PDA

Bekijk Volledige Versie : 'clash of civilizationsweekend' in de Belgische Ardennen



Pagina's : [1] 2

Puk
22-06-03, 13:32
Donnadarling en Pukje zijn voornemens een 'clash of civilizations weekend' te organiseren voor de NVDD'ers. Wie helpt en heeft er zin om mee te gaan? Ideeën?

Lennart verzorgt alvast een Bilderbergtent.

Inclusief survivallen! Droge kleren meenemen!

Donna
22-06-03, 14:11
Ja!

Niet allemaal tegelijk kids.......

Puk
22-06-03, 14:13
Gekkenhouse! :moe:

Mark
22-06-03, 14:14
pffff ik word al moe als ik er aan denk.......

stuur me na afloop maar een groepsfoto :)

lennart
22-06-03, 14:15
manB!

Mark
22-06-03, 14:17
Ronnie! :haha:

Ik zal de echte ManB eens een mailtje sturen om te zien waar hij uithangt :student:

Donna
22-06-03, 14:28
Geplaatst door aQua
mondieu! En wat kan ik me hierbij voorstellen? Gaan we mekaar letterlijk laten clashen, een letterlijke survivaltocht?

dan heb je Yehi nodig. Couscousje en Ron kunnen dan ook niet gemist worden


Cc niet nee. Maar Ron wel hoor.

Puk
22-06-03, 14:40
Geplaatst door Donna
Cc niet nee. Maar Ron wel hoor.

T'is wel de bedoeling dat je een kans maakt.

Donna
22-06-03, 14:52
Geplaatst door Puk
T'is wel de bedoeling dat je een kans maakt.

Ik vrees Cc niet. Cc en ik zijn de NVDD angels :cool:

Takbieren tijdens het clash of civilizations weekend. Top!

Puk
22-06-03, 14:54
Geplaatst door Donna
Ik vrees Cc niet. Cc en ik zijn de NVDD angels :cool:

Takbieren tijdens het clash of civilizations weekend. Top!

Nou weet ik nog steeds niet wat takbieren is... maar ik denk dat je aan mij wat dat betreft ook een geduchte tegenstander hebt... denk ik.

Donna
22-06-03, 14:55
Geplaatst door Puk
Nou weet ik nog steeds niet wat takbieren is... maar ik denk dat je aan mij wat dat betreft ook een geduchte tegenstander hebt... denk ik.


Takbier! betekent gewoon:


AANVALLUUUUNNNNN!!!!!!!! :kalasniko

Puk
22-06-03, 15:00
Geplaatst door Donna
Takbier! betekent gewoon:


AANVALLUUUUNNNNN!!!!!!!! :kalasniko

Owwwwww.... ik voel wel voor een geleide loting.

Puk
22-06-03, 15:02
Geplaatst door aQua
Geen Cc, wel Ron

hmm, dan valt er niets te clashen, 'k wil wel waar voor mijn geld

op zijn minst Jmt en Touanza dan?

Serieuze kanshebbers! Als ze al die energie weten te richten that is.

Puk
22-06-03, 15:29
Geplaatst door aQua
mondieu! En wat kan ik me hierbij voorstellen? Gaan we mekaar letterlijk laten clashen, een letterlijke survivaltocht? :lole:

dan heb je Yehi nodig. Couscousje en Ron kunnen dan ook niet gemist worden

puk, i'm in :)

Welcome! Ha! aQua heeft een scherpe pen én lef!

barfly
22-06-03, 16:05
Lijkt me reuze leuk! Kan ik alvast inzage in het programma krijgen? :wohaa:

Puk
22-06-03, 16:16
Geplaatst door barfly
Lijkt me reuze leuk! Kan ik alvast inzage in het programma krijgen? :wohaa:

Welcome! Sterker nog... je kan er zelf invulling aan geven! Heel democratisch! Dan bekijken Donna en ik of we het in kunnen passen! :maf:

mrz
22-06-03, 16:19
Survival! Sounds interesting! Misschien is die echte beesten discussie bij WSDB dan ook eindelijk eens te beslechten. :rambo:

Puk
22-06-03, 16:23
Geplaatst door mrz
Survival! Sounds interesting! Misschien is die echte beesten discussie bij WSDB dan ook eindelijk eens te beslechten. :rambo:

Wat houdt dat in en is dat een voorstel ter invulling van het programma?

