PDA

Bekijk Volledige Versie : Imam roept op om straten proper te houden



Marsipulami
16-06-03, 18:37
Imam roept op om straten proper te houden
--------------------------------------------------------------------------------
2003-06-16 BERINGEN -

Tijdens het vrijdaggebed in de moskee van Beringen-Mijn (Belgisch Limburg) heeft de imam de gelovigen opgeroepen om openbare straten en pleinen proper te houden. Hij noemde het een taak van iedereen om begaan te zijn met het leefmilieu.
Na het gebed - zo meldt HET BELANG VAN LIMBURG maandag - trokken zowat honderd vooral oudere moslims met prikstokken en plastic zakken door de Stationsstraat in Beringen-Mijn om het zwerfvuil op te ruimen.

"Schitterend dat ik als schepen van leefmilieu de steun van de imam krijg" reageert Selehattin Kocak die samen met de imam deelnam aan de opruimingsactie. "De imam heeft duidelijk gezegd dat het niet alleen de taak is van de gemeente om ons leefmilieu proper te houden maar van iedereen".

Deze sensibiliseringsactie zal een vervolg kennen. Het is immers de bedoeling om de actie één keer per maand te herhalen, telkens in een andere buurt. (tb)

an3sdej
16-06-03, 19:23
De imam heeft duidelijk gezegd dat het niet alleen de taak is van de gemeente om ons leefmilieu proper te houden maar van iedereen

Laat die man ook een paar keer preken in Rotterdam noord, en Amsterdam west!!! :student:

sadeeQ
16-06-03, 19:43
Geplaatst door an3sdej
Laat die man ook een paar keer preken in Rotterdam noord, en Amsterdam west!!! :student:


lijkt me een goed idee,een grote schoonmaak actie om de straten vrij te houden van zionisten en racistische honden :wohaa:

ik pak mijn gewe... eeuh bezem alvast :sniper:

Orakel
16-06-03, 20:20
Geplaatst door Marsipulami
Imam roept op om straten proper te houden
--------------------------------------------------------------------------------
2003-06-16 BERINGEN -

Tijdens het vrijdaggebed in de moskee van Beringen-Mijn (Belgisch Limburg) heeft de imam de gelovigen opgeroepen om openbare straten en pleinen proper te houden. Hij noemde het een taak van iedereen om begaan te zijn met het leefmilieu.
Na het gebed - zo meldt HET BELANG VAN LIMBURG maandag - trokken zowat honderd vooral oudere moslims met prikstokken en plastic zakken door de Stationsstraat in Beringen-Mijn om het zwerfvuil op te ruimen.

"Schitterend dat ik als schepen van leefmilieu de steun van de imam krijg" reageert Selehattin Kocak die samen met de imam deelnam aan de opruimingsactie. "De imam heeft duidelijk gezegd dat het niet alleen de taak is van de gemeente om ons leefmilieu proper te houden maar van iedereen".

Deze sensibiliseringsactie zal een vervolg kennen. Het is immers de bedoeling om de actie één keer per maand te herhalen, telkens in een andere buurt. (tb)

Mooie actie, doch in die schoonheid tevens zo schrijnend omdat zo'n bericht de pers haalt! Alsof het achtste wereldwonder is geschied: Moslims die zich inzetten voor de leefbaarheid van hun omgeving. Komt dat zien, komt dat zien......

Geeft te denken.............. Ach nee, niet zeiken. Mooie actie.

Orakel
16-06-03, 23:16
Geplaatst door EdV
Ik was al bang dat het ook nooit goed zou zijn.

Ed

:hihi:

Marsipulami
17-06-03, 01:12
Geplaatst door Orakel
Mooie actie, doch in die schoonheid tevens zo schrijnend omdat zo'n bericht de pers haalt! Alsof het achtste wereldwonder is geschied: Moslims die zich inzetten voor de leefbaarheid van hun omgeving. Komt dat zien, komt dat zien......

Geeft te denken.............. Ach nee, niet zeiken. Mooie actie.

Om eerlijk te zijn. Ik heb nog nooit gezien dat honderd autochtonen na een preek van een pastoor of dominee de straat optrokken om zwerfvuil op te rapen.

Ik zelf gooi nooit vuil op de straat maar heb ook geen zin om de afval van anderen op te rapen. Autochtonen zeggen meestal dat ze al meer dan belastingen genoeg betalen opdat anderen dat voor hen zouden doen.

Verder vind ik het ook wel een meelijwekkende actie. Ik vind het ergens vernederend voor moslims dat ze alleen sympathie krijgen als ze bereid zijn om het vuil van anderen op te rapen.

Anderzijds vind ik het ook wel een goede illustratie van het intense verlangen van de overgrote meerderheid van de moslims om naar goede relaties te streven met hun niet-islamitische buren.

Jammer genoeg is dit soort berichten zeldzaam en zoomen de media liever in op negativiteit, criminaliteit en/of terrorisme als het over moslims gaat.

nefertiti
17-06-03, 07:56
Het is natuurlijk een goed initiatief.

