PDA

Bekijk Volledige Versie : Either u r with us or U r against us.



Dx_
22-06-03, 12:52
Waar gaat dit heen ?

Amerika dat met "sancties" dreigt als Nederland haar wetten inzake infiltratie bij criminele groeperingen/activiteiten niet verandert.

Amerika dat eist van de EU dat zij de subsidies aan haar boeren vermindert.

Amerika dat dreigt de Belgische havens te negeren wanneer de genocidewet niet wordt veranderd of wordt geschrapt.

Amerika is europa aan het chanteren en niet zo licht ook.

Either u r with us or U r against us.

De EU , dat zogenaamd model staat voor de "vrije wereld", heeft duidelijk haar ziel onvoorwaardelijk verkocht.

Puk
22-06-03, 12:54
Geplaatst door Dx_
Waar gaat dit heen ?

Amerika dat met "sancties" dreigt als Nederland haar wetten inzake infiltratie bij criminele groeperingen/activiteiten niet verandert.

Amerika dat eist van de EU dat zij de subsidies aan haar boeren vermindert.

Amerika dat dreigt de Belgische havens te negeren wanneer de genocidewet niet wordt veranderd of wordt geschrapt.

Amerika is europa aan het chanteren en niet zo licht ook.

Either u r with us or U r against us.

De EU , dat zogenaamd model staat voor de "vrije wereld", heeft duidelijk haar ziel onvoorwaardelijk verkocht.

Zijn toch zaken die eens flink moeten veranderen. Vooral die subsidies aan de (Franse en Duitse) boeren.

Dx_
22-06-03, 13:00
Zijn toch zaken die eens flink moeten veranderen. Vooral die subsidies aan de (Franse en Duitse) boeren.

De Amerikaanse nationaliteit zou jou in ieder geval niet misstaan, jij zou in no time omgebouwd kunnen worden tot een met vlaggetjes zwaaiende nationalist.

Ik vraag me af wat jij hier nog in Europa te zoeken hebt.

Puk
22-06-03, 13:02
Geplaatst door Dx_
De Amerikaanse nationaliteit zou jou in ieder geval niet misstaan, jij zou in no time omgebouwd kunnen worden tot een met vlaggetjes zwaaiende nationalist.

Ik vraag me af wat jij hier nog in Europa te zoeken hebt.

Ik ben net nog in Normandië geweest. Zeer interessant!