PDA

Bekijk Volledige Versie : Hirsi Ali wordt woordvoerster integratie



NIS
10-06-03, 15:13
Hirsi Ali wordt woordvoerster integratie

VVD-Tweede-Kamerlid Hirsi Ali wordt woordvoerster van haar fractie over het integratiebeleid. Dat heeft fractiesecretaris Rijpstra dinsdag gezegd...

Daar gaan we weer! Een mishandelde vrouw met heel wat dramatische ervaringen als woordvoerster integratie. We gaan weer lachen.. :duim:

Zwarte Schaap
10-06-03, 16:03
Geplaatst door NIS
Hirsi Ali wordt woordvoerster integratie

Een mishandelde vrouw met heel wat dramatische ervaringen als woordvoerster integratie. We gaan weer lachen.. :duim:

Dat mishandelen en dramatische ervaringen moeten met een korreltje zout genomen worden. Wat dat betreft zuigt ze veel uit haar duim.

lennart
10-06-03, 16:08
Wat gaat ze precies integreren dan?

Marsipulami
10-06-03, 16:24
Tja, de allochtonen in Nederland hebben aan haar wellicht een vurige verdedigster van hun belangen op regeringsniveau. :maf: Wat zijn die Hollanders toch handige mensen. Zo slim is men zelfs bij het Vlaams Blok nog nooit geweest om een allochtoon tot woordvoerder van hun partijprogramma te maken. :wat?!:

Tomas
10-06-03, 16:30
Geplaatst door Marsipulami
Tja, de allochtonen in Nederland hebben aan haar wellicht een vurige verdedigster van hun belangen op regeringsniveau. :maf: Wat zijn die Hollanders toch handige mensen. Zo slim is men zelfs bij het Vlaams Blok nog nooit geweest om een allochtoon tot woordvoerder van hun partijprogramma te maken. :wat?!:

Ik begrijp niet goed waarom van jou onder de allochtonen zelf geen pluriformiteit mag voorkomen?

000NobelPrizes
10-06-03, 16:39
Geplaatst door NIS
Hirsi Ali wordt woordvoerster integratie

VVD-Tweede-Kamerlid Hirsi Ali wordt woordvoerster van haar fractie over het integratiebeleid. Dat heeft fractiesecretaris Rijpstra dinsdag gezegd...

Daar gaan we weer! Een mishandelde vrouw met heel wat dramatische ervaringen als woordvoerster integratie. We gaan weer lachen.. :duim:

Jij kunt het een dijenkletser vinden, maar het feit dat er zoveel vrouwenmishandeling bestaat is in de ogen van fatsoenlijke mensen allesbehalve grappig.

Filosoof11
10-06-03, 16:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat mishandelen en dramatische ervaringen moeten met een korreltje zout genomen worden. Wat dat betreft zuigt ze veel uit haar duim.

zoiets heet beperkte hersencapaciteit; komt wel vaker bij schapen voor..

Filosoof11
10-06-03, 16:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat mishandelen en dramatische ervaringen moeten met een korreltje zout genomen worden. Wat dat betreft zuigt ze veel uit haar duim.

zoiets heet beperkte hersencapaciteit; komt wel vaker bij schapen voor..

Filosoof11
10-06-03, 16:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat mishandelen en dramatische ervaringen moeten met een korreltje zout genomen worden. Wat dat betreft zuigt ze veel uit haar duim.

zoiets heet beperkte hersencapaciteit; komt wel vaker bij schapen voor..

Marsipulami
10-06-03, 16:58
Geplaatst door Tomas
Ik begrijp niet goed waarom van jou onder de allochtonen zelf geen pluriformiteit mag voorkomen?

Had ik dat dan gezegd ? Waar ergens ?

Tomas
10-06-03, 17:06
Geplaatst door Marsipulami
Had ik dat dan gezegd ? Waar ergens ?

Ach deze ene past wel in het rijtje van de honderden andere replies waaruit jij je minachting laat blijken voor alle Nederlanders van buitenlandse afkomst die er geen dogmatische religieuze visie (meer) op na houden. Ik kan me zelfs herinneren dat je Orakel verloochening van zijn afkomst verweet, vanwege zijn iets te liberale opvattingen.

Maargoed, dat weet je heus nog wel. De vraag blijf: waarom?

taouanza
10-06-03, 17:35
Jij kunt het een dijenkletser vinden, maar het feit dat er zoveel vrouwenmishandeling bestaat is in de ogen van fatsoenlijke mensen allesbehalve grappig.


handig, he?
sympathie voor de medemens,je kunt het weg leggen tot je het goed uit komt. en ja hoor! daar ligt het, percies waar je het gelaten had. :moe:

Marsipulami
10-06-03, 17:54
Geplaatst door Tomas
Ach deze ene past wel in het rijtje van de honderden andere replies waaruit jij je minachting laat blijken voor alle Nederlanders van binnenlandse of buitenlandse afkomst die er geen dogmatische religieuze visie (meer) op na houden.

