PDA

Bekijk Volledige Versie : Vraagje aan Joesoef en Victorie e.a.



BiL@L
20-06-03, 09:09
===============

an3sdej
20-06-03, 09:22
Beetje erg algemeen, "een aanval op Iran".

Als de IEAE en de Veiligheidsraad vinden dat Iran een direkt gevaar is voor andere landen, en de VN een mandaat uitgeeft aan derden om met een leger het bewind in Iran omver te werpen, DAN zou ik overwegen zo'n aktie goed te keuren.

Puk
20-06-03, 10:00
Ik zou de ayatollah's heel veel geld geven en een luxe auto als ze dan stoppen met kernwapens maken.

Pixelshade
20-06-03, 10:48
Geplaatst door BiL@L
Zou je in kunnen stemmen met een eventuele aanval op Iran?

:sniper:

denk je nou echt dat victory een aanval op zn land toelaat?
ut word tijd dat we amerika gaan aanvallen :terrorist

an3sdej
20-06-03, 12:00
ut word tijd dat we amerika gaan aanvallen

:verward: Nou ja, ik zou zeggen begin maar!! :wohaa: :usa:

taouanza
20-06-03, 12:33
Geplaatst door an3sdej
:verward: Nou ja, ik zou zeggen begin maar!! :wohaa: :usa:


nee moet niet gebeuren hoor! daar wonen mensen, burgers!onbewapend en onschuldig!
nee niet doen! das tereur!

De Rode Roos
20-06-03, 14:17
Oorlog is in ieder geval wel goede TV. :vreemd:
"What comes around, goes around" zeg ik maar tegen de Amerikanen en hun stromannetjes.

Victory
20-06-03, 15:30
Geplaatst door BiL@L
Zou je in kunnen stemmen met een eventuele aanval op Iran?

:sniper:


Ik word liever dood gemarteld dan alleen al toe te stemmen.


Check mijn topic: "CIA voert oorlog in Iran"

Joesoef
20-06-03, 15:42
Geplaatst door BiL@L
Zou je in kunnen stemmen met een eventuele aanval op Iran?

:sniper:


Betere vraag, willen de Iraniers een aanval op Iran. Neen. Ook al haat men het regime nog zo erg, men vecht liever dan zich over te geven aan het westen.

Die revolutie komt vanzelf wel en van binnen uit, zonder bloedvergieten. Laat dat maar aan die Perzen over. Een islamitische democratie.

jaja
20-06-03, 16:09
Geplaatst door Joesoef
Betere vraag, willen de Iraniers een aanval op Iran. Neen. Ook al haat men het regime nog zo erg, men vecht liever dan zich over te geven aan het westen.

Die revolutie komt vanzelf wel en van binnen uit, zonder bloedvergieten. Laat dat maar aan die Perzen over. Een islamitische democratie. ... waar de eigen opiniepeilers in de cel verdwijnen omdat ze - tot hun eigen verrassing - bij een peiling ontdekken dat de meerderheid van de bevolking pro-amerikaans zegt te zijn ....

Puk
20-06-03, 16:28
Geplaatst door aQua
Jij ben ook 'n rasamerikaan he :)

Maar er zit wat in. Saudie is dankzij deze tactiek zo mak als een lammetje

Het Iraanse volk is supergelukkig sinds het verlost is van de knellende vrijheid. En het wordt met de dag gelukkiger!

De ayatollah's hebben dus wel een extraatje verdiend!

Joesoef
20-06-03, 17:41
Geplaatst door jaja
... waar de eigen opiniepeilers in de cel verdwijnen omdat ze - tot hun eigen verrassing - bij een peiling ontdekken dat de meerderheid van de bevolking pro-amerikaans zegt te zijn ....

Says who?


De meerderheid van de bevolking is zeker niet pro-amerikaans. Het is daar maar een enkeling die zo denkt. Ik ken genoeg Iraniers die vanuit Amerika zijn teruggekeerd naar Iran.

Victory
20-06-03, 18:49
Geplaatst door jaja
... waar de eigen opiniepeilers in de cel verdwijnen omdat ze - tot hun eigen verrassing - bij een peiling ontdekken dat de meerderheid van de bevolking pro-amerikaans zegt te zijn ....


