PDA

Bekijk Volledige Versie : `n Voormalig AEL-LID



Is,
08-06-03, 17:52
*edit*

Joesoef
08-06-03, 17:56
Degenen die dachten dat de AEL voor moslims zou zijn heeft niet opgelet. Wie dacht dat de AEL het lang zou uit houden is naief.

De AEL heeft wel wat van de Fortuinisten.

862959
08-06-03, 18:18
Alle Nederlanders lijken op kaas uit het puistje??

Simon
08-06-03, 18:27
Geplaatst door 862959
Denk aan wat er tijdens de kruistochten met de moslims gebeurde. Ik denk dat jouw gedrag hier behoorlijk typerend voor is.


Populisme is ook een vak :)

862959
08-06-03, 18:39
Ja, Pim heeft daar les in gehad.

hassan1111
08-06-03, 22:05
tuurlijk misbruikt de AEL de islam, vandaar dat ze ook helemaal niks hebben bereikt, ze krijgen niet eens meer leden........en nu gaan er al mensen weg....

hahaha....ael een lachertje

Joesoef
08-06-03, 22:11
Geplaatst door Is,
*edit*



So now here I am,
Confused and full of questions.

Am I born to lose,
Or is this just a lesson.




:fpimp: ouwe knipper, stonden er plots 40 marokkanen voor je deur :fuckit: ??

Is,
08-06-03, 22:12
Geplaatst door Joesoef
So now here I am,
Confused and full of questions.

Am I born to lose,
Or is this just a lesson.




:fpimp: ouwe knipper, stonden er plots 40 marokkanen voor je deur :fuckit: ??


Nee, ff tot dinsdag wachten..;)

elbadr
08-06-03, 22:49
Geplaatst door hassan1111
tuurlijk misbruikt de AEL de islam, vandaar dat ze ook helemaal niks hebben bereikt, ze krijgen niet eens meer leden........en nu gaan er al mensen weg....

hahaha....ael een lachertje

bush misbruikt het cristendom niet he, met zijn uitspraken :god is met ons,terwijl die afganistan of irak verovert. nee hee... :ego:

sharon ook niet he... als die weer aangeeft voorbereidingen te treffen
op een actie ..


iedereen haalt het geloof erbij om iets te bereiken..sukkel :motorzaag

newlife
09-06-03, 09:29
Salaam oe 3ailaikoem allemaal,

Zoals jullie weten staat de Ael momenteel in een vrij negatief daglicht.
Helaas is het zo dat er bepaalde voormalige ael-leden hier aan meewerken.Ik wil jullie waarschuwen voor deze mensen.
Ze zijn tot alles in staat zelfs met gebruikmaking van geweld.
Ze kijken ook op een hele achterlijke manier naar een vrouw in tegenstelling tot de Ael.
Verlaag je niet tot hun summier niveau.
Verder wil ik ieder van harte uitnodigen om deel te nemen aan de ael en hier dus zelf een objectief oordeel over te vestigen.
Bezoek de site www.ael.nl
Op de site staat duidelijk een stukje over te vertrekpunt van de Ael,
namelijk het Arabische Islamitische gedachtegoed.
Wat deze mensen hier verklaren is tegenstrijdig met deze visie en wordt door niemand zo beleefd.
Deze mensen die zich momenteel zo profileren willen de Ael gewoon stuk maken, maar dit zal nooit gebeuren.
Ze denken nu door dat ze een tijdje bij de ael hebben gezeten dat het legitiem is om iedereen bang te maken en het voor iedereen te willen verpesten.
Geloof hier niet in aub.
Ze hebben inhoudelijks niets te melden.
Kijk wat de Ael te wege kan brengen in Nederland.
De demonstraties tegen de oorlog/bezetting in Irak/Palestina, de afkeuring van het zionisme/racisme, de emancipatie en strijd tegen de assimilatie van de moslimgemeenschap etc.
Een rovolutie!
Het is deze mensen niet gelukt om binnen de Ael onrust te kweken en nu doen ze het op deze kinderachtige manier.
Ook wel elfitna genoemd.
Ik roep weldenkende mensen tot kalmte.
Moge allah deze mensen hun fouten laten inzien insallah.

Met vriendelijke groeten,

Een broeder

Joesoef
09-06-03, 09:40
Geplaatst door newlife

Op de site staat duidelijk een stukje over te vertrekpunt van de Ael,
namelijk het Arabische Islamitische gedachtegoed.

Met vriendelijke groeten,

Een broeder


Klinkt vrij nationalistisch. Een soort grijze wolven maar dan voor naffers.

VeGeTa
09-06-03, 11:25
:lachu: :rambo:

Joesoef
09-06-03, 11:30
Tijdje gemist VeGeTa :fpetaf:

Grietje
09-06-03, 17:01
Geplaatst door PalastinaWarior
De AEL zorgt voor el fitna, en niet andersom. Als ik geen Irakezen kende dan zou ik denken dat alle irakezen dictators zijn. De voormalig intrim voorzitter Jamil Jawad is een grote dictator. Hij doet het veel beter dan Saddam Hussein. Ik denk dat Amerika hem kan gebruiken om het Irakees volk te onderdrukken, want die beginnen in opstand te komen, net zoals de AEl leden hier in Nederland in opstand komen tegen hun dictator. Er is een mail uitgegaan van dyab abou jajah naar de leden die kritiek lever waarin zij worden bedreigd:

Spreek echt niet van een macht vertoon en vergeet niet dat wij de AEL
zijn en dat borgerhout niet zo ver is van tilburg of utrecht of den haag of
amsterdam. Onze borgerhoutse legioen zal graag een bezoekje brengen
aan mensen
die AEL waar dan ook willen ondermijnen.

Wat een leider heeft de AEL zeg om zo zijn mensen te bedreigen. Allemaal dictators zijn het. Ik hoop dat de mensen doorgaan met hun strijd tegen het huichelachtige AEL, die de islam alleen gebruikt als het haar uitkomt. Je kan niet islamitisch zijn en dan tegen mensen zeggen die tijdens een vergadering willen bidden........... doe dat maar later.

Je kan ook niet zeggen dat je beter "dit" kan doen dan vijf keer per dag met je hoofd op de grond bonken (salaat), gezegd door Jamil Jawad tijdens het concres. Toen men hem vroeg of hij zijn woord terug wou nemen vertikte hij dat.

Daarom Enna a coloe: L'harb tegen de AEL


1. Het lijkt mij erg interessant als je dat mailtje van Abou JahJah in de precieze bewoording met ons zou willen delen.

2. Het verbaast me dat ze zulk gedrag vertonen tegen de reli-fanaten. Om eerlijk te zijn vind ik dat het ze tot eer strekt. (Vooral die opmerking "met je hoofd op de grond bonken" vind ik aardig)

antonius
09-06-03, 20:29
Hahahaha!!!!!!!!!

The AEL sucks like hell

AEL :terrorist

Sawda
09-06-03, 21:27
Een paar weken terug hoorde ik AJJ op de radio. Een journalist vroeg hem bid je 5 keer per dag, zijn antwoord hierop was: "ik probeer het wel maar door de drukte lukt het mij niet altijd".
Je weet al meteen waar zijn prioriteiten liggen.

lennart
09-06-03, 21:28
vroeg....

