PDA

Bekijk Volledige Versie : Het ontbreken van de moraal in NL: Liefde voor jongens centraal op Boy Love Day



Couscousje
19-06-03, 18:13
Liefde voor jongens centraal op Boy Love Day

Uitgegeven: 19 juni 2003 17:53
Laatst gewijzigd: 19 juni 2003 17:58

ROTTERDAM - Op een geheime locatie in Nederland wordt zaterdag 21 juni de International Boy Love Day (IBLD) gehouden, de samenkomst van pedofielen uit Nederland en België. Ruim veertig pedo's worden er verwacht. De belangstelling voor deze bijeenkomsten groeit omdat pedofielen, door verscheidene affaires de afgelopen jaren, zich steeds meer de paria in de samenleving voelen, stellen Pieter (35) en Roel (26).

Beiden voelen de hete adem van de samenleving in de nek, omdat seksueel contact met minderjarigen wettelijk is verboden. Ze zeggen geen seksueel contact met jongens te hebben, maar willen in geen geval hun echte namen op papier terugzien. Pieter organiseert de Boy Love Day en Roel is een van de vaste bezoekers van de bijeenkomsten die zijn bedoeld om jongens tussen de 6 en 15 jaar te eren en "samen te praten over onze liefde voor hen".

Honkbalknuppels

Met weinig anderen kunnen ze daar in alle openheid over praten. Waar de hetero en homo de liefde voor iemand in alle openheid kan tonen, moeten pedo's zich stil houden en terugtrekken in de anonimiteit, is hun stelling. Daarom wordt de IBLD op een geheime plaats gehouden, "om niet onverwachts geconfronteerd te worden met mensen met honkbalknuppels".

Internet

Internet is daarom een anoniem medium bij uitstek waarop pedofielen hun toevlucht zoeken om met elkaar te schrijven over onder meer de jongens die ze tegenkomen en de gevoelens die ze daarbij hebben. Dat sommige mensen bijeenkomsten als de Boy Love Day afstotelijk vinden, kan Pieter zich wel voorstellen. "Het is begrijpelijk, maar de Boy Love Day is geen bijeenkomst voor kinderverkrachters of criminelen, er zijn ook pedofielen die alleen willen praten over liefde voor jongens. Wat dat betreft zijn wij 'gewoon anders'. Het gaat om de esthetiek van een kind, de schoonheid, het verwonderlijke en het enthousiasme", zegt Pieter.

"Maar dat mag ook weer geen dekmantel zijn voor de seksuele gevoelens die we toch ook voor jongens hebben", geeft Roel toe. Traditioneel worden tijdens de IBLD blauwe kaarsen gebrand, de kleur van jongens. "Maar door de hetze rond pedo's doen we dat niet meer", aldus Pieter. Kinderen zijn in principe niet aanwezig op de bijeenkomst, al weet Roel zich wel een Boy Love Day te herinneren waar iemand een jongetje bij zich had. "Die kreeg natuurlijk veel te veel aandacht."

Kinderverkrachters

Kinderverkrachters zijn volgens Pieter niet welkom op het 'feest', "maar we kunnen niet voorkomen dat er pedofielen zijn die ooit met justitie in aanraking zijn geweest". Roel en Pieter hebben zelf ooit wegens hun geaardheid op het politiebureau gezeten. Pieter wegens naaktfoto's en Roel omdat hij te intiem met een jongen was geweest.

"Ik kan mezelf wel beheersen als ik met jongens omgang heb", beweert Pieter, "zoals ook een gynaecoloog zich kan beheersen als hij een vrouw onderzoekt." Maar beiden vinden wel dat een zekere intimiteit met jongens eigenlijk moet kunnen. Ze wijzen op allerlei onderzoeken waarin wordt beweerd dat seksueel contact tussen ouderen en jongeren niet per definitie schadelijk voor het kind hoeft te zijn. Er zijn overigens heel veel onderzoeken die het tegendeel beweren. "We blijven ons gedragen binnen de wet", geeft Pieter aan, om daarna lachend te vertellen dat er wel eens een politieman op een IBLD is geweest.

