PDA

Bekijk Volledige Versie : kaaskoppen en hongersnood?



sadeeQ
21-06-03, 23:46
Groningers op de vuist voor laatste kroket :gniffel:

GRONINGEN - De laatste kroket in een automatiek vormde zaterdagochtend rond vijf uur de reden voor twee Groningers om eens flink met elkaar op de vuist te gaan. De twintigers deelden onder meer een kopstoot en een rechtse directe uit, wat resulteerde in blauwe plekken en druipende bloedneuzen.

Toevallig langslopende politieagenten wisten de snacktwist te beëindigen. Na een kort gesprek besloten beide vechtersbazen geen aangifte te doen en huiswaarts te keren, aldus de politie. De bewuste kroket bleef achter in de automaat.

http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.kroket.vuist.laatste.html

:giechel: :giechel:

barfly
21-06-03, 23:54
Geplaatst door sadeeQ
Groningers op de vuist voor laatste kroket :gniffel:

GRONINGEN - De laatste kroket in een automatiek vormde zaterdagochtend rond vijf uur de reden voor twee Groningers om eens flink met elkaar op de vuist te gaan. De twintigers deelden onder meer een kopstoot en een rechtse directe uit, wat resulteerde in blauwe plekken en druipende bloedneuzen.

Toevallig langslopende politieagenten wisten de snacktwist te beëindigen. Na een kort gesprek besloten beide vechtersbazen geen aangifte te doen en huiswaarts te keren, aldus de politie. De bewuste kroket bleef achter in de automaat.

http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.kroket.vuist.laatste.html

:giechel: :giechel:

Ik heb em ook gezien en hartelijk om gelachen :)
Ik kan me d'r overigens niets bij voorstellen, is dit onderdeel van de "Hoe leuk zijn Marokkanen" campagne?

sadeeQ
22-06-03, 00:00
Geplaatst door barfly
Ik heb em ook gezien en hartelijk om gelachen :)
Ik kan me d'r overigens niets bij voorstellen, is dit onderdeel van de "Hoe leuk zijn Marokkanen" campagne?

:fpuh:
nope,maar zat te denken wat er nou zal gebeuren als er echte hongersnood zou uitbreken in nl.ik denk dat binnen een week een complete burgeroorlog zal uitbreken waar de afrikanen jaloers op zullen zijn en binnen een maand is de bevolking van nl gehalveerd :maffia:

barfly
22-06-03, 00:31
Geplaatst door sadeeQ
:fpuh:
nope,maar zat te denken wat er nou zal gebeuren als er echte hongersnood zou uitbreken in nl.ik denk dat binnen een week een complete burgeroorlog zal uitbreken waar de afrikanen jaloers op zullen zijn en binnen een maand is de bevolking van nl gehalveerd :maffia:

Je vergeet dat er een periode aan vooraf zal moeten gaan qua economisch verval in Nederland. Ik denk dan eerder aan Argentijnse situaties. Maar dat is flink overdreven :)

Idrissi_1
22-06-03, 03:34
Geplaatst door sadeeQ
De bewuste kroket bleef achter in de automaat.

Vlak er na belande de kroket in mijn buik.
Je weet toch :jeweetog: wij buitenlanders pikken als in!

Simon
22-06-03, 08:21
Geplaatst door sadeeQ
:fpuh:
nope,maar zat te denken wat er nou zal gebeuren als er echte hongersnood zou uitbreken in nl.ik denk dat binnen een week een complete burgeroorlog zal uitbreken waar de afrikanen jaloers op zullen zijn en binnen een maand is de bevolking van nl gehalveerd :maffia:

Nou dit inbcident heeft meer met alcohol te maken denk ik. Er is al eens hongersnood geweest in NL in de zogenaamde hongerwinter en van de mensen die het hebben meegemaakt heb ik vernomen dat tulpenbollen ook best te eten zijn.

