PDA

Bekijk Volledige Versie : Geslachtsziektes en Aids voor 3de achtereen gestegen onder vooral homo-en bi mannen.



Zwarte Schaap
21-06-03, 04:42
103 Teletekst za 21 jun
***************************************
Aantal soa's fors gestegen

***************************************
BILTHOVEN Voor het derde jaar op rij is
het aantal mensen met geslachtsziekten
(soa's) in Nederland gestegen.In 2002
gingen er 16% meer mensen met een
geslachtsziekte naar de dokter dan in
2001.Dit wijst erop dat er steeds vaker
onveilig,zonder condoom,wordt gevreeën.

Dat blijkt uit het jaarverslag van het
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en
Milieu en de Stichting soa-bestrijding.

De laatste drie jaar is met name het
aantal HIV- en syfilisinfecties sterk
toegenomen,vooral onder homoseksuele en
biseksuele mannen.HIV is in die tijd
met 130% toegenomen,syfilis met 118% en
gonorroe en chlamydia elk met 62%.

***************************************

Simon
21-06-03, 10:18
Blijkbaar denkt men dat je met medicijnen alles wel oplost. Erg triest.

mrz
21-06-03, 10:30
Ja terwijl je blijkbaar eerder AIDS krijgt door veel onveilige sexuele contacten.

Maaruh, als het erg agressieve medicijnen zijn los je alle wil wel op denk ik.

al qalam
21-06-03, 10:40
Met de huidige combinatie therapie duur het theoretisch 70 jaar voordat het HIV virus volledig uit het lichaam verdwenen is. Met andere woorden dit is een leven lang slikken om niet ziek te worden. ALS er geen resistentie van het virus tegen het medicijn ontstaat, wat een probleem was met de single drug therapien.

Ik zie in het teletext bericht ook geen enkele verwijzing naar homos de titel lijkt dus niet goed gekozen zwart schaap.

mulan
21-06-03, 11:05
Geplaatst door al qalam
Ik zie in het teletext bericht ook geen enkele verwijzing naar homos de titel lijkt dus niet goed gekozen zwart schaap.

Oh nee... :wat?!:

al qalam
21-06-03, 13:18
Ik had mijn bril niet op :maf:

Sawda
21-06-03, 14:29
Geplaatst door aQua
Nee, dit kan nooit de bedoeling zijn geweest, ik hou het bij Adam en Eve.

Deze bovenstaande zin is wel tegenstrijdig met de wetenschap, aQua. Het is toch genetisch bepaald als iemand homo is.

Huhm...hoe zit het eigenlijk als je bi bent. Is daar ook een wetenschappelijke verklaring voor.

PS: ik vind die Adam en Steve wel heel erg grappig.

lennart
21-06-03, 14:34
De Volkskrant kopte vanmorgen: "Meisjes zijn snelgroeiende risicogroep"

Sawda
21-06-03, 14:35
Geplaatst door lennart
De Volkskrant kopte vanmorgen: "Meisjes zijn snelgroeiende risicogroep"

Op zich wel begrijpelijk.

Zwarte Schaap
21-06-03, 18:33
Geplaatst door aQua
Genetisch bepaald, Sawda?
Het kan zijn dat ik me vergis, maar van een dergelijke genetische bepaling heb ik nog geen onomstotelijk wetenschappelijk bewijs gezien

Zou het kunnen dat een homoseksueel 2 Y chromosomen heeft?

In de jaren 80 is een proffesor weggehoond omdat hij wetenschappelijk aangetoond had dat homo's een bepaalde deel van hun hersenen groter is dan bij hetero's. Deze proffessor is weggejaagd omdat het toen niet politiek correct was om daar onderzoek naar te doen. Als ik het goed had was zijn naam prof. swaab.