Boy Love Day

De Boy Love Day wordt twee keer per jaar gehouden, in principe rond de zonnewende op 21 juni en 21 december. Gasten zijn er uit alle leeftijdsgroepen, ook getrouwde mannen laten zich zien omdat ze er thuis al helemaal niet over kunnen praten. Pedagoge Ireen van Engelen uit Amsterdam volgt de pedofielen al circa tien jaar, de laatste jaren vooral via internet.

Ze schreef onder meer een boek over pedofilie. De bijeenkomst van zaterdag wijst ze resoluut van de hand. "Veel pedofielen uit mijn onderzoek zijn als kind seksueel misbruikt, affectief verwaarloosd of anderszins mishandeld. Het ontwikkelen van pedofiele gevoelens kan daar het gevolg van zijn. Ze moeten door behandeling tot het inzicht worden gebracht dat kinderen onherstelbare schade kunnen oplopen door seks met een volwassene."

Hoogleraar R. Bullens verbonden aan de forensisch psychiatrische polikliniek De Waag in Amsterdam, bekritiseert de geheimzinnigheid rond de Boy Love Day. "Als ze tijdens zo'n bijeenkomst geen jongens lastigvallen is het niet erg, maar als ze voorbereidingen treffen om ervaringen en adressen uit wisselen en nieuwe methodieken bespreken is het een kwalijke zaak", aldus Bullens.

"Het feit alleen al dat de dag op een geheime locatie wordt gehouden, geeft al aan dat ze dingen doen die het daglicht niet kunnen verdragen. Als ze echt in het ontwikkelingsbelang van jonge kinderen menen te handelen, moeten ze dit in het openbaar en transparant voor iedereen doen."

Cc

an3sdej
19-06-03, 18:24
Wat volwassenen uit vrije wil met elkaar doen moeten ze zelf weten, maar van jongeren onder de 18 jaar moeten ze in principe afblijven. Terecht dat ze de 'hete adem' van de maatschappij in hun nek voelen.

barfly
19-06-03, 18:35
Ik heb anders wel een oplossing! :duivel:

http://www.left-handed.com/store/img/super-8-inch-scissors-large.jpg

~Panthera~
19-06-03, 20:00
http://www.panthera.coolfreepages.com/zand.jpe

Een tik......weg pik. :kwaad:

Orakel
19-06-03, 20:06
Geplaatst door ~Panthera~
http://www.panthera.coolfreepages.com/zand.jpe

Een tik......weg pik. :kwaad:

:D

http://www.vandulst.nl/IMAGES/Wal-zer/sawel278.gif




Het gaat om de esthetiek van een kind, de schoonheid, het verwonderlijke en het enthousiasme", zegt Pieter.

Tomatos, tomatos. Je bent en blijft een viezerik.

Tomas
19-06-03, 20:26
Perverse Westerlingen.

Bah.





Of Nijmegenaren, dat kan natuurlijk ook.

an3sdej
19-06-03, 20:43
Ik zou de perverse Arabieren niet de kost willen geven.

Tomas
19-06-03, 20:47
Geplaatst door an3sdej
Ik zou de perverse Arabieren niet de kost willen geven.

Wordt jou dat regelmatig gevraagd?

barfly
19-06-03, 20:59
Geplaatst door an3sdej
Ik zou de perverse Arabieren niet de kost willen geven.

Ik zou in dat geval van accomodatie moeten veranderen, maar dat heb ik er wel voor over als de doelgroep zich uitbreidt! Ik had iets in gedachte van Noord-Canada waar 't stikt van de Ijsberen.

Idrissi_1
19-06-03, 23:28
En schaar of een prikker er in, is niet voldoende. Castratie moet ook inhouden dat ze hun handjes tong en lippen niet meer kunnen gebruiken. Die kunnen zich n.l. ook wel vervelend gedragen.

