PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw slaat echtgenoot dood met naaldhak



dodi_vega
10-06-03, 15:16
Vrouw slaat echtgenoot dood met naaldhak
Gepost door Vincent (Ali Salami) - dinsdag 10 juni 2003 @ 12:34 - Bron: Tiscali


Zaterdag is in een nachtclub in de New Yorkse wijk Brooklyn een man overleden, nadat hij door zijn echtgenote met haar naaldhak was toegetakeld. De vrouw is opgepakt en zondag aangeklaagd wegens doodslag.

De 40-jarige Anna Rhinehart en de 51-jarige Roosevelt Bonds kregen zaterdagochtend ruzie in de nachtclub. Daarbij sloeg de vrouw er met een naaldhak op los. Volgens de woordvoerster van de lijkschouwer is Bonds ter plekke overleden aan door Rhinehart met haar naaldhak veroorzaakte verwondingen aan zijn hoofd, nek en borst.

BiL@L
10-06-03, 15:32
Lang leve Emancipatie! Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

:wohaa:

Tomas
10-06-03, 15:56
Geplaatst door BiL@L
Lang leve Emancipatie! Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


Zeker weer een grapje tussen jou en Allah, zoals gewoonlijk?

~*~ ShJiVa ~*~
10-06-03, 17:40
Geplaatst door aQua
Ik heb me altijd al afgevraagd waar die hakken goed voor waren... Blijken ze zowaar mulifunctioneel te zijn

Moet toch effe een paar gaan aanschaffen ~

kon die vrouw nix beters vinden dan staan stampen met een naaldhak in het lichaam van haar man....... :vreemd:

ciao mensen!!!!
p.s: waar vinden jullie al die nieuws!!.....

Hamza-T
11-06-03, 08:48
Die wou duidelijk geen wit voetje halen.
Of spring ik nu van de hak op de tak?
Ze heeft hem wel een hak gezet, zou hij commentaar hebben gehad op haar groenten van hak?

Hakkuh!

BiL@L
11-06-03, 09:57
Geplaatst door Tomas
Zeker weer een grapje tussen jou en Allah, zoals gewoonlijk?

Hmmm, je snapt het echt niet he...

Ps. Doe maar ns een search op google naar aardkorsten.

Angel of God
11-06-03, 11:08
:hihi:

jaja
11-06-03, 11:18
Geplaatst door BiL@L
Hmmm, je snapt het echt niet he...

Ps. Doe maar ns een search op google naar aardkorsten. in principe is er maar één aardkorst. Deze bestaat uit verschillende schollen of platen. Helaas misbruiken veel geologen de nederlandse taal en gebruiken ze ook de term aardkorsten voor deze platen. Kortom, zowel jij als Tomas hebben gelijk .... tevreden?

observer
11-06-03, 12:23
Geplaatst door Hamza-T
Die wou duidelijk geen wit voetje halen.
Of spring ik nu van de hak op de tak?
Ze heeft hem wel een hak gezet, zou hij commentaar hebben gehad op haar groenten van hak?

Hakkuh! ze heeft haar punten duidelijk gemaakt

Dienna
11-06-03, 13:12
Geplaatst door aQua
Ik heb me altijd al afgevraagd waar die hakken goed voor waren... Blijken ze zowaar mulifunctioneel te zijn

Moet toch effe een paar gaan aanschaffen

Nou, ik heb dus eens een keer gelezen, dat de naaldhak, of gewoon een hoge hak, zo is ontworpen dat de vrouw ietsje naar voren kantelt, waardoor haar achterwerk meer naar achter uitsteekt.

Doordat ze naar voren kantelt, kantelen haar borsten automatisch mee en steken ze ook meer naar voren wanneer zij op haar hakken loopt.

En het getik van de hakjes is natuurlijk altijd een leuk signaal voor de bouwvakkers; kunnen ze zich voorbereiden op de komst van een "sexy vrouw".

Conclusie: de naaldhak is ontworpen door een gefrustreerde modeontwerper/ bouwvakker die zijn kwakkie niet kwijt kon!

Jullie zullen me wel niet geloven, maar deze theorie is meer dan logisch vind ik! :staart:

Onno25
11-06-03, 13:24
Of de ontwerper zijn "kwakkie" niet kwijt kon dat weet ik niet, maar een feit blijft dat hakken in ieder geval de kuiten van een vrouw op fantastische wijze accentueren. Ik vind dat errug mooi.

BiL@L
12-06-03, 10:41
Geplaatst door jaja
in principe is er maar één aardkorst. Deze bestaat uit verschillende schollen of platen. Helaas misbruiken veel geologen de nederlandse taal en gebruiken ze ook de term aardkorsten voor deze platen. Kortom, zowel jij als Tomas hebben gelijk .... tevreden?

Nee. Tomas heeft meer gelijk.
;)