PDA

Bekijk Volledige Versie : Geslaagde vergeldingsactie van de Palestijnen.



Shaheed
11-06-03, 17:34
Busexplosie in centrum Jeruzalem

Uitgegeven: 11 juni 2003 16:47
Laatst gewijzigd: 11 juni 2003 18:05

JERUZALEM - In het centrum van Jeruzalem is woensdagmiddag een lijnbus opgeblazen. Volgens de Israëlische televisie vielen er zeker vijftien doden. De website van het Israëlische dagblad Haaretz meldde dat er meer dan 65 gewonden zijn gevallen, van wie er acht slecht aan toe zijn.

De explosie gebeurde in de drukke Jaffastraat tijdens het spitsuur. Volgens de politie gaat het om een Palestijnse zelfmoordaanslag. De betrokken straat, vol winkels en eetgelegenheden, is al eerder getroffen door aanslagen.

De explosie komt een dag na een mislukte Israëlische poging om Hamasleider Al-Rantissi te liquideren. De radicale groepering kondigde aan de moordaanslag te zullen vergelden. De verantwoordelijkheid voor de aanslag woensdag in bus 14 in West-Jeruzalem is nog door niemand opgeëist.



Allah oe akbar!!!

elbadr
11-06-03, 17:40
Geplaatst door Shaheed
Busexplosie in centrum Jeruzalem

Uitgegeven: 11 juni 2003 16:47
Laatst gewijzigd: 11 juni 2003 18:05

JERUZALEM - In het centrum van Jeruzalem is woensdagmiddag een lijnbus opgeblazen. Volgens de Israëlische televisie vielen er zeker vijftien doden. De website van het Israëlische dagblad Haaretz meldde dat er meer dan 65 gewonden zijn gevallen, van wie er acht slecht aan toe zijn.

De explosie gebeurde in de drukke Jaffastraat tijdens het spitsuur. Volgens de politie gaat het om een Palestijnse zelfmoordaanslag. De betrokken straat, vol winkels en eetgelegenheden, is al eerder getroffen door aanslagen.

De explosie komt een dag na een mislukte Israëlische poging om Hamasleider Al-Rantissi te liquideren. De radicale groepering kondigde aan de moordaanslag te zullen vergelden. De verantwoordelijkheid voor de aanslag woensdag in bus 14 in West-Jeruzalem is nog door niemand opgeëist.



Allah oe akbar!!!

BEST EN MEEST bewaakte land ter wereld ,met de beste inlichtingendienst ter wereld ,kan mensen van hamas niet stoppen..alla intelligentie moet hamas hebben .. :ergleuk:

al qalam
11-06-03, 18:18
Het is schandalig dat je je verheugt bij de dood van broeders. Wat je lijkt te vergeten is dat bij dergelijk acties niet enkel tegenstrevers omkomen. Zelfmoord is trouwens haram, wat ook de omstandigheden zijn.

sil
11-06-03, 19:02
Geplaatst door elbadr
BEST EN MEEST bewaakte land ter wereld ,met de beste inlichtingendienst ter wereld ,kan mensen van hamas niet stoppen..alla intelligentie moet hamas hebben .. :ergleuk:

Noem je dat intelligent???

jezelf verkleden als een joodse persoon,en dan als een bom exploderen.
Ze durven het niet eens als moslim,de lafaards

Dutchguy
11-06-03, 19:14
Ik kan maar verdomd weinig respect opbrengen voor lafaards die achter hun peeceetje zitten te geilen op de dood van onschuldige slachtoffers. En dan maakt de nationaliteit van die slachtoffers me geen reet uit, of het nou Palestijnen of Israeliers zijn.

Pantoffelhelden. :fuckit2:

Puk
11-06-03, 19:16
Tsjah... dan moet Hamas vanaf nu keihard worden aangepakt.

Totdat er helemaal geen Hamas meer is.

Dood aan Hamas!