In verschillende wijken in de Brusselse en Antwerpse steden werd dit initiatief reeds verschillende malen genomen.

Verschillende jeugdgroeperingen houden ook regelmatig opkuis in bossen (vb. zonienwoud)

Waarom moet het nu ineens als "vernederend" beschouwd worden als moslims OOK eens mee zorgen dat de straten er netjes bijliggen?

taouanza
17-06-03, 08:29
Geplaatst door nefertiti
Het is natuurlijk een goed initiatief.

In verschillende wijken in de Brusselse en Antwerpse steden werd dit initiatief reeds verschillende malen genomen.

Verschillende jeugdgroeperingen houden ook regelmatig opkuis in bossen (vb. zonienwoud)

Waarom moet het nu ineens als "vernederend" beschouwd worden als moslims OOK eens mee zorgen dat de straten er netjes bijliggen?


juist! ik ziet het absoluut niet als vernedering. ze doen het toch als moslimdaad=menszijn

Raffi
17-06-03, 11:54
Gelijk heeft die Imam,
maar nu effe serieus, ik ben even bij me moeder in nl op bezoek en inderdaad zie je in deze buurt wel wat zwerfvuil, Me moeder is al bejaard en heeft eens opgelet en het meeste zwerfvuil word door autochtone nederlandse jeugd op straat gegooid.

Het allerergste is echter al die hondenpoep die door 90% van autochtone hondenbezitters (nou ja hun hnden dan) afkomstig is.

Zeker met die hitte en regen door elkaar stinkt het echt. Gewoon walchelijk goor .

Het ergste is dat die mensen hun honden voor het huis van een ander laten poepen. Volgens mij moet er dan echt wat mis in je hoofd zijn.

Die Imam heeft zeker gelijk want vervuilen is nergens voor nodig, alleen is het wachten nu op een dominee en pastor die op d ehondenpoep gaat wijzen want dat is echt goor.

Lizardking
17-06-03, 12:13
Geplaatst door sadeeQ
lijkt me een goed idee,een grote schoonmaak actie om de straten vrij te houden van zionisten en racistische honden :wohaa:

ik pak mijn gewe... eeuh bezem alvast :sniper:

Wie is hier nu de racistische hond.....?????????

offtopic:
Het blijft met trouwens verbazen dat ik alleen op het maroc forum van die agressieve smilies zie.... wat wil dat toch zeggen?? ......

nefertiti
17-06-03, 12:42
In Belgie is het al een aantal jaren VERPLICHT om de poepies van je hond op te scheppen in een plastic zakje en mee naar huis te nemen of op een speciaal daarvoor voorzien plaats te deponeren. De boetes zijn ook serieus hoog.

Misschien een idee om dat ook in Nederland te laten toepassen?

Hondendrollen op de stoep vind ik ook totaal onaanvaardbaar, vies en smerig (niet in het minst omdat ik de gewoonte heb om er dan nog eens per ongeluk mijn voet in te zetten!)

Raffi
17-06-03, 12:46
Geplaatst door Lizardking
Wie is hier nu de racistische hond.....?????????

offtopic:
Het blijft met trouwens verbazen dat ik alleen op het maroc forum van die agressieve smilies zie.... wat wil dat toch zeggen?? ......

Uhh volgens mij barst het van rasistische sites en zo.
ook op maroc.nl komen zulke uitingen wel eens voor. Het grote verschil is dat de meeste maroc.nl-ers hier niet achterstaan en dit ook duidelijk maken.

Terwijl op rasistische sites al die gebruikers het allemaal maar toejuigen en er achterstaan.

Hoewel maroc.nl bij het CIDI vaak in kwaad licht wordt gesteld vindt ik juist veel positieve dingen bij maroc.nl omdat gewoon blijkbaar een hoop frustraties naar bovenkomen en maroc.nl juist de mogelijkheid bied om alle waandenkbeelden en zo uit de wereld te helpen.

Lizardking
17-06-03, 13:20
Geplaatst door Raffi
Uhh volgens mij barst het van rasistische sites en zo.
ook op maroc.nl komen zulke uitingen wel eens voor. Het grote verschil is dat de meeste maroc.nl-ers hier niet achterstaan en dit ook duidelijk maken.

Terwijl op rasistische sites al die gebruikers het allemaal maar toejuigen en er achterstaan.

Hoewel maroc.nl bij het CIDI vaak in kwaad licht wordt gesteld vindt ik juist veel positieve dingen bij maroc.nl omdat gewoon blijkbaar een hoop frustraties naar bovenkomen en maroc.nl juist de mogelijkheid bied om alle waandenkbeelden en zo uit de wereld te helpen.