Ik hoop alleen niet dat deze sexuele geaardheid zich populair zal kunnen maken in de huidige sexuele revolutie. Ben toch echter bang dat na verloop van tijd er meer begrip, acceptatie en steun zal zijn voor pedofilie. Zou niet echt leuk zijn voor de kinderen van NL.Onze kinderen.
Zou het werkelijk hiertoe leiden, dan pleit ik voor zeer harde maatregelen.

Simon
20-06-03, 07:42
Geplaatst door Idrissi_1
Ik hoop alleen niet dat deze sexuele geaardheid zich populair zal kunnen maken in de huidige sexuele revolutie. Ben toch echter bang dat na verloop van tijd er meer begrip, acceptatie en steun zal zijn voor pedofilie. Zou niet echt leuk zijn voor de kinderen van NL.Onze kinderen.
Zou het werkelijk hiertoe leiden, dan pleit ik voor zeer harde maatregelen.

Die sexuele revolutie is al lang weer over zijn hoogtepunt heen. Ik heb wel eens oude TV opnamen gezien (uit de jaren 70 geloof ik) waarin Koos Postema in de studio een pedofiel over zijn gevoelens interviewde. Alles op een hele luchtige toon. Ik denk dat een omroep dat nu niet meer zou doen. Maar als ik bovenstaande reacties lees is nu weer een taboe doorbroken op sadisme.

Simon

indygirl_roosje
20-06-03, 09:10
Ik vind het echt schandalig dat zoiets is toegestaan in Nederland. Ik bedoel maar, je kunt een gelijkwaardige relatie tussen volwassen homo's of hetero's toch niet vergelijken met zieke geesten die kicken op kinderen? Met seksualiteit is natuurlijk niets mis, het is 1 van de grootste oerkrachten van de natuur, maar er is wel iets mis met mensen die denken dat het legitiem is om relaties met kinderen aan te gaan of dat te verdedigen.


Beslema,

Rosalinda.

BiL@L
20-06-03, 09:11
Geplaatst door indygirl_roosje
Ik vind het echt schandalig dat zoiets is toegestaan in Nederland. Ik bedoel maar, je kunt een gelijkwaardige relatie tussen volwassen homo's of hetero's toch niet vergelijken met zieke geesten die kicken op kinderen? Met seksualiteit is natuurlijk niets mis, het is 1 van de grootste oerkrachten van de natuur, maar er is wel iets mis met mensen die denken dat het legitiem is om relaties met kinderen aan te gaan of dat te verdedigen.


Beslema,

Rosalinda.

Ben jij echt 16?

:schok:

Mill
20-06-03, 09:13
Geplaatst door indygirl_roosje
Ik vind het echt schandalig dat zoiets is toegestaan in Nederland.

Dat wat is toegestaan?

schep
20-06-03, 11:00
Sja bekijk het van de andere kant:

je zal maar pedofiele seksuele verlangens hebben, dan ben je wel mooi de lul. Je weet dat het niet mag en kan, maar ondertussen heb je wel die gevoelens. Ik denk dat die mannen niet een echt hoge dunk van zichzelf hebben. Daar bovenop komt dat ze vaak zelf ook misbruikt zijn in hun jeugd.

Ik vind dat soort figuren dus ook vaak erg zielig. Zodra ze echter ontucht plegen moeten ze de gevangenis in en psychisch behandeld worden. Want inderdaad: het kan niet en het mag niet

Maarten
21-06-03, 06:42
Goed gezien, Schep! Er is een Top-roman over: "Lolita" van Nabokov. (1976?) De was zo goed geschreven, dat het echt een rel veroorzaakte. Het beschijft de gevoelens van de pedofiel heel goed. Tenminste daar lijkt het erg op.

Nog jaren vroegen mensen zich af, of Nabokov geen pedofiel was. Het beste tegenbewijs komt misschien wel van het feit, dat de man nog 2 boeken over andere afwijkingen schreef, die ook erg goed waren. Maar hij kan nooit al die 3 afwijkingen gehad hebben.