Simon

Puk
22-06-03, 10:23
Geplaatst door sadeeQ
Groningers op de vuist voor laatste kroket :gniffel:

GRONINGEN - De laatste kroket in een automatiek vormde zaterdagochtend rond vijf uur de reden voor twee Groningers om eens flink met elkaar op de vuist te gaan. De twintigers deelden onder meer een kopstoot en een rechtse directe uit, wat resulteerde in blauwe plekken en druipende bloedneuzen.

Toevallig langslopende politieagenten wisten de snacktwist te beëindigen. Na een kort gesprek besloten beide vechtersbazen geen aangifte te doen en huiswaarts te keren, aldus de politie. De bewuste kroket bleef achter in de automaat.

http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.kroket.vuist.laatste.html

:giechel: :giechel:

2003 Krokkettenoproer.

mulan
22-06-03, 10:31
"De bewuste kroket bleef achter in de automaat." :moe:
Al die klappen en dan nog.....NIETS....

Donna
22-06-03, 11:28
Kerels :moe:

Je kunt beter konijnen houden :D

Puk
22-06-03, 11:31
Geplaatst door Donna
Kerels :moe:

Je kunt beter konijnen houden :D

Ja... het zijn grappige beestjes... konijnen.

Maar die houden de deur niet voor je open.
Samen een kroketje trekken Donna?

Donna
22-06-03, 11:33
Geplaatst door Puk
Ja... het zijn grappige beestjes... konijnen.

Maar die houden de deur niet voor je open.
Samen een kroketje trekken Donna?

Hou jij wel de deur voor me open dan? Kewl :D

Kroketje trekken... euhm.... nou.... ik ben meer een vis-mens. Kibbelingetje doen dan?

Puk
22-06-03, 11:36
Geplaatst door Donna
Hou jij wel de deur voor me open dan? Kewl :D

Kroketje trekken... euhm.... nou.... ik ben meer een vis-mens. Kibbelingetje doen dan?

En ik doe de deur ook weder dicht! Superkewl!

Mjammie! Je hebt een goede smaak Donnadarling!

Royce
22-06-03, 11:37
Donna,

ff wat anders, al Nagedacht over dat Taxi Aanbod van mij..:hihi:

barfly
22-06-03, 11:38
Geplaatst door Donna
Kerels :moe:

Je kunt beter konijnen houden :D

Ik ben gek op konijnen! *Smul* :jumping:

Puk
22-06-03, 11:40
Geplaatst door Royce
Donna,

ff wat anders, al Nagedacht over dat Taxi Aanbod van mij..:hihi:

Achteraan aanluiten mate! :wink:

Donna
22-06-03, 11:43
Geplaatst door Puk
En ik doe de deur ook weder dicht! Superkewl!

Mjammie! Je hebt een goede smaak Donnadarling!


Er gaat niks boven een kibbelingetje van de markt, met lekker veel knoflooksaus..... :chef:

Maareuhm... ben je portier ofzo..? :verliefd: :haha:

Donna
22-06-03, 11:45
Geplaatst door Royce
Donna,

ff wat anders, al Nagedacht over dat Taxi Aanbod van mij..:hihi:

Sjeekers Gab... ik vind het wel een goed idee! Maar wat voor auto ga je rijden dan? want ik moet effe een berekening maken hoeveel ik maandelijks aan taxi's uitgeef, ik ben de tel kwijt :D

Wanneer is dat feest nou? Ik zit al drie weken te wachten met mijn zondagse kleren aan ;)

Puk
22-06-03, 11:48
Geplaatst door Donna
Er gaat niks boven een kibbelingetje van de markt, met lekker veel knoflooksaus..... :chef:

Maareuhm... ben je portier ofzo..? :verliefd: :haha:

Kan ik zo voor doorgaan! Als je dat leuk vindt! :fpetaf:

Heb er wel het postuur voor :ego:

Donna
22-06-03, 11:49
Geplaatst door Puk
Heb er wel het postuur voor :ego:

Subtiel :D

Foto?

Puk
22-06-03, 11:52
Geplaatst door Donna
Subtiel :D

Foto?