Ik ben het helemaal met je eens maar wil alleen maar zeggen dat ik het gebruikt van allerlei agressieve smilies heel erg opvallend vindt zoals" :vingers: :knife_hea :zweep: :auw: :fuckit: :fuckit2: :motorzaag :maffia: :sniper: :kalasniko :terrorist

Pixelshade
17-06-03, 14:20
Geplaatst door sadeeQ
lijkt me een goed idee,een grote schoonmaak actie om de straten vrij te houden van zionisten en racistische honden :wohaa:

ik pak mijn gewe... eeuh bezem alvast :sniper:

hahahahaha, sadeeq is weer de oude :gefeli:

:wohaa:

Pixelshade
17-06-03, 14:24
Geplaatst door Lizardking
:terrorist

anne be7abek!!!

Orakel
17-06-03, 18:02
Geplaatst door nefertiti
Het is natuurlijk een goed initiatief.

In verschillende wijken in de Brusselse en Antwerpse steden werd dit initiatief reeds verschillende malen genomen.

Verschillende jeugdgroeperingen houden ook regelmatig opkuis in bossen (vb. zonienwoud)

Waarom moet het nu ineens als "vernederend" beschouwd worden als moslims OOK eens mee zorgen dat de straten er netjes bijliggen?

Het is niet het feit dat Moslims straten schoonhouden dat vernederend is. Het is meelijwekkend dat dit feit als nieuwswaardig beschouwd wordt en de krant haalt.

Dit impliceert welhaast dat het feit dat Moslims zich inzetten voor hun wijk een bijzonder gegeven is, terwijl het de normaalste zaak van de wereld is.

Mars stelt m.i. terecht:



Verder vind ik het ook wel een meelijwekkende actie. Ik vind het ergens vernederend voor moslims dat ze alleen sympathie krijgen als ze bereid zijn om het vuil van anderen op te rapen.

Ik weet dat ik eigenlijk niet moet zeuren omdat ik altijd klaag over het feit dat Moslims altijd slecht in het nieuws zijn en dit is eens "positief", maar het knaagt wel.....

000NobelPrizes
17-06-03, 18:26
Hopelijk roept de imam ook op tot het schoonmaken van de eigen achtertuin.
Links Amsterdam heeft in het kader van de integratie een zevental sociale huurwoningen (erg groot, licht, mooi en peperduur om te bouwen) toegewezen aan 5 Marokkaanse gezinnen in het appartementencomplex van een kennis. De huizenkopers krijgen met hun dure woningen gratis uitzicht erbij op de ongelooflijke rotzooi van die Marokkaanse tuinen.

Het is niet eens dat die Marokkanen geen tijd hebben om op te ruimen, want ze zijn allemaal de hele dag thuis dus zitten allemaal in een uitkering.

Royce
17-06-03, 19:07
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Hopelijk roept de imam ook op tot het schoonmaken van de eigen achtertuin.
Links Amsterdam heeft in het kader van de integratie een zevental sociale huurwoningen (erg groot, licht, mooi en peperduur om te bouwen) toegewezen aan 5 Marokkaanse gezinnen in het appartementencomplex van een kennis. De huizenkopers krijgen met hun dure woningen gratis uitzicht erbij op de ongelooflijke rotzooi van die Marokkaanse tuinen.

Het is niet eens dat die Marokkanen geen tijd hebben om op te ruimen, want ze zijn allemaal de hele dag thuis dus zitten allemaal in een uitkering.

En als ze `n baan zouden hebben zou het er toh niet van komen.
Leuk om te zien wat voor gaven je allemaal van god hebt meegekregen.
Jij kijkt naar `n willekeurig huis, en kan dan zien of ze `n uitkering hebben of niet.

Sjees, Weet je cker dat je Geen Marokkaanse bent??!

000NobelPrizes
17-06-03, 19:38
Geplaatst door Royce
En als ze `n baan zouden hebben zou het er toh niet van komen.
Leuk om te zien wat voor gaven je allemaal van god hebt meegekregen.
Jij kijkt naar `n willekeurig huis, en kan dan zien of ze `n uitkering hebben of niet.

Sjees, Weet je cker dat je Geen Marokkaanse bent??!

Okay Royce,
Dat alle 45 huizenkopers van dat complex gedurende 2 jaar op hun vrije dagen, tijdens zwangerschapsverlof en vakantie voortdurend de Marokkanen zien rondlopen, dan was dat vast omdat gedurende die 2 jaar elke keer op dat moment die Marokkanen net een snipperdag hadden.

Zo. Alweer een probleem voor je opgelost: ontkennen, kop in het zand, bestaat niet, klaar.

PS: Gaat het daarom zo goed met de Marokkaanse economie? Troubleshooters hebben daar een geweldige baan! Hun rapportage: "Probleem bestaat niet. Einde verhaal."

~Panthera~
17-06-03, 19:41
Geplaatst door Lizardking
Ik ben het helemaal met je eens maar wil alleen maar zeggen dat ik het gebruikt van allerlei agressieve smilies heel erg opvallend vindt zoals" :vingers: :knife_hea :zweep: :auw: :fuckit: :fuckit2: :motorzaag :maffia: :sniper: :kalasniko :terrorist
-------------

En als je ook even OPLET is dit -------> :moe: de meest gebruikte agressieve smiley. :D

Royce
17-06-03, 19:41
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Okay Royce,
Dat alle 45 huizenkopers van dat complex gedurende 2 jaar op hun vrije dagen, tijdens zwangerschapsverlof en vakantie voortdurend de Marokkanen zien rondlopen, dan was dat vast omdat gedurende die 2 jaar elke keer op dat moment die Marokkanen net een snipperdag hadden.