Maar het boek begint onmiddelijk met een enorme schuldbekentenis, en besef dat pedofilie absoluut niet kan.. Hij pleit voor hard straffen, maar zegt gewoon dat hij het niet laten kan.. Het is echt een afwijking...

In mijn uitgave stond nog een korte versie van het verhaal achterin. Het vrhaal is zo opgebouwt, dat je precies snapt wat ie doet.. Maar dan volgen een paar regels, waaruit blijkt dat hij ineens snapt wat het kind ervaart. Dan rent hij uit pure walging weg en.. lees maar..

In Nederland is helemaal geen tolerantie voor pedofilie, en die zie ik er niet komen ook.

PS: Gelogen wordt er ook. Een (vrouwelijke) rechter in Groningen werd eens argwanend, en liet alle gevallen van echtscheiding nog eens onderzoeken, waarbij geklaagd was over pedofilie. Maar liefst de helft bleek gelogen, en van de rest bleef het grootste deel onduidelijk, ofwel waren er geen aanwijzingen voor te vinden.
Eenzelfde soort ervaringen heb ik overigens met klachten door vrouwen over geweld. Erg veel gevallen van duidelijk misbruik gezien, met name in de kringen waar men juist gevoelig voor die klachten is.

Donna
21-06-03, 10:50
Nou ja zeg het moet niet gekker worden....

Hoe haalt die gek het in zijn hoofd om homosexueliteit en pedosexualiteit te vergelijken? Alsof twee mensen die van elkaar houden en volwassen zijn en een relatie op basis van gelijkwaardigheid met elkaar aanknopen ook maar IETS te maken heeft met het misbruiken van kinderen omdat je er nou eenmaal zin in hebt.

Ik ben echt een zeer ruimdenkend mens. Maar ik zie helemaal NIETS in het idee dat pedosexualiteit normaal is mits je het niet praktiseert. Sex met kinderen is verboden, en volkomen terecht. Fantaseren over sex met kinderen is gewoon gevaarlijk, net als fantaseren over moorden en verkrachten. Mensen die zoiets bij zichzelf signaleren moeten niet op zoek gaan naar maatschappelijke acceptatie, maar zo snel mogelijk op zoek gaan naar psychologische hulp.

Maarten
21-06-03, 13:47
Homo's doen wat hetero's ook doen.
Er zijn dus homofiele pedo's, of homo's die alles platneuken wat ze in handen krijgen, of homo's die erg etaleerderig zijn, of voortdurend op seks gericht, het lichamelijke sterk benadrukken, enz..
Helaas bepallen de excessen de beeldvorming over homo's..

Standaard is 8-10% van de mensen homo.
Op een stad van 100.000 mensen dus al 10.000!
Kortom éen op de 10 mensen die je ziet lopen is homo..
Mankeren die wat? Schei toch uit....

Over 30 jaar kom je er ineens achter, dat die ome Amir,
waar de hele buurt dol op was, eigenlijk homo was..
En sommige mensen gooien voor die info dan ineens 30 jaar van goede ervaringen op de schroothoop.
Allah's wil?? Larie..

Simon
21-06-03, 13:57
Geplaatst door Donna
Ik ben echt een zeer ruimdenkend mens. Maar ik zie helemaal NIETS in het idee dat pedosexualiteit normaal is mits je het niet praktiseert. Sex met kinderen is verboden, en volkomen terecht. Fantaseren over sex met kinderen is gewoon gevaarlijk, net als fantaseren over moorden en verkrachten. Mensen die zoiets bij zichzelf signaleren moeten niet op zoek gaan naar maatschappelijke acceptatie, maar zo snel mogelijk op zoek gaan naar psychologische hulp.

Psychologische hulp? Denk je nu echt dat dat helpt? Wat een flauwekul. Het gaat erom wat je ermee doet. Hoe je ermee om gaat. Je kan die dingen niet uitwissen. Ik wil niet eens weten wat pedo's fantaseren maar heb niet de ilussie dat iemand die fantasie kan bijsturen. Onlangs is een bekende nederlander gestorven waarvan iedereen wel wist dat hij op kleine jongetjes viel. Hij was er redelijk open over maar deed er in praktische zin niks mee. Wat is daar mis mee? Het is vooral ongewoon.

