years in prison. (note 43)
FBI officials believe that the JDL was behind the bomb blast in mid-August 1985 that killed Tscherim Soobzokov in Paterson, New Jersey, and a similar (although non-fatal) bombing attack in early September 1985 directed against Elmars Sprogis in Brentwood, New York. Soobzokov and Sprogis were falsely alleged to have been "Nazi war criminals." (note 44)
In January 1991, Kurt Haber -- identified in newspaper reports as a "Jewish Holocaust survivor" -- was charged with making criminal threats against the Arab-American Anti-Discrimination Committee. (note 45)

Simon
08-06-03, 18:31
In de organigram van de AEL zie ik ook een "Moslim Defense League" (what's in a name). Waar houdt die zich mee bezig?

Simon

Is,
08-06-03, 18:34
Geplaatst door Simon
In de organigram van de AEL zie ik ook een "Moslim Defense League" (what's in a name). Waar houdt die zich mee bezig?

Simon


Weet ik niet.
Niets denk ik.
Meer `n SHOW.
AEL bestaat binnenkort toch niet meer.

joop.r
08-06-03, 19:09
Geplaatst door Is,
Defensief,

Wat doen jullie zoal??!
Wat zou jij dat graag willen weten?,
Maar alles weten maakt niet gelukkig.

Is,
08-06-03, 19:11
Geplaatst door joop.r
Wat zou jij dat graag willen weten?,
Maar alles weten maakt niet gelukkig.

Is het zo moeilijk om antwoord te geven.
of doe je zo, omdat JDL tegenwoordig gebakken lucht is.

joop.r
08-06-03, 19:44
Geplaatst door Is,
Is het zo moeilijk om antwoord te geven.
of doe je zo, omdat JDL tegenwoordig gebakken lucht is.
Ik dacht dat ik al antwoord gegeven had met alleen defensief.
Maar wil jou wel een plezier doen hoor.
Defensief wil zeggen alleen als er Joodse personen of instellingen in gevaar zijn hen bescherming geven.
Waar ook in de wereld zo tevreden.

Is,
08-06-03, 19:45
Geplaatst door joop.r
Ik dacht dat ik al antwoord gegeven had met alleen defensief.
Maar wil jou wel een plezier doen hoor.
Defensief wil zeggen alleen als er Joodse personen of instellingen in gevaar zijn hen bescherming geven.
Waar ook in de wereld zo tevreden.

Hoe?!
Waar komt het geld vandaan?
Wie zijn de leden??

Ik ruik `n rechtszaak.

lennart
08-06-03, 19:56
Ik denk dat het JDL valt onder de nieuwe terrorisme wet....

joop.r
08-06-03, 20:01
Geplaatst door lennart
Ik denk dat het JDL valt onder de nieuwe terrorisme wet....

Hoe komt het dat ik van jou stom antwoord verwachte.

Is,
08-06-03, 20:01
Geplaatst door joop.r
Hoe komt het dat ik van jou stom antwoord verwachte.

Mongolen hebben nou eenmaal geen hoge verwachtingen van de wereld.

joop.r
08-06-03, 22:01
Geplaatst door Is,
Mongolen hebben nou eenmaal geen hoge verwachtingen van de wereld.
Soory wist niet dat jij een mongool was vandaar dat je geen hoop en goede verwachtingen meer heb over een betere wereld jammer voor je

Is,
08-06-03, 22:35
Geplaatst door joop.r
Soory wist niet dat jij een mongool was vandaar dat je geen hoop en goede verwachtingen meer heb over een betere wereld jammer voor je

Spelling, grammatica en interpunctie.
Let daar in het vervolg op, en dan heb je het recht anderen voor mongool uit te maken.

Shalom.

sadeeQ
08-06-03, 23:22
Geplaatst door mika
als Abou Jahjah doorgaat met zijn provocaties komt er ook een dag dat we dit ventje het land uitflikkeren, terug naar België
waar DeWinter zich verder met hem bezig kan houden.