Mujaahid
11-06-03, 19:38
Geplaatst door Shaheed
Busexplosie in centrum Jeruzalem

Uitgegeven: 11 juni 2003 16:47
Laatst gewijzigd: 11 juni 2003 18:05

JERUZALEM - In het centrum van Jeruzalem is woensdagmiddag een lijnbus opgeblazen. Volgens de Israëlische televisie vielen er zeker vijftien doden. De website van het Israëlische dagblad Haaretz meldde dat er meer dan 65 gewonden zijn gevallen, van wie er acht slecht aan toe zijn.

De explosie gebeurde in de drukke Jaffastraat tijdens het spitsuur. Volgens de politie gaat het om een Palestijnse zelfmoordaanslag. De betrokken straat, vol winkels en eetgelegenheden, is al eerder getroffen door aanslagen.

De explosie komt een dag na een mislukte Israëlische poging om Hamasleider Al-Rantissi te liquideren. De radicale groepering kondigde aan de moordaanslag te zullen vergelden. De verantwoordelijkheid voor de aanslag woensdag in bus 14 in West-Jeruzalem is nog door niemand opgeëist.



Allah oe akbar!!!

Alhamdoelillah ! Zie je de ongelovigen hoe zij reageren ? Toen er gisteren MEERDERE RAKETTEN binnenvlogen in de auto van de hamas leider was het gewoon. Normaal. Nu dat Hamas Alhamdoelillah een tiental joden heeft opgeblazen en naar de hel heeft gestuurd zijn de ongelovigen hier 'boos'. En zitten ze te vloeken dat er "onschuldige burgers" gedood zijn. en al die andere hypocrisie die we van hen gewoon zijn.


de reden waarom ze als (alweer) klagen als enkele moslims een rechtvaardige tegenaanval inzetten (in hun eigen land... ) :

"And don't be weak in the pursuit of the enemy; if you are suffering (hardships) then surely, they (too) are suffering (hardships) as you are suffering, but you have a hope from Allah (for the reward, i.e. Paradise) that for which they hope not, and Allah is Ever All-Knowing, All-Wise." [An-Nisaa' (4):104]

Daarnet op AlJazeera stonden die Joden heen en weer te lopen. Soubhan Allah je zag duidelijk dat ze schrik hebben van de dood. Die joden zaten te bibberen, van de ene kant naar de andere te lopen en rondom zich heen te kijken. In tegenstelling tot de moslims. Zij weten dat de dood elke ogenblik kan komen en enkel en alleen komt wanneer Allah SoWT het wil! De dood is vastgesteld op een bepaald tijdstip bij Allah sowt, dus of je nu strijd of niet zoals de Palestijnen. Dat maakt je leven er niet korter op. als je de aqeeda snapt wat ik bedoel. Moge Allah de moslims in Palestina zegenen en hen de overwinning schenken boven de Joodse terroristen.

salaam alaikoem bro

an3sdej
11-06-03, 19:45
Deze geweldsspiraal is verschrikkelijk. Even had ik de ijdele hoop dat er weer hoop zou zijn.

Beide akties zijn afschuwelijk, en vergelijkbaar slecht.

Dat mensen hier blij mee kunnen zijn, ongelooflijk. Of ze zijn te jong om het goed te kunnen begrijpen, of ze hebben een ziekelijke geest!

Dutchguy
11-06-03, 19:48
Ik word boos omdat ik zie dat er gasten zijn die de dood van onschuldige burgers zitten te vieren. DAT maakt me boos. Als ik zou zien dat iemand de getroffen burgers van de Israelische raketaanvallen zit te vieren krijgt die ook de wind van voren. Waarbij ik het nog even kwijt wil dat ik het kotswalchelijk vind dat een helicopter raketten een straat in schiet. Je WEET dat er burgerslachtoffers vallen. Net zoals die lafbekken die die bus lieten ontploffen wisten dat er burgers vermoord zouden worden.

