PDA

Bekijk Volledige Versie : Effu lachu!



Grietje
18-06-03, 22:50
>From: "***"
>To: [email protected]
>Date: Wed, 18 Jun 2003 18:38:41 +0200
>
>Hoi,
>
>Ik ben leerling-journalist van het NRC-Handelsblad en ik wilde je
>enkele vragen stellen over de AEL.
>
>1 Kun je bewijzen dat je werkelijk deel uitmaakt/hebt uitgemaakt van
>de AEL.
ja dat kan ik als het erop aankomt. Ik zat in het bestuur van aelamsterdam>
>2 Zijn de problemen, zoals geschets in de mailwisseling op het
>internet, van dien aard dat het voortbestaan van de AEL op het spel
>staat?
ja, want veel kernleden zitten met deze problemen in hun maag. 24 kernleden zijn opgestapt uit heel nederland. de ael is op dit moment alleen maar bezig met hun wonden likken >
>3 Waarom wil(len) jij/jullie anoniem blijven? Is dat uit vrees voor
>wraak?
ja we zijn bedreigd via telefoontjes, en door onze leider zelf. we weten ook wat voor mensen bij de ael zitten. sommige zijn levensgevaarlijk >
>4 Door wie zijn bedreigingen geuit en van welke ernst waren die?
weten we niet maar waarschijnlijk door de ael, want eerder werden we nooit bedreigd met de dood >
>5 Naima Elmasloushi heeft een bericht doen uitgaan waarin zijn
>schrijft dat leden die onrust probeerden te zaaien uit de AEL zijn
>gezet. Geldt dat ook voor u? Zijn alleen de leden met kritiek uit de
>AEL gezet? Of gaat het om nog veel meer leden?
niemand is uit de ael gezet, wij zijn zelf opgestapt, dat geldt voor al die 24, na de schorsingen zijn wij opgestapt omdat we geen kritiek mochten uiten >

>Ik hoop graag antwoord van je te krijgen. Je mag er zelf voor kiezen
>of wij je antwoorden verwerken in een artikel dat een dezerdagen zal
>verschijnen of dat je hier liever mee wacht.
wat je hiermee doet interesseert me niet, ik geloof trouwens niet dat je van de volkskrant bent. als je dat kan bewijzen wil ik best met je in gesprek gaan, dus dan kan je beter wacht met dat artikel tot ik je nog meer dingen vertel. als je een bericht stuurt vanuit de @volkskrant.nl dan kunnen we praten, en anders ben jij van het cidi, maar dat interesseert me ook niet.

dus voor meer details, moet je bewijzen dat je van de volkkrant bent >

>Met vriendelijke groet,
>
>***
>

Grietje
18-06-03, 23:39
Dit is wat ik had willen replyen ware het niet dat ik dan misschien wel eens de politie op mijn dak kan krijgen.

In de naam van Allah de Barmhartige, de Genadevolle,

Mijn zuster in de Islam,


Nee, dat klopt, ik ben ook niet van de Volkskrant. Ik ben van de Borgerhoutse-knokploeg en ik zweer bij alle verzen in de Koran dat je je lasterpraktijken staakt of anders zullen we je binnenkort een bezoekje brengen. Denk je werkelijk dat er ook maar een zionistische journalist geinteresseerd is in je schandelijke leugens? Ik spuug op afvalligen zoals jij die als een echte jood een mes in de rug van een moslim steekt wanneer deze zich heeft omgedraaid om het gebed te verrichten. Je bent een schande voor de Ummah en voor alle Arabieren in België. Wee je gebeente als mij nog een keer ter ore komt dat je mailtjes naar de pers verstuurt. Dan breek ik je beide benen. Bij Allah, dat meen ik.

M3a Salamma!

moenna
19-06-03, 00:07
:D

De reactie op de 2e reply zou volgens mij lachen zijn geweest.

lennart
19-06-03, 00:37
Beetje een domme jongen. NRC -> de Volkskrant :confused:

Simon
19-06-03, 09:53
Het is nogal vermoeiend dat iedereen zich in deze affaire uitgeeft voor iemand die hij/zij niet is. Daarmee wordt de geloofwaardigheid van de berichtgeving rond de AEL steeds geringer. De AEL heeft een officiele spreekbuis: hun website. Tip: Misschien moet de groep die uit de AEL is gestapt ook maar een website openen. Dan is er misschien nog een beetje een touw aan vast te knopen waar de discussie over gaat en wat de meningsverschillen zijn.

Simon