PDA

Bekijk Volledige Versie : Gaat goed daar in Eindhoven!!!



BiL@L
16-06-03, 08:59
===============

Simon
16-06-03, 09:04
EINDHOVEN Onbekenden hebben zondagavond
laat brand gesticht in een islamitische
basisschool in Eindhoven.De school ligt
bij de moskee die door de AIVD wordt
verdacht van ronselen voor de jihad.

lennart
16-06-03, 10:14
Goh zeg... Wat verbazingwekkend.....

Niet in het nieuws geweest echter.

Chatoloog
16-06-03, 10:41
correctie de moskee wordt niet door de AIVD verdacht voor het ronselen voor jihad maar er wordt volgens het AIVD ronselwerk verricht binnen de moskee.....Dat zijn twee verschillende zaken

Als er op station gedealt wordt ,is dan de NS verdacht????????????

lennart
16-06-03, 10:51
Geplaatst door Chatoloog
correctie de moskee wordt niet door de AIVD verdacht voor het ronselen voor jihad maar er wordt volgens het AIVD ronselwerk verricht binnen de moskee.....Dat zijn twee verschillende zaken

Als er op station gedealt wordt ,is dan de NS verdacht????????????

vertel dat die krant

Tomas
16-06-03, 10:52
Geplaatst door Chatoloog
correctie de moskee wordt niet door de AIVD verdacht voor het ronselen voor jihad maar er wordt volgens het AIVD ronselwerk verricht binnen de moskee.....Dat zijn twee verschillende zaken

Als er op station gedealt wordt ,is dan de NS verdacht????????????

Wat kan jij toch altijd ongelukkige vergelijkingen maken.

Als er in een kerk gedealt wordt, is de kerk niet perse de verdachte van justitie, maar wel verdacht bij het grote publiek. Zo werkt dat nu eenmaal. Want normale mensen zien wel het verschil tussen een kerk of moskee en een NS station.

Chatoloog
16-06-03, 11:01
Geplaatst door Tomas
Wat kan jij toch altijd ongelukkige vergelijkingen maken.

Als er in een kerk gedealt wordt, is de kerk niet perse de verdachte van justitie, maar wel verdacht bij het grote publiek. Zo werkt dat nu eenmaal. Want normale mensen zien wel het verschil tussen een kerk of moskee en een NS station.

ik kan wel degelijk vergelijkingen maken maar jij schijnt ze niet te begrijpen!

dealen pas meer in de lijn van station dan in een religeus gebouw...

Nog makkelijker

Als er op station geronslt wordt voor terroristische daden...wordt dan de NS verdacht gezien!???!!??!!

:hihi:

Chatoloog
16-06-03, 11:03
Geplaatst door Brie
Had de school waar brand werd gesticht banden met de moskee, of staan ze los van elkaar? Ik kan het er niet uit opmaken.


enige banden is dat ze beiden Islamitsch zijn en dat ze in dezelfde buurt zijn.......

Tomas
16-06-03, 11:06
Geplaatst door Chatoloog

:hihi:

Toch, blijf je dom.

Als er in een kerk geronsold wordt is de kerk verdacht. Alleen bij juristen, rechters en de kerkleiding zelf niet. Maar bij het publiek wel.

Alleen in jouw hoofd zit er een geforceerde overeenkomst tussen station gebouwen en kerken. Dat zegt dus heel veel over jou.

Chatoloog
16-06-03, 11:18
Geplaatst door Tomas
Als er in een kerk geronsold wordt is de kerk verdacht. Alleen bij juristen, rechters en de kerkleiding zelf niet. Maar bij het publiek wel.


Jursiten, rechters en kerkleiding.....dus mensen die de wetten goed kennen, mensen die rechtvaardig zijn en het bestuur van een kerkelijk instantie die haar werk goed kent........

Tomas jij hoort bij geen 1 van de bovengenoemde dus JIJ bent DOM!!!!


sorry ik zeg het niet maar dat is jouw eigen kromme redenering die jou tot DOMBO heeft bestempeld

Tomas
16-06-03, 11:21
Geplaatst door Chatoloog
Jursiten, rechters en kerkleiding.....dus mensen die de wetten goed kennen, mensen die rechtvaardig zijn en het bestuur van een kerkelijk instantie die haar werk goed kent........