Donna
22-06-03, 16:30
Juist! De beesten van WSDB!

En vlak de Eindhovenaren niet uit. Die kunnen ook wel een onderdeel in het programma zijn.

mrz
22-06-03, 16:31
Heh ben niet zo goed in voorbereiding, heb wel survival guide maar denk niet nodig te hebben lol. :stout:

http://www.good-event.info/Belgie.html ?

Puk
22-06-03, 16:48
Geplaatst door Donna
Juist! De beesten van WSDB!

En vlak de Eindhovenaren niet uit. Die kunnen ook wel een onderdeel in het programma zijn.

Ahh mooi! Jij weet hier alles van Donna! Jij handelt dit verder af okay? wat een organistatie! Wat een personeel! Ik moet nu effe 7 km. rennen... jaja... allemaal ter voorbereiding!

see ya! :knipoog:

Donna
22-06-03, 16:51
Geplaatst door Puk
Ahh mooi! Jij weet hier alles van Donna! Jij handelt dit verder af okay? wat een organistatie! Wat een personeel! Ik moet nu effe 7 km. rennen... jaja... allemaal ter voorbereiding!

see ya! :knipoog:

Huh? Wat moet ik afhandelen? :confused: :hihi:

7 kilometer?!?!?

Ben je niet goed bij je hoofd ofzo..???????????

Hamza-T
22-06-03, 17:32
Zou leuk zijn ik ben al 5 keer naar de ardennen geweest!

Gaan we dan paintballen? Want ik kan jullie soms wel schieten.

Waiting
22-06-03, 17:33
Puk, count me in ;)

Dan ben je niet de enigste neocon.

taouanza
22-06-03, 21:16
:jumping:

Orakel
22-06-03, 21:52
Alleen als ik de volgende dag kan uitslapen. "k heb namelijk een ongelofeloos ochtendhumeur en de enige panacee is een sloot koffie, En een krant. En een roombotercroissant. Twee.
Dus geen gesjeik en gejengel om 06 hundred hours an me harses, want dan survivalt niemand het. :fpiraat:

Marsipulami
22-06-03, 23:24
Geplaatst door Puk
'clash of civilizationsweekend' in de Belgische Ardennen

Hé ho, kunnen jullie die clasch of civilizations niet gaan uitvechten in de Efteling of zo ? Wat moeten jullie in onze Ardennen ? Geen gezichtsvervuiling door Hollandse caravans in ons natuurschoon. :kwaad:

Puk
23-06-03, 00:51
Geplaatst door Marsipulami
Hé ho, kunnen jullie die clasch of civilizations niet gaan uitvechten in de Efteling of zo ? Wat moeten jullie in onze Ardennen ? Geen gezichtsvervuiling door Hollandse caravans in ons natuurschoon. :kwaad:

Nee juist niet... jullie hebben een anti-genocidewet!
En we nemen geen sleurhutten mee hoor! We kopen gewoon huizen op! En langzamerhand kopen we heel België op! Dan gaan we het een beetje opknappen. Mooi toch?

Puk
23-06-03, 01:04
Geplaatst door Puk
Nee juist niet... jullie hebben een anti-genocidewet!
En we nemen geen sleurhutten mee hoor! We kopen gewoon huizen op! En langzamerhand kopen we heel België op! Dan gaan we het een beetje opknappen. Mooi toch?

Donnadarling (charming)
Puk (fijnbesnaard)
aQua (ook charming)
Barfly (neemt z'n eigen bar mee, istie mee vergroeid)
Mrz. (ziet er op toe dat er geen GM-voedsel wordt genuttigd, neemt survival-guide mee, Mrz. overleeft gegarandeerd alles!)
Hamza-T (wil gaag schieten)
Waiting ( nog een Neocon)
Taouanza (leuk en charmant!)
Orakel (is 's-ochtends niet op z'n best! Pas op!)
Marsipulami (onze Belgische gids)

niet slecht... maar kan nog beter...
voor de afdeling humor.... Markies de saDeeq?

Puk
23-06-03, 01:06
Geplaatst door Donna
Huh? Wat moet ik afhandelen? :confused: :hihi:

7 kilometer?!?!?

Ben je niet goed bij je hoofd ofzo..???????????

Nu niet meer... zonnensteek. Bij Allah, wat was het warm!
Desalniettemin toch binen 50 minuten. Pffff....