Zo. Alweer een probleem voor je opgelost: ontkennen, kop in het zand, bestaat niet, klaar.

PS: Gaat het daarom zo goed met de Marokkaanse economie? Troubleshooters hebben daar een geweldige baan! Hun rapportage: "Probleem bestaat niet. Einde verhaal."


Okay.

Door naar binnen te kijken weet jij wat er met mensen aan de hand is.
Doe toh niet zo godvergeten stom,

Kijk als je ff langsgaat en vraagt waarom ze de gehele dag thuis zitten, en je krijgt `n antwoord waar je wat mee kan, dan heb je recht van praten.

Alles wat je nu vertelt is van horen zeggen, en zelfs die personen hebben geen moeite gedaan om uit te vinden wat er precies is, nee met het vingertje wijzen is veel makkelijker en leuker. En ze krikken hun gevoel van eigenwaarde er mee op.

Krankzinnig gevogelte die Hollanders.

000NobelPrizes
17-06-03, 19:48
Geplaatst door Royce
Okay.

Door naar binnen te kijken weet jij wat er met mensen aan de hand is.
Doe toh niet zo godvergeten stom,

Kijk als je ff langsgaat en vraagt waarom ze de gehele dag thuis zitten, en je krijgt `n antwoord waar je wat mee kan, dan heb je recht van praten.

Alles wat je nu vertelt is van horen zeggen, en zelfs die personen hebben geen moeite gedaan om uit te vinden wat er precies is, nee met het vingertje wijzen is veel makkelijker en leuker. En ze krikken hun gevoel van eigenwaarde er mee op.

Krankzinnig gevogelte die Hollanders.

Nee, die Marokkanen zijn daarentegen wel normaal. Ze willen nooit op (maandelijkse) huisvergaderingen komen. Op verzoeken de tuin op te ruimen reageren ze niet. Als er wordt aangebeld, maken ze de deur niet open. Inmenging van een stadsdeelmedewerker hielp ook niet.

Maar voor mijn part houd jij vol dat er niets aan de hand is en dat de Hollanders de schuldige zijn (waaraan eigenlijk, aan die troep in hun tuin?). Steek je kop weer in dat zand en doe net alsof er niets aan de hand is. En ondertussen stapelt het puin zich op.

Royce
17-06-03, 19:54
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Nee, die Marokkanen zijn daarentegen wel normaal. Ze willen nooit op (maandelijkse) huisvergaderingen komen. Op verzoeken de tuin op te ruimen reageren ze niet. Als er wordt aangebeld, maken ze de deur niet open. Inmenging van een stadsdeelmedewerker hielp ook niet.

Maar voor mijn part houd jij vol dat er niets aan de hand is en dat de Hollanders de schuldige zijn (waaraan eigenlijk, aan die troep in hun tuin?). Steek je kop weer in dat zand en doe net alsof er niets aan de hand is. En ondertussen stapelt het puin zich op.


In de straat last van Buren die totaal niet voor hun tuin zorgen,
Het vuil gaat alle kanten op, de tuin lijkt net `n wildernis.
Wat denk je nou, dat ik me daarmee ga bemoeien.
Van Meneer u tuin ziet er uit als `n zooitje, u doet er niets aan.
U bent vast en zeker `n Kuthollander die niet werkt en de hele dag met uw hand in de broek voor de TV zit.

Verder zeg ik niet dat er niets aan de hand is, er zullen vast mensen zijn die de Sociale dienst tillen. Maar van `n beetje fraude en verduistering is Nederland niet slechter geworden;)

Verder vraag ik me af, waar halen jouw Kennissen de tijd vandaan om tijd in andermans tuin te steken, Ook werkloos en aan het genieten van `n uitkering.Betalen die Marokkanen trouwens hun huur, kan je dat ff achterhalen?!
Wie weet zie je dat aan hoe de lamellen hangen?!

000NobelPrizes
17-06-03, 20:01
Geplaatst door Royce
In de straat last van Buren die totaal niet voor hun tuin zorgen,
Het vuil gaat alle kanten op, de tuin lijkt net `n wildernis.
Wat denk je nou, dat ik me daarmee ga bemoeien.
Van Meneer u tuin ziet er uit als `n zooitje, u doet er niets aan.
U bent vast en zeker `n Kuthollander die niet werkt en de hele dag met uw hand in de broek voor de TV zit.