Tomas jij hoort bij geen 1 van de bovengenoemde dus JIJ bent DOM!!!!


sorry ik zeg het niet maar dat is jouw eigen kromme redenering die jou tot DOMBO heeft bestempeld

Je bent hopeloos Chato. En zolang jij woordvoerder bent, maakt niet uit waarvan, zal deze in een verdachten bankje van de media en het publiek zitten. Of je het nu begrijpt of niet.

lennart
16-06-03, 11:22
Chatoloog... Klaag de AIVD aan voor "Aanzetten tot Haat"...

Buro Spong en Hammerstein :D

ps. Het schijnt dat de gemeente Eindhoven te bereiken is op:
http://www.eindhovenplein.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=gemeente2

*edit andere link*

Chatoloog
16-06-03, 11:51
Geplaatst door Tomas
Je bent hopeloos Chato. En zolang jij woordvoerder bent, maakt niet uit waarvan, zal deze in een verdachten bankje van de media en het publiek zitten. Of je het nu begrijpt of niet.

zou ik ook zeggen!
Je bent helemaal klemgezet door jouw onbeholpen stompzinnigheid

Tomas
16-06-03, 12:06
Geplaatst door Chatoloog
zou ik ook zeggen!
Je bent helemaal klemgezet door jouw onbeholpen stompzinnigheid

Ach eigenlijk is het natuurlijk ook zo, dat een een stichting die jou tot woordvoerder kiest zelf maar op de blaren moet zitten ook.

Dag Chato, het was me weer een waar genoegen.

Chatoloog
16-06-03, 12:29
Geplaatst door Tomas
Ach eigenlijk is het natuurlijk ook zo, dat een een stichting die jou tot woordvoerder kiest zelf maar op de blaren moet zitten ook.

Dag Chato, het was me weer een waar genoegen.

NEXT





p.s. altijd leuk om persoonlijk te worden wanneer je geen moer in te brengen hebt

Sawda
16-06-03, 12:46
Geplaatst door Tomas
Wat kan jij toch altijd ongelukkige vergelijkingen maken.

Als er in een kerk gedealt wordt, is de kerk niet perse de verdachte van justitie, maar wel verdacht bij het grote publiek. Zo werkt dat nu eenmaal. Want normale mensen zien wel het verschil tussen een kerk of moskee en een NS station.

Wederom betrap ik jou voor het niet kunnen begrijpen/verklaren van teksten.

Eigenlijk wel frappant dat jij degene bent die een ander dom noemt terwijl jij degene bent die iets niet begrijpt. Ik hoop dat je deze zin begrijpt.

Een cursus NT2 zou niet zo een gek idee zijn voor jou, Tomas.

Tomas
16-06-03, 13:04
Geplaatst door Sawda
Wederom betrap ik jou voor het niet kunnen begrijpen/verklaren van teksten.

Eigenlijk wel frappant dat jij degene bent die een ander dom noemt terwijl jij degene bent die iets niet begrijpt. Ik hoop dat je deze zin begrijpt.

Een cursus NT2 zou niet zo een gek idee zijn voor jou, Tomas.

Wat heb jij eigenlijk met Chato te maken, Sawda?

Chatoloog
16-06-03, 13:07
Geplaatst door Tomas
Wat heb jij eigenlijk met Chato te maken, Sawda?

sta mij toe om jouw vraag te reformuleren!

Waarom ben je tegen mij, Sawda?






p.s Tomas je neigt zwaar naar het Bush-isme.

Sawda
16-06-03, 13:23
Geplaatst door Tomas
Wat heb jij eigenlijk met Chato te maken, Sawda?

Als je mijn teksten goed leest (dat doe je dus weer niet), dan zal je er achter komen dat ik ten algemene reageer.

Tomas
16-06-03, 13:34
Geplaatst door Sawda
Als je mijn teksten goed leest (dat doe je dus weer niet), dan zal je er achter komen dat ik ten algemene reageer.

Nou heb ik wel wat ervaring met antwoordvermijdendgedrag bij een aantal prikkers. Chato is daar een sterk voorbeeld van. Maar jij doet het nu ook. Dat soort gedrag wordt vaak gekopieerd van elkaar.

Kortom het lijkt erop dat jij Chato kent. Kom jij ook wel eens bij die Alwaqf of hoe heet 't?

Sawda
16-06-03, 13:46
Geplaatst door Tomas
Nou heb ik wel wat ervaring met antwoordvermijdendgedrag bij een aantal prikkers. Chato is daar een sterk voorbeeld van. Maar jij doet het nu ook. Dat soort gedrag wordt vaak gekopieerd van elkaar.

Kortom het lijkt erop dat jij Chato kent. Kom jij ook wel eens bij die Alwaqf of hoe heet 't?