Sawda
09-06-03, 21:32
Geplaatst door lennart
vroeg....

Dat komt er van als je een tijdje in het buitenland hebt gezeten.

lennart
09-06-03, 21:33
Geplaatst door Sawda
Dat komt er van als je een tijdje in het buitenland hebt gezeten.

O... Was het leuk? Nog wat zon gezien? :D

Donna
09-06-03, 21:36
:confused:


Wat heb ik nou weer gemist??

Is,
09-06-03, 21:39
Geplaatst door Donna
:confused:


Wat heb ik nou weer gemist??


Nog niets.

Morgen rond de klok van 20.00 Meer info over `t AEL-Debacle

Sawda
09-06-03, 21:41
Geplaatst door lennart
O... Was het leuk? Nog wat zon gezien? :D

Was heel erg leuk even wat anders dan Nederland. Wat betreft het weer dat was ook prima.

Donna
09-06-03, 21:45
Geplaatst door Is,
Nog niets.

Morgen rond de klok van 20.00 Meer info over `t AEL-Debacle


Hier op 't PB?

Morgen om 20:00 uur ben ik onderweg... :moe:

Bel me anders ff om 5 voor 8 met de scoop ;)

Syntiximo
09-06-03, 22:30
Geplaatst door Is,
Nog niets.

Morgen rond de klok van 20.00 Meer info over `t AEL-Debacle

Wat gaat er morgen na 20.00 uur gebeuren. Hebben jullie een bokswedstrijd georganiseerd in de buurt van Beverwijk langs de A9. Schijnt ook goed in trek bij Holigans.

Is,
10-06-03, 09:57
Geplaatst door Syntiximo
Wat gaat er morgen na 20.00 uur gebeuren. Hebben jullie een bokswedstrijd georganiseerd in de buurt van Beverwijk langs de A9. Schijnt ook goed in trek bij Holigans.


Neuh, `t Picornie Kickboksveldje is al verhuurd...:droef:

Is,
10-06-03, 09:57
Geplaatst door Syntiximo
Wat gaat er morgen na 20.00 uur gebeuren. Hebben jullie een bokswedstrijd georganiseerd in de buurt van Beverwijk langs de A9. Schijnt ook goed in trek bij Holigans.


Neuh, `t Picornie Kickboksveldje is al verhuurd...:droef:

newlife
10-06-03, 11:11
Salaam oe 3ailaikoem,

Kom nou met iets inhoudelijks i.p.v. met aanteigingen.
Volgens mij ben jij diegene die fysiek geweld wilden gebruiken.
Broeder toch,je was zo gemotiveerd en nu baseer je je oordeel op subjectieve informatie.
leugen na leugen.
Moge allah je fouten laten inzien insallah.
In allah meha asabierien.

Met vriendelijke groeten,

Een broeder

newlife
10-06-03, 11:13
Salaam oe 3ailaikoem,

Kom nou met iets inhoudelijks i.p.v. met aanteigingen.
Volgens mij ben jij diegene die fysiek geweld wilden gebruiken.
Broeder toch,je was zo gemotiveerd en nu baseer je je oordeel op subjectieve informatie.
leugen na leugen.
Moge allah je fouten laten inzien insallah.
In allah meha asabierien.

Met vriendelijke groeten,

Een broeder

Is,
10-06-03, 14:32
Newlife,

Vanavond meer info.
Vanavond zal `t Oog haar programmering wijzigen hiervoor.
Morgenochtend in de Kranten.
Morgenavond bij Netwerk/Nova/2Vandaag.

Komende vrijdag, is iedereen van harte welkom, bij de begrafenis van de AEL-NL.

Is,
10-06-03, 14:34
Het is wel jammer.

Ik heb dingen gelezen die weinig positief stemmen.
Het oprichten van `n Partij zoals die nu in belgie opgericht is,
lijkt me al helemaal geen positieve ontwikkeling.

Joesoef
10-06-03, 17:37
Abu Jaja richt de MDP op. De eerste islamitische politieke partij.

Ik twijfel alleen of die Jaja het woord democratisch begrijpt. Misschiem waar hij vandaan komt, daar wel ja.

Joesoef
10-06-03, 17:38
Neenee, dit gaat niets worden met die Jaja. Dat gaat de zelfde kant op als de AEL.....

Joesoef
10-06-03, 18:20
Stuk ellendig geval van een hamaswithoutalife. Het hele zelfmoord gebeuren is gebaseerd op sji-ietische hadiths.

:jumping:

ASUSPOWER
10-06-03, 18:37
[COLOR=red]Salam Broeders,

Weken lang heb ik moeten aanzien hoe een goede vriend van me, zich 100% inzette voor de AEL. Met al zijn kracht heeft hij gedemonstreerd en demonstraties geleid. En dan krijg je van hem te horen dat één of andere arrogante voorzitter (jawad) de boel aan het verkloten is met zijn kinderlijke gedrag. En radeloos bestuursleden aan het schorsen is vanwege de kritiek die zij leveren op de voorzitter. Als dat democratie is wat Abu Jaja noemt, geef mij maar dan GEEN AEL. Opdonderen met die zooi.
Nederlanders zeggen altijd; stank voor dank, nou dit is zo een voorbeeld.

Ik vind dan ook dat ALLE huidige leden van de AEL, hun lidmaatschap moet opzeggen. Niet om de AEL stuk te maken maar vanwege de “ACHTER KAMMERTJES POLITIEK” van de AEL.

Wij Marokkanen hebben al een “naam” dat niet al te leuk is om over te juichen en dan willen een paar amateuristische voorzitters dit nog erger maken. Ik hoop dat ik over een paar jaar nog ergens kan solliciteren en niet afgewezen worden vanwege de koppeling die er wordt gemaakt tegenwoordig: Marokkaan = AEL aanhanger (democratie wat is dat??)

En “newlife” uit welke koek ben jij gesneden?? Je klinkt namelijk net als een hondje: Zit puppy, braaf puppy, hier een snoepje. (ik vergelijk je niet met een hond hoor, we zijn namelijk allemaal MENSEN)

Take care all.
Remember guys AEL is echt niet wat het lijkt.
[/COLOR=red]



Een Broeder die alleen wilt helpen.

ASUSPOWER
10-06-03, 18:38
Helaas het rood is niet echt gelukt

jessie@AEL
10-06-03, 18:59
Geplaatst door hassan1111
..., vandaar dat ze ook helemaal niks hebben bereikt, ze krijgen niet eens meer leden........en nu gaan er al mensen weg....

hahaha....ael een lachertje

Jongentje toch... Ik denk dat wij al meer bereikt hebben dan wat jij ooit in je volledige zielige leven zal bereiken.

Geen leden meer??? We krijgen elke dag nieuwe inschrijvingen binnen.

Misschien is het wel beter dat mensen die niet thuishoren bij AEL, vertrekken...

jessie@AEL
10-06-03, 19:06
Geplaatst door Brie
Is Nabil weer vrijgelaten, of hebben ze in het huis van bewaring ook internet tegenwoordig?