Puk
23-06-03, 14:55
Tsja... :D

taouanza
23-06-03, 18:02
Geplaatst door Puk
Tsja... :D


en gaat er nog wat gebeuren of is het net als die nvdd meeting een leuke discussie over niks.(behalve over de nerd-gehalt ik meen het) :hihi:

Puk
23-06-03, 18:12
Geplaatst door taouanza
en gaat er nog wat gebeuren of is het net als die nvdd meeting een leuke discussie over niks.(behalve over de nerd-gehalt ik meen het) :hihi:

Nee... dit gaat wel door! Tuurlijk!

We moeten nu de taken verdelen. Kook jij? :D

taouanza
23-06-03, 18:14
Geplaatst door Puk
Nee... dit gaat wel door! Tuurlijk!

We moeten nu de taken verdelen. Kook jij? :D


ik had al gedacht om dit te gaan voorstellen. want ik kan heel goed dansen en lang vol houden maar voor andere lichamelijke inspanning heb ik de gratie van een zoutzak.

Tomas
23-06-03, 18:18
Dus er is een bar?

Nou, dan zie ik het nut van koken niet meer zo in, eigenlijk. 't is toch maar een wekend?

Puk
23-06-03, 18:19
Geplaatst door taouanza
ik had al gedacht om dit te gaan voorstellen. want ik kan heel goed dansen en lang vol houden maar voor andere lichamelijke inspanning heb ik de gratie van een zoutzak.

:D Dat wil ik weleens zien! :wohaa:

Oh ja... geen varkenvlees volgens Rode Roos... er komen ook moslims.

taouanza
23-06-03, 18:28
Geplaatst door Puk
:D Dat wil ik weleens zien! :wohaa:

Oh ja... geen varkenvlees volgens Rode Roos... er komen ook moslims.


wist je dat echt niet?! nou voor iemand die dat zelfs niet weet heb je wel een errug grote mond over moslims. je moest je schamen! :gek:

taouanza
23-06-03, 18:29
Geplaatst door Tomas
Dus er is een bar?

Nou, dan zie ik het nut van koken niet meer zo in, eigenlijk. 't is toch maar een wekend?


nee er is geen bar, er komen moslims.
het lijkt me trouwens een ultieme uitdaging voor nederlanders.
om gezellig te doen zonder alcohol :duivels:

Puk
23-06-03, 18:31
Geplaatst door taouanza
nee er is geen bar, er komen moslims.
het lijkt me trouwens een ultieme uitdaging voor nederlanders.
om gezellig te doen zonder alcohol :duivels:

Hoho... daar moeten we het nog even over hebben. Barfly is vergroeid met zijn bar. En ik spuug ook niet in een biertje. Wij een bar en jullie een gebedsruimte okay?

Tomas
23-06-03, 18:33
Geplaatst door Puk
Hoho... daar moeten we het nog even over hebben. Barfly is vergroeid met zijn bar. En ik spuug ook niet in een biertje. Wij een bar en jullie een gebedsruimte okay?

Prima deal.

Kan die gebedsruimte van buitenaf gesloten worden?

taouanza
23-06-03, 18:34
Geplaatst door Puk
Hoho... daar moeten we het nog even over hebben. Barfly is vergroeid met zijn bar. En ik spuug ook niet in een biertje. Wij een bar en jullie een gebedsruimte okay?



probeer het nou maar.ik dacht ook dat ik nooit kon timmeren boren zagen enzo tot ik ging doen, en alles hangt er nog.

taouanza
23-06-03, 18:35
Geplaatst door Tomas
Prima deal.

Kan die gebedsruimte van buitenaf gesloten worden?


ik heb het idee dat jij zowiezo niet gezellig bent :rolleyes:

Orakel
23-06-03, 18:38
Geplaatst door Tomas
Prima deal.

Kan die gebedsruimte van buitenaf gesloten worden?

:giechel: Ben je bang dat je misschien toch dat vocht moet delen?

Ohh, trouwens.. mag ik wel bepaalde pamfletten meenemen?

Tomas
23-06-03, 18:38
Geplaatst door taouanza
ik heb het idee dat jij zowiezo niet gezellig bent :rolleyes:

Ik kan ook niks langer dan een maand aan een spijker laten hangen.

Tomas
23-06-03, 18:40
Geplaatst door Orakel
:giechel: Ben je bang dat je misschien toch dat vocht moet delen?