Jij bent echt dom.

Bronnen van jaja: Jewish Times, Zionism this week.

Tomas
20-06-03, 20:38
Geplaatst door Victory
Jij bent echt dom.

Bronnen van jaja: Jewish Times, Zionism this week.

Wat zijn jou bronnen, Vic? Die zijn niet religieus getint? Die zijn neutraal?

Victory
20-06-03, 21:39
Geplaatst door Tomas
Wat zijn jou bronnen, Vic? Die zijn niet religieus getint? Die zijn neutraal?


De nieuws die JIJ kijkt/wilt zien. Laat zien wat voor een persoon je bent. Bij nieuws(krant/tv/whatever) moet je nooit denken aan waar/onwaar. Ze laten allemaal de waarheid zien, maar op hun eigen manier. Bepaalde dingen worden b.v bij bepaalde zenders eruit gehaald. ondertitelingen die helemaal verkeerd is.(wat ik HEEL VAAK heb gezien hier in nl)...

Westerse zenders zijn pro-zionistisch("israel"). Ze zullen meer goeds dan slecht laten zien. En zullen vaak dat slechte nooit laten zien.

"Oosterse" zenders zijn vaak anti-zionistisch. En zullen zo veel mogelijk de slechte kanten laten zien, en de goeie kanten(als die er al zijn) niet laten zien.

Zo werkt dat...


En aangezien ik een moslim ben, kijk bijna altijd naar islamitische niews bronnen. Ik erken geen enkele centimeter van "israel", ze moeten totaal vernietigd worden. En dan wil ik niet zien op het nieuws hoe goed wel niet Sharon is met zijn nieuwe peace plannen.

Snappie?

Joesoef
20-06-03, 21:58
Tijdens de oorlog met Irak zat ik in Theran. S'avonds zat ik regelmatig te zappen op de satelliet. Opvallend was daarbij de verschillen in het nieuws tussen ik zal maar zeggen het westen en het as van het kwaad. Met name FOX was gewoon walgelijk. CNN, BBC (in sommige gevallen zeer strenge censuur) brachten het nieuws opmerkelijk anders als de zenders uit het midden oosten. Oorlog en censuur gaan goed met elkaar samen. In het oosten kon je de doden zien liggen, de westerse zenders toonden beelden van journalisten met kogelvrij vest boven op tanks.

Nieuws heeft meer waarde dan nieuws alleen. het is een krachtig medium om de publieke opine te laten horen wat je wilt. Het hoeft nog geen leugen te zijn maar informatie achterhouden kan zeer manipulerend werken.

De nieuws waarde van www.bbc.com is net zo betrouwbaar als www.irna.com, maar net even anders.

Tomas
20-06-03, 22:55
Geplaatst door Victory
De nieuws die JIJ kijkt/wilt zien. Laat zien wat voor een persoon je bent. Bij nieuws(krant/tv/whatever) moet je nooit denken aan waar/onwaar. Ze laten allemaal de waarheid zien, maar op hun eigen manier. Bepaalde dingen worden b.v bij bepaalde zenders eruit gehaald. ondertitelingen die helemaal verkeerd is.(wat ik HEEL VAAK heb gezien hier in nl)...

Westerse zenders zijn pro-zionistisch("israel"). Ze zullen meer goeds dan slecht laten zien. En zullen vaak dat slechte nooit laten zien.

"Oosterse" zenders zijn vaak anti-zionistisch. En zullen zo veel mogelijk de slechte kanten laten zien, en de goeie kanten(als die er al zijn) niet laten zien.

Zo werkt dat...


En aangezien ik een moslim ben, kijk bijna altijd naar islamitische niews bronnen. Ik erken geen enkele centimeter van "israel", ze moeten totaal vernietigd worden. En dan wil ik niet zien op het nieuws hoe goed wel niet Sharon is met zijn nieuwe peace plannen.

Snappie?

Van mij mag je je bepreken tot moslimpropaganda. Is je goed recht. Maar als je een ander domheid vanwege eenzijdige nieuwsgaring verwijt, dan is hij dus net zo dom als jij, behalve dan dat jij daar bovenop ook nog een keer hypocriet bent.

Snappie?