Simon

Tomas
21-06-03, 14:09
Geplaatst door Simon
Psychologische hulp? Denk je nu echt dat dat helpt? Wat een flauwekul. Het gaat erom wat je ermee doet. Hoe je ermee om gaat. Je kan die dingen niet uitwissen. Ik wil niet eens weten wat pedo's fantaseren maar heb niet de ilussie dat iemand die fantasie kan bijsturen. Onlangs is een bekende nederlander gestorven waarvan iedereen wel wist dat hij op kleine jongetjes viel. Hij was er redelijk open over maar deed er in praktische zin niks mee. Wat is daar mis mee? Het is vooral ongewoon.

Simon

Je kunt wel degelijk toegeven aan je fantasieen of deze juist vermijden. Je bent als mens geen slaaf van je fantasien, hoor. Ik denk zelfs dat itt homofilie, pedofilie in ieder mens huist. En dat je dit verlangen kunt ontkennen voor jezelf, bewust kunt vermijden, er mee om leren gaan, maar er ook zo aan kunt toegeven tot en met het verkrachten van kinderen aantoe.

Simon
21-06-03, 14:16
Geplaatst door Tomas
Je kunt wel degelijk toegeven aan je fantasieen of deze juist vermijden. Je bent als mens geen slaaf van je fantasien, hoor.

Ik zeg toch juist dat je die fantasieën niet moet praktiseren. Dan ben je dus inderdaad geen slaaf van die fantasieën. Je hebt mega sterren die van hun tuin een kinderparadijs maken en vervolgens kinderen in hun bed laten slapen. Dat noem ik toegeven aan je fantasieën (als je die hebt). Maar ik heb niet de illusie als je die bad man naar een psychiater stuurt dat dan zijn gevoelens veranderen.

Simon

Tomas
21-06-03, 14:21
Geplaatst door Simon
Ik zeg toch juist dat je die fantasieën niet moet praktiseren. Dan ben je dus inderdaad geen slaaf van die fantasieën.

Ja, maar ik bedoel juist dat je ook je fantasien kunt bijsturen. Je kunt ze zelf stimuleren, laten stimuleren en juist proberen te onderdrukken.

En je fantasien wel ongeremd beleiden is volgens mij met dergelijke gevaarlijke varianten, zoals pedofilie of moord zelfs, echt wel gevaarlijk. Afhankelijk van de persoon natuurlijk, maar ik vind dus dat je al kunt ingrijpen in het stadium van fantaseren. En dus niet pas bij het exploiteren.

Donna
21-06-03, 16:23
Geplaatst door Simon
Psychologische hulp? Denk je nu echt dat dat helpt? Wat een flauwekul. Het gaat erom wat je ermee doet. Hoe je ermee om gaat. Je kan die dingen niet uitwissen. Ik wil niet eens weten wat pedo's fantaseren maar heb niet de ilussie dat iemand die fantasie kan bijsturen. Onlangs is een bekende nederlander gestorven waarvan iedereen wel wist dat hij op kleine jongetjes viel. Hij was er redelijk open over maar deed er in praktische zin niks mee. Wat is daar mis mee? Het is vooral ongewoon.

Simon


Ongewoon is een understatement. Ik heb ook niet echt de ilussie dat je pedosexualiteit zou kunnen genezen ofzo. Ik bedoelde het min of meer retorisch. Maar zo'n dag, dat begrijp ik dus niet. Net als zo'n stichting Martijn. IJveren voor de maatschappelijke acceptatie van pedofilie? Hou toch op man! Wat een zieke geesten. Kijk, dat je pedofiel bent is tot daar aan toe (zolang je niet praktiseert). Maar om dat nou maatschappelijk acceptabel te willen maken? Je hebt toch ook geen vereniging voor lustmoordenaars in spe die niet praktiseren maar hun fantasieen geaccepteerd willen laten krijgen door de maatschappij?

gaypride
21-06-03, 18:26
als ze dan toch zo graag een dag organiseren waarom organiseren ze dan niet een dag over hoe zij het beste hun gevoelens leren onderdrukken?
of over de schade die ze aanrichten bij een kind?