Verder dacht ik in een documentaire gezien te hebben dat men beweerde dat het uiteindelijke geslacht van een kind in een bepaalde fase gebeurt. Het draaide om of de vrucht in aanraking kwam met het mannelijk hormoon of niet. Het kon wel eens fout gaan zei men en op grond daarvan kreeg je verschillende geslachten. Teveel of te weinig mannelijk hormoon zou effect kunnen hebben op hun sexualiteit. Verdere afwijkingen konden leiden tot allerlei soorten van hermafrodieten.

Een paar jaar geleden verschenen allerlei bureaus waar je het geslacht van je kind kon bepalen. Men centrifiguurde het mannelijke zaad, als ik het goed had waren zogenaamd de mannelijke spermacellen lichter als de vrouwelijke. Zo kon men de latere jongens en meisjes van elkaar scheiden. Dit schrijf ik erbij omdat het voor mij in tegenspraak is met de documentaire wat ik gezien heb.

Persoonlijk denk ik dat homosexualiteit een aangeboren alswel een aangeleerde component bevat. Ik denk dan alleen aan gevangenissen waar het percentage herenliefde schijnt toe te nemen wanneer er geen vrouwen beschikbaar zijn. Uit veel gesprekken die ik met homosexuelen heb gehad blijkt ook vaak dat ze op jonge leeftijd zijn misbruikt en dat nooit echt hebben kunnen verwerken en zo doende blijven worstelen met hun sexualiteit.

Ook denk ik dat een homo zoals elk normale mens graag geaccepteerd wil worden. Daarom denk ik dat een normale homo nooit uit vrije wil af wil wijken door te kiezen voor zijn afwijkende sexuele geaardheid.

gaypride
21-06-03, 19:07
Geplaatst door aQua
Dat vind ik best eng. Als het nu slechts om homoseksuele mannen ging, dan was het niet zo in mijn achtertuin. Maar ook bi-seksuelen worden geinfecteerd, meaning dat ook de vrouwen slachteroffer worden van daden tussen Adam en Steve.

Nee, dit kan nooit de bedoeling zijn geweest, ik hou het bij Adam en Eve.

ik kan het niet laten even te reageren ;)


ook de vrouwen slachteroffer worden van daden tussen Adam en Steve.

iedere volwassen mens is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen lichaam.
Als je als vrouw besluit om zonder condoom sex te hebben dan is die keuze in de eerste plaats jouw eigen verantwoordelijkheid.
Dus dat heeft verder niks met homo's te maken.

Natuurlijk erken ik dat door het sexuele gedrag van vele homo's allerlei ziektes zich verspreiden, erg genoeg, maar er is ook nog steeds veel onwetendheid en ook gemakzucht op dit gebied.

Bij homo's en hetero's, bij mannen en vrouwen.


Persoonlijk denk ik dat homosexualiteit een aangeboren alswel een aangeleerde component bevat. Ik denk dan alleen aan gevangenissen waar het percentage herenliefde schijnt toe te nemen wanneer er geen vrouwen beschikbaar zijn. Uit veel gesprekken die ik met homosexuelen heb gehad blijkt ook vaak dat ze op jonge leeftijd zijn misbruikt en dat nooit echt hebben kunnen verwerken en zo doende blijven worstelen met hun sexualiteit.

Schaap :blauwkus: :hihi:

met deze opmerking bij jouw verhaal
er zijn vele soorten homo's
het zijn net gewone mensen :hihi:
en er zijn vele verschillende redenen waarom en hoe en wanneer en in welke situatie mensen sexuele handelingen plegen.
Of dat juist niet doen.

Ik kan inderdaad geen oorzaken uit mijn leven aanhalen waardoor ik homo "geworden" zou zijn, zelfs niet de gevangenis :stout:
Bij mij is het gewoon zo al mijn hele leven zolang als ik kan herinneren vanaf dat ik me ging ontwikkelen zeg maar dan

:zwaai:
Gp

Sawda
21-06-03, 19:20
Genetisch bepaald, Sawda?
Het kan zijn dat ik me vergis, maar van een dergelijke genetische bepaling heb ik nog geen onomstotelijk wetenschappelijk bewijs gezien

Zou het kunnen dat een homoseksueel 2 Y chromosomen heeft?

