PDA

Bekijk Volledige Versie : marokkaanse studentenvereniging in Amsterdam

oufkir
21-06-03, 16:11
gevraagd actieve leden voor een marokkaanse studentenverening

Een goede vriendin van me heeft samen met een aantal andere marokkaanse studenten een verening opgericht in Amsterdam. Op dit moment zijn ze echter op zoek naar actieve leden. Lijkt het je leuk om hieraan een bijdrage te leveren, laat dan je mailadres achter.

Oufkir

rachid23
21-06-03, 17:22
Geplaatst door oufkir
gevraagd actieve leden voor een marokkaanse studentenverening

Een goede vriendin van me heeft samen met een aantal andere marokkaanse studenten een verening opgericht in Amsterdam. Op dit moment zijn ze echter op zoek naar actieve leden. Lijkt het je leuk om hieraan een bijdrage te leveren, laat dan je mailadres achter.

Oufkir

Het zou leuk zijn om algemene doelen van de vereniging te vermelden....of te vermelden behalve dat het een marokkaanse wat voor één het is.

:ninja2:

oufkir
21-06-03, 19:15
ik wist wel dat ik zo een reactie zou krijgen, maar dat zal ik haar dan vragen. Ik wilde gewoon weten toen ik dit schreef of er interesse voor was. Bedankt voor je reactie.

p.s. zij weet er zelf nog niets van

nogmaals is er interesse voor?

oufkir
23-06-03, 19:05
Ik heb haar verteld dat ik via deze weg haar heb geprobeerd te helpen en in eerste instantie zat ze daar niet echt op te springen. Rachid als je meer wil weten over die marokkaans Nederlandse studentenvereniging. Laat je mailadres achter vervolgens zal zij de doelstellingen en commissies etc. aan je doormailen en verdere informatie. De vraag is echter zou je actief lid willen worden binnn zo een vereniging.

Oufkir

oufkir
23-06-03, 22:02
Waarom reageert er toch niemand. Wees tenminste eerlijk!!!!!!!
Wallah ik snap het niet. Er word wat gedaan voor jullie, maar er reageert geen hond, echt zielig.

Wallah ik zei het nog tegen haar!!! Dit keer vind ik het echt jammer dat ik gelijk heb!!!!!!!!!!!

rachid23
23-06-03, 23:57
Geplaatst door oufkir
Ik heb haar verteld dat ik via deze weg haar heb geprobeerd te helpen en in eerste instantie zat ze daar niet echt op te springen. Rachid als je meer wil weten over die marokkaans Nederlandse studentenvereniging. Laat je mailadres achter vervolgens zal zij de doelstellingen en commissies etc. aan je doormailen en verdere informatie. De vraag is echter zou je actief lid willen worden binnn zo een vereniging.

Oufkir

Ik wil na de vakantie incha allah ergens mee bezig houden waarvan ik weet dat ik iets goeds doe en als dat bij een vereniging het geval is, why not. Daarom vraag ik naar wat voor soort het is.

Check je PB-mail

oufkir
28-06-03, 17:46
Rachid, ik heb haar gevraagd of ze zo snel contact met je wil opnemen, maar aangezien het nu vakantie is...........

Ik heb haar je mailadres doorgegeven en je vraag.

Babyface
13-07-03, 23:23
Geplaatst door oufkir
Waarom reageert er toch niemand. Wees tenminste eerlijk!!!!!!!
Wallah ik snap het niet. Er word wat gedaan voor jullie, maar er reageert geen hond, echt zielig.

Wallah ik zei het nog tegen haar!!! Dit keer vind ik het echt jammer dat ik gelijk heb!!!!!!!!!!!

120 over 70 gesignaleerd.

teckzenejt
19-08-03, 15:47
hallo ben net terug van vakantie en heb me meteen geregistreerd toen ik dit aanbod zag ik zou graag meer willen weten over de vereniging wat houd die vereniging precies in?? je moet meer details geven zodat er meer mensen geintereseerd raken want ik kan het wel begrijpen als niemand zo reageert.. anyway hier is mijn mailadres die ik het meest gebruik en hopelijk krijg ik reactie..

[email protected]

is die vereniging alleen in amsterdam te vinden of heb je ook andere locaties???

wasalam
Bouchra