PDA

Bekijk Volledige Versie : Lachen om AEL



El Azouzi20
12-06-03, 21:59
k

Zahera29
13-06-03, 09:29
Geplaatst door El Azouzi20
Wie wil lachen om AEL


We moeten trots zijn dat we moslim zijn

Maar niet dat we arabieren zijn,


Arabische Europese liga , het idee is om een Arabier en moslim te blijven in europa

Abou jajah blijft maar tegen zijn mensen en in de media roepen dat nationalisme goed

Is voor ons wat zo grappig is, en dat is echt om te lachen , hahahahahhahahahah

95 % van zijn leden zijn berbers waarvan 90% geen Arabische of Marokkaanse verstaat of spreekt, er lopen daar meiden met strakke spijkerbroeken, enz,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

ik snap er helemaal niets van, wie moet nou eigenlijk arabier blijven, wil hij soms berbers tot arabieren gaan vormen laten we nou eerlijk zijn , moet men tegenwoordig trots zijn dat hij een arabier is ? ook al is hij een arabier ?

Ik heb eigenlijk een beetje om jou moeten lachen... in iedergeval over wat er hierboven staat.

wat heeft strakke spijkerbroeken te maken met AEL of met berbers of arabieren, nationalisme bla bla bla.....

Er zijn voldoende religieuze stromingen die een politieke partij hebben opgericht, waarom niet de moslims. Als jij het verschil tussen Berbers en Arabieren wil benadrukken, dan beginnen de berbers toch ook een eigen politieke partij.

Ik wil een pp (politieke partij) die opkomt voor mijn belangen.
Ik wil niet dat de VVD, CDA, PVDA en nog meer pp's beslissen op wie ik verliefd moet worden, met wie ik moet trouwen of bepaal hoe ge-intergreerd ik ben.
Ik kan je 1 ding vertellen: ik ben hier geboren, beheers de NL taal perfect (beter dan mijn Arabische taal), heb een geweldige leidinggevende baan, woon in een 'witte' wijk, maar wordt overal als allochtoon gezien en zelfs soms zo behandeld. Dit heeft mij al een hele tijd aan het denken gezet. Ik ben inderdaad een allochtoon. En als ik allochtoon ben, dan wil ik mijn achtergrond en cultuur behouden. Zoals men dat in staphorst of in Friesland ook doet, eigenlijk in heel NL.

Dus een pp voor moslims --> ik juig het alleen maar toe.