:confused:
Gp

Balans
21-06-03, 18:58
het clubblad van martijn:

http://images.fok.nl/upload/ok77.jpg

Sawda
21-06-03, 19:03
Geplaatst door Balans
het clubblad van martijn:

http://images.fok.nl/upload/ok77.jpg

Wat is dit voor clubblad?

Balans
21-06-03, 19:05
Geplaatst door Sawda
Wat is dit voor clubblad?

een clubblad van de pedofielen van Martijn.... ongetwijfeld vol "onschuldige" artikelen....


De vereniging geeft ook een blad uit, OK-magazine geheten; een informatiemagazine over vriendschappen, relaties, liefde en seks tussen jongeren (kinderen of tieners) en oudere personen en over de problemen die er in onze maatschappij over ontstaan.

bron fok.nl

gaypride
21-06-03, 19:07
Geplaatst door Balans
het clubblad van martijn:

http://images.fok.nl/upload/ok77.jpg

:kotsen:
Gp

Royce
21-06-03, 19:09
Geplaatst door gaypride
:kotsen:
Gp

Je bent er als de kippen bij..:hihi:

Verder AllUsj ok?! Long time no Prik:D

gaypride
21-06-03, 19:17
Geplaatst door Royce
Je bent er als de kippen bij..:hihi:

Verder AllUsj ok?! Long time no Prik:D

toeval min of meer (ik lees soms nog wel effe wat geprik hier ;) )
verder alles flex, joe toe?

:fpetaf:
Gp

Sawda
21-06-03, 19:19
Geplaatst door Balans
een clubblad van de pedofielen van Martijn.... ongetwijfeld vol "onschuldige" artikelen....



bron fok.nl

Afschuwelijk, gewoon om van te walgen.

Ik kan het gewoon niet begrijpen dat zo een blad bestaat.
Dat de politie of iets dergelijks hier niet tegen optreedt.

Simon
21-06-03, 19:19
Geplaatst door Donna
Je hebt toch ook geen vereniging voor lustmoordenaars in spe die niet praktiseren maar hun fantasieen geaccepteerd willen laten krijgen door de maatschappij?

Ik vind dat toch echt iets anders. Het zit juist in het onderscheid dat je moet maken tussen lust en moord. Ook bij pedofilie heb ik minder moeite met de gevoelens dan met de sexuele daad die ik afkeur. Maar daarom heen is ook sprake van gevoelens die ik niet alleen maar afkeur. Van zo'n boek als Lolita dat hierboven genoemd is zijn wereldwijd miljoenen exemplaren verkocht en iedere bibliotheek heeft er een exemplaar van. Echt niet alleen voer voor pedo's!

Simon

gaypride
21-06-03, 19:22
Geplaatst door gaypride
toeval min of meer (ik lees soms nog wel effe wat geprik hier ;) )
verder alles flex, joe toe?

:fpetaf:
Gp

shitttttt ik was deze nog vergete :vingers:

bij deze
:hihi:
Gp

Orakel
21-06-03, 20:05
Geplaatst door gaypride


bij deze
:hihi:
Gp

Ewa a goeja. Da's lang gelee. Allesh goet? Welkom terug.