Nee, dat ze er rare geintjes mee uithalen, da's me afgelopen weekend ook al geflikt. Doet nog steeds zeer.


Ohh, trouwens.. mag ik wel bepaalde pamfletten meenemen?

Ja hoor, daar hebben we vast wel een blauwe container voor.

barfly
23-06-03, 18:43
Geplaatst door Puk
Hoho... daar moeten we het nog even over hebben. Barfly is vergroeid met zijn bar. En ik spuug ook niet in een biertje. Wij een bar en jullie een gebedsruimte okay?

Ik zie al een aardige taakverdeling:
Donna organiseerd
Taouanza kookt
Tomas timmert
Ik drink
Puk ook
Marsipulami gidst
Orakel slaapt uit
Ben ik iets vergeten? ;)

Orakel
23-06-03, 18:43
Geplaatst door Tomas
Nee, dat ze er rare geintjes mee uithalen, da's me afgelopen weekend ook al geflikt. Doet nog steeds zeer.

Hadden ze er stiekum Wieckse Witte in gedaan?



Ja hoor, daar hebben we vast wel een blauwe container voor.

Dat is toch de bar??

Tomas
23-06-03, 18:44
Geplaatst door Orakel
Hadden ze er stiekum Wieckse Witte in gedaan?

Laten we wel menselijk blijven, ja?


Dat is toch de bar??

yep, zelf inelkaar getimmerd. Probeer maar eens....

Puk
23-06-03, 18:46
Geplaatst door taouanza
wist je dat echt niet?! nou voor iemand die dat zelfs niet weet heb je wel een errug grote mond over moslims. je moest je schamen! :gek:

Ikke... een grote mond? Moet niet gekker worden... :ego:

En natuurlijk wist ik dat moslims geen varkentje eten. Die Rode Roos onderschat me schromelijk. Geeft nix. Ik eet ook halal kip ofzo. No problem.

Mark
23-06-03, 18:46
waarom komen er alleen gematigde prikkers?

Orakel
23-06-03, 18:52
Geplaatst door barfly
Ik zie al een aardige taakverdeling:
Donna organiseerd
Taouanza kookt
Tomas timmert
Ik drink
Puk ook
Marsipulami gidst
Orakel slaapt uit
Ben ik iets vergeten? ;)

Oh oh.... :wat?!: waar heb je Mrz gelaten? Wat vreet die nou weer uit?

En waar is aQua?

Jongens, we hebben een groepsleider nodig, een hopman, een akela, een... een.... niet te evenaren leider.

Tomas
23-06-03, 18:55
Geplaatst door Orakel
En waar is aQua?

Die drinkt neem ik aan ook?


Jongens, we hebben een groepsleider nodig, een hopman, een akela, een... een.... niet te evenaren leider.

Jammer dat ie weggebached is....

Misschien dat iemand 'm weet over te halen?

taouanza
23-06-03, 18:59
Geplaatst door Mark
waarom komen er alleen gematigde prikkers?


je hebt gelijk yehi en sadeeq moeten mee!

Orakel
23-06-03, 19:08
Geplaatst door aQua
Op je broeders kun vertrouwen

stomme Hollanders denken alleen aan zuipen

:ego:

Haah gelukkig, daar ben je. Was ff bang dat Barfly je had aangezien voor een flessie Spa Blauw en je opgedronken had.

mrz
23-06-03, 19:23
OEPS... My wrong. Groot gelijk dat ik vergeten wordt, niks geen medelijden nodig hoor Orakel ik laat het weer eens op beloop...

Ik ben een klootzak dat ik niet meteen eerlijk ben altijd I know maar ik heb eigenlijk alleen zin als Filastienne of Mulan of Couscousje of Babyface of ThaGirl er ook zouden zijn... Ahhhh waarom zeg ik nou zelden meteen wat ik bedoel?!?!?!?! :mad: :o

lennart
23-06-03, 19:24
Ik stuur wel een anoniem emailtje naar de AIVD dat er een geheim Al-Qa'ida trainingskamp wordt georganiseerd!