Verder zeg ik niet dat er niets aan de hand is, er zullen vast mensen zijn die de Sociale dienst tillen. Maar van `n beetje fraude en verduistering is Nederland niet slechter geworden;)

Verder vraag ik me af, waar halen jouw Kennissen de tijd vandaan om tijd in andermans tuin te steken, Ook werkloos en aan het genieten van `n uitkering.Betalen die Marokkanen trouwens hun huur, kan je dat ff achterhalen?!
Wie weet zie je dat aan hoe de lamellen hangen?!
Ik had het niet eens over fraude. Ik had het over het feit dat die gezinnen allemaal op uitkeringen zitten, dus plenty tijd zouden hebben om de zooi op te ruimen.
De Hollandse gezinnen ernaast, die fors geld hebben moeten betalen voor hun koopwoning (terwijl de Marokkanen 'm gratis krijgen) zitten in de stank van de rotzooi naast hun woningen, zeker met dit weer.
Maar niks aan de hand hoor. Slaap jij lekker verder.

En het is geen issue meer dat Nederland van fraude en/of verduistering beter wordt. Het zal je niet zijn ontgaan dat de vleespotten dermate zijn aangesproken, dat nu op alles bezuinigd gaat worden. Het sociale systeem is deels onderuit gegaan door de vele extra honderdduizenden en hun tweede en derde generaties, die nooit aan het arbeidsproces zullen deelnemen. Ook de mensen die hun hele leven hebben gewerkt aan Nederland worden daardoor gedupeerd.

Royce
17-06-03, 20:08
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ik had het niet eens over fraude. Ik had het over het feit dat die gezinnen allemaal op uitkeringen zitten, dus plenty tijd zouden hebben om de zooi op te ruimen.
De Hollandse gezinnen ernaast, die fors geld hebben moeten betalen voor hun koopwoning (terwijl de Marokkanen 'm gratis krijgen) zitten in de stank van de rotzooi naast hun woningen, zeker met dit weer.
Maar niks aan de hand hoor. Slaap jij lekker verder.

En het is geen issue meer dat Nederland van fraude en/of verduistering beter wordt. Het zal je niet zijn ontgaan dat de vleespotten dermate zijn aangesproken, dat nu op alles bezuinigd gaat worden. Het sociale systeem is deels onderuit gegaan door de vele extra honderdduizenden en hun tweede en derde generaties, die nooit aan het arbeidsproces zullen deelnemen. Ook de mensen die hun hele leven hebben gewerkt aan Nederland worden daardoor gedupeerd.


Onterecht `n uitkering ontvangen is fraude. Maar dat wist je vast wel.
Je weet precies hoe ons rechtssysteem in elkaar zit. Miskend talent.

En huizen gratis krijgen..:)

Dream on..;)

~Panthera~
17-06-03, 20:12
Geplaatst door Royce
Onterecht `n uitkering ontvangen is fraude. Maar dat wist je vast wel.
Je weet precies hoe ons rechtssysteem in elkaar zit. Miskend talent.

En huizen gratis krijgen..:)

Dream on..;)
-------------

Huizen GRATIS krijgen ??? :schok: WAAR ??????????????????
Geef ff door, dan bestel ik er ook gelijk 10. :moe:

:D

000NobelPrizes
17-06-03, 20:14
Geplaatst door Royce
Onterecht `n uitkering ontvangen is fraude. Maar dat wist je vast wel.
Je weet precies hoe ons rechtssysteem in elkaar zit. Miskend talent.

En huizen gratis krijgen..:)

Dream on..;)

Nee hoor: deze gezinnen hebben dus een uitkering: ik heb je al uitgelegd hoe ridicuul het systeem van de toevallige snipperdagen was, toch? Ik neem aan dat je DAT wel snapt.

En ja, gratis ja. Want ze krijgen uitkeringen waarvan ze hun huis betalen. En hun medische zorg is dus gratis, en de scholing voor hun vele kinderen, en hun tandheelkunde, en de bijzondere bijstand, etc etc. Allemaal geld dat door de dagelijkse inspanning van de Nederlandse belastingbetalers wordt opgehikt. Kortom: gratis. Ze hoeven er niets voor te doen, alleen maar op hun stoel te zitten en wachten tot het op hun bankrekening wordt bijgeschreven.

Royce
17-06-03, 20:15
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

Huizen GRATIS krijgen ??? :schok: WAAR ??????????????????
Geef ff door, dan bestel ik er ook gelijk 10. :moe:

:D


In de Meerwijk delen ze gratis huizen uit.
Je moet zwart haar en `n baard of `n Hoofddoek hebben.
En om de 2 zinnen Len of Sahbi roepen.
Dat zijn de enige criteria.

Prikbord zegt; Nederland is Klein, denk groot..:schok:

Royce
17-06-03, 20:17
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Nee hoor: deze gezinnen hebben dus een uitkering: ik heb je al uitgelegd hoe ridicuul het systeem van de toevallige snipperdagen was, toch? Ik neem aan dat je DAT wel snapt.