Ontopic:

Zo'n blad met zo'n half ontbloot jongentje er op is dus echt ranzig. Tfoe 3la die zieke gasten. Snap niet dat Justitie daar niks mee doet.

gaypride
21-06-03, 20:29
Geplaatst door Orakel
Ewa a goeja. Da's lang gelee. Allesh goet? Welkom terug.



ey bro! :zwaai:
ja ik ben hier weer even, ik lees af en toe effe wat, maar verder probeer ik een leven te hebben :hihi:
Kon het niet laten om te reageren en hoppa ik zit meteen weer paar uurtjes op Maroc.nl :jammer: :D

Met jou alles goed? af en toe lees ik jou berichten ook

:duim:
Gp

Orakel
21-06-03, 20:38
Geplaatst door gaypride
ey bro! :zwaai:
ja ik ben hier weer even, ik lees af en toe effe wat, maar verder probeer ik een leven te hebben :hihi:

AUW! Dat deed zeer. :D



Met jou alles goed? Hamdoelillah. Mag niet klagen, dank je.



af en toe lees ik jou berichten ook
Gp

Sjou ik nie doen as ik jou was. Lees ze zelf ook niet. 'k lees alleen posts van Rob Oudkerk en JPB. bandiet

gaypride
21-06-03, 20:45
Geplaatst door Orakel
AUW! Dat deed zeer. :D

Hamdoelillah. Mag niet klagen, dank je.



Sjou ik nie doen as ik jou was. Lees ze zelf ook niet. 'k lees alleen posts van Rob Oudkerk en JPB. bandiet

ja die Ron eueueueueuh Rob O. zag ik langskomen en ik zag geloof ik ook Yehi weer trug (of een wannabi?) langs komen
Je ziet dat ik het nog wel een beetje bij hou af en toe :p
Waar is JMT gebleven? Uiteindelijk getrouwd met een Marokkaan?

:maf2:
Gp

Royce
21-06-03, 22:02
Geplaatst door gaypride
shitttttt ik was deze nog vergete :vingers:

bij deze
:hihi:
Gp

`kvroeg me al af waar die bleef.
Met mij gaat ook alles verder goed..:D:D

:stout:

Donna
21-06-03, 22:06
Geplaatst door gaypride
ja die Ron eueueueueuh Rob O. zag ik langskomen en ik zag geloof ik ook Yehi weer trug (of een wannabi?) langs komen
Je ziet dat ik het nog wel een beetje bij hou af en toe :p
Waar is JMT gebleven? Uiteindelijk getrouwd met een Marokkaan?

:maf2:
Gp


Hey Gaypride! :zwaai:

Yehi is terug! JMT heeft een ban voor het leven (ze vraagt zich echter nog steeds af hoe het kan dat ze niet meer op de site kan komen en heeft er al 6 computerexperts bijgehaald omdat ze denkt dat het aan haar PC ligt :stout: ). Verders gaat hier allesh z'n gangetje.....

Idrissi_1
22-06-03, 02:07
Geplaatst door Simon
Ik vind dat toch echt iets anders. Het zit juist in het onderscheid dat je moet maken tussen lust en moord. Ook bij pedofilie heb ik minder moeite met de gevoelens dan met de sexuele daad die ik afkeur. Maar daarom heen is ook sprake van gevoelens die ik niet alleen maar afkeur. Van zo'n boek als Lolita dat hierboven genoemd is zijn wereldwijd miljoenen exemplaren verkocht en iedere bibliotheek heeft er een exemplaar van. Echt niet alleen voer voor pedo's!

Simon

Wie zegt dat er geen miljoenen pedo's wereldwijd bestaan? Genoeg wacko jacko's on earth.

Simon
22-06-03, 08:42
Geplaatst door Idrissi_1
Wie zegt dat er geen miljoenen pedo's wereldwijd bestaan? Genoeg wacko jacko's on earth.

Nou ik bedoel eigenlijk dat er erg hypocriet over gedaan wordt. Het is wel makkelijk mensen in vakjes in te delen. Maar ik weet wel zeker dat voor de gemiddelde 'normale' hetero ontluikende sexualiteit van een meisje in zeker zin opwindend is. Dat is wat anders dan iets met die gevoelens doen. Ik begrijp maar al te goed dat er een taboe op bestaat en dat een maatschappij het niet kan tolereren dat dit soort gevoelens tot daden worden. Dat vind ik ook terecht. Maar tegelijkertijd wordt er over pedofilie daarom vaak erg hypocriet gedaan. Bijvoorbeeld door te stellen dat Lolita een boek voor pedo's is.

