PDA

Bekijk Volledige Versie : boogschutter



boogschutter
17-06-03, 19:37
Puk en 151
Ik ben zelf een trotse Nederlander van Marokkaanse afkomst die al 19 jaar als bijstand ambtenaar bij de soos werkt.

Wat ik in die 19 jaar heb gemerkt is dat het altijd dezelfde soort mensen als Puk en 151 zijn die op een ander afgeven en zelf niet in de spiegel kijken.

Royce
17-06-03, 19:42
Geplaatst door boogschutter
Puk en 151
Ik ben zelf een trotse Nederlander van Marokkaanse afkomst die al 19 jaar als bijstand ambtenaar bij de soos werkt.

Wat ik in die 19 jaar heb gemerkt is dat het altijd dezelfde soort mensen als Puk en 151 zijn die op een ander afgeven en zelf niet in de spiegel kijken.


Verkeerde topic vriend:)
En je liegt (volgens 151 en Puk)

boogschutter
17-06-03, 19:46
Het was niet de bedoeling hier een nieuwe topic van te maken.

Puk en 151 willen alleen maar horen wat in hun straatje past.

Puk
17-06-03, 19:48
Geplaatst door boogschutter
Puk en 151
Ik ben zelf een trotse Nederlander van Marokkaanse afkomst die al 19 jaar als bijstand ambtenaar bij de soos werkt.

Wat ik in die 19 jaar heb gemerkt is dat het altijd dezelfde soort mensen als Puk en 151 zijn die op een ander afgeven en zelf niet in de spiegel kijken.

Prachtig!

Maar Boogschutter... kom eens met een citaat van mij waarin ik dingen beweer die niet kloppen. Zomaar een beetje roepen vind ik te makkelijk. Ben altijd bereid in discussie te gaan, met wie dan ook. Zelfs als je in je eerste bericht al op me begint te schelden. Dus kom met een citaat van mij en zeg dan wat er volgens jou niet klopt. Lijkt me zinniger.

Sawda
17-06-03, 19:52
Boogschutter, het goede aan marokkanen willen zij niet zien. Ze zijn allemaal zo voorgeprogrammeerd geworden door de media(voor de zeurkousen: ga niet zeiken wat media is) dat ze het niet eens kunnen.

Tegenwoordig is het woord marokkaan synoniem voor crimineel.

boogschutter
17-06-03, 19:58
Puk wat ik van jou allemaal hoor over Marokkanen dit en zo en Marokkanen leven allemaal van mijn belastingcenten zegt mij al genoeg over jouw.

Jij wilt zelf niet erkennen dat wat Sawda ook zegt het goede van Marokkanen in wil zien die het zo goed doen in Nederland. Zelf ken ik genoeg Marokkanen die bij de top in het bedrijfsleven werken.

Het is gemakkelijke om te zeiken over Marokkanen dan de goede dingen die zij doen in te zien.

Puk
17-06-03, 20:01
Geplaatst door boogschutter
Puk wat ik van jou allemaal hoor over Marokkanen dit en zo en Marokkanen leven allemaal van mijn belastingcenten zegt mij al genoeg over jouw.

Jij wilt zelf niet erkennen dat wat Sawda ook zegt het goede van Marokkanen in wil zien die het zo goed doen in Nederland. Zelf ken ik genoeg Marokkanen die bij de top in het bedrijfsleven werken.

Het is gemakkelijke om te zeiken over Marokkanen dan de goede dingen die zij doen in te zien.

Wijs één van mijn 1982 berichten aan waarin ik het heb gehad over 'mijn belastingcenten'.

Als je dat kan praten we verder.

Of je neemt die opmerking terug. Ook goed.

Puk
17-06-03, 20:20
Okay Boogschutter... je hebt dus niks kunnen vinden. Logisch.
En je opmerking neem je ook niet terug.

Dus wat mij betreft... discussie gesloten.

boogschutter
17-06-03, 20:27
Oh, ik meende dat dat duidelijk was. Ze hebben geen enkele behoefte om Nederlander te zijn, ze voelen en noemen zich Marokkaan: dat Nederlandse Staatsburgerschap is voor hen een boterbriefje voor een uitkering en zich kunnen gedragen als klootzakken van de eerste orde.
Als ze zich toch geen Nederlander willen voelen, ben ik daar heel makkelijk in: dan ga je je maar fijn uitleven in het land waarvan je je meer staatsburger voelt: in Marokko dus.


zie maar hier
Dit ben jij dan niet maar je vriendje.