En ja, gratis ja. Want ze krijgen uitkeringen waarvan ze hun huis betalen. En hun medische zorg is dus gratis, en de scholing voor hun vele kinderen, en hun tandheelkunde, en de bijzondere bijstand, etc etc. Allemaal geld dat door de dagelijkse inspanning van de Nederlandse belastingbetalers wordt opgehikt. Kortom: gratis. Ze hoeven er niets voor te doen, alleen maar op hun stoel te zitten en wachten tot het op hun bankrekening wordt bijgeschreven.


Huizen kopen doe je zonder geld.
Duidelijk 151,

Ridicuul is pas het systeem van die persoon die nix beters te doen heeft dan z`n eigen buren in de gaten houden, bang voor `n terroristische aanslag.

Verder is Medische zorg in Nederland niet gratis.
Naar mijn idee betaalt iedereen wel wat voor de zorg.
De een wat meer dan de ander, maar dat is het systeem,
Dat kan je de Marokkanen niet kwalijk nemen.

Als ik jouw posts telkens lees, krijg ik het gevoel dat ik geen belasting betaal.
Denk je dat ik m`n geld terugkrijgen kan?!

~Panthera~
17-06-03, 20:22
Geplaatst door Royce
In de Meerwijk delen ze gratis huizen uit.
Je moet zwart haar en `n baard of `n Hoofddoek hebben.
En om de 2 zinnen Len of Sahbi roepen.
Dat zijn de enige criteria.

Prikbord zegt; Nederland is Klein, denk groot..:schok:
-------------------

S.hit hee....das geinig ! Zwart haar hebbik al, hoofddoek is zo gepiept, effe wat jellen is ook geen punt : kortom; IK BEN BINNEN !! :duim:
T zijn toch wel villa's he ? voor minder ga ik er niet zitten met mijn ww. :hihi:

(sarcasme dus)

:moe:

Royce
17-06-03, 20:26
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------

S.hit hee....das geinig ! Zwart haar hebbik al, hoofddoek is zo gepiept, effe wat jellen is ook geen punt : kortom; IK BEN BINNEN !! :duim:
T zijn toch wel villa's he ? voor minder ga ik er niet zitten met mijn ww. :hihi:


:moe:

Het zijn prachtwoningen,
Villa`s en Mooie ruime appt.

Ik zit er heerlijk, genieten van m`n studiefinanciering.
M`n Salaris(je) en huursubsidie, en kwijtschelding van zoveel soorten belasting.

Ik ga volgende week `n Ligbad kopen met zo`n bubbelmaker erin,
`kkrijg zo`n kleine €400 Bijzondere Bijstand van de StadsBank Haarlem.

Heerlijk leventje is dit.

~Panthera~
17-06-03, 20:35
Geplaatst door Royce
Het zijn prachtwoningen,
Villa`s en Mooie ruime appt.

Ik zit er heerlijk, genieten van m`n studiefinanciering.
M`n Salaris(je) en huursubsidie, en kwijtschelding van zoveel soorten belasting.

Ik ga volgende week `n Ligbad kopen met zo`n bubbelmaker erin,
`kkrijg zo`n kleine €400 Bijzondere Bijstand van de StadsBank Haarlem.

Heerlijk leventje is dit.
---------------------

Te MAD ! :duim:
Zeg ff in welke Laan je woont en welk nr, dan kan ik er ff een uitzoeken in dezelfde buurt.
Ik hoef toch geen inkomenspapieren te laten zien he ?, want eigenlijk kan ik het niet schudden. Maar afgaand op wat 151 zegt, moet dat geen probleem zijn.
Ze hebben toch liever dat je een uitkering hebt nietwaar ?
Goh...nooit geweten allemaal zeg. :D
Je leert nog eens wat hier.

Royce
17-06-03, 20:38
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------

Te MAD ! :duim:
Zeg ff in welke Laan je woont en welk nr, dan kan ik er ff een uitzoeken in dezelfde buurt.
Ik hoef toch geen inkomenspapieren te laten zien he ?, want eigenlijk kan ik het niet schudden. Maar afgaand op wat 151 zegt, moet dat geen probleem zijn.
Ze hebben toch liever dat je een uitkering hebt nietwaar ?
Goh...nooit geweten allemaal zeg. :D
Je leert nog eens wat hier.


Baden Powellstraat, kijk daar maar.
Of Bernardottelaan.

Gewoon binnen komen en roepen 'Salaam bierman, ik zoek huis lan'
Lan kan je eventueel vervangen door sahbi.
Als ze vragen wat je wilt drinken roep je volmondig THEE uit.
en je moet ervoorzorgen dat voor `t gesprek begint je al `n 2e glas gekregen hebt.

Dan mag er `n Ruikeluiskindje mee, zo`n opdonder heeft dan zo`n kutbaan gekregen omdat z`n pappie de opzichter kent, allemaal corrupte bouwmafkezen.
EN dan is `t kiezen geblazen:)

~Panthera~
17-06-03, 20:42
Geplaatst door Royce
Baden Powellstraat, kijk daar maar.
Of Bernardottelaan.