Die van de sportschool?
Vergeet je je konijntjes niet te voeren Donna?! :hihi:

Donna
22-06-03, 11:54
Geplaatst door Puk
Die van de sportschool?


Neejjjjj van jou...

Puk
22-06-03, 11:55
Geplaatst door Donna
Neejjjjj van jou...

Dat bedoel ik... actiefoto!

Royce
22-06-03, 11:55
Geplaatst door Donna
Sjeekers Gab... ik vind het wel een goed idee! Maar wat voor auto ga je rijden dan? want ik moet effe een berekening maken hoeveel ik maandelijks aan taxi's uitgeef, ik ben de tel kwijt :D

Wanneer is dat feest nou? Ik zit al drie weken te wachten met mijn zondagse kleren aan ;)


Drie weken, alateef.
Ik ben pas 3 dagen thuis.
Maaruh da komt vanzelf.

De komende 2 weekenden heb ik al BBQ-feest afspraken..:hihi:

Spaarnwoude..:D

Enneh `krij `n Peugeot 205

Donna
22-06-03, 11:58
Geplaatst door Puk
Dat bedoel ik... actiefoto!

Ja! Plaatsen AUB... ben nu wel erg benieuwd geworden....

Puk
22-06-03, 11:59
Geplaatst door Royce
Drie weken, alateef.
Ik ben pas 3 dagen thuis.
Maaruh da komt vanzelf.

De komende 2 weekenden heb ik al BBQ-feest afspraken..:hihi:

Spaarnwoude..:D

Enneh `krij `n Peugeot 205

Volkswagen Passat hiero! :stout:

En de voorstoelen kunnen in slaapstand! :nijn:

Met Circles van Incubus in de CD-speler...

En een goeie visboer om de hoek!

Donna
22-06-03, 12:00
Geplaatst door Royce
Drie weken, alateef.
Ik ben pas 3 dagen thuis.
Maaruh da komt vanzelf.

De komende 2 weekenden heb ik al BBQ-feest afspraken..:hihi:

Spaarnwoude..:D

Enneh `krij `n Peugeot 205

Peugeot 205, okee... ik denk dat ik een keer of 5 per week een beroep op je ga doen maar is dat genoeg? Kun je ervan rondkomen? :D

Ik wacht op de uitnodiging....

Royce
22-06-03, 12:01
Geplaatst door Donna
Peugeot 205, okee... ik denk dat ik een keer of 5 per week een beroep op je ga doen maar is dat genoeg? Kun je ervan rondkomen? :D

Ik wacht op de uitnodiging....


Wel `t halalbeer meenemen..:D:D

Donna
22-06-03, 12:02
Geplaatst door Royce
Wel `t halalbeer meenemen..:D:D

Ey sjeeker, een feest is geen feest als Donna en het halal bier niet zijn geweest :D

Puk
22-06-03, 12:05
Geplaatst door Royce
Wel `t halalbeer meenemen..:D:D

Ik heb geen voorkeur! Lekker makkelijk...

Royce
22-06-03, 12:05
Geplaatst door Puk
Ik heb geen voorkeur! Lekker makkelijk...

Ey mich...Puk, kom je ook ff langs droppen.

Puk
22-06-03, 12:07
Huh? Deze topic ging over hongersnood... dacht ik...
Het gaat nu over geheel andere noden.

Donna
22-06-03, 12:09
Geplaatst door Puk
Huh? Deze topic ging over hongersnood... dacht ik...
Het gaat nu over geheel andere noden.


Tsja, het ging van kroketten naar konijnen naar kibbeling naar halalbier.... Maroc's wegen zijn ondoorgrondelijk.

Puk
22-06-03, 12:10
Geplaatst door Donna
Tsja, het ging van kroketten naar konijnen naar kibbeling naar halalbier.... Maroc's wegen zijn ondoorgrondelijk.

D'r zit een hele piramide van Maslow in mijn hoofd. Au! Klopt toch wel wat die Maslow zegt.

Donna
22-06-03, 12:12
Geplaatst door Puk
D'r zit een hele piramide van Maslow in mijn hoofd. Au! Klopt toch wel wat die Maslow zegt.