Puk
17-06-03, 20:33
Geplaatst door boogschutter
Oh, ik meende dat dat duidelijk was. Ze hebben geen enkele behoefte om Nederlander te zijn, ze voelen en noemen zich Marokkaan: dat Nederlandse Staatsburgerschap is voor hen een boterbriefje voor een uitkering en zich kunnen gedragen als klootzakken van de eerste orde.
Als ze zich toch geen Nederlander willen voelen, ben ik daar heel makkelijk in: dan ga je je maar fijn uitleven in het land waarvan je je meer staatsburger voelt: in Marokko dus.

zie maar hier
Dit ben jij dan niet maar je vriendje.

:gniffel:

Wat een koekie ben je toch. :moe:

boogschutter
17-06-03, 20:40
Wat een koekie ben je toch.


Jij bent het altijd met je vriendje 151 eens, zodoende zag ik deze opmerking als een van jouw aan.

Je vriendje zegt het en jij denkt er net zo over zo te lezen uit je opmerkingen.

Puk
17-06-03, 20:51
Geplaatst door boogschutter
Wat een koekie ben je toch.


Jij bent het altijd met je vriendje 151 eens, zodoende zag ik deze opmerking als een van jouw aan.

Je vriendje zegt het en jij denkt er net zo over zo te lezen uit je opmerkingen.

Jij maakt het veel te ingewikkeld Boogschutter!

Als je nou gewoon ingaat op wat ik ZEG en niet op wat je DENKT dat ik zeg dan komen we misschien een stukkie verder.

mulan
17-06-03, 22:01
Dat we onszelf moeten verkopen zegt trouwens ook al veel(ik ben dit,doe dat,vind jij dat niet goed van mij :verward: )....doet me denken aan..'hoe leuk zijn Marokkanen'........so what als ik dan NIET leuk ben.. :fpuh:

barfly
17-06-03, 22:09
Geplaatst door mulan
Dat we onszelf moeten verkopen zegt trouwens ook al veel(ik ben dit,doe dat,vind jij dat niet goed van mij :verward: )....doet me denken aan..'hoe leuk zijn Marokkanen'........so what als ik dan NIET leuk ben.. :fpuh:

Ehm als jij jezelf verkoopt moet je me ff op de hoogte houden :D

Hoe leuk zijn Marokkanen... Hopelijk net zo leuk als den Ollander.

mulan
17-06-03, 22:19
Geplaatst door barfly
Ehm als jij jezelf verkoopt moet je me ff op de hoogte houden :D

Hoe leuk zijn Marokkanen... Hopelijk net zo leuk als den Ollander.


Geheimpje...wij zijn leuker... :wohaa:

als het om de verkoop gaat moet je bij mijn vader zijn,hij regelt de prijs :D

barfly
17-06-03, 22:36
Geplaatst door mulan
Geheimpje...wij zijn leuker... :wohaa:

als het om de verkoop gaat moet je bij mijn vader zijn,hij regelt de prijs :D


De dames zijn inderdaad leuker :wohaa:

Ehrm heeft je pa een email adres? :p

mulan
17-06-03, 22:40
Geplaatst door barfly

De dames zijn inderdaad leuker :wohaa:

Ehrm heeft je pa een email adres? :p



Jazeker heeft die een email adres....zo regelt hij zijn zaken nu :boer:

[email protected]

Be nice.. :p

barfly
17-06-03, 22:44
Geplaatst door mulan
Jazeker heeft die een email adres....zo regelt hij zijn zaken nu :boer:

[email protected]

Be nice.. :p

Ik ehhh ga eerst ff een inburgerings curses volgen eer ik met je pa ga mailen denk ik :maf:
Is ie groot? :)

mulan
17-06-03, 22:49
Geplaatst door barfly
Ik ehhh ga eerst ff een inburgerings curses volgen eer ik met je pa ga mailen denk ik :maf:
Is ie groot? :)

Nee,hij is klein en dik :D bot do not underestimate the power of mad dad.

Inburgeringscursus....niet nodig,bring lot's of money and problem is solved :maf2:

barfly
17-06-03, 22:55
Geplaatst door mulan
Nee,hij is klein en dik :D bot do not underestimate the power of mad dad.

Inburgeringscursus....niet nodig,bring lot's of money and problem is solved :maf2:

Zie je wel! Nederlanders en Marokkanen is ongeveer 't zelfde volk :)