PDA

Bekijk Volledige Versie : Schermutseling



Lizardking
17-06-03, 12:21
Enkhuizen, maandag 16 juni 2003.
Omstreeks 00.50 uur ontstond op de Westerstraat een schermutseling tussen paar uit Wijdenes en een groep van acht jongens uit Enkhuizen die zojuist een examenfeest hadden gevierd. Over en weer is er iets gezegd waarna de 39-jarige vrouw een klap in haar gezicht kreeg. Hierna kwam de vrouw ongelukkig ten val tegen haar auto. Ze verloor hierbij twee tanden en liep een hersenschudding op. De 62-jarige man had een klein sneetje in zijn hoofd. De jongens liepen na het gevecht weg. De politie stelt een nader onderzoek in.


http://www.politie.nl/noord-holland/persberichten/0616_2003.htm

leren ze het dan nooit.....................

Lizardking
17-06-03, 13:26
Echtpaar mishandeld na opmerking over mishandelen
Bron: De Telegraaf

In Enkhuizen is gisteravond een echtpaar compleet in elkaar gebeukt door een groepje Marokkanen, zo meldt de Telegraaf op de voorpagina. De 39-jarige vrouw maakte op de Westerstraat een opmerking over het mishandelen van een hond door een groepje Marokkanen. Die opmerking had ze beter niet kunnen maken want de groep vloog direct af op de auto waar het echtpaar in zat.

Volgens eigen zeggen werd het echtpaar uitgemaakt voor teringblanken. Nadat de groep de antenne van het dak had gerukt, sloegen ze de vrouw drie boventanden uit de mond plus een zware hersenschudding en een gebroken neus.

Haar 62-jarige echtgenoot werd ook afgetuigd en moest zijn mond laten hechten.

Update 13:25

Het politiebericht over deze zaak geeft een iets andere lezing:

Omstreeks 00.50 uur ontstond op de Westerstraat een schermutseling tussen een paar uit Wijdenes en een groep van acht jongens uit Enkhuizen die zojuist een examenfeest hadden gevierd. Over en weer is er iets gezegd waarna de 39-jarige vrouw een klap in haar gezicht kreeg. Hierna kwam de vrouw ongelukkig ten val tegen haar auto. Ze verloor hierbij twee tanden en liep een hersenschudding op. De 62-jarige man had een klein sneetje in zijn hoofd. De jongens liepen na het gevecht weg. De politie stelt een nader onderzoek in.

© Politie Noord-holland Noord. Enkhuizen, maandag 16 juni 2003.

bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=29765

Grietje
17-06-03, 13:32
Treurig. We weten niet wat de aanleiding is geweest en wat die jongens zo deed flippen. Maar zijn dit soort vechtpartijen niet aan de orde van de dag?

elbadr
17-06-03, 13:45
jammer dat we nooit het verhaal van de ''daders'' te horen krijgen..

Puk
17-06-03, 14:16
Geplaatst door elbadr
jammer dat we nooit het verhaal van de ''daders'' te horen krijgen..

Misschien was het wel een heel racistisch hondje. Je weet het niet.

Pixelshade
17-06-03, 14:18
Geplaatst door Puk
Misschien was het wel een heel racistisch hondje. Je weet het niet.

wanneer val jij nou dood?

Puk
17-06-03, 14:28
Geplaatst door Pixelshade
wanneer val jij nou dood?

Wanneer hou jij eens op met z'n achten vrouwen in elkaar te slaan? Zo laf!

Pixelshade
17-06-03, 14:33
Geplaatst door Puk
Wanneer hou jij eens op met z'n achten vrouwen in elkaar te slaan? Zo laf!

er stond marokkanen en geen egyptenaren stomme debiel

Puk
17-06-03, 14:37
Geplaatst door Pixelshade
er stond marokkanen en geen egyptenaren stomme debiel

Dus dan kan het jou niks schelen, hoop stront?

elbadr
17-06-03, 15:18
Geplaatst door Puk
Misschien was het wel een heel racistisch hondje. Je weet het niet.

ik bedoel alleen dat je nooit weet ,wat er echt gebeurt is ..tenzij je het verhaal van beide kanten hoort


tering ventje....kan je nou nooit praten ,zonder als een bijdehandekneus over tekomen?

Puk
17-06-03, 15:23
Geplaatst door elbadr
ik bedoel alleen dat je nooit weet ,wat er echt gebeurt is ..tenzij je het verhaal van beide kanten hoort


tering ventje....kan je nou nooit praten ,zonder als een bijdehandekneus over tekomen?

Daarom probeer ik een verklaring te vinden voor het feit dat het hondje werd afgetuigd. Snap je?

Maar eigenlijk interesseert me de verklaring die die groep Marokkanen heeft me geen ene reet. En weet je waarom niet? Omdat er geen enkel excuus is voor het met acht jongens in elkaar slaan van een vrouw en een man van 62.

Laffe zooi!

Is,
17-06-03, 15:39
Geplaatst door Puk
Daarom probeer ik een verklaring te vinden voor het feit dat het hondje werd afgetuigd. Snap je?

Maar eigenlijk interesseert me de verklaring die die groep Marokkanen heeft me geen ene reet. En weet je waarom niet? Omdat er geen enkel excuus is voor het met acht jongens in elkaar slaan van een vrouw en een man van 62.

Laffe zooi!

Ze waren aan het oefenen.
Eerst ouwe vrouwtjes in Enkhuizen,
En dan pakken ze de Hollandse Trein-terroristjes.

`n soort van trainingskamp.
Ey Michiel, is het niet tijd voor `n Afdeling van Nieuwrechts in Enkhuizen??!

Puk
17-06-03, 15:48
Geplaatst door Is,
Ze waren aan het oefenen.
Eerst ouwe vrouwtjes in Enkhuizen,
En dan pakken ze de Hollandse Trein-terroristjes.

`n soort van trainingskamp.
Ey Michiel, is het niet tijd voor `n Afdeling van Nieuwrechts in Enkhuizen??!

Pleur een eind op, lul!

an3sdej
17-06-03, 16:01
jammer dat we nooit het verhaal van de ''daders'' te horen krijgen..

Als er genoeg getuigen zijn van een bepaald voorval, dan doet de versie van de daders er niet meer zoveel toe. Hopelijk pakken ze die jongens eens flink aan, maar ja dat zal wel een droom blijven.

Als dit soort jongens nog langer doorgaan kon er weleens een golf van eigenrichting kunnen ontstaan!

Royce
17-06-03, 16:10
Geplaatst door elbadr
jammer dat we nooit het verhaal van de ''daders'' te horen krijgen..


Verhaal van de daders interesseert me niet,
Bij zoiets zeg ik A3moed voor die daders.

Helaas kennen ze dat niet in NL.

Pixelshade
17-06-03, 16:36
Geplaatst door Is,

Ey Michiel, is het niet tijd voor `n Afdeling van Nieuwrechts in Enkhuizen??!

breng um niet op ideeen :hihi:

m!ssY
17-06-03, 17:37
Geplaatst door Lizardking

Haar 62-jarige echtgenoot werd ook afgetuigd

bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=29765

:jammer: