PDA

Bekijk Volledige Versie : Abou Jah jah is een zionbeest!

RinC
15-06-03, 17:44
Dit heb ik van de concurrente site

Origineel gepost door Rizkkii
De zionbeest bereikt wat ie wil bereiken!! en dat is her en verdeeldheid creŽren onder de Noord-Afrikaner moslims in europa..met name onder de berbers-arabische sprekende en berbers sprekende noordafrikanen
..
De zionbeest is continue bezig aan het zoeken en bedenken van formules om de grote groep noord afrikanen los te trekken van het midden oosten kwestie. zodat de zionbeest van M.O. een grote zionbeest-i$rael wil van maken..

Aboe yahya is geen moslim...hij is een armeense evangelist uit zuid libanon. deze mensen collaboreren met zionbeest al eeuwen..
Aboe yahya wordt indirect ondersteunt door de zionbeest ...

zionbeest zal nooit maar ook nooit een echte moslim leider in hun achtertuin tolereren.
bijna 2/3 van de wereldleiders zijn door de zionbeest gecreerd..op die manier hou je de macht over de wereld.

zionbeest vertrouwd en accepteert alleen zijn eigen zionbeesten..
In nederland hebben ze via religieuze pad geprobeerd de moslimgemeeneschap te vertegenwoordigen.. Mister Hazelhoef zou volgens de zinbeest de juist persoon zijn die dit karwei kan sturennaar de beoogde doel..
De poging is mislukt, omdat de zionbeest door zín arrogantie en minachting van moslims, onderschat de bewust wording van moslim gemeeneschap..en te haastig was en de verkeerde persoon gekozen hadden..

Kortom Aboe Yahya is niet de leider waarbij wij zitten op te wachten..
Aboe Yahya is een goede getrainde geleerde mossade agent die de islam uit zijn duim kent..en ook heel goed media trainingen gevolgd heeft, hij weet hoe de doelgericht formules over te brengen aan twee fronten!!!De media heeft Aboe yahya gemaakt...dus wees alert en vraag aan je zelf waarom juist bij hem??.................

Tegenwoordig is de Media die jou maakt of breekt je..De zionbeest bezit de media en dat is zijn grootste wapen.

Beste broeders en sisters Laat je niet verlakken door de mooie woorden van mister Aboe yahya. laat je niet misleiden door de zionbeest..De zionbeest heeft veel gezichten..wees bewust !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lennart, je bent niet de enige die daarover sjo denkt :D

-Y-

Ikke4real
15-06-03, 17:48
RinCoonie, wat denk je zelf?

lennart
15-06-03, 17:52
Volgens mij is mijn complot gejat :kwaad:

ReTiCeNtt
15-06-03, 18:41
DE zionbeest, ik had het kunnen weten :jammer:.

Wat zouden de Echte Echte Echte Beesten tot op het kwadraat van 100 hiervan vinden?

an3sdej
15-06-03, 18:43
hihihih Die Rizkii is een rechtse Vlaming hihih

Orakel
15-06-03, 20:55
Geplaatst door ReTiCeNtt
DE zionbeest, ik had het kunnen weten :jammer:.

Wat zouden de Echte Echte Echte Beesten tot op het kwadraat van 100 hiervan vinden?

Kweenie. Dat moet je Tomas toch echt zelf vragen. :rambo:

Tomas
15-06-03, 21:55
Geplaatst door Orakel
Kweenie. Dat moet je Tomas toch echt zelf vragen. :rambo:

Mmmm.. Jij denkt dat Mark dit vanuit zijn vakantie adres heeft gemaild?

Orakel
15-06-03, 22:33
Geplaatst door Tomas
Mmmm.. Jij denkt dat Mark dit vanuit zijn vakantie adres heeft gemaild?

Kweetut wel zeker. Heeft het over beest, sisters ensjo.

Kan echter ook Lennart zijn, want het gaat weer over een complot. :gsm:

Is Mark trouwens met Bman getrouwd en op huwelijksreis, want die heb ik ook al in geen tijden gezien.

Tomas
15-06-03, 22:42
Geplaatst door Orakel
Kweetut wel zeker. Heeft het over beest, sisters ensjo.

Ja en hij had het ook altijd over zionzus en zionzo.

Kan echter ook Lennart zijn, want het gaat weer over een complot. :gsm:

Lennart? Ken ik niet.

Is Mark trouwens met Bman getrouwd en op huwelijksreis, want die heb ik ook al in geen tijden gezien.