000NobelPrizes
11-06-03, 20:03
Geplaatst door Dutchguy
Ik word boos omdat ik zie dat er gasten zijn die de dood van onschuldige burgers zitten te vieren. DAT maakt me boos. Als ik zou zien dat iemand de getroffen burgers van de Israelische raketaanvallen zit te vieren krijgt die ook de wind van voren. Waarbij ik het nog even kwijt wil dat ik het kotswalchelijk vind dat een helicopter raketten een straat in schiet. Je WEET dat er burgerslachtoffers vallen. Net zoals die lafbekken die die bus lieten ontploffen wisten dat er burgers vermoord zouden worden.

Voor feestjes na een aanslag kun je inderdaad terecht op maroc.nl Beheer voelt zich blijkbaar niet geroepen daar iets tegen te doen.

Dit zijn mensen die de koran zodanig uitleggen dat elkaar jolig & vrolijk in de zij porren na het vloeien van onschuldig bloed, gerechtvaardigd is. Of ze hebben ouders die geen idee hebben hoe je je kinderen fatsoen bijbrengt, of ze hebben zoveel suiker gevreten dat hun hersens zijn gekaramelliseerd.

Het zijn ook de pathetische types die niet beseffen dat op joodse fora nooit met vreugde maar met ontzetting wordt gereageerd op aanslagen waarbij zoveel Marokkanen zijn omgekomen. Dit soort hufters hier zouden er een voorbeeld aan kunnen nemen.

an3sdej
11-06-03, 21:42
Wat doe je met die schapen/geiten SadeeQ? :lekpuh:

De Rode Roos
11-06-03, 23:18
Het schiet niet echt op...:(

sil
12-06-03, 00:05
ik ga 'n minachting voelen voor de islam.
Als islam voor vrede staat kan het er bij mij niet in dat de moslims hier op het p.b feesten als er onschuldige slachtoffers vallen.
Laat mij dan in jullie ogen maar een ongelovige zijn,maar normen en waarden heb ik wel,en dat zie ik hier weinig bij de islamaanhangers die met koran teksten lopen te zwaaien.

Grietje
12-06-03, 00:13
Verkwikkend om te zien hoe vreedzame moslims op de dood van onschuldige burgers reageren.

Well done.

Shaheed
12-06-03, 00:32
Onsculdigen ? Welke onschuldigen?

Allen zijn bezetters en zijn daarom allen verantwoordelijk voor het vernietigen van palestijnse huizen zodat de zionnazi"s erin kunnen wonen.

Jullie nederlandse christenen waren toch ook blij toen de nazi's in de jaren 50 werden vermoord of niet?

Daar waar de nazi"s jullie land voor slechts een paar jaar bezette, daar bezetten de zionnazi's het land van de palestijnen al meer dan een halve eeuw!

joop.r
12-06-03, 01:07
Geplaatst door Shaheed
Onsculdigen ? Welke onschuldigen?

Allen zijn bezetters en zijn daarom allen verantwoordelijk voor het vernietigen van palestijnse huizen zodat de zionnazi"s erin kunnen wonen.

Jullie nederlandse christenen waren toch ook blij toen de nazi's in de jaren 50 werden vermoord of niet?

Daar waar de nazi"s jullie land voor slechts een paar jaar bezette, daar bezetten de zionnazi's het land van de palestijnen al meer dan een halve eeuw!
Shaheed
Toen de aan slag in Marokko plaats vond sprak ik mijn medeleven uit
met de slagtoffers.
Dat vond ik als joodse chatter op, maroc normaal.
maar naar wat jij nu voor walgelijke onzin uitkraamt kan ik geen resprct voor jou hebben.

Shaheed
12-06-03, 01:09
Er is een heel groot verschil tussen Marokko en de illegale racistische apartheidsstaat van Israel..........ouwe.

joop.r
12-06-03, 01:12
Geplaatst door Shaheed
Er is een heel groot verschil tussen Marokko en de illegale racistische apartheidsstaat van Israel..........ouwe.

Of Marokko zo een democratie is mijn vrouw weet daar alles van.
en dat OUWE zal ik maar als een compliment zien jochie.