Zouden ze jou daar ni beter een tijdje steken??? Het zou je misschien es deugd doen.

Joesoef
10-06-03, 19:09
Geplaatst door jessie@AEL
Jongentje toch... Ik denk dat wij al meer bereikt hebben dan wat jij ooit in je volledige zielige leven zal bereiken.

Geen leden meer??? We krijgen elke dag nieuwe inschrijvingen binnen.

Misschien is het wel beter dat mensen die niet thuishoren bij AEL, vertrekken...


Beste Belg,

Hier in Nederland rollen de AEL leden ruziënd over tafel. Laat staan wat er gaat gebeuren als de groepering de politiek in gaat.

Joesoef
10-06-03, 19:11
Geplaatst door jessie@AEL
Zouden ze jou daar ni beter een tijdje steken??? Het zou je misschien es deugd doen.

Mensen die jatten komen in de bak. Een goed islamitisch gebruik is om bij dieven er wat af te hakken.

Het zou de AEL/ MDP sieren als ze dit ook zouden doen op haar leden. Zoiets als een goed voorbeeld.

jessie@AEL
10-06-03, 19:21
Geplaatst door PalastinaWarior
De AEL zorgt voor el fitna, en niet andersom. Als ik geen Irakezen kende dan zou ik denken dat alle irakezen dictators zijn. De voormalig intrim voorzitter Jamil Jawad is een grote dictator. Hij doet het veel beter dan Saddam Hussein. Ik denk dat Amerika hem kan gebruiken om het Irakees volk te onderdrukken, want die beginnen in opstand te komen, net zoals de AEl leden hier in Nederland in opstand komen tegen hun dictator. Er is een mail uitgegaan van dyab abou jajah naar de leden die kritiek lever waarin zij worden bedreigd:

Spreek echt niet van een macht vertoon en vergeet niet dat wij de AEL
zijn en dat borgerhout niet zo ver is van tilburg of utrecht of den haag of
amsterdam. Onze borgerhoutse legioen zal graag een bezoekje brengen
aan mensen
die AEL waar dan ook willen ondermijnen.

Wat een leider heeft de AEL zeg om zo zijn mensen te bedreigen. Allemaal dictators zijn het. Ik hoop dat de mensen doorgaan met hun strijd tegen het huichelachtige AEL, die de islam alleen gebruikt als het haar uitkomt. Je kan niet islamitisch zijn en dan tegen mensen zeggen die tijdens een vergadering willen bidden........... doe dat maar later.

Je kan ook niet zeggen dat je beter "dit" kan doen dan vijf keer per dag met je hoofd op de grond bonken (salaat), gezegd door Jamil Jawad tijdens het concres. Toen men hem vroeg of hij zijn woord terug wou nemen vertikte hij dat.

Daarom Enna a coloe: L'harb tegen de AEL

Aboe Hoerairah zei dat de boodschapper van God zei: "Weten jullie wat achterklap (of roddel) is?" Zij zeiden: "God en Zijn boodschapper weten het het beste." Hij zei: "(Als) je iets over je broeder zegt, wat hij niet leuk vindt, dat is achterklap." Iemand zei: "Maar wat, als mijn broeder zo is zoals ik zeg?" Hij zei: "Als hij is zoals je zegt, dan heb je geroddeld en als hij niet is zoals je zegt, dan heb je hem belasterd." (Muslim

Is,
10-06-03, 19:23
Geplaatst door jessie@AEL
Aboe Hoerairah zei dat de boodschapper van God zei: "Weten jullie wat achterklap (of roddel) is?" Zij zeiden: "God en Zijn boodschapper weten het het beste." Hij zei: "(Als) je iets over je broeder zegt, wat hij niet leuk vindt, dat is achterklap." Iemand zei: "Maar wat, als mijn broeder zo is zoals ik zeg?" Hij zei: "Als hij is zoals je zegt, dan heb je geroddeld en als hij niet is zoals je zegt, dan heb je hem belasterd." (Muslim

Dit is niet achter z`n rug om(wiens rug anywayz).
Het forum is openbaar.
En het gepostte is ook gemaild naar alle personen in kwestie.

je heb daadwerkelijk geen idee waar je over praat.

Gekke Belg..:)

jessie@AEL
10-06-03, 19:29
Geplaatst door Joesoef
Mensen die jatten komen in de bak. Een goed islamitisch gebruik is om bij dieven er wat af te hakken.

Het zou de AEL/ MDP sieren als ze dit ook zouden doen op haar leden. Zoiets als een goed voorbeeld.

An-nisa, vers 111:

Wie kwaad doet of zijn ziel onrecht aandoet en daarna Allah om vergiffenis vraagt, zal Allah Vergevensgezind, Genadevol vinden.

jessie@AEL
10-06-03, 19:35
Geplaatst door Is,
je heb daadwerkelijk geen idee waar je over praat.

Daar zou je nog es kunnen van verschieten...

Joesoef
10-06-03, 19:36
Geplaatst door jessie@AEL
An-nisa, vers 111:

Wie kwaad doet of zijn ziel onrecht aandoet en daarna Allah om vergiffenis vraagt, zal Allah Vergevensgezind, Genadevol vinden.


Maar ondertussen moet je wel de WAO in omdat je je handen niet meer kan laten wapperen.

rafiq
10-06-03, 19:44
Salaam aleikum,

Als die AEL nou eens kritisch naar zichzelf keek en naar zijn leiding was het grootste obstakel weg.
Het grote probleem blijft los van alle inhoudelijk gekissebis:
Je kunt wel schapen hebben zonder kudde; maar geen kudde zonder schapen, met andere woorden:
Er zijn individuele substanties (populair: dingen) waarvan je kunt zeggen dat ze reeël zijn, en verzamelingen van dingen en relaties tussen dingen waarvan je kunt zeggen dat ze mentaal zijn. Ze bestaan namelijk niet buiten onze geest. (overigens ook een heel mentaal, maar bovenal vaag ding)
Verzamelingen van dingen (kuddes) en relaties tussen dingen: dit schaap is groter dan dan schaap, bestaan dus niet in de werkelijkheid.

Omdat deze wijsheid bij velen ontbreekt stapelen zich de misverstanden torenhoog (Babel) op .
In een kudde kunnen schapen door elkaar lopen maar ook weg lopen. Hoeveel schapen kunnen er weg lopen om nog te kunnen spreken van een kudde. Kan een schaap in z'n eentje een kudde zijn? Zijn er ook kuddes zonder schapem mogelijk? Kunnen kuddes ook door elkaar lopen? En hoe heet dat dan?
Als de zin:" de kudde graast" waar wil zijn moeten dan alle schapen grazen of mag er ook eentje slapen en twee gemeenschap hebben?
Hoeveel moeten er slapen als de zin" de kudde slaapt" waar is.

Als mensen op allerlei positie nu zich nu eens eens dit soort eenvoudige "middeleeuwse" vragen zouden stellen en proberen een antwoord te geven op veel ingewikkelder vragen ook en vooral bij de overheid dan waren we van veel problemen af.

