PDA

Bekijk Volledige Versie : Is hij mij ware of niet? Alleen daar kan ik aan denken!



mocro_turkie
13-06-03, 22:05
Is hij mijn ware of niet? Alleen daar kan ik aan denken!

Ik weet dat dit een marokkaanse site is, ik ben geen marokkaan, maar een turk! Dus in plaats van naar marokko te gaan, gaan we dit keer naar Turkije! Nou daar gaan we dan.....



Ooooh wat was het warm toen we in Turkije aankwamen met de auto.
Toen we vanuit Nederland vertokken was het noglang niet zo warm als hier. Ik, me vader, moeder en me broer. Na een hele gezellige en zeer snelle reis, waren we eindelijk aangekomen. Maar dat we in turkije waren aangekomen betekende niet dat we al thuis waren...neeeee we moesten nog ongeveer 7 uu rijden. Maar al snel ging dat ook om, gelukkig! We konden natuurlijk niet meteen naar ons eigen huis gaan, in het dorje waar we wonen, dat huis zou nog eerst grondig schoon gemaakt moeten worden. Zoals gewoonlijk gingen we de eerste nacht doorbrengen in het huis van me tante. Daar aangkomen, iedereen begroeten, me tante maakte wat te eten voor ons..ohh wat was dat heerlijk..het was gewoon echt turks wat je het hele jaar gewoon niet altijd kunt eten, wat had ik dat gemist zeg...tijdens het eten liet ik mijn lepel vallen, ik wou hem net oppaken, maar ik voelde een hand op de mijne. Wie zijn hand zou dat nou zijn?, dacht ik..iedereen zat nog aan tafel hoe kon dat? maar rustig keek ik omhoog...ik kon niet geloven wat ik zag..wat was hij?..wie was hij?...wat doet hij hier?....dat waren de enigste vragen die ik mezelf kon stellen. Was hij een engel, hij zag er zo mooi uit, hij was de mooiste jongen die ik tot vandaag had gezien..het leek wel alsof er engel uit de hemel was gevallen precies voor me neus. Hij ziet er zo mooi uit, helemaal in het wit. Een witte broek met een witte strakke shirt, het shirt liet zijn gespierde body heel goed zien...en ook omdat hij een moooie bruine getint huidskleur heeft, stond wit hem heel leuk! Maar wie was hij, ik had hem nog nooit eerder gezien....wie was het?????..............



Ik weet niet of jullie dit iets vinden...dus als ik reacties krijg dan weet ik dat ik door moet gaan!!!!
Dus aan jullie de keus!!!!

kuzies.....

ey honey deze is voor jou (je weet wel wie je bent)

Is,
13-06-03, 22:14
Hou maar op.

Joesoef
13-06-03, 23:41
http://www.computerpannen.com/cwm/contrib/edoom/throwup.gif

Tomas
13-06-03, 23:54
ik haat open eindes

Zara
14-06-03, 00:03
is die gokan nou Hem, Hij..........of bedoelen die turken daar toch een meisje mee........heheh :kusgrijs:

mocro_turkie
14-06-03, 01:38
hahahaha nee man!!!!!!
dat plaatje was voor iemand anders....
En by the way hij is zanger..

Couscousje
14-06-03, 09:10
:haha:

Dit is zo laGwekkend.

Cc

P.S.: Zouden wij geen wegwijsbordjes moeten aansGaffen?

Hamza-T
14-06-03, 14:15
Nasilsin Turkie?