Tomas, doe wat aan je paranoïde want het is echt slecht gesteld met jou.

Tomas
16-06-03, 13:49
Geplaatst door Sawda
Tomas, doe wat aan je paranoïde want het is echt slecht gesteld met jou.

Zal ik proberen, Sawda.

Maar wat is toch de reden om geen antwoord te geven op de eenvoudige vragen: Ken jij Chato? Kom jij wel eens bij Alwaqf?

Ben je bang, ofzo? Toch niet voor mij?

Chatoloog
16-06-03, 13:54
Geplaatst door Tomas
Zal ik proberen, Sawda.

Maar wat is toch de reden om geen antwoord te geven op de eenvoudige vragen: Ken jij Chato? Kom jij wel eens bij Alwaqf?

Ben je bang, ofzo? Toch niet voor mij?


Dus als iemand het een keer met jou eens is (Stel voor he, ik fantaseer weliswaar), dan is het ook meteen logisch dat ik aan diegene vraag of hij/zij je persoonlijk kent of wel eens bij jou thuis/op het werk komt!!!!



interssant

Tomas
16-06-03, 14:12
Geplaatst door Chatoloog
Dus als iemand het een keer met jou eens is (Stel voor he, ik fantaseer weliswaar), dan is het ook meteen logisch dat ik aan diegene vraag of hij/zij je persoonlijk kent of wel eens bij jou thuis/op het werk komt!!!!



interssant

Sawda, zou je zelf antwoord willen geven? Of laat jij Chato dat bepalen?

Verders juich ik fantaseren alleen maar toe, Chato. Dat is gezond voor de hersentjes.

Ik zal antwoord op je vraag geven, ook al is deze nogal krom gesteld:

Van mij mag je dat vragen, hoor. Ook al is het niet in alle gevallen de meest logische vraag. Als ik het antwoord echter probeer te vermijden, dan mag jij je eigen conclusies trekken.

Sawda
16-06-03, 15:45
Geplaatst door Tomas
Zal ik proberen, Sawda.

Maar wat is toch de reden om geen antwoord te geven op de eenvoudige vragen: Ken jij Chato? Kom jij wel eens bij Alwaqf?

Ben je bang, ofzo? Toch niet voor mij?


Tomas, waarom wil jij weten of ik Chatoloog ken.

Wat bedoel je precies met bang.

Tomas
16-06-03, 15:48
Geplaatst door Sawda
Tomas, waarom wil jij weten of ik Chatoloog ken.

Ik vertel je dat zodra je mij antwoord geeft.


Wat bedoel je precies met bang.

Dat je in je broek schijt, nou goed?

Sawda
16-06-03, 15:59
Ik vertel je dat zodra je mij antwoord geeft.

Jij vraagt mij toch wat dan mag ik toch eerst vragen waarom jij die vraag stelt.


Dat je in je broek schijt, nou goed?

Jij bent echt vreemd.

Tomas
16-06-03, 16:03
Geplaatst door Sawda
Jij vraagt mij toch wat dan mag ik toch eerst vragen waarom jij die vraag stelt.

Waarom wil jij weten, dat ik dat wil weten?


Jij bent echt vreemd.

Gelukkig is alles relatief.

Sawda
16-06-03, 16:08
Geplaatst door Tomas
Waarom wil jij weten, dat ik dat wil weten?


Daar wil ik dus achter komen zodra jij mijn vraag beanwoordt.

Tomas
16-06-03, 16:13
Geplaatst door Sawda
Daar wil ik dus achter komen zodra jij mijn vraag beanwoordt.

Je moet eerst mijn vraag beantwoorden, want als we jouw regeltjes volgen mag ik eerst weten waarom je die vraag stelt. Als we mijn regeltjes volgen moet je gewoon de eerste vraag beantwoorden, waarna ik weer jouw vraag beantwoord.

Natuurlijk is mijn methode ietsje efficienter dan de jouwe, maar ik ben best bereidt om op jouw niveau te discusseren. Eventjes dan.

Tomas
16-06-03, 16:17
Dat eventjes is nu om, Sawda. Ik kap ermee. En weet wel voldoende: Chato kan trots op je zijn. Ikzelf zou dat niet als compliment ervaren, maar jij wel denk ik. Dus. De groeten.