We hebben inderdaad aan de renaissance (en met name aan het conservatistische verzet van Kant (waar iedereen zo trots op is omdat hij de vader van de universele mensenrechten is) te danken dat dit soort vragen naar de achtergrond zijn verdwenen ten koste van de vooruitgang????.
Terwijl:
De wereld kan niet beter zijn zonder slechter te worden .

En vele Marokkanen leggen hun vragen bij de AEL neer. Waarom leggen ze de vragen niet aan hun imaams, vaders, buurthuizen, kutmarokaantjes, leraren voor?

Waarom kun je niet inhoudelijk discussieren met de AEL of met Marokkanen van een moskeebestuur?
Omdat niemand zich zelf wegcijferd voor een doel, en dat er veel persoonlijke belangen zijn. Er is maar 1 iemand nodig in een samenwerkingsverband die de zaak kan saboteren. Er zijn meerdere personen nodig om vooruitgang te krijgen.

Zodra die belangen niet zijn weggecijferd, blijf je in een vicieuze circel. In dat opzichte moet het doel zijn om de BarmhartigeALLAH S.W.T te dienen en niet je eigen begeertes.

Om vervolgens je eigen geweten te sussen met; I've done my share..

jessie@AEL
10-06-03, 19:47
Geplaatst door Is,
Nog niets.

Morgen rond de klok van 20.00 Meer info over `t AEL-Debacle

Het is nu... bijna 21u en nog altijd niks. Blufpoker aan het spelen??

Is,
10-06-03, 19:48
Geplaatst door jessie@AEL
Het is nu... bijna 21u en nog altijd niks. Blufpoker aan het spelen??


`t zal niet van mij komen hoor jochie..
En van Blufpoker is geen sprake..

Maar heb geduld..:)

Joesoef
10-06-03, 19:52
Geplaatst door abou salaaah
Grote mond hebben die holandse keffertjes. Willen jullie eens afspreken met mij als jullie ballen hebben aan jullie lijf. achterlijke boerepummels!! Weten jullie wel welke straf een inflirtrant krijgt?


Een infiltrant word gestenigd, gevierendeeld en de ogen uitgebrand. Belgen frituren wij in ossenwit, de olijfolie houden wij zelf voor onze petatekes. En infitrerende belgen geven wij als schandknaap aan ElMoummie. :fuckit:

jessie@AEL
10-06-03, 19:55
Geplaatst door abou salaaah
Grote mond hebben die holandse keffertjes. Willen jullie eens afspreken met mij als jullie ballen hebben aan jullie lijf. achterlijke boerepummels!! Weten jullie wel welke straf een inflirtrant krijgt?

:D :D :D :D :D :D :D

RinC
10-06-03, 19:56
Geplaatst door Is,
`t zal niet van mij komen hoor jochie..
En van Blufpoker is geen sprake..

Maar heb geduld..:)

20.00 uur was het...Of is dit een Marokkaanse afspraak :hihi:

-Y-

Is,
10-06-03, 19:57
Geplaatst door RinCoonie
20.00 uur was het...Of is dit een Marokkaanse afspraak :hihi:

-Y-


Man3raf a sahbi,
Ik wacht zelf ook.
Ik poste die eerste mail, walakeen werd gevraagd om weg te halen,
Persoon wilde alles zelf posten, dus daar wacht ik op..:)

jessie@AEL
10-06-03, 20:01
Geplaatst door Joesoef
Een infiltrant word gestenigd, gevierendeeld en de ogen uitgebrand. Belgen frituren wij in ossenwit, de olijfolie houden wij zelf voor onze petatekes. En infitrerende belgen geven wij als schandknaap aan ElMoummie. :fuckit:

Kom maar af. A3moud side will be very glad to welcome you... :rambo: :bril:

RinC
10-06-03, 20:02
Geplaatst door Is,
Man3raf a sahbi,
Ik wacht zelf ook.
Ik poste die eerste mail, walakeen werd gevraagd om weg te halen,
Persoon wilde alles zelf posten, dus daar wacht ik op..:)

Aha...

Spannendddddddd :eek: :hihi:

-Y-
Ps. Ik ga weer terug naar WSDB :moe:

Joesoef
10-06-03, 20:19
Geplaatst door abou salaaah
Ej spreken we eens af!! Ik kom naaar Nederland, maar dan moet je wel zeggen wie je bent he joesoef. Of heb je geen ballen hangen? Zeg me waar je uithangt, en we komen wel zelf. Dan ga je zien wie we zijn. Ik zal eens heel Borgerhout mee plakken. Ga maaar nu pampers kopen, want je zult ze nodig hebben lul.


Manneke pis pleur op, terug naar de steen waar je onder vandaan bent gekropen. :zwaai:

jessie@AEL
10-06-03, 20:32
Geplaatst door Joesoef
Manneke pis pleur op, terug naar de steen waar je onder vandaan bent gekropen. :zwaai:

Ohow... Van ver ben je wel straf é??? :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog:

lennart
10-06-03, 20:34
belgen :(

;)

Joesoef
10-06-03, 20:34
Geplaatst door jessie@AEL
Ohow... Van ver ben je wel straf é??? :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog:


Neem je wel je eigen ossewit mee als wij dat frituur van jullie gaan maken? Wij Hollanders zien gierig weet je..... :D

barfly
10-06-03, 20:37
Mensen! Aanschouw dit staaltje van ware integratie door Marokkanen van zowel Nederlandse als Belgische zijde!
Ze doen wat den Ollander en den Belgh al jaren doen, mekaar den mantel uitvegen :D

an3sdej
10-06-03, 20:39
En infitrerende belgen geven wij als schandknaap aan ElMoummie.


hihihihihih, je zal zo'n man in dat park tegenkomen hihihihih

Jaroon45
10-06-03, 20:39
Er verfrissend eens wat meer te zien over het niveau van bepaalde AEL aanhangers! Denk dat het met jullie support allemaal wel gaat lukken. Ben nu helemaal gerust.

jessie@AEL
10-06-03, 20:43
Geplaatst door Joesoef
Neem je wel je eigen ossewit mee als wij dat frituur van jullie gaan maken?

Sorry ben vegetariër :wink:

jessie@AEL
10-06-03, 20:46
Geplaatst door Jaroon45
Denk dat het met jullie support allemaal wel gaat lukken.

Tuurlijk, wij staan als één man achter onze organisatie EN achter onze voorzitter en zijn beslissingen. Je zal vroeger moeten opstaan om AEL klein te krijgen.

Ramzi
10-06-03, 20:50
Geplaatst door barfly
Mensen! Aanschouw dit staaltje van ware integratie door Marokkanen van zowel Nederlandse als Belgische zijde!
Ze doen wat den Ollander en den Belgh al jaren doen, mekaar den mantel uitvegen :D

:haha: zie je nou wel dat we geintegreerd zijn... :wink:

barfly
10-06-03, 20:50
Geplaatst door jessie@AEL
Tuurlijk, wij staan als één man achter onze organisatie EN achter onze voorzitter en zijn beslissingen. Je zal vroeger moeten opstaan om AEL klein te krijgen.

De AEL gaat zichzelf de das om doen, nogal logisch, het gehalte Arabieren in Nederland en België is gering en het gehalte moslim content bij de AEL nóg geringer.
Men zoeke beter een moslim liga voor heel Europa.