Maargoed, dat weet je heus nog wel. De vraag blijf: waarom?

Mits correctie is het wel bijna juist wat je schrijft. Maar wat jij minachting jegens anderen noemt zou ik eerder zelfrespect voor de eigen overtuiging noemen.


Ik kan me zelfs herinneren dat je Orakel verloochening van zijn afkomst verweet, vanwege zijn iets te liberale opvattingen.

Niet vanwege zijn liberale opvattingen maar zijn sarcasme (in die éne reply- niet te veralgemenen dus) t.a.v. de levensbeschouwelijke overtuiging van anderen (toevallig originegenoten van hem) Je bent trouwens erg kwaadwillig en selectief in het onthouden van mijn interventies op dit prikbord.

Tomas
10-06-03, 20:04
Geplaatst door Marsipulami
Mits correctie is het wel bijna juist wat je schrijft. Maar wat jij minachting jegens anderen noemt zou ik eerder zelfrespect voor de eigen overtuiging noemen.

Dat laatste slaat nergens op, want die "eigen overtuiging" is noch de jouwe (aartsconservatieve lieberale katholiek), noch die van de persoon in kwestie.

Nee, van een ietwat vage groep, waar de deelnemers niet zo 123 van zijn te benoemen. Als je wilt zou ik het waarderen als je de individueen van die groep voor mij opsomde. Dat helpt voor mijn beeldvorming.

En ook is het afzeiken van het een niet vanzelfsprekend het respecteren van het ander. Zo vind ik de Moslims die zich goed voelen door zich negatief over het christendom uit te laten, niet echt sterk overkomen.


Niet vanwege zijn liberale opvattingen maar zijn sarcasme (in die éne reply- niet te veralgemenen dus) t.a.v. de levensbeschouwelijke overtuiging van anderen (toevallig originegenoten van hem)

Als je die "toevallig" meende zou je mij aan moeten vallen en niet Orakel. Ik ben namelijk veel minder tolerant jegens de gehersenspoelde medemens dan Orakel.

Nou ja, bij afwezigheid van Mark dan. Iemand moet het vuile werk doen.


Je bent trouwens erg kwaadwillig en selectief in het onthouden van mijn interventies op dit prikbord.

Dat zou kunnen. Maar die aanval op Orakel was nu eenmaal onverwachts, laag en opvallend.

Marsipulami
10-06-03, 22:12
Geplaatst door Tomas
Dat laatste slaat nergens op, want die "eigen overtuiging" is noch de jouwe (aartsconservatieve lieberale katholiek), noch die van de persoon in kwestie.

? Dit is een beetje te moeilijk voor een Belg. Probeer eens met andere zinnen te formuleren wat je wil zeggen. :maf3:

Nee, van een ietwat vage groep, waar de deelnemers niet zo 123 van zijn te benoemen. Als je wilt zou ik het waarderen als je de individueen van die groep voor mij opsomde. Dat helpt voor mijn beeldvorming.

Zelfde opmerking over welke groep heb je het nu ?

En ook is het afzeiken van het een niet vanzelfsprekend het respecteren van het ander. Zo vind ik de Moslims die zich goed voelen door zich negatief over het christendom uit te laten, niet echt sterk overkomen.

Dat vind ik best meevallen hoor. De opmerkingen die men geeft zijn meestal terug te voeren op een aantal standaardcliché's.

Als je die "toevallig" meende zou je mij aan moeten vallen en niet Orakel. Ik ben namelijk veel minder tolerant jegens de gehersenspoelde medemens dan Orakel.

Je zit je jezelf nou weer in een heldenrol te manouvreren :fpiraat: Ik vind jou heel tolerant en ruimdenkend. Verder denk ik dat ik al alle lelijke woorden die ik op straat geleerd heb, gebruikt heb in mijn reply's op jouw posts. :p

Nou ja, bij afwezigheid van Mark dan. Iemand moet het vuile werk doen.

Mark is een erg aardige atheïst met een goed hart maar kan zich iets minder in de gedachtengang van een verkalkte aartsconservatieve dogmaticus als ik verplaatsen tijdens discussies.

Dat zou kunnen. Maar die aanval op Orakel was nu eenmaal onverwachts, laag en opvallend.

Ach, ach, ik heb nadien toch erg mijn best gedaan om aardig te zijn tegen Orakel. :p Straks ga ik me nog schuldig voelen ook en volgens het dogmatisch denken van atheïsten -zoals jij- zijn schuldgevoelens taboe en het resultaat van een foute opvoeding. Tis ook nooit goed :boos: