PDA

Bekijk Volledige Versie : Terroristen slaan toe in Eindhoven!



Chatoloog
16-06-03, 11:37
Brandbom in basisschool Eindhoven

EINDHOVEN - Onbekenden hebben zondagavond een molotov-cocktail bij een islamitische basisschool in Eindhoven naar binnen gegooid.

Buurtbewoners zagen vuur uit een van de lokalen komen en waarschuwden de brandweer. Die was snel ter plaatse, waardoor de schade beperkt bleef.
Een deel van het schoolgebouw aan de Frankrijkstraat is maandag afgesloten voor de kleuters.


bron: Omroepbrabant.nl

dodi_vega
16-06-03, 12:03
Brandstichting in islamitische basisschool

EINDHOVEN - Onbekenden hebben zondagavond laat brand gesticht in een islamitische basisschool aan de Frankrijkstraat in Eindhoven. Dankzij snel ingrijpen van de brandweer, bleef de schade beperkt. Een woordvoerder van de politie heeft dit maandag meegedeeld. Persoonlijke ongelukken deden zich niet voor.

De brand is vermoedelijk gesticht met behulp van een fles met brandbare inhoud. Die is door een raam naar binnen gegooid. De technische recherche stelt maandag een onderzoek in. Ook houdt de politie een buurtonderzoek, aldus de zegsman.

De school ligt vlakbij de Al Fourqaan moskee aan de Otterstraat. Die is door de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst in verband gebracht met het ronselen van jongeren voor de jihad, de internationale strijd tegen ongelovigen. Een woordvoerder van de moskee heeft die beschuldiging al eerder van de hand gewezen. Vorige week maakten onbekenden de sloten van het hekwerk rondom de moskee onklaar. Bovendien sloten ze de toegangspoort af met een ketting.

Bron.. Telegraaf..!

Sawda
16-06-03, 12:16
En de Telegraaf noemt ze natuurlijk onbekenden.

Over gemanipuleer van woorden gesproken!

Afrux
16-06-03, 12:20
Deze Baarbaarse aanvallen moeten wel de aandacht krijgen die ze nodig hebben... het moet niet zo zijn dat de media haar ogen voor sluit....

Ik neem het broeder cheppih wel kwalijk dat hij in zee is gegaan met de ael, alvorens twee keer na te denken... hij heeft zichzelf en andere moslims om zich heen daardoor in deskriedit gebracht..

zowel de moskee als school zijn gefancieerd door de wereld moslim liga, dat haar hoofdkantoor in Mekka heeft.

lennart
16-06-03, 12:26
Ga klagen op het enigzins inactieve forum van de gemeente eindhoven....

http://www.eindhovenplein.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=gemeente2


*edit andere link*

Chatoloog
16-06-03, 12:59
Geplaatst door Afrux
zowel de moskee als school zijn gefancieerd door de wereld moslim liga, dat haar hoofdkantoor in Mekka heeft.


jij schijnt wel verstand van zaken te hebben !!! NOT


Moslimwereld Liga is een islamtische educatie en aktiviteiten bureau

De moskee(ik neem aan dat je Alfourqaan bedoelt) behoort tot Stichting Alwaqf(heeft dus niets te maken met Moslimwereld Liga)

De school(ik neem aan dat je de islamitsche basisschool Tarik Ibnoe Zyad bedoelt) is een basisschool die gewoon door de Nederlandse overheid wordt gesubsidieerd en een niet-moslimse Nederlandse voorzitter heeft!!!


Enige band tussen de drie is dat ze Islamitisch zijn en dat schijnt tegenwoordig een MISDAAD te zijn in de ogen van velen!

lennart
16-06-03, 13:05
:hihi:

Wat ben je toch een slechte woordvoerder :D

Chatoloog
16-06-03, 13:31
Geplaatst door lennart
:hihi:

Wat ben je toch een slechte woordvoerder :D

"badguys" moeten ook een vertegenwoordiger hebben :engel:

observer
16-06-03, 14:27
Geplaatst door Sawda
En de Telegraaf noemt ze natuurlijk onbekenden.

Over gemanipuleer van woorden gesproken!
tenzij ze de daders hebben of weten wie het zijn lijkt me de term onbekenden redelijk

of ze moeten orthodoxse joden of KKK leden hebben gezien

nu nog een complot-theorie (netzoiets als de amerikanen hebben 9/11 zelf gedaan) en het beeld klopt weer perfect

Chatoloog
16-06-03, 14:40
Geplaatst door observer
tenzij ze de daders hebben of weten wie het zijn lijkt me de term onbekenden redelijk

of ze moeten orthodoxse joden of KKK leden hebben gezien

nu nog een complot-theorie (netzoiets als de amerikanen hebben 9/11 zelf gedaan) en het beeld klopt weer perfect

ze kunnen ze toch terroristen noemen? Of is dat geen vorm van terreur wanneer je islamitische instanties aanvalt?