Mika


:hihi: :hihi:

WE ??? voor wie spreek je lompe zionist?

aaah Joodse Debielen Liga :fuckit2:
:haha: :haha:

Orakel
08-06-03, 23:25
De JDL wil in Nederland en België tegenwicht bieden aan de Arabisch-Europese Liga (AEL) van Abou Jahjah. De organisatie is verder actief in Rusland, de VS, Denemrarken, Zuid-Afrika en Australië. De organisatie, bekend om de harde aanpak van antisemitisme, is ooit opgericht in New York om de joodse gemeenschap daar te beschermen.

Volgens Carlisle worden er momenteel tien tot vijftien mensen opgeleid in België, die voor de veiligheid en verdediging van de joodse gemeenschap zorg moeten dragen. Zij zullen onder meer in een Israëlische vechtsport onderwezen worden

Toch gek hoe weinig ophef hierover te bespeuren valt. Had het een andere etniciteit of religie gehad, dan hadden Nova en Netwerk weer overuren gemaakt.




Geplaatst door mika
Er staan gelukkig steeds meer Joodse en niet-Joodse organisaties op die een tegenwicht gaan vormen tegen de opdringerige islamisering van Nederland en als Abou Jahjah doorgaat met zijn provocaties komt er ook een dag dat we dit ventje het land uitflikkeren, terug naar België
waar DeWinter zich verder met hem bezig kan houden.

Mika

Het is weer duidelijk waar je staat Mischa. :duim:

sil
08-06-03, 23:32
Geplaatst door Orakel
Toch gek hoe weinig ophef hierover te bespeuren valt. Had het een andere etniciteit of religie gehad, dan hadden Nova en Netwerk weer overuren gemaakt.



Ze zijn niet zo mediageil als de AEL

Orakel
08-06-03, 23:43
Geplaatst door sil
Ze zijn niet zo mediageil als de AEL

Nou, ik bedoelde het eigenlijk andersom. Waarom geilt de media wel op de AEL en niet op dit soort ontwikkelingen?

Als er nou had gestaan dat de AEL iets met vechtsportcursussen deed?

sil
09-06-03, 00:29
Geplaatst door Orakel
Nou, ik bedoelde het eigenlijk andersom. Waarom geilt de media wel op de AEL en niet op dit soort ontwikkelingen?



ik bedoelde het precies zoals ik schreef.
de laatste weken teveel slecht ervaringen gehad,dus vandaar mijnsarcasme

joop.r
09-06-03, 17:44
Geplaatst door Is,
Spelling, grammatica en interpunctie.
Let daar in het vervolg op, en dan heb je het recht anderen voor mongool uit te maken.

Shalom.
Hij die zonder zonde is .
Werpen de eerste steen.

Is,
09-06-03, 18:35
Geplaatst door joop.r
Hij die zonder zonde is .
Werpen de eerste steen.


Werpe* De eerste steen.
Frappant, Joden lezen de bijbel toh niet??

sil
09-06-03, 18:37
Geplaatst door Is,
Spelling, grammatica en interpunctie.
Let daar in het vervolg op, en dan heb je het recht anderen voor mongool uit te maken.

Shalom.

Niemand heeft het recht iemand voor mongool uit te maken.
En als je een beetje fatsoen in je donder hebt dan laat je dat

Is,
09-06-03, 18:39
Geplaatst door sil
Niemand heeft het recht iemand voor mongool uit te maken.
En als je een beetje fatsoen in je donder hebt dan laat je dat


Oke Moraalridder.
`kzal je goedbedoelde advies ter harte nemen..

(nog `n debiel)

antonius
09-06-03, 20:26
Naar ik heb gehoord heeft 2vandaag / netwerk /nova etc wel contact gezocht met de Nederlandse JDL, maar heeft deze alle pers afgeweerd.
:love2: :sniper:


:hihi:

i love israel
09-06-03, 20:39
Geplaatst door Is,
Werpe* De eerste steen.
Frappant, Joden lezen de bijbel toh niet??

weleens van algemene ontwikkeling gehoord? waarschijnlijk niet he.

Royce
20-06-03, 13:09
Stelletje donkeys,

Passen Cynisme en Sarcasme alleen toe wanneer `t ze uitkomt.