Kunnen we lol hebben :D

En dan doet Chatoloog de verdediging.

taouanza
23-06-03, 19:26
Geplaatst door aQua
'k vond de combinatie Taouanza / Jmt toch ook best clash-potentie hebben :terrorist

hihi ik zie het al voor me, als ik iets met mijn handen doe ofzo en dan zegt jmt; daar gebruiken wij in nederland een vork voor. :p

taouanza
23-06-03, 19:27
Geplaatst door lennart
Ik stuur wel een anoniem emailtje naar de AIVD dat er een geheim Al-Qa'ida trainingskamp wordt georganiseerd!

Kunnen we lol hebben :D

En dan doet Chatoloog de verdediging.


:duivels: nou volgens mij vinden ze MAROC.NL verdacht genoeg.

barfly
23-06-03, 19:33
Ochjee ik ben mensjes vergeten maar daar kan ik niets aan doen dat komt door 't drinken daar krijg je korsakoff van :cola:
Sorry hoor...
Mrz kan de ingredienten uitzoeken voor Taouanza
Aqua kan ehm water mixen bij de jenever?
Maar ik bent t met Orakel eens er moet een leider worden aangesteld.
Iemand intresse in de job? :D

mrz
23-06-03, 19:35
Erm, even iets positiefs bedenken... Ok ik zet die bilderbergtent wel op lennart. En wij zijn het zo teveel eens we moeten nodig eens paintballen ook.


het lijkt me trouwens een ultieme uitdaging voor nederlanders.
om gezellig te doen zonder alcohol.

Hmm als ik de juiste persoon mee zou durven nemen zou niemand meer behoefte aan alcohol hebben...

mrz
23-06-03, 19:55
Joesoef zou goed leider zijn denk. Geen fratsen, gewoon zeggen waar het op staat zonder spoortje schroom of hypocrisie.

Sawda
23-06-03, 20:06
Geplaatst door aQua
nou kijk, aangezien het een muliticulti, multi religieus, multi sekse uitje wordt, vind ik dat we iemand moeten aanstellen die de goede zeden kan handhaven.


Jammer dat de vrouwen niet van de mannen worden gescheiden anders had ik me zeker voor dit uitje aangemeld. :wink:

Het gaat immers wel over een onderwerp dat mij erg boeit.

Tomas
23-06-03, 20:29
Geplaatst door aQua
makainsh moeshkiel a'gtie

Wij vrome vrouwen mogen ons in de gebedsruimte verschansen, worden zelfs van buitenuit opgesloten, sjo thoughtfull! De mannen mogen zich bezatten aan Barfly

ehrm...tja, dat onderwerp..... dat bewaren we daarna wel voor pb

OK. Hier teken ik voor. Van mij mag jij zelfs de grote leider zijn.

barfly
23-06-03, 20:32
Geplaatst door aQua
makainsh moeshkiel a'gtie

Wij vrome vrouwen mogen ons in de gebedsruimte verschansen, worden zelfs van buitenuit opgesloten, sjo thoughtfull! De mannen mogen zich bezatten aan Barfly

ehrm...tja, dat onderwerp..... dat bewaren we daarna wel voor pb

Bezatten _aan_ barfly???? Ik ben niet drinkbaar hoor! Iedereen mag zich wat mij betreft bezatten. Je weet niet wat je mist ik neem preventief wel Baileys en Grand Marnier en Tia Maria mee :D
Owja samen is dat een B52 maar nu treedt ik wellicht teveel in details....
Enne als niet praktiserend katholiek weet ik waar vergiffenis is te krijgen. Of is dat voor moslims niet van toepassing? :)

Orakel
23-06-03, 20:34
Geplaatst door mrz
OEPS... My wrong. Groot gelijk dat ik vergeten wordt, niks geen medelijden nodig hoor Orakel ik laat het weer eens op beloop...

Ik ben een klootzak dat ik niet meteen eerlijk ben altijd I know maar ik heb eigenlijk alleen zin als Filastienne of Mulan of Couscousje of Babyface of ThaGirl er ook zouden zijn... Ahhhh waarom zeg ik nou zelden meteen wat ik bedoel?!?!?!?! :mad: :o

Haa daar ben je. Had al bijna Tros Vermist gebeld en Jaap Jongbloed achter je an gestuurd.

Jij zegt altijd wat je bedoelt, maar het komt soms wat gecodeerd over en dat snap ik niet altijd. :boer:

Maar moeten we eigenlijk met elkaar praten tijdens dat weekend?
Hoor ineens iets over een onderwerp.....

barfly
23-06-03, 20:34
Geplaatst door aQua
nou kijk, aangezien het een muliticulti, multi religieus, multi sekse uitje wordt, vind ik dat we iemand moeten aanstellen die de goede zeden kan handhaven.