Dat denk ik dus ook, ja. Ik verdacht Kaasie er ook van, maar die was laatst nog even hier. Een soort modern huwelijk dus. Wel vreemd.

sadeeQ
15-06-03, 22:46
Geplaatst door Orakel

:gsm: uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Bman ----> JMT is. en aangezien die een ip ban heeft kan BMAN (beter bekend als JMT) niet meer op maroc.nl komen :fpetaf:

lennart
15-06-03, 22:50
:haha:

Wie had dat gedacht... manB een dragqueen.

Tomas
15-06-03, 22:54
Ik kan dit bijna niet geloven. 'k was nou niet echt een manc fan, maar de verschillen met jmt vond ik wel erg groot. En ik kan me ook niet voorstellen dat manc zich tegen laat houden door een ip-ban. Dat hij op de tu in delft heeft gezeten vond ik wel vrij overtuigend overkomen...

sadeeQ
15-06-03, 23:08
Geplaatst door Tomas
Ik kan dit bijna niet geloven. 'k was nou niet echt een manc fan, maar de verschillen met jmt vond ik wel erg groot. En ik kan me ook niet voorstellen dat manc zich tegen laat houden door een ip-ban. Dat hij op de tu in delft heeft gezeten vond ik wel vrij overtuigend overkomen...

:zweep: verpest mijn dag nou niet :boos:

Abou Ma3za
16-06-03, 00:37
Geplaatst door lennart
Volgens mij is mijn complot gejat :kwaad:

Sallam Lennart,

Volgens mij heb je zelf de complot ook gejat. Ik heb een tijdje terug zoiets gelezen op Maghrebonline.nl. Kijk bij de AEL forum naar de discussie A letter from broeder Abou Jhajha. Kijk daar naar de bijdrage van ene Syntiximo. Volgens mij heb je zijn complot gestolen en loop je hier interessant te doen met je zogenaamde complot.

Sallam Abou Ma3za.

PS. Als vaste gast van maghrebonline weet ik dat Sytiximo altijd bezig is met complotten in de wereld. Dit was niet zijn eerste, en jij bent ook niet de eerste die van hem jat.

mrz
16-06-03, 00:46
Ocharme, zionbeest... :lole: Waar is Mark idd met zijn relativerende opmerkingen.

Zou hij al een kaartje naar Ijsland hebben, die Abu Jahjah?

lennart
16-06-03, 01:08
Geplaatst door Abou Ma3za
Sallam Lennart,

Volgens mij heb je zelf de complot ook gejat. Ik heb een tijdje terug zoiets gelezen op Maghrebonline.nl. Kijk bij de AEL forum naar de discussie A letter from broeder Abou Jhajha. Kijk daar naar de bijdrage van ene Syntiximo. Volgens mij heb je zijn complot gestolen en loop je hier interessant te doen met je zogenaamde complot.

Sallam Abou Ma3za.

PS. Als vaste gast van maghrebonline weet ik dat Sytiximo altijd bezig is met complotten in de wereld. Dit was niet zijn eerste, en jij bent ook niet de eerste die van hem jat.

Hij heeft het gestolen :D

Verpest me fantasie nu niet :(

Hamza-T
16-06-03, 12:11
Wat een theorie dat abu Yahya een armeense christen evangelist is, hahahahahhahahahahaha!

Hij is wel nep natuurlijk dat had ik allang door.
Met zijn democratie waarbij hij oproept tot arabisch nationalisme, nationalisme welke een zwakke band vormt tussen mensen gebaseerd op afkomst waarmee men nooit een renaissance kan bereiken.

Afrux
16-06-03, 12:24
Het is niet zo raar als het klinkt:

Zijn moeder is inderdaad een armens (belangrijke bevolkingsgroep in Libanon, Syrie, Irak, etc) orthodxe christen en zijn vader een niet-praktiserende moslim. due zo raar is het niet...

Bovendien staat Abu bekend in zijn stuen periode om een man die veel dronk en achter de vrouen aan ging..

ik heb een hekel aan dat soort mensne, net als broeder Benzakour die zelf drinkt en alles doet wat allah verboden heeft, maar zichzelf grag doet voorkomen als de vader van moslims...

hassan1111
20-06-03, 16:27
tja

Simon
20-06-03, 16:37
Geplaatst door hassan1111
tja

Zeg hassan, als je hier alleen maar topics naar boven zit te pushen zonder een inhoudelijke bijdrage te leveren ...... donder dan op !!!
Het is niet de eerste keer dat je dit doet.