Jaroon45
10-06-03, 20:50
Dat is nu juist het grappige. Niemand hoeft vroeger op te staan of ook maar iets concreets te ondernemen TEGEN de AEL.....met supporters zoals jij kun je niets bereiken.

barfly
10-06-03, 20:51
Geplaatst door Ramzi
:haha: zie je nou wel dat we geintegreerd zijn... :wink:

Ik heb nooit getwijfeld :)

ASUSPOWER
10-06-03, 20:51
Geplaatst door jessie@AEL
Tuurlijk, wij staan als één man achter onze organisatie EN achter onze voorzitter en zijn beslissingen. Je zal vroeger moeten opstaan om AEL klein te krijgen.

Woef woef mijn naam is jessie en ik volg mijn baasje.

Joesoef
10-06-03, 20:54
Geplaatst door jessie@AEL
Tuurlijk, wij staan als één man achter onze organisatie EN achter onze voorzitter en zijn beslissingen. Je zal vroeger moeten opstaan om AEL klein te krijgen.


Maarja, jullie zijn dan ook niet voor niets Belg geworden. :p

jessie@AEL
10-06-03, 20:57
Geplaatst door ASUSPOWER
Woef woef mijn naam is jessie en ik volg mijn baasje.

:fuckit: :fuckit: :fuckit: :fuckit: :fuckit: :fuckit: :fuckit: :fuckit:

ASUSPOWER
10-06-03, 20:58
Geplaatst door jessie@AEL
:fuckit: :fuckit: :fuckit: :fuckit: :fuckit: :fuckit: :fuckit: :fuckit:

Ja ja Dat is het enige wat honden en belgen kunnen.

Joesoef
10-06-03, 20:58
Geplaatst door jessie@AEL
Sorry ben vegetariër :wink:


Ik zal het even uitleggen mijn beste zuiderbuur. Als wij van JULLIE frituur gaan maken dan maakt het niet zo veel uit dat je vegetariër bent. Voor ons wel, nu moeten we je eers marineren..... :belgie:

Bief
10-06-03, 20:58
Geplaatst door abou salaaah
Ej spreken we eens af!! Ik kom naaar Nederland, maar dan moet je wel zeggen wie je bent he joesoef. Of heb je geen ballen hangen? Zeg me waar je uithangt, en we komen wel zelf. Dan ga je zien wie we zijn. Ik zal eens heel Borgerhout mee plakken. Ga maaar nu pampers kopen, want je zult ze nodig hebben lul.


IK BEN YOUSSOEF, en ik zou maar eens iets zeggen waar ik van onder de indruk raak aboetje

ASUSPOWER
10-06-03, 21:00
Hey bief
verlaag je maar niet tot het AEL niveau.......
Dat zijn alleen maar praatjes wat die stomme belg heeft.

Is,
10-06-03, 21:01
deze topic stemt ook niet vrolijk

ASUSPOWER
10-06-03, 21:05
hmmmmm ja het niveau is erg verlaagd sinds de komst
van de belgen.
Je weet hoe dat gaat in belgie.
Bestaat er geen www.maroc.be ???? Daar zijn ze natuurlijk te stom voor.






ROFLMAOOMGFFFFS

Tomas
10-06-03, 21:05
Geplaatst door Is,
deze topic stemt ook niet vrolijk

't is weer 's een agressief avondje...

Heb 't al wel weer gezien hiero.

Is,
10-06-03, 21:06
Geplaatst door Tomas
't is weer 's een agressief avondje...

Heb 't al wel weer gezien hiero.


Nee nie weggaan joh.
`kheb begrepen dat ZwYgStErr gereincarneerd is..:hihi:

sadeeQ
10-06-03, 21:09
Geplaatst door Is,
Nee nie weggaan joh.
`kheb begrepen dat ZwYgStErr gereincarneerd is..:hihi:

nou en of :verliefd: :verliefd:

jessie@AEL
10-06-03, 21:10
Geplaatst door Joesoef
Maarja, jullie zijn dan ook niet voor niets Belg geworden. :p

Ik was (jammergenoeg) al belg....

Is,
10-06-03, 21:10
Geplaatst door sadeeQ
nou en of :verliefd: :verliefd:


Ga fietsen jij man, `khoef die nick al te zien, of `kkrijg al n lachstuip

lennart
10-06-03, 21:11
Geplaatst door Is,
Nee nie weggaan joh.
`kheb begrepen dat ZwYgStErr gereincarneerd is..:hihi:

Onder een andere naam heb ik gehoord :boos:

Is,
10-06-03, 21:12
Geplaatst door lennart
Onder een andere naam heb ik gehoord :boos:


1 Naam??! ze heeft er `n stuk of 12

Tomas
10-06-03, 21:14
Geplaatst door Is,
Nee nie weggaan joh.
`kheb begrepen dat ZwYgStErr gereincarneerd is..:hihi:

Waar?!

Eh.. Ik bedoel: waar?

hassan1111
10-06-03, 21:18
Geplaatst door jessie@AEL
Jongentje toch... Ik denk dat wij al meer bereikt hebben dan wat jij ooit in je volledige zielige leven zal bereiken.

Geen leden meer??? We krijgen elke dag nieuwe inschrijvingen binnen.

Misschien is het wel beter dat mensen die niet thuishoren bij AEL, vertrekken...


volgens de kranten (o.a. het parool) van de afgelopen tijd heeft ael op papier niet meer dan 800 leden en de laatste 3 maanden is daar nauwlijks wat bij gekomen.

daarbij komt nog eens dat bij de laate leden bijeenkomst te amsterdam...niet echt veel mensen waren...een stuk of 15!!!!

en als ik de lidmaatschap van de schrijvers voor mij lees...wordt dat met dag minder...

lennart
10-06-03, 21:20
Geplaatst door Tomas
Waar?!

Eh.. Ik bedoel: waar?

:jammer:

je moet je vaker op WSDB ophouden.

lennart
10-06-03, 21:23
Geplaatst door jessie@AEL
Ik was (jammergenoeg) al belg....

Jessie: Ik heb begrepen dat Broeder Dyab helemaal nooit een Hezbollah strijder is geweest, maar gerecruteerd is door de Mossad om 'The Clash of Civilizations' voor te bereiden in Europa. Dat Broeder Dyab het zo snel voor elkaar gekregen om zijn 'Libaneze' handlangers te laten infiltreren in de (grootendeels Joodse) Antwerpse diamantenhandel geeft te denken.

Waarom zou jij het dirty work doen van de Zionisten?

jessie@AEL
10-06-03, 21:36
Geplaatst door hassan1111
volgens de kranten (o.a. het parool) van de afgelopen tijd heeft ael op papier niet meer dan 800 leden en de laatste 3 maanden is daar nauwlijks wat bij gekomen.

Da's maar een klein deel van onze leden. Denk je misschien dat het parool de kans heeft gehad om onze ledenlijsten in te kijken ofzo?? 800leden, is een gissing...

ASUSPOWER
10-06-03, 21:40
Geplaatst door jessie@AEL
Da's maar een klein deel van onze leden. Denk je misschien dat het parool de kans heeft gehad om onze ledenlijsten in te kijken ofzo?? 800leden, is een gissing...