Blijft de vraag wíe Zwarte schaap gaat uitnodigen

Ik ben niet te beroerd om Zwarte schaap uit te nodigen hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Tomas
23-06-03, 20:36
Geplaatst door barfly
Bezatten _aan_ barfly???? Ik ben niet drinkbaar hoor! Iedereen mag zich wat mij betreft bezatten. Je weet niet wat je mist ik neem preventief wel Baileys en Grand Marnier en Tia Maria mee :D
Owja samen is dat een B52 maar nu treedt ik wellicht teveel in details....
Enne als niet praktiserend katholiek weet ik waar vergiffenis is te krijgen. Of is dat voor moslims niet van toepassing? :)

Ik baal daar dan weer zo van. Eindelijk een mooi edoch kort geformuleerde beschrijving van het weekend, komt er weer iemand zeiken over de details.

barfly
23-06-03, 20:38
Geplaatst door Orakel
Haa daar ben je. Had al bijna Tros Vermist gebeld en Jaap Jongbloed achter je an gestuurd.

Jij zegt altijd wat je bedoelt, maar het komt soms wat gecodeerd over en dat snap ik niet altijd. :boer:

Maar moeten we eigenlijk met elkaar praten tijdens dat weekend?
Hoor ineens iets over een onderwerp.....

Inderdaad we kunnen ook gewoon knetterstoned worden :D

barfly
23-06-03, 20:39
Geplaatst door Tomas
Ik baal daar dan weer zo van. Eindelijk een mooi edoch kort geformuleerde beschrijving van het weekend, komt er weer iemand zeiken over de details.

Tja dat heb je zo als perfectionist.. :jammer:

Sawda
23-06-03, 20:41
Geplaatst door aQua
makainsh moeshkiel a'gtie

Wij vrome vrouwen mogen ons in de gebedsruimte verschansen, worden zelfs van buitenuit opgesloten, sjo thoughtfull! De mannen mogen zich bezatten aan Barfly

ehrm...tja, dat onderwerp..... dat bewaren we daarna wel voor pb

Afgesproken lijkt mij een goede deal, aQua.

Heb jij enkele ideëen wat onze rol zal zijn tijdens dat uitje. Wij zijn uiteindelijk de vertegenwoordigsters van de moslima-delegatie.

mrz
23-06-03, 20:52
Haa daar ben je. Had al bijna Tros Vermist gebeld en Jaap Jongbloed achter je an gestuurd.

Jij zegt altijd wat je bedoelt, maar het komt soms wat gecodeerd over en dat snap ik niet altijd.

Maar moeten we eigenlijk met elkaar praten tijdens dat weekend?
Hoor ineens iets over een onderwerp.....

Och we gaan ons gewoon zo concentreren op real life en "normale" communicatie dat hele internet acuut zo saai wordt dat iedereen naar buiten gaat en de wereld niet meer saaier maakt door te cheaten op de wetten van de quantummechanica. :D Zoiets? :blij:

barfly
23-06-03, 21:07
Geplaatst door mrz
Och we gaan ons gewoon zo concentreren op real life en "normale" communicatie dat hele internet acuut zo saai wordt dat iedereen naar buiten gaat en de wereld niet meer saaier maakt door te cheaten op de wetten van de quantummechanica. :D Zoiets? :blij:

Ik zie voor jou een andere taak, namelijk het maken van een gravitatiemotor opdat we in ieder geval na 't zuipen het Zonnestelsel kunnen doorkruisen :)

Tomas
23-06-03, 21:09
Geplaatst door barfly
Ik zie voor jou een andere taak, namelijk het maken van een gravitatiemotor opdat we in ieder geval na 't zuipen het Zonnestelsel kunnen doorkruisen :)

Vind je 't erg als ik dan weer naar huis ga na een weekend zuipen en blowen tussen moslimah's/?

barfly
23-06-03, 21:15
Geplaatst door Tomas
Vind je 't erg als ik dan weer naar huis ga na een weekend zuipen en blowen tussen moslimah's/?

Nah saai hoor!

Tomas
23-06-03, 21:17
Geplaatst door aQua
'k stel voor dat we alle mannen verbannen naar het andere eind van de Ardennen, en dat ik, jij, Puk, en Taouanza er een lekkere lady's night van gaan maken.