Shaheed
12-06-03, 01:15
Geplaatst door mika
Genieten van het leven is ook iets wat jullie niet kennen, want jullie
nemen de gok dat het paradijs wacht, maar als dat er nou niet is (en
zelfmoordenaars schijnen zeker niet beloond te worden in het hiernamaals)....wat dan. Je leeft maar één keer !!!


Mika

Hoe dan ook het is veel beter waardig te sterven, dan gebukt gaan onder onderdrukking en vernedering.

Puk
12-06-03, 02:06
Geplaatst door mika
in rotterdam ???

:D

i love israel
12-06-03, 07:54
Jullie nederlandse christenen waren toch ook blij toen de nazi's in de jaren 50 werden vermoord of niet?

niet zo goed opgelet tijdens de geschiedenislessen op school shaheed?

AIVD
12-06-03, 08:10
geslaagde vergeldings actie van de palastijnen?

er is helemaal niets geslaagd. als er vrede zou zijn dat zou geslaagd zijn. trouwens als er geen vrede is is dat niet alleen maar slecht voor de isrealieten maar nog slechteer voor de palastijnen aangezien de isrealieten iets sterker zijn

AIVD
12-06-03, 08:12
Geplaatst door Shaheed
Hoe dan ook het is veel beter waardig te sterven, dan gebukt gaan onder onderdrukking en vernedering.

waardig te sterven? na elke aanslag zie ik dat de palastijnen worden aangevallen en dat de palastijnen het alleen maar slechter krijgt door die aanslagen

AIVD
12-06-03, 08:14
Geplaatst door Shaheed
Onsculdigen ? Welke onschuldigen?

Allen zijn bezetters en zijn daarom allen verantwoordelijk voor het vernietigen van palestijnse huizen zodat de zionnazi"s erin kunnen wonen.


ja en die nederzettingen waren ze net aan het ontruimen tot dat er weer zo'n aanslag kwam

mulan
12-06-03, 08:53
Geplaatst door AIVD
ja en die nederzettingen waren ze net aan het ontruimen tot dat er weer zo'n aanslag kwam

Fictie...

rnaj
12-06-03, 08:58
Geplaatst door AIVD
ja en die nederzettingen waren ze net aan het ontruimen tot dat er weer zo'n aanslag kwam

Waren dat niet alleen onbewoonde-illegale-nederzettingen, ben bang dat ze de bewoonde-illegale-nederzettingen gewoon laten staan.
Beetje laf vindt ik dat wel. :huil:

000NobelPrizes
12-06-03, 09:15
Geplaatst door Shaheed
Onsculdigen ? Welke onschuldigen?

Allen zijn bezetters en zijn daarom allen verantwoordelijk voor het vernietigen van palestijnse huizen zodat de zionnazi"s erin kunnen wonen.

Jullie nederlandse christenen waren toch ook blij toen de nazi's in de jaren 50 werden vermoord of niet?

Daar waar de nazi"s jullie land voor slechts een paar jaar bezette, daar bezetten de zionnazi's het land van de palestijnen al meer dan een halve eeuw!
Schoteltje thuis, Einstein? Daar haal jij zeker al je misse informatie vandaan. Die vinden het oh zo makkelijk om alles in de schoenen te schuiven van de Israelis, en de Arabieren zelf wassen zoals gwoonlijk hun handen in onschuld en zijn overal slachtoffer van.
Doe jezelf een plezier en verdiep je er eens echt in: dan kom je tot een genuanceerde mening, in plaats van tot een mening die tot haat aanzet. En haat is wat die hele MO-problematiek in stand houdt.

Dutchguy
12-06-03, 09:31
Geplaatst door Shaheed
Onsculdigen ? Welke onschuldigen?

Allen zijn bezetters en zijn daarom allen verantwoordelijk voor het vernietigen van palestijnse huizen zodat de zionnazi"s erin kunnen wonen.

Jullie nederlandse christenen waren toch ook blij toen de nazi's in de jaren 50 werden vermoord of niet?

Daar waar de nazi"s jullie land voor slechts een paar jaar bezette, daar bezetten de zionnazi's het land van de palestijnen al meer dan een halve eeuw!

Jazeker onschuldigen.