Nee klaas ik heb echt 11 vingers, de andere vinger heb ik verstopt in mijn broekzak :fplet:

Jaroon45
10-06-03, 21:40
Kan mij voorstellen dat als je 16 bent het leuk is bij een club te horen. Dat je er dan iets meer van maakt dan het is is ook begrijpelijk.

Dutchguy
10-06-03, 21:40
Geplaatst door jessie@AEL
Da's maar een klein deel van onze leden. Denk je misschien dat het parool de kans heeft gehad om onze ledenlijsten in te kijken ofzo?? 800leden, is een gissing...

801 dan? :lekpuh:

Joesoef
10-06-03, 21:45
Geplaatst door jessie@AEL
Da's maar een klein deel van onze leden. Denk je misschien dat het parool de kans heeft gehad om onze ledenlijsten in te kijken ofzo?? 800leden, is een gissing...

Zit daar GVD niet stom te lullen. Als je het zo goed weet vertel dan gewoon hoeveel het er echt zijn. Hou anders gewoon je bek dicht.

jessie@AEL
10-06-03, 21:56
Geplaatst door Joesoef
Zit daar GVD niet stom te lullen. Als je het zo goed weet vertel dan gewoon hoeveel het er echt zijn. Hou anders gewoon je bek dicht.

Ik weet inderdaad hoeveel leden we hebben. Maar of ik het aan jouw neusje ga hangen??? Neeeeeeeeeuh!! It's none of your fucking bussiness. Maar laat die gissingen ook achterwege...

Jaroon45
10-06-03, 21:58
Dus de top van de AEL geeft 'geheime' informatie zoals dat aan 16 jarige puber leden???

lennart
10-06-03, 22:00
Wie weet wat ze er allemaal voor heeft moeten doen :hihi:

ASUSPOWER
10-06-03, 22:00
hihi Jaroon45 mooier kon het niet gezegd worden :wijs:

jessie@AEL
10-06-03, 22:14
Geplaatst door lennart
Wie weet wat ze er allemaal voor heeft moeten doen :hihi:

Kom kom, jongentje, loop maar naar je mama.. :jammer:

lennart
10-06-03, 22:20
Geplaatst door jessie@AEL
Kom kom, jongentje, loop maar naar je mama.. :jammer:

Zeg eens Jessie, waarom voer jij de dirty work van het AEL uit, terwijl het opgezet is door een Zionisitische infiltrant (Dyab)?

ASUSPOWER
10-06-03, 22:21
Begrijp je het nog steeds niet,
Een hondje van de AEL.

jessie@AEL
10-06-03, 22:24
Geplaatst door Jaroon45
Dus de top van de AEL geeft 'geheime' informatie zoals dat aan 16 jarige puber leden???

Weliiiiiiii... wat een machotalk... :knife_head: Ik vraag me af wie hier de grootste puber is.

De profeet (Allahs vrede en zegen zij met hem) adviseerde zijn volgelingen om zich niet met de zaken van andere mensen te bemoeien, door de gewoonte om zich met zijn eigen zaken te bemoeien, te beschrijven als zijnde onder de kwaliteiten, welke en Moslim zijn Islam compleet maakt. Er is door Aboe Hoerayrah (Moge Allah tevreden met hem zijn) overgeleverd dat de profeet (Allahs vrede en zegen zij met hem) zei: Onder de dingen, welke een man zijn Islam compleet maken, is zijn vermijden van de dingen die hem niet aangaan. (Overgeleverd door Aboe Hoerayrah (Moge Allah tevreden met hem zijn), en verzameld door Tiermidie in Sahih Sunan Tiermidie).

lennart
10-06-03, 22:27
Geplaatst door jessie@AEL
Weliiiiiiii... wat een machotalk... :knife_head: Ik vraag me af wie hier de grootste puber is.

De profeet (Allahs vrede en zegen zij met hem) adviseerde zijn volgelingen om zich niet met de zaken van andere mensen te bemoeien, door de gewoonte om zich met zijn eigen zaken te bemoeien, te beschrijven als zijnde onder de kwaliteiten, welke en Moslim zijn Islam compleet maakt. Er is door Aboe Hoerayrah (Moge Allah tevreden met hem zijn) overgeleverd dat de profeet (Allahs vrede en zegen zij met hem) zei: Onder de dingen, welke een man zijn Islam compleet maken, is zijn vermijden van de dingen die hem niet aangaan. (Overgeleverd door Aboe Hoerayrah (Moge Allah tevreden met hem zijn), en verzameld door Tiermidie in Sahih Sunan Tiermidie).

Ja precies, en waar is Broeder Dyab mee bezig? Zich te bemoeien met andersmans zaken. Vergeet niet hij is een Zionist, gerecruteerd door de Mossad in Zuid-Libanon.

Jaroon45
10-06-03, 22:37
“Macho talk” ?? Waar? Ik ben niet iemand die zich bezig houdt met macho talk. Kom eens met een scherp antwoord en zet me voor aap………….lijkt me een leuke uitdaging.

jessie@AEL
10-06-03, 22:43
Geplaatst door lennart
Zeg eens Jessie, waarom voer jij de dirty work van het AEL uit, terwijl het opgezet is door een Zionisitische infiltrant (Dyab)?

Hoioi, zionistische en infiltrant in één zin :vreemd: nu zal je mammie wel fier zijn op haar grote jongen hé...

Jaroon45
10-06-03, 22:50
Alweer een keiharde en uitermate scherpe reactie van Jessie!

jessie@AEL
10-06-03, 22:54
Geplaatst door lennart
...,gerecruteerd door de Mossad in Zuid-Libanon.

ja hoor, en die veiligheidsmensen zijn decorstukken...

jessie@AEL
10-06-03, 22:58
Geplaatst door ASUSPOWER
Begrijp je het nog steeds niet,
Een hondje van de AEL.

Als er één iemand een smerige hond is dan ben jij het wel mijn beste.

lennart
10-06-03, 23:00
Geplaatst door jessie@AEL
ja hoor, en die veiligheidsmensen zijn decorstukken...

Pff, schapen zijn altijd makkelijk te vinden, ik zie er hier zelfs eentje mekkeren op mijn scherm.

Puk
11-06-03, 01:53
Geplaatst door abou salaaah
Grote mond hebben die holandse keffertjes. Willen jullie eens afspreken met mij als jullie ballen hebben aan jullie lijf. achterlijke boerepummels!! Weten jullie wel welke straf een inflirtrant krijgt?

Binnenkort de eerste liquidatie binnen de Arabische Europese Hezbollah?

Bij Allah! Jullie zijn echt sukkels! Gevaarlijke sukkels.

Puk
11-06-03, 02:09
Geplaatst door jessie@AEL
Tuurlijk, wij staan als één man achter onze organisatie EN achter onze voorzitter en zijn beslissingen. Je zal vroeger moeten opstaan om AEL klein te krijgen.

Neem me niet niet kwalijk. Hoeveel zetels had Resist! ook alweer?

Dus ik hoef morgen niet vroeg op.

Jullie komen er zelf wel uit hè?!