Gewoon binnen komen en roepen 'Salaam bierman, ik zoek huis lan'
Lan kan je eventueel vervangen door sahbi.
Als ze vragen wat je wilt drinken roep je volmondig THEE uit.
en je moet ervoorzorgen dat voor `t gesprek begint je al `n 2e glas gekregen hebt.

Dan mag er `n Ruikeluiskindje mee, zo`n opdonder heeft dan zo`n kutbaan gekregen omdat z`n pappie de opzichter kent, allemaal corrupte bouwmafkezen.
EN dan is `t kiezen geblazen:)
---------------------------------------
:lol: :hihi: :stomp: :blowen:

Royce
17-06-03, 20:47
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------------------------
:lol: :hihi: :stomp: :blowen:


Ik begin in `n sprookjes mood te geraken.


Er was eens een land, ver hier vandaan,
Waar het altijd regende, en in de winter ontzettend benauwd was.

Op `n dag waren er geen vuilnismannen meer, dus ging de koning van dat land naar de koning van `n nabijgelegen land, om te vragen of ze tijdelijk vuilnismannen konden lenen.

De mannen van dat andere Koninkrijk stonden al in rijen klaar om te vertrekken naar hun nieuwe baan als vuilnisman. Tranen vloeiden in overvloed en vrouwen huilden om hun echtgenotes die vertrokken naar vreemde bestemmingen om geld te verdienen als vuilnisman, om er zo voor te zorgen dat hun vele kinderen wat te eten hadden....

~Panthera~
17-06-03, 20:54
Geplaatst door Royce
Ik begin in `n sprookjes mood te geraken.
------------------------

Don't.
Valt vies tegen. :moe:
Maar die jacuzzie zou ik zeker kopen. :D

Royce
17-06-03, 20:55
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------

Don't.
Valt vies tegen. :moe:
Maar die jacuzzie zou ik zeker kopen. :D


uhu :D:D Cker wel..
`n Zwembad op `t dak of in de tuin is ook niet mis.
Denk je dat de gemeente daar ook subsidies voor verstrekt.
Vast wel, de gemeente is de Postcodeloterij.

~Panthera~
17-06-03, 21:24
Geplaatst door Royce
uhu :D:D Cker wel..
`n Zwembad op `t dak of in de tuin is ook niet mis.
Denk je dat de gemeente daar ook subsidies voor verstrekt.
Vast wel, de gemeente is de Postcodeloterij.
-----------------------------------------------

De Postcodelotery ?? :schok: De gemeente is een grote filantropische instelling !!! je hoeft maar te kikken en ze komen persoonlijk bij je langs, het is net "Veronica komt naar je toe deze zomer", maar dan anders. :D
Zeg, heb je trouwens je nieuwe Porsche al voor de deur staan ? je kreeg daar toch ook een subsidie op ?? :D
Op mijn Ferrari nl wel.

Royce
17-06-03, 21:25
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------------------------------------

De Postcodelotery ?? :schok: De gemeente is een grote filantropische instelling !!! je hoeft maar te kikken en ze komen persoonlijk bij je langs, het is net "Veronica komt naar je toe deze zomer", maar dan anders. :D
Zeg, heb je trouwens je nieuwe Porsche al voor de deur staan ? je kreeg daar toch ook een subsidie op ?? :D
Op mijn Ferrari nl wel.


Kan ik subsidie krijgen voor `n schadevergoeding,
Puk begint namelijk raar te doen, en ik denk dat ik strax moet opdraaien voor z`n opname in de geestegronden.

~Panthera~
17-06-03, 21:29
Geplaatst door Royce
Kan ik subsidie krijgen voor `n schadevergoeding,
Puk begint namelijk raar te doen, en ik denk dat ik strax moet opdraaien voor z`n opname in de geestegronden.
---------------

Weet je wat ? we benoemen Puk tot onze "troetelpshyco" (chicken) , weer eens wat anders dan knuffelallochtoon. :D
Opname in de Geestgronden lijkt me op die manier geen enkel probleem. :D
Wellicht krijg je zelfs wel een aanmoedegingspremie!

Royce
17-06-03, 21:41
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

Weet je wat ? we benoemen Puk tot onze "troetelpshyco" (chicken) , weer eens wat anders dan knuffelallochtoon. :D
Opname in de Geestgronden lijkt me op die manier geen enkel probleem. :D
Wellicht krijg je zelfs wel een aanmoedegingspremie!


Vertel es, hebben wij `n rotbuurt,

(gerekend van de Europaweg tot de Molenplas.)

~Panthera~
17-06-03, 21:44
Geplaatst door Royce
Vertel es, hebben wij `n rotbuurt,

(gerekend van de Europaweg tot de Molenplas.)
---------------

Mankeert geen moer aan heel Schalkwijk op dit moment.
Is wel een tijd anders geweest, maar dat kwam ook door "beeldvorming".
Goeie he ?? :stout:

Royce
17-06-03, 21:48
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

Mankeert geen moer aan heel Schalkwijk op dit moment.
Is wel een tijd anders geweest, maar dat kwam ook door "beeldvorming".
Goeie he ?? :stout:


Jah man.
JIj bent slim.