Het was maar een grapje, aQua. Dit had ik ook ooit gehoord, ik begreep het zelf ook niet helemaal.

Ik denk dat je wel weet in welke "wetenschap" ik geloof.

Sawda
21-06-03, 19:32
Geplaatst door aQua
sme7li, niet goed opgelet ;)

me3lish oegti.

sil
21-06-03, 19:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
In de jaren 80 is een proffesor weggehoond omdat hij wetenschappelijk aangetoond had dat homo's een bepaalde deel van hun hersenen groter is dan bij hetero's. Deze proffessor is weggejaagd omdat het toen niet politiek correct was om daar onderzoek naar te doen. Als ik het goed had was zijn naam prof. swaab.

Verder dacht ik in een documentaire gezien te hebben dat men beweerde dat het uiteindelijke geslacht van een kind in een bepaalde fase gebeurt. Het draaide om of de vrucht in aanraking kwam met het mannelijk hormoon of niet. Het kon wel eens fout gaan zei men en op grond daarvan kreeg je verschillende geslachten. Teveel of te weinig mannelijk hormoon zou effect kunnen hebben op hun sexualiteit. Verdere afwijkingen konden leiden tot allerlei soorten van hermafrodieten.

Een paar jaar geleden verschenen allerlei bureaus waar je het geslacht van je kind kon bepalen. Men centrifiguurde het mannelijke zaad, als ik het goed had waren zogenaamd de mannelijke spermacellen lichter als de vrouwelijke. Zo kon men de latere jongens en meisjes van elkaar scheiden. Dit schrijf ik erbij omdat het voor mij in tegenspraak is met de documentaire wat ik gezien heb.

Persoonlijk denk ik dat homosexualiteit een aangeboren alswel een aangeleerde component bevat. Ik denk dan alleen aan gevangenissen waar het percentage herenliefde schijnt toe te nemen wanneer er geen vrouwen beschikbaar zijn. Uit veel gesprekken die ik met homosexuelen heb gehad blijkt ook vaak dat ze op jonge leeftijd zijn misbruikt en dat nooit echt hebben kunnen verwerken en zo doende blijven worstelen met hun sexualiteit.

Ook denk ik dat een homo zoals elk normale mens graag geaccepteerd wil worden. Daarom denk ik dat een normale homo nooit uit vrije wil af wil wijken door te kiezen voor zijn afwijkende sexuele geaardheid.

Schaap.

Applaus voor jou.
Bespeur ik hier een friemeltje begrip?

Zwarte Schaap
21-06-03, 20:26
Geplaatst door sil
Schaap.

Applaus voor jou.
Bespeur ik hier een friemeltje begrip?

Niks te aplaudiseren voor mij ! Dat homo's er zijn is gewoon een feit. Ik denk niet dat de homo's op mijn begrip staan te wachten maar bepaalde feiten kun je niet omheen, wat overigens niet wil zeggen dat ik homosexualiteit goedkeur. Homosexualiteit blijft voor mij een onnatuurlijke verwerpelijke afwijking.

gaypride
21-06-03, 20:31
Geplaatst door Zwarte Schaap
Niks te aplaudiseren voor mij ! Dat homo's er zijn is gewoon een feit. Ik denk niet dat de homo's op mijn begrip staan te wachten maar bepaalde feiten kun je niet omheen, wat overigens niet wil zeggen dat ik homosexualiteit goedkeur. Homosexualiteit blijft voor mij een onnatuurlijke verwerpelijke afwijking.

Ik denk dat het verschil tussen een feit erkennen en begrip niet zo groot is

:wijs:
Gp

Simon
21-06-03, 20:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Homosexualiteit blijft voor mij een onnatuurlijke verwerpelijke afwijking.