België... gewoon de zuidelijke uitgang nemen.

:zwaai:

Joesoef
11-06-03, 06:17
Geplaatst door jessie@AEL
Ik weet inderdaad hoeveel leden we hebben. Maar of ik het aan jouw neusje ga hangen??? Neeeeeeeeeuh!! It's none of your fucking bussiness. Maar laat die gissingen ook achterwege...


Je bent net zo debiel als die Jaja.

ASUSPOWER
11-06-03, 09:57
Kleine meisjes die nog pampers moeten gebruiken willen de AEL verdedigen...........

jessie@AEL
11-06-03, 10:57
Geplaatst door ASUSPOWER
Kleine meisjes die nog pampers moeten gebruiken willen de AEL verdedigen...........

Oooooooooh... En hier op het forum enkel "grote" mannen met een nog groter bakkes en stoere taal, die een klein meisje die verdomd goed weet waar ze mee bezig is, aanvallen... Stoer hoor. Echt top... Loooooooosers!!!!

jessie@AEL
11-06-03, 11:04
Geplaatst door Joesoef
Je bent net zo debiel als die Jaja.

Jouw reply getuigt anders ook niet van veel intelligentie :rolleyes:

jessie@AEL
11-06-03, 11:08
Geplaatst door Brie
Scheldt zo voort meisje!

Look who's talking :rolleyes:

ASUSPOWER
11-06-03, 14:35
still not finished little girl

Zara
11-06-03, 16:32
Waarom is et nou weggehaald kwas net bezig met pagina 1 tfoeeeeeeeeeee 3likom :auw: l

Abou Ma3za
11-06-03, 22:00
Geplaatst door jessie@AEL
Hoioi, zionistische en infiltrant in één zin :vreemd: nu zal je mammie wel fier zijn op haar grote jongen hé...

Sallam Jessie,

Ik heb veel van je reacties gelezen. Ik vraag me echter maar een ding; Waarom doet je schrijfstijl mij denken aan een "goede vriend" van mij uit Rotterdam. In eerste instantie twijfelde ik wel door die paar flaamse woorden, maar dat kan iedereen wel schrijven, zo zot is dat toch niet he? Kom je nu echt uit Belgie of zit je net zo hard te liegen als de AEL nu ook doet? Het wordt tijd voor een beetje waarheid.

Sallam Abou Ma3za

Jaroon45
11-06-03, 22:44
Wilde net reageren maar Mika zegt wat ik ook denk.

Donna
11-06-03, 22:52
:moe:


Ik ben blij dat jullie het zo gezellig hebben gehad. En ja, dat gaat helemaal goedkomen met de AEL. Dat zie je zo.

jessie@AEL
12-06-03, 11:38
Geplaatst door Abou Ma3za
Sallam Jessie,

Ik heb veel van je reacties gelezen. Ik vraag me echter maar een ding; Waarom doet je schrijfstijl mij denken aan een "goede vriend" van mij uit Rotterdam. In eerste instantie twijfelde ik wel door die paar flaamse woorden, maar dat kan iedereen wel schrijven, zo zot is dat toch niet he? Kom je nu echt uit Belgie of zit je net zo hard te liegen als de AEL nu ook doet? Het wordt tijd voor een beetje waarheid.

Sallam Abou Ma3za

Tja, hoe moet ik je overtuigen?? Ik heb echt geen zin om de brabançonne te beginnen zingen. Eva (Appelmoes) kent me persoonlijk en die weet dat ik Belg ben. Jaroon kan ook min of meer getuigen dat ik een meisje ben dusjah... Doooooooooei ;)

Joesoef
12-06-03, 12:01
Geplaatst door jessie@AEL
Tja, hoe moet ik je overtuigen?? Ik heb echt geen zin om de brabançonne te beginnen zingen. Eva (Appelmoes) kent me persoonlijk en die weet dat ik Belg ben. Jaroon kan ook min of meer getuigen dat ik een meisje ben dusjah... Doooooooooei ;)


Volgensmij ben jij gewoon die vieze zweetvoet zwerver met dat toegangsverbod voor de bibliotheek van de TU-Delft.

jessie@AEL
12-06-03, 12:07
Geplaatst door Joesoef
Volgensmij ben jij gewoon die vieze zweetvoet zwerver met dat toegangsverbod voor de bibliotheek van de TU-Delft.

WTF moet ik in Delft doen. Precies dat ik wij hier geen bibliotheken hebben. Jeetje... Zwerver ben ik jammergenoeg ook niet, ik woon nog steeds met mijn oudjes samen. (hopelijk niet meer voor zo lang)

ASUSPOWER
12-06-03, 19:54
Hoezo ben je uitgehuwelijked aan Abu jahjah? :stout:

jessie@AEL
12-06-03, 20:01
Geplaatst door ASUSPOWER
Hoezo ben je uitgehuwelijked aan Abu jahjah? :stout:

Hoepel op, man. Lees es een boek, want rondhangen op dit forum doet jou blijkbaar geen deugd. :moe: ..

ASUSPOWER
12-06-03, 21:32
Geplaatst door jessie@AEL
Hoepel op, man. Lees es een boek, want rondhangen op dit forum doet jou blijkbaar geen deugd. :moe: ..

Ahhh is het kleine meisKe boos..............zakdoekje?

p.s.: De wereld achter je krijgen lukt je toch niet, ik zou zeggen pak zelf eens een boek. En niet stomweg achter een scherm zitten. En doen alsof.....

jessie@AEL
12-06-03, 21:37
Geplaatst door ASUSPOWER
p.s.: De wereld achter je krijgen lukt je toch niet, ik zou zeggen pak zelf eens een boek. En niet stomweg achter een scherm zitten. En doen alsof.....

Ik ben aan het lezen. En ik wil je dit boek echt aanbevelen... Het is getiteld:

De wereld van Sofie - een roman over de geschiedenis van de filosofie.

Dit boek werd geschreven door Jostein Gaardner, oorspronkelijk in het Noors, maar is ondertussen al vertaald in verschillende talen.

Joesoef
12-06-03, 21:41
Geplaatst door jessie@AEL
Ik ben aan het lezen. En ik wil je dit boek echt aanbevelen... Het is getiteld:

De wereld van Sofie - een roman over de geschiedenis van de filosofie.

Dit boek werd geschreven door Jostein Gaardner, oorspronkelijk in het Noors, maar is ondertussen al vertaald in verschillende talen.


Hahahahahahaha,

Dit is echt een boek om te lachen. Een soort kroonboek ala eci. Dit boek is echt een schande voor wie er maar ook een klein beetje interesse heeft voor filosofie.

jessie@AEL
12-06-03, 21:48
Geplaatst door Joesoef
Hahahahahahaha,

Dit is echt een boek om te lachen. Een soort kroonboek ala eci. Dit boek is echt een schande voor wie er maar ook een klein beetje interesse heeft voor filosofie.

Ik heb dan ook geen interesse in filosofie é :rolleyes:

Joesoef
12-06-03, 21:55
Geplaatst door jessie@AEL
Ik heb dan ook geen interesse in filosofie é :rolleyes:


Dan begrijp jij echt niet wat je leest want dat boek gaat over filosofie maar dan uitgelegd voor de leek dmv een goedkope roman vorm.