Simon

Puk
22-06-03, 10:06
Geplaatst door Simon
Nou ik bedoel eigenlijk dat er erg hypocriet over gedaan wordt. Het is wel makkelijk mensen in vakjes in te delen. Maar ik weet wel zeker dat voor de gemiddelde 'normale' hetero ontluikende sexualiteit van een meisje in zeker zin opwindend is. Dat is wat anders dan iets met die gevoelens doen. Ik begrijp maar al te goed dat er een taboe op bestaat en dat een maatschappij het niet kan tolereren dat dit soort gevoelens tot daden worden. Dat vind ik ook terecht. Maar tegelijkertijd wordt er over pedofilie daarom vaak erg hypocriet gedaan. Bijvoorbeeld door te stellen dat Lolita een boek voor pedo's is.

Simon

Lolita kan je ook waarderen om het hoge literaire gehalte van dat boek.
Overigens beschrijft het zaken die niemand vreemd zijn. Ook mij niet. Ik heb het dan over de esthetiek. Trouwens, meisjes tussen 14 en 16 zijn ook niet altijd zo onschuldig als ze lijken.

Donna
22-06-03, 18:16
Actiecomité wil dat pedofielenclub Martijn wordt vervolgd

Uitgegeven: 20 juni 2003 20:42
Laatst gewijzigd: 20 juni 2003 20:49

ROTTERDAM - Een vrijdag opgericht actiecomité wil dat Martijn, de belangenvereniging voor pedofielen, door Justitie wordt vervolgd. Het actiecomité is opgericht door het Rotterdamse gemeenteraadslid Michiel Smit van Nieuw Rechts en raadslid van de deelgemeente Feijenoord, Florens van der Kooi, leider van de Nieuwe Nationale Partij (NNP).

Aanleiding voor de oprichting van het actiecomité is de International Boy Love Day (IBLD) voor pedofielen, die zaterdag op een geheime locatie in Nederland wordt gehouden. Op de IBLD komen pedofielen bijeen om onder meer hun gevoelens voor jongens te delen. Het comité is gestart na veel reacties van verontruste Nederlandse ouders, beweren de politici Van der Kooi en Smit die eerder wegens zijn rechtse denkbeelden uit Leefbaar Rotterdam is gezet.

"De vereniging Martijn pleit openlijk voor relaties tussen jongeren en ouderen waarbij eventueel seks in het spel is. Tevens wordt zaterdag 21 juni op een geheime locatie in Nederland de International Boy Love Day (IBLD) gehouden, de samenkomst van pedofielen uit Nederland en België. Wij van het actiecomité 'STOP MARTIJN' vinden pedofilie moreel verwerpelijk. Het actiecomité heeft tot doel om deze praktijken te stoppen", aldus het actiecomité.

Gezellig te praten

In een reactie zegt Van der Kooi dat beiden vrijdag naar het politiebureau in het centrum zijn gegaan om zich te melden als partij tegen Martijn. "We hebben afgesproken daar dinsdag aangifte te doen, omdat de vereniging zich niet aan de wet houdt, omdat ze bij elkaar komen", zegt Van der Kooi. Naar zijn idee is dat niet alleen om met elkaar gezellig te praten.

De organisator van de IBLD, die uit angst voor hetze tegen hem niet met zijn volledige naam naar buiten wil komen, zegt dat het comité dan maar actie moet gaan voeren. Pieter zegt: "De actiegroep gaat er vanuit dat de vereniging en de ILBD blijkbaar middelen of inlichtingen verschaft aan pedofielen en daardoor pedofilie uitlokt. Maar dat is niet het geval. Wij willen pedofilie juist bespreekbaar maken. Bovendien is het wettelijk nog steeds niet strafbaar om pedofiel te zijn, wel als je die geaardheid praktiseert."