Een groot deel van de Israeliers is in Israel geboren. Die hebben alleen binding met dat land en horen nergens anders thuis. Die hebben niet eens een ander land waar ze naar toe zouden kunnen.

Stel, Marokkanen kwamen hier als gastarbeiders, zo werden ze toen genoemd. Ze zijn hier niet weer weggegaan maar gebleven. Ze kregen kinderen die hier in Nederland geboren zijn. Stel nou dat er een extreem rechtse partij aan de macht zou komen die Marokkanen 'bezetters' van Nederland vond en vond dat alle Marokkanen, maakt niet uit hoe oud, het land uit moesten. Ook al was je hier geboren?

Dat zou dus, terecht, nooit geaccepteerd worden. Veel Marokkanen zien Nederland als hun thuisland en dat is hun goed recht. Ze zouden zich totaal ontheemd voelen in Marokko, leuk voor de vakantie maar hier weg moeten en in Marokko leven? Zou voor velen niet eens een optie zijn. En jij vraagt Israeliers van latere generaties hetzelfde te doen. Onrealistisch dus en totaal onmogelijk.

Shaheen
12-06-03, 09:48
laffe daad en een erg domme daad, hoeveel palestijnen zijn er al dood door de vergelding. het zelf op blazen gebeurt door de haat etc. en is daarom via de islam al niet te legaliseren als een mujahid actie

MadM
12-06-03, 12:29
Geplaatst door Mujaahid
Alhamdoelillah ! Zie je de ongelovigen hoe zij reageren ? Toen er gisteren MEERDERE RAKETTEN binnenvlogen in de auto van de hamas leider was het gewoon. Normaal. Nu dat Hamas Alhamdoelillah een tiental joden heeft opgeblazen en naar de hel heeft gestuurd zijn de ongelovigen hier 'boos'. En zitten ze te vloeken dat er "onschuldige burgers" gedood zijn. en al die andere hypocrisie die we van hen gewoon zijn.


de reden waarom ze als (alweer) klagen als enkele moslims een rechtvaardige tegenaanval inzetten (in hun eigen land... ) :

"And don't be weak in the pursuit of the enemy; if you are suffering (hardships) then surely, they (too) are suffering (hardships) as you are suffering, but you have a hope from Allah (for the reward, i.e. Paradise) that for which they hope not, and Allah is Ever All-Knowing, All-Wise." [An-Nisaa' (4):104]

Daarnet op AlJazeera stonden die Joden heen en weer te lopen. Soubhan Allah je zag duidelijk dat ze schrik hebben van de dood. Die joden zaten te bibberen, van de ene kant naar de andere te lopen en rondom zich heen te kijken. In tegenstelling tot de moslims. Zij weten dat de dood elke ogenblik kan komen en enkel en alleen komt wanneer Allah SoWT het wil! De dood is vastgesteld op een bepaald tijdstip bij Allah sowt, dus of je nu strijd of niet zoals de Palestijnen. Dat maakt je leven er niet korter op. als je de aqeeda snapt wat ik bedoel. Moge Allah de moslims in Palestina zegenen en hen de overwinning schenken boven de Joodse terroristen.

salaam alaikoem bro

eerlijk gezegd geef ik er geen fuck om dat jullie elkaar daar allemaal af lopen op te blazen. graag zelfs. dan zijn er teminste weer midner mensen zoals jij.

en als je zo graag wilt zeggen datje zo blij bent dat er weer een paar onschuldige tegenstanders zijn vermoord, zet jezelf hier gerust voor lul, dit forum was toch al verneukt toen iemand Maroc.nl als naam verzon.

AIVD
12-06-03, 18:06
Geplaatst door rnaj
Waren dat niet alleen onbewoonde-illegale-nederzettingen, ben bang dat ze de bewoonde-illegale-nederzettingen gewoon laten staan.
Beetje laf vindt ik dat wel. :huil:

als de hamas geen aanslag had gepleegd had amerika isreal aangedrongen dat de isrealieten de bewoonde-illegale-nederzettingen had verlaten