Trouwens, Puk zegt dat Haarlem geen grote stad is...:droef:
Hij doet stoer, Pak `m met je gong..

~Panthera~
17-06-03, 21:56
Geplaatst door Royce
Jah man.
JIj bent slim.

Trouwens, Puk zegt dat Haarlem geen grote stad is...:droef:
Hij doet stoer, Pak `m met je gong..
------------------------------

BEHEER !! We willen een GONG smiley !!!!!!!! :fplet: <-- dit blijft behelpen. :huil:

Orakel
17-06-03, 22:05
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Hopelijk roept de imam ook op tot het schoonmaken van de eigen achtertuin.
Links Amsterdam heeft in het kader van de integratie een zevental sociale huurwoningen (erg groot, licht, mooi en peperduur om te bouwen) toegewezen aan 5 Marokkaanse gezinnen in het appartementencomplex van een kennis. De huizenkopers krijgen met hun dure woningen gratis uitzicht erbij op de ongelooflijke rotzooi van die Marokkaanse tuinen.

Het is niet eens dat die Marokkanen geen tijd hebben om op te ruimen, want ze zijn allemaal de hele dag thuis dus zitten allemaal in een uitkering.

Jammer dat de CP 86 niet meer bestaat hé?

a. kun jij mij uitleggen hoe je het kan hebben over peperdure sociale huurwoningen? Er is volgens mij namelijk een reden dat het sociale huurwoningen worden genoemd.

b. Hoe weet jij dat het Marokkaanse gezinnen zijn? Versta jij Marokkaans of staat het op hun voorhoofd?

c. Hoe weet jij of die kennis van jou dat ze de hele dag thuis zitten? Zelf ook niets te doen? Wel eens gehoord van nachtdiensten of ploegendiensten?

d. Wat voor soort uitkering hebben die mensen? Veel Marokkanen van de eerste generatie zitten namelijk in de WAO, omdat ze hun eigen stuk gewerkt hebben of omdat ze tijdens de crisis begin jaren 70 door de werkgevers in de WAO geparkeerd zijn om zodoende gedwongen ontslagen te voorkomen.

e.
CBS-Persdienst


Niet-westerse allochtonen tweemaal zo vaak een uitkering.

Eind 1999 ontvingen anderhalf miljoen mensen in Nederland een
bijstands-, werkloosheids- of arbeidsongeschiktheidsuitkering. Dit
betekent dat een op de zeven mensen in de leeftijdsgroep van 15-64
jaar een uitkering heeft. Niet-westerse allochtonen hebben ongeveer
tweemaal zo vaak een uitkering als autochtonen. Het verschil kan
vrijwel geheel worden toegeschreven aan bijstandsuitkeringen.

Nietwesterse allochtonen van de tweede generatie hebben minder vaak
een uitkering dan allochtonen van de eerste generatie. Dit blijkt uit
cijfers van het CBS.

Kwart niet-westerse allochtonen heeft een uitkering
Een op de acht autochtonen heeft een uitkering. Bij de niet-westerse
allochtonen is de verhouding een op de vier.

Van de anderhalf miljoen mensen met een uitkering behoren 233 duizend tot de niet-westerse allochtonen.

De verschillen tussen autochtonen en niet-westerse
allochtonen doen zich voor bij zowel mannen als vrouwen. Het is voor
de eerste keer dat het CBS voor autochtonen en allochtonen cijfers
over alle uitkeringsregelingen heeft samengesteld.
Verschil vooral door bijstandsuitkeringen
Van de autochtonen van 40 tot en met 64 jaar heeft 13,5 procent een
arbeidsongeschiktheidsuitkering. Voor de niet-westerse allochtonen ligt
dit percentage met 16,5 wat hoger. Onder de 40 jaar is er geen verschil
in het percentage arbeidsongeschikten.
Bij de bijstandsuitkeringen zijn de verschillen veel groter. Ruim 15
procent van de niet-westerse allochtonen heeft een bijstandsuitkering
tegenover 2,5 procent van de autochtonen. Niet-westerse allochtonen
hebben dus zesmaal zo vaak een bijstandsuitkering als autochtonen.

Nog geen 1/6 van de uitkeringen gaat dus naar allochtonen en ruim 5/6 naar Nederlanders.

Ongeloofelijk stuk ongenoegen.

an3sdej
17-06-03, 22:09
Mankeert geen moer aan heel Schalkwijk op dit moment.

GOH, Schalkwijk, die naam roept herinneringen op. Daar heb ik voor het eerst een meisje gekust zo'n 36 jaar geleden. De wijk was toen net gedeeltelijk gebouwd.

~Panthera~
17-06-03, 22:13
Geplaatst door an3sdej
GOH, Schalkwijk, die naam roept herinneringen op. Daar heb ik voor het eerst een meisje gekust zo'n 36 jaar geleden. De wijk was toen net gedeeltelijk gebouwd.
-------------------------

jaja......de goeie ouwe tijd. :D