Wat staat er bij jou bovenaan?

Kibbeling? :D

Royce
22-06-03, 12:13
Geplaatst door Donna
Wat staat er bij jou bovenaan?

Kibbeling? :D


Bapao broodjes als Ontbijt.:D

Puk
22-06-03, 12:14
Geplaatst door Donna
Wat staat er bij jou bovenaan?

Kibbeling? :D

Neuhhhh... sex. En dan kibbelingetjes.

Donna
22-06-03, 12:16
Geplaatst door Puk
Neuhhhh... sex. En dan kibbelingetjes.


Precies! Kibbeling scoort wel hoog ja. Maar chocola is ook lekker. Pure, met hazelnoot.

Maareuhm... foto? :D

Puk
22-06-03, 12:16
Geplaatst door Royce
Bapao broodjes als Ontbijt.:D

Niet slecht...

Maar wat gerookte zalm met een glaasje champagne is ook niet te versmaden. Niet origineel... maar wel errug lekker!

Donna
22-06-03, 12:16
Geplaatst door Royce
Bapao broodjes als Ontbijt.:D


Getver! Neem dan mini-pizza's ;)

Donna
22-06-03, 12:17
Geplaatst door Puk
Niet slecht...

Maar wat gerookte zalm met een glaasje champagne is ook niet te versmaden. Niet origineel... maar wel errug lekker!


Aardbeien!

Hoe kon ik aarbeien vergeten?????

Puk
22-06-03, 12:17
Geplaatst door Donna
Getver! Neem dan mini-pizza's ;)

Of kibbelingetjes!

Royce
22-06-03, 12:18
Geplaatst door Donna
Getver! Neem dan mini-pizza's ;)


of Witte bolletjes met Krab-salade, en Redbull om `t weg te spoelen.

Puk
22-06-03, 12:19
Geplaatst door Donna
Aardbeien!

Hoe kon ik aarbeien vergeten?????

In de namiddag... buiten op het terras. Kan hoor! Ik heb een huisje van een vriend in de Belgische Ardennen... kan ik altijd terecht!

Nou jij weer Royce! :hardlach:

Donna
22-06-03, 12:22
Geplaatst door Puk
Of kibbelingetjes!

Ja! Kibbelingetjes! :D

Donna
22-06-03, 12:23
Geplaatst door Royce
of Witte bolletjes met Krab-salade, en Redbull om `t weg te spoelen.


Of... of... verse crackertjes met een hele dikke laag jonge kaas en een kopje koffie om het weg te spoelen.....

Of... pannekoeken met appel ens troop en melk om het wegte spelen.....

HONGER! :schok:

Puk
22-06-03, 12:24
Geplaatst door Donna
Ja! Kibbelingetjes! :D

Ik voel zulke dingen gewoon aan Donna!

Donna
22-06-03, 12:24
Geplaatst door Puk
In de namiddag... buiten op het terras. Kan hoor! Ik heb een huisje van een vriend in de Belgische Ardennen... kan ik altijd terecht!

Nou jij weer Royce! :hardlach:


Jaaa.... chocolade ijs met aardbeien... koffie verkeerd, zonnetje, krantje, terrasje.. klinkt goed! Maareuhm.. toch niet Marsipudinges? Want ik was laatst in marsipudinges z'n hometown, heb nog op straat staan roepen: Marsipulamie!!!!!!!!!!! maarja, iedereen keek me alleenmaar heel raar aan. Maffe 'Ollanders hoorde ik ze denken... wel een grappig stadje trouwens. Leuke restaurantjes....

Puk
22-06-03, 12:26
Geplaatst door Donna
Jaaa.... chocolade ijs met aardbeien... koffie verkeerd, zonnetje, krantje, terrasje.. klinkt goed!

Alleen geen zwembad. Okay... vind ik ook minder. Maar wel een openbaar zwembad in de buurt. Het blijft behelpen... maar toch.

Royce
22-06-03, 12:26
Geplaatst door Donna
Of... of... verse crackertjes met een hele dikke laag jonge kaas en een kopje koffie om het weg te spoelen.....