Dag Jessica, Groupy van Abu Jaja :zwaai:

Jaroon45
12-06-03, 21:57
Geplaatst door Joesoef
Hahahahahahaha,

Dit is echt een boek om te lachen. Een soort kroonboek ala eci. Dit boek is echt een schande voor wie er maar ook een klein beetje interesse heeft voor filosofie.

Zo te horen heb jij het nooit gelezen..."kroonboek ECI" kom op jongen iets meer doen aan je ontwikkeling

Joesoef
12-06-03, 22:00
Geplaatst door Jaroon45
Zo te horen heb jij het nooit gelezen..."kroonboek ECI" kom op jongen iets meer doen aan je ontwikkeling

Sofie heeft het nivo van het kroonboek. Dweil!

Jaroon45
12-06-03, 22:03
Sorry, had je vorige posts niet gelezen maar begrijp jouw niveau nu.

jessie@AEL
12-06-03, 22:03
Geplaatst door Joesoef
Dan begrijp jij echt niet wat je leest want dat boek gaat over filosofie maar dan uitgelegd voor de leek dmv een goedkope roman vorm.

Ik weet dat het over filosofie gaat, dummie. Maar het is neit omdat ik niet geïnteresseerd ben ik filosofie dat ik er geen boeken over lees hé... Jij bent misschien zo, maar ik verrijk me graag d.m.v. boeken.

lennart
12-06-03, 22:04
Geplaatst door jessie@AEL
Ik weet dat het over filosofie gaat, dummie. Maar het is neit omdat ik niet geïnteresseerd ben ik filosofie dat ik er geen boeken over lees hé... Jij bent misschien zo, maar ik verrijk me graag d.m.v. boeken.

Ale, De Suske en Wiske is geen boek hoor.

Joesoef
12-06-03, 22:05
Geplaatst door jessie@AEL
Ik weet dat het over filosofie gaat, dummie. Maar het is neit omdat ik niet geïnteresseerd ben ik filosofie dat ik er geen boeken over lees hé... Jij bent misschien zo, maar ik verrijk me graag d.m.v. boeken.


Dit is top Jessica. Ik twijfelde of je een Belg was maar nu weet ik het zeker :zwaai:

Joesoef
12-06-03, 22:07
Geplaatst door Jaroon45
Sorry, had je vorige posts niet gelezen maar begrijp jouw niveau nu.


Als je geen nivo hebt dan is mijn nivo inderdaad niet te begrijpen. Zeker ook zuiderling???

Jaroon45
12-06-03, 22:14
Inderdaad, denk dat jij meer nivo hebt. Hieronder enkele voorbeelden om het te benadrukken.

“Volgensmij ben jij gewoon die vieze zweetvoet zwerver met dat toegangsverbod voor de bibliotheek van de TU-Delft.”

“Die kinderporno foto's op Jaja zijn pc waren dus gewoon foto's van kleinegeilejessie die tijd genoeg heeft om de hele dag te prikken.... Wat wil je als je je geld op je rug kan verdienen.”

ASUSPOWER
12-06-03, 22:47
Geplaatst door jessie@AEL
Ik ben aan het lezen. En ik wil je dit boek echt aanbevelen... Het is getiteld:

De wereld van Sofie - een roman over de geschiedenis van de filosofie.

Dit boek werd geschreven door Jostein Gaardner, oorspronkelijk in het Noors, maar is ondertussen al vertaald in verschillende talen.


Het begin
Wie ben ik? Hebben wij een vrije wil? - Kom binnen in het elektronische universum Dyaus om te ervaren welke vragen de mensheid bezig houden sinds zij kan denken.

Mythologie
Herinner je je nog de sprookjes uit je kindertijd? Destijds verklaarden ze de wereld voor je. Als je ook ooit in astronomie geinteresseerd geweest bent kom je hier een heel stuk verder.


Revolutie
Majoor! Onbekende objecten (...subjecten?...) zijn in onze systemen binnengedrongen. De apparaten werken niet meer. Zij nemen de controle o v e rrrrr.....


leuk..

Sudan
13-06-03, 15:02
p

hassan1111
13-06-03, 17:48
AEL krijgt helemaal niks voor elkaar, ze kunnen beter de "laptop" mannetje gezelschap houden in de cel

Joesoef
13-06-03, 18:29
Geplaatst door Jaroon45
Inderdaad, denk dat jij meer nivo hebt. Hieronder enkele voorbeelden om het te benadrukken.

“Volgensmij ben jij gewoon die vieze zweetvoet zwerver met dat toegangsverbod voor de bibliotheek van de TU-Delft.”

“Die kinderporno foto's op Jaja zijn pc waren dus gewoon foto's van kleinegeilejessie die tijd genoeg heeft om de hele dag te prikken.... Wat wil je als je je geld op je rug kan verdienen.”

Dat waren twee oude topics waaraan ik refereerde. een topic die ging over een prikker ala jessica die met meerdere identiteiten en karakters de boel verziekte. De priksels bleken uit de leeszaal van de TU delft te komen. In die tijd speelde er ook een toegangs verbod tot deze bibliotheek voor een zwerver met zeer ernstige zweetvoeten.

De andere topic heeft hier een paar maande geleden gestaan nadat de belgische politie emailtjes op jaja zijn pc had gevonden (die ze na een inval hadden meegenomen). Het kinderporno verhaal is toen express naar buiten gebracht alhoewel Jaja er geen debet aan had. Jessica is geen persoon maar een karrakter van iemand met mps.

Abou Ma3za
14-06-03, 23:53
Geplaatst door Joesoef
Als je geen nivo hebt dan is mijn nivo inderdaad niet te begrijpen. Zeker ook zuiderling???

Sallam joesoef,

Heb een interessant mailtje van Jawad over jou gelezen. WelliCht wil je hem hebben, geef me even je emailadres dOor! Dit is eCht geen grap. Ik heb een sleutelcode voor je in dit bericht geplaatst, zoek hem op en je zult begrijpen waar ik het over heb. Ik hoor je wel..

Sallam Abou Ma3za

hassan1111
15-06-03, 13:51
l

Afrux
15-06-03, 15:03
nu de vuile wa stoch al buiten hangt, zouden we graag die mail ook willen lezen.

In een soap zegt men altijd: het wordt vervolgd.

Vraag aan intimi?
welke afdelingfen zijn nog uit elkaar gevallen.

Zij de dictatuurs Naima en jawad nog alleen aan de macht???

Het congres was het druppel die d eemmer deed overlopen.

Joesoef
15-06-03, 15:17
Geplaatst door Abou Ma3za
Heb een interessant mailtje van Jawad over jou gelezen.


Aggossie,

Jullie begrijpen er geen flikker van. :fuckit:

Abou Ma3za
16-06-03, 01:03
Geplaatst door Joesoef
Aggossie,

Jullie begrijpen er geen flikker van. :fuckit:

Je hebt gelijk, ik begrijp er geen flikker van. Maar met jou of zonder jou, de show must go on!

Hoor wel van je, stuur email:
[email protected]

Abou Ma3za