Sawda
16-06-03, 16:21
Geplaatst door Tomas
Je moet eerst mijn vraag beantwoorden, want als we jouw regeltjes volgen mag ik eerst weten waarom je die vraag stelt. Als we mijn regeltjes volgen moet je gewoon de eerste vraag beantwoorden, waarna ik weer jouw vraag beantwoord.

Natuurlijk is mijn methode ietsje efficienter dan de jouwe, maar ik ben best bereidt om op jouw niveau te discusseren. Eventjes dan.

Goed dan laat ik het hierbij.

Tomas
16-06-03, 18:09
Geplaatst door Sawda
Goed dan laat ik het hierbij.

Ik ben er weer, maar je zal nu wel erg moe zijn van al dat gedenk, dus rust eerst maar 's flink uit.

Sawda
16-06-03, 20:19
Geplaatst door Tomas
Ik ben er weer, maar je zal nu wel erg moe zijn van al dat gedenk, dus rust eerst maar 's flink uit.

Doe even normaal man, waar heb je het allemaal over.
Hebben mijn reacties zo een impact op jou.

Denk je nou werkelijk dat het internet mijn leven beheerst.

Get a life.

BiL@L
17-06-03, 10:11
VIANEN - Bidden op het gras. Niet vanwege het mooie weer, maar bij gebrek aan anders. Dat deden ruim vijtig moslims gistermiddag op een grasveldje in Vianen. Ze wilden daarmee aandacht vragen voor de huisvestingsnood van hun moskee, die vorig weekeinde tot de grond toe afbrandde.

http://www.utrechtsnieuwsblad.nl/gfx/gfx_nieuw/kranten/UN/artikelvisuals/1634558-162773.jpg

Met hun gebedskleedje in een plastic tas gerold komen tegen een uur de eerste mannen aanlopen bij het grasveldje aan de Hoekenstraat in Vianen. Daar is deze vrijdagmiddag een groot stuk landbouwplastic neergelegd ter bescherming tegen de hondendrollen.

Kort nadat de gebedsdienst is begonnen schalt keiharde muziek vanuit een nabijliggende woning. Aan de rand van het grasveldje staan een paar buurtbewoners, die kwamen langsfietsen, duidelijk hoorbaar af te geven op de biddende mannen. Ze vinden de gebedsdienst provocerend. ,,Het moet niet gekker worden hoor. Straks zitten ze nog te bidden in mijn tuin, zegt een buurtbewoonster.

Met zn vijven spuien de Vianense autochtonen achter elkaar kritiek op de allochtonen in hun gemeente. Ze worden naar hun mening voorgetrokken en stellen veel te veel eisen. ,,Vrijdag brandt hun moskee af en dan staan ze s maandags meteen maar eisen te stellen bij de gemeente, zegt een wat oudere binnenstadsbewoner.

Hij heeft weinig op met de bezoekers van de moskee. ,,Iedereen moet natuurlijk godsdienst vrijheid hebben maar ik beschouw moskeeën als handelsorganisaties in drugs. Een andere bewoner somt achter elkaar voorbeelden op van criminaliteit onder jonge Marokkanen. Uit angst voor represailles willen ze geen van allen hun naam noemen.

Hun provocerende opmerkingen zijn duidelijk hoorbaar op het grasveld. Maar geen van de biddende mannen slaat er acht op. Zij luisteren aandachtig naar hun imam, die het in brand steken van het gebedshuis aan de De Lafayettestraat een daad noemt die door elke religie, rede, cultuur en de hele mensheid wordt verworpen. Het is overigens nog niet zeker dat de brand is aangestoken. De politie onderzoekt dit nog.

Imam Mohammed Sultan benadrukt dat de islam elke vorm van agressie veroordeelt en de mensheid aanspoort tot rechtvaardigheid en het goede. ,,De islam heeft de moslims verplicht andersdenkenden en anders gelovigen te respecteren en spoort moslims aan met hen in dialoog te treden om de vrede en zaligheid onder de mensheid te bewerkstelligen. Hij besluit zijn preek met de zin. ,,Moge heel Vianen in vrede, zaligheid en broederschap verbonden blijven. Amen. De boodschap komt niet over bij de vijf buurtbewoners, die op dat moment alweer zijn doorgefietst. Volgens A. Bendadi van het moskeebestuur was het uitgangspunt van de gebedsbijeenkomst positief, ongeacht wat door omstanders werd gezegd. ,,We hebben ons geconcentreerd op de gebeden. Het bestuur van de Islamitische Vereniging Moskee in Vianen en de gemeente praten nog over de toekomst. Gedacht wordt aan een noodgebouw, en later nieuwbouw.