Of... pannekoeken met appel ens troop en melk om het wegte spelen.....

HONGER! :schok:

Croissantjes met ouwe kaas.
Versgeperste Sinasappelsap.
`n kommetje vers fruit..

en `n lekker Kopje EarlGrey om alles weg te spoelen.

Dit allemaal op `n Waterbed van de Concurrent.

Puk :fpuh:[/i]

Donna
22-06-03, 12:29
Toast met gerookte zalm en mayonaise en een lekker droog wit wijntje om het weg te spoelen....

Of gewoon een pattatje met pindasaus.... mmmmmm


Of ... of..... shit heb niks in huis. Alleen maar brood met pindakaas. Maar brood met pindakaas is eigenlijk ook wel superieur.....

Donna
22-06-03, 12:29
Geplaatst door Puk
Alleen geen zwembad. Okay... vind ik ook minder. Maar wel een openbaar zwembad in de buurt. Het blijft behelpen... maar toch.

'k had er nog wat bijgeprikt later. Bij die post.

:staart:

Royce
22-06-03, 12:32
Geplaatst door Donna
Toast met gerookte zalm en mayonaise en een lekker droog wit wijntje om het weg te spoelen....

Of gewoon een pattatje met pindasaus.... mmmmmm


Of ... of..... shit heb niks in huis. Alleen maar brood met pindakaas. Maar brood met pindakaas is eigenlijk ook wel superieur.....


Pindakaas met stukjes das lekkader..:hihi:

Donna
22-06-03, 12:34
Geplaatst door Royce
Pindakaas met stukjes das lekkader..:hihi:


Ieks nee, die stukjes zijn een beetje bah. Pindakaas hoort zacht en smeuig te zijn.....

Puk
22-06-03, 12:35
Geplaatst door Donna
'k had er nog wat bijgeprikt later. Bij die post.

:staart:

Ik heb weleens wat zien wegschieten in de bossages, weet niet of het Mars was. Nee... die vriend van mij is gewoon een handige 'Ollander.

Donna
22-06-03, 12:37
Ah, dat moet Mars geweest zijn. Mars is bang voor 'Ollanders...

Misschien kunnen we de NVDD reunie daar houden Pukje? In dat huisje?

Puk
22-06-03, 12:40
Geplaatst door Donna
Ah, dat moet Mars geweest zijn. Mars is bang voor 'Ollanders...

Misschien kunnen we de NVDD reunie daar houden Pukje? In dat huisje?

Kan zeker Donnadarling! Moeten we wel een verzekeringetje afsluiten lijkt me! Maar er is een flinke wei bij... waar je gereglementeerd elkaar naar de strot kunt vliegen. Opgelost!

Donna
22-06-03, 12:43
Geplaatst door Puk
Kan zeker Donnadarling! Moeten we wel een verzekeringetje afsluiten lijkt me! Maar er is een flinke wei bij... waar je gereglementeerd elkaar naar de strot kunt vliegen. Opgelost!


Mooi, want dan kan het Picornie kickboxveldje tenminste in ere worden hersteld. Dat is een ouwe maroc enel topic, het picornie kickboxveldje....

Ik denk dat we moeten survivalen tijdens de reunie. En dan maken we koppels. Jij en Yehi bijvoorbeeld. En Sadeeq en JMT :D Dan moeten jullie samen over een kolkende rivier zien te komen of uit een ravijn klimmen ofzo. Teambuilding, dat soort onzin.

Nou, kijkt het je wat? Ik ben voor.

Royce
22-06-03, 12:43
Geplaatst door Puk
Kan zeker Donnadarling! Moeten we wel een verzekeringetje afsluiten lijkt me! Maar er is een flinke wei bij... waar je gereglementeerd elkaar naar de strot kunt vliegen. Opgelost!

Gezanik over Belgie.
Ik ga weer proberen verder te komen met MetalGearSolid2.