Een zwart schaap blijft voor mij ook een abjecte speling van de natuur. Een schaap hoort wit te zijn!

Simon

Zwarte Schaap
21-06-03, 20:35
Geplaatst door gaypride
Ik denk dat het verschil tussen een feit erkennen en begrip niet zo groot is

:wijs:
Gp

een andere voorbeeld:

Ik erken dat er pedofielen zijn maar dat wil niet zeggen dat ik er begrip voor heb of het goedkeur.

Zwarte Schaap
21-06-03, 20:41
Geplaatst door Simon
Een zwart schaap blijft voor mij ook een abjecte speling van de natuur. Een schaap hoort wit te zijn!

Simon ja en gras eten en zich vol laten eten om betere slachtvee te zijn. Dan maar liever een zwarte schaap.

gaypride
21-06-03, 20:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
een andere voorbeeld:

Ik erken dat er pedofielen zijn maar dat wil niet zeggen dat ik er begrip voor heb of het goedkeur.

helemaal mee eens.
ik erken dat hier sprake is van een ongelijkwaardige relatie die schade toebrengt aan een minderjarige persoon.
ik heb er begrip voor dat dit wordt afgekeurd want het is daarom een
verwerpelijke afwijking.


:cool:
Gp

Zwarte Schaap
21-06-03, 21:03
Geplaatst door gaypride
helemaal mee eens.
ik erken dat hier sprake is van een ongelijkwaardige relatie die schade toebrengt aan een minderjarige persoon.
ik heb er begrip voor dat dit wordt afgekeurd want het is daarom een .


:cool:
Gp

Dan zijn we nu een stap dichterbij.

Ik erken dat er homofielen zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik begrip heb voor de homosexualiteit of het goedkeur.

Ik erken dat hier sprake is van een onnatuurlijke sexualiteit. Waarbij de natuurlijke in- en uitgangen misbruikt worden.

Ik heb er begrip voor dat in de Islam deze sexualiteit haram wordt gezien.

gaypride
21-06-03, 21:14
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dan zijn we nu een stap dichterbij.

Ik erken dat er homofielen zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik begrip heb voor de homosexualiteit of het goedkeur.

Ik erken dat hier sprake is van een onnatuurlijke sexualiteit. Waarbij de natuurlijke in- en uitgangen misbruikt worden.

Ik heb er begrip voor dat in de Islam deze sexualiteit haram wordt gezien.

ik erken dat er mensen zijn die het vooroordeel hebben dat homosexualiteit alleen maar een kwestie is van het gebruiken van uitgangen :rolleyes:
ook erken ik dat er mensen zijn die het begrip "natuur" op een eigen manier zien
ik heb daar ook wel begrip voor want sommige mensen weten niet beter.
ik erken dat er mensen zijn die graag meekijken in de slaapkamer van anderen.
Ik heb er ook begrip voor want nieuwsgierig zijn we allemaal :hihi:

ik erken en heb er ook begrip voor dat veel mensen hun geloof zo beleven dat zij ervan overtuigd zijn dat de liefde tussen twee VOLWASSEN mensen m/v van hetzelfde geslacht haram is.
ik erken en heb er ook begrip voor dat er ook veel gelovigen zijn die het oordeel aan Allah overlaten.

:)
Gp

Zwarte Schaap
21-06-03, 21:19
Geplaatst door aQua
Bepaald taalgebruik zou verboden verboden moeten worden :D

Toch niet mijn taalgebruik?

gaypride
21-06-03, 21:22
Geplaatst door aQua
Bepaald taalgebruik zou verboden verboden moeten worden :D

ik vond het wel netjes gezegd

:D
Gp

sil
21-06-03, 22:00
Geplaatst door gaypride
ik vond het wel netjes gezegd

:D
Gp

Vond ik ook.
Had er zelf niet opgekomen