Als je duikende of zwemende moslims al terroristen noemt hoe moet je dit dan noemen???????? :kotsen2:

Sawda
16-06-03, 15:06
Geplaatst door observer
tenzij ze de daders hebben of weten wie het zijn lijkt me de term onbekenden redelijk

of ze moeten orthodoxse joden of KKK leden hebben gezien

nu nog een complot-theorie (netzoiets als de amerikanen hebben 9/11 zelf gedaan) en het beeld klopt weer perfect

Wellicht komt het bijvoeglijke naamwoord vermoedelijk je bekend voor.
In dit verband wordt dit woord helaas niet gebruikt want dan noemt men ze onbekenden.

Chatoloog
16-06-03, 21:49
Geplaatst door lennart
Ga klagen op het enigzins inactieve forum van de gemeente eindhoven....

http://www.eindhovenplein.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=gemeente2


*edit andere link*

klagen is voor zwakkelingen
ik ga ze AANklagen

Donna
16-06-03, 22:29
Ja maar...... wat is terrorisme?

Als je vecht voor je geloof, is dan terrorisme? En als je je verzet tegen wat dan ook, is dat dan terrorisme?

Wie hoorde ik dat laatst ookalweer zeggen op TV?

Oja, het was de woordvoerder van stichting al waqf.

Opsluiten die terroristen. Allemaal! En al helemaal de terroristen die het op kinderen gemunt hebben :kwaad:

Couscousje
16-06-03, 23:46
Sons of bitches!

:kwaad:

Dat is wel mijn dierbare basissGool die ze daar aanvallen!

Takbier!

Cc is woest!

sadeeQ
17-06-03, 00:14
Geplaatst door Couscousje
Sons of bitches!

:kwaad:

Dat is wel mijn dierbare basissGool die ze daar aanvallen!

Takbier!

Cc is woest!

:wohaa: :wohaa:

nou puk ,je dagen zijn geteld. :auw2:

Puk
17-06-03, 00:48
Geplaatst door sadeeQ
:wohaa: :wohaa:

nou puk ,je dagen zijn geteld. :auw2:

Maar als ik nou zeg dat ik helemaal niks te maken heb met deze amateuristische aanslag... zou dat helpen?

Shaheed
17-06-03, 01:06
Geplaatst door Chatoloog
ze kunnen ze toch terroristen noemen? Of is dat geen vorm van terreur wanneer je islamitische instanties aanvalt?

Als je duikende of zwemende moslims al terroristen noemt hoe moet je dit dan noemen???????? :kotsen2:


Yep hier heb je helemaal gelijk in.
De hypocriete nederlandse media sprak over "terreur van marokkaanse jongeren" toen ze die hangjongeren bedoelden die de stations onveilig maakten.

Maar wat bleek nou, het waren gewoon autochtone blanke nederlandse jongeren die de buurt daar onveilig maakten.
Plots waren het ineens geen terreur jongeren meer.

sadeeQ
17-06-03, 01:23
Geplaatst door Puk
Maar als ik nou zeg dat ik helemaal niks te maken heb met deze amateuristische aanslag... zou dat helpen?
:moeilijk: :moeilijk:

Een woeste Cc heeft schijt aan je onschuldigheid,jij als christelijke kruisvaarder en islam haater sta je gewoon bevenaan de lijst en dat is nou eenmaal pech :sniper:

Chatoloog
17-06-03, 12:49
Geplaatst door Donna
Ja maar...... wat is terrorisme?

Als je vecht voor je geloof, is dan terrorisme? En als je je verzet tegen wat dan ook, is dat dan terrorisme?

Wie hoorde ik dat laatst ookalweer zeggen op TV?

Oja, het was de woordvoerder van stichting al waqf.

Opsluiten die terroristen. Allemaal! En al helemaal de terroristen die het op kinderen gemunt hebben :kwaad:

Hey Donna
citeer je mij wel correct?
Misschien ben ik wel dement aan het woorden op mijn 25ste maar kun je mijn geheugen ff opfrissen? In welk programma heb IK dat zo verwoord?

Chatoloog
17-06-03, 12:51
Geplaatst door Puk
Maar als ik nou zeg dat ik helemaal niks te maken heb met deze amateuristische aanslag... zou dat helpen?

Puk
waarom zeg je AMATEURISTISCH ipv TERRORISTISCH?

BiL@L
17-06-03, 12:52
Geplaatst door Chatoloog
Puk
waarom zeg je AMATEURISTISCH ipv TERRORISTISCH?

Islamofobie.
;)

Puk
17-06-03, 14:53
Geplaatst door Chatoloog
Puk
waarom zeg je AMATEURISTISCH ipv TERRORISTISCH?

Laat ik zeggen: een amateuristische terroristische aanslag. Zo goed?

Chatoloog
17-06-03, 17:31
Geplaatst door Puk
Laat ik zeggen: een amateuristische terroristische aanslag. Zo goed?

Nee!
Een terreuristische aanslag is nooit goed al is het amateuristisch

Puk
17-06-03, 17:39
Geplaatst door Chatoloog
Nee!
Een terreuristische aanslag is nooit goed al is het amateuristisch

Ik keur geen enkele aanslag goed, zelfs geen terreuristische. :D

Chatoloog
17-06-03, 17:53
Geplaatst door Puk
Ik keur geen enkele aanslag goed, zelfs geen terreuristische. :D

GOED zo :D