Ajuus:)

Donna
22-06-03, 12:44
Geplaatst door Royce
Gezanik over Belgie.
Ik ga weer proberen verder te komen met MetalGearSolid2.

Ajuus:)


OK......

Latur..... :zwaai:

Puk
22-06-03, 12:46
Geplaatst door Donna
Mooi, want dan kan het Picornie kickboxveldje tenminste in ere worden hersteld. Dat is een ouwe maroc enel topic, het picornie kickboxveldje....

Ik denk dat we moeten survivalen tijdens de reunie. En dan maken we koppels. Jij en Yehi bijvoorbeeld. En Sadeeq en JMT :D Dan moeten jullie samen over een kolkende rivier zien te komen of uit een ravijn klimmen ofzo. Teambuilding, dat soort onzin.

Nou, kijkt het je wat? Ik ben voor.

Heel gek... maar ik survival dan liever met jou of met Taouanze danwel met Mulan. Lootjes trekken dan maar. Maar het is zeker een idee. En het huis is er groot genoeg voor. En survivallen kan je daar in de buurt heel goed. Kanoën, mountainbiken enzovoorts.

Donna
22-06-03, 12:48
Geplaatst door Puk
Heel gek... maar ik survival dan liever met jou of met Taouanze danwel met Mulan. Lootjes trekken dan maar. Maar het is zeker een idee. En het huis is er groot genoeg voor. En survivallen kan je daar in de buurt heel goed. Kanoën, mountainbiken enzovoorts.


:confused: vreemd inderdaad :D

Maar wat vindt de rest ervan? Goed idee of niet?

Puk
22-06-03, 13:09
Geplaatst door Donna
:confused: vreemd inderdaad :D

Maar wat vindt de rest ervan? Goed idee of niet?

Ik kan zelf niet vanaf 28 juni. Dan ga ik een week survivallen in Frankrijk. Met volle bepakking... dat soort dingen. Goeie als voorbereiding op het NVDD-evenement, ook wel het 'clash of civilizations weekend' genoemd! :D

Donna
22-06-03, 13:15
Geplaatst door Puk
Ik kan zelf niet vanaf 28 juni. Dan ga ik een week survivallen in Frankrijk. Met volle bepakking... dat soort dingen. Goeie als voorbereiding op het NVDD-evenement, ook wel het 'clash of civilizations weekend' genoemd! :D


Hmmm.... de reacties van de rest blijven een beetje uit. En Royce leek ook al niet bijster enthousiast. Zijn Puk en ik dan echt de enige die willen survivallen??

Clash of civilizationsweekend is wel cool trouwens :D Dan maken we ook een Bilderberg tent, voor de betere complot denkers ....

Puk
22-06-03, 13:19
Geplaatst door Donna
Hmmm.... de reacties van de rest blijven een beetje uit. En Royce leek ook al niet bijster enthousiast. Zijn Puk en ik dan echt de enige die willen survivallen??

Clash of civilizationsweekend is wel cool trouwens :D Dan maken we ook een Bilderberg tent, voor de betere complot denkers ....

Verdomd! Goed idee Donnadarling! Nou... kom op mensen! Anders gaan Donna en ik alleen! Zwart Schaap?

lennart
22-06-03, 13:22
Geplaatst door Donna
[B]Hmmm.... de reacties van de rest blijven een beetje uit. En Royce leek ook al niet bijster enthousiast. Zijn Puk en ik dan echt de enige die willen survivallen??


Mijn hele leven is al een survival :(



Clash of civilizationsweekend is wel cool trouwens :D Dan maken we ook een Bilderberg tent, voor de betere complot denkers ....

Vet! :cool:

Donna
22-06-03, 13:23
Geplaatst door lennart
Mijn hele leven is al een survival :(

*Geeft Lennart een bemoedigend schouderklopje* :fplet:




Vet! :cool:

:D

Dan kunnen we eindelijk ons ideetje van de Bilderberg partij gaan uitwerken.

Puk
22-06-03, 13:24
Geplaatst door lennart
Mijn hele leven is al een survival :(



Vet! :cool:

Da's 3!