Simon

Afrux
20-06-03, 21:34
Ik verwed er mijn grote teen op dat dit weer 1 van de zovele gefrustreerde nationalistische Berber jochies is, die het niet kan hebben dat zijn Moslim broeder aanzien geniet en intelligentie bezit. Dat trekje hebben Arabieren en Berbers gemeen.
Dus beste jongen, een beter milieu begint bij jezelf

IK begrijp niet waarom je etniciteit bij haalt, ik kan geen verband vinden.
Ik ben zelf ook berber, maar in de eerste plaats een moslim,. Ik begrijp dus niet wat een berber imperialist is? het gata hier om een organisatie die islam misbruikt, niet omdat het een Arabische organisatie is.

Wie geniet aanzien en wie is intiligent. Jahja is inderdaad inteligent, dat kan niemand ontkenne... IK dacht dat het om een organisatie ging en niet om een persoon. En zeker om d edaden van een organisatie, ael heeft nog niets gedaan en denk ook niet dat ze snel iets gaan doen dat in het belang is van d eMarokkanen. Daar worden ze op gerekend...

Ik kan makkelijk gaan speculeren en allerlei onzin vertellen, maar dat draagt niet aan de discussie,.
Wat als ik zeg:
Arabische imperialisme, Turkse imperialisme!!! slaat nergens op...

mrz
20-06-03, 21:51
Hij is wel nep natuurlijk dat had ik allang door.
Met zijn democratie waarbij hij oproept tot arabisch nationalisme, nationalisme welke een zwakke band vormt tussen mensen gebaseerd op afkomst waarmee men nooit een renaissance kan bereiken.

Nie nodig joh, hebben we GM voor voor die band. :rolleyes: Alleen breek de bek niet open over voorkennis, of hoe saai die "renaissance" is op den duur ... Gaap... :slaap:

Ik snap nu langzaamaan pas de humor van Huxley in BNW waarin Bernard naar Ijsland mocht verkassen van de Director. Oh my... :p

Afrux
21-06-03, 00:31
Ik begrijp het niet..

ER zijn berbers die vechten voor het ebstaan van hun cultuur, daar heb ik net zo respect voor als de ieder ander op deze aarde..

Of je een Tamazight bent of niet..

Feiten zijn feiten, de Imazighen worden hun culturele rechten ontnomen door systemen die het zelfde Arabisme gebruiken als ael. Ik begrijp je ze dus..

Ik heb geen bewondering voor asbu noch voor ael (althans niet meer),.. Jij wilt bijna doen overkomen dat z ePalestina hebben veroverd, maar in mijn ogen hebben ze gniets gedaan (dat is d ewerkelijkheid). Gef eens concrete voorbeelden. Extreme dingen roepen om aandacht et trekken is erg makkelijk. wat heeft de ael werkelijk gedaan?

Kijk we moeten realistisch, al stemmen al Marokkanen op ze (wat natuurlijk nooit het geval zal zijn) verder zijn alle andere moslims dan Marokkanen niet voor ael, dan ze ze nooit maar een klein schrammetje politieke invloed hebebn (feiten zijn feiten)...

Ik heb bewondering voor d emensne die iets doen, zoals mijn buurvrouw die al meer dan 100 gescheiden vrouwen heeft geholpen aan een huis, etc...

Ieder moslim die het toestaan hetgene wat hij/zij van allah heeft gekregen te laten vernietigen is een Kafir.

Krab dit in je oren:

Imazighen zijn het enige islamitische volk dat voor 100% moslim is geworden. Zij zijn ook de enige die een stroming aanhangen. (ter vergelijking alleen al in egypta leven 15000000 christenen)..

Dus iedereen die Imazighen van anti islamisme/anti-arabisme beschuldigt is dom bezig. IK vind dat Imazighen het recht hebebn om zich te verzetten tegen onderdrukking en Arabische nationalisme.

Imazighen (die ik gesproken heb) zijn tegn ael, niet omdat het een Arabische organisatie is (dat recht heeft iedereen, we leven ten slotte in een vrije land), maar ze verzetten zich omdat ael Imazighen wil Arabieseren, door ze Arabisch te noemen.

Dat recht hebben ze, al telt dat voor mij niet zozwaar...

geef me een concreet voorbeeld wat Abu of ael heeft gedaan!!!