Als die bar maar met ons mee gaat.

Maar ik vind 't wel vreemd dat Puk wel mag blijven bij jullie. Wat gaan jullie dan met hem doen?

Tomas
23-06-03, 21:18
Geplaatst door barfly
Nah saai hoor!

Ik vind zo'n weekend tussen moslima'h al bizar zat.

Zo'n galaxy tour daarachteraan vind ik gewoon wat overdone.

taouanza
23-06-03, 21:19
Geplaatst door aQua
'k stel voor dat we alle mannen verbannen naar het andere eind van de Ardennen, en dat ik, jij, Puk, en Taouanza er een lekkere lady's night van gaan maken.


ha! mocht puk wel willen het is een man! je vergeet trouwens donna :wink:

en we hebben meer ladys nodig!! mulan,fillistiene,zwijgster en sienia waar zijn jullie?en jmt waar is jmt?! yoehoe o jantien!!

barfly
23-06-03, 21:21
Geplaatst door Tomas
Ik vind zo'n weekend tussen moslima'h al bizar zat.

Zo'n galaxy tour daarachteraan vind ik gewoon wat overdone.

Ok ok ik ben gewoon heel snel enthousiast enzo en dan wil ik graag voor 100% ervoor gaan enzo. Je begrijpt het wel denk ik...

taouanza
23-06-03, 21:21
Geplaatst door Tomas
Als die bar maar met ons mee gaat.

Maar ik vind 't wel vreemd dat Puk wel mag blijven bij jullie. Wat gaan jullie dan met hem doen?


ardennenwitchproject? :boos:

barfly
23-06-03, 21:22
Geplaatst door taouanza
ha! mocht puk wel willen het is een man! je vergeet trouwens donna :wink:

en we hebben meer ladys nodig!! mulan,fillistiene,zwijgster en sienia waar zijn jullie?en jmt waar is jmt?! yoehoe o jantien!!

DöH dit riekt naar je reinste discriminatie! :boos:

Orakel
23-06-03, 21:25
Geplaatst door mrz
Och we gaan ons gewoon zo concentreren op real life en "normale" communicatie dat hele internet acuut zo saai wordt dat iedereen naar buiten gaat en de wereld niet meer saaier maakt door te cheaten op de wetten van de quantummechanica. :D Zoiets? :blij:

:gniffel: Hahh, fantastisch. Ik snappum in 1 keer.

Alleen dat kwantumgedoe heb ik nooit begrepen, maar Tomas gaat ook mee. Dus.
Ik ken alleen grote beer en kleine beer. Vink al zat.

Gewonn lekker dom doen. Gezellig. :jumping:

Tomas
23-06-03, 21:26
Geplaatst door taouanza
ha! mocht puk wel willen het is een man! je vergeet trouwens donna :wink:

en we hebben meer ladys nodig!! mulan,fillistiene,zwijgster en sienia waar zijn jullie?en jmt waar is jmt?! yoehoe o jantien!!

Als je zwijgster mee krijgt verkleed ik me ook als moslimah.

taouanza
23-06-03, 21:29
Geplaatst door Tomas
Als je zwijgster mee krijgt verkleed ik me ook als moslimah.

oja wat doe je met je snorharen?

Joesoef
23-06-03, 21:29
Geplaatst door taouanza
nee er is geen bar, er komen moslims.
het lijkt me trouwens een ultieme uitdaging voor nederlanders.
om gezellig te doen zonder alcohol :duivels:

Nog een ultime uitdaging, moslimas aan de drank.

Ik help wel met mixen...

Mark
23-06-03, 21:30
terwijl jullie weg zijn ga ik gewoon lekker met mezelf discusieren hier door middel van mijn meerdere inlognamen.........



:duim:

Tomas
23-06-03, 21:31
Geplaatst door taouanza
oja wat doe je met je snorharen?

Weet je? Ik scheer me eerst en verkleed me daarna als moslimah. Want als moslimah mag je je zeker niet scheren? Gok ik.

taouanza
23-06-03, 21:32
Geplaatst door Mark
terwijl jullie weg zijn ga ik gewoon lekker met mezelf discusieren hier door middel van mijn meerdere inlognamen.........



:duim:



-JE HEBT GELIJK
-NEE JIJ HEBT GELIJK
-NEE JIJ HEBT GELIJK
:maf2:

barfly
23-06-03, 21:32
Geplaatst door Tomas
Weet je? Ik scheer me eerst en verkleed me daarna als moslimah. Want als moslimah mag je je zeker niet scheren? Gok ik.

Ik help je anders graag mer harsen hoor jongen! :wohaa:

Mark
23-06-03, 21:34
Geplaatst door taouanza
-JE HEBT GELIJK
-NEE JIJ HEBT GELIJK
-NEE JIJ HEBT GELIJK
:maf2:

Het discusieert zoveel makkelijker zonder jullie tegenspraak en afwijkende meningen :kroatie:

Het is dan net alsof ik op fok discusieer ;)

Tomas
23-06-03, 21:35
Geplaatst door barfly
Ik help je anders graag mer harsen hoor jongen! :wohaa:

Voor een poes is dit geen leuk grapje.

barfly
23-06-03, 21:37
Geplaatst door Tomas
Voor een poes is dit geen leuk grapje.

En hoe zit 't dan met Mexicaanse naaktkatjes? Huh? :p

taouanza
23-06-03, 21:39
Geplaatst door Mark
Het discusieert zoveel makkelijker zonder jullie tegenspraak en afwijkende meningen :kroatie:

Het is dan net alsof ik op fok discusieer ;)


volgens mij is jmt daar naar toe, ik vond fok al meer iets voor haar. zij blaat en zij krijgt gelijk.

word je daar niet moe van?!

Tomas
23-06-03, 21:40
Geplaatst door barfly
En hoe zit 't dan met Mexicaanse naaktkatjes? Huh? :p

Dat zijn pornopoesjes.

Maar moeten we het niet over een datum hebben? Ik kan pas weer ergens halverwege september.

Sawda
23-06-03, 21:40
Geplaatst door aQua
'k stel voor dat we alle mannen verbannen naar het andere eind van de Ardennen, en dat ik, jij, Puk, en Taouanza er een lekkere lady's night van gaan maken.

Lijkt mij een goed idee, wij vrouwen hebben het wel voor het zeggen.
Wij leiden en laten ons zekere niet leiden!

Ik maak in ieder geval tagine met vis (voor de dames).
Wat is jullie specialiteit Taouanza en aQua.

barfly
23-06-03, 21:42
Geplaatst door Tomas
Dat zijn pornopoesjes.

Maar moeten we het niet over een datum hebben? Ik kan pas weer ergens halverwege september.

Sjees jij hebt lang vakantie!

barfly
23-06-03, 21:43
Geplaatst door Sawda
Lijkt mij een goed idee, wij vrouwen hebben het wel voor het zeggen.
Wij leiden en laten ons zekere niet leiden!

Ik maak in ieder geval tagine met vis (voor de dames).
Wat is jullie specialiteit Taouanza en aQua.
Couscous graag? :D
Ownee de heren der schepping waren buitengesloten :(

Tomas
23-06-03, 21:44
Geplaatst door barfly
Sjees jij hebt lang vakantie!

Was dat maar waar. Voorlopig heeft elk weekend wel iets lulligs waardoor ik niet weg zou kunnen.l

Tomas
23-06-03, 21:45
Geplaatst door barfly
Couscous graag? :D
Ownee de heren der schepping waren buitengesloten :(

Mocht er iemand honger krijgen, dan bellen we toch voor een pizza?

Sawda
23-06-03, 21:46
Geplaatst door barfly
Couscous graag? :D
Ownee de heren der schepping waren buitengesloten :(

Helaas barfly.
Orakel is er ook nog, wie weet maakt hij voor jullie Couscous.

taouanza
23-06-03, 21:46
Geplaatst door Sawda
Lijkt mij een goed idee, wij vrouwen hebben het wel voor het zeggen.
Wij leiden en laten ons zekere niet leiden!

Ik maak in ieder geval tagine met vis (voor de dames).
Wat is jullie specialiteit Taouanza en aQua.


seksou be seb3a del goedarie
seksou be djaj oe zebbieb
tagine alle tagines behalve met vis
lasagna
taco's & tortilla's
hollandse pot
marokkaanse aardappelsalade
chili con carne

Tomas
23-06-03, 21:48
Geplaatst door Sawda
Helaas barfly.
Orakel is er ook nog, wie weet maakt hij voor jullie Couscous.

Ik kan godomme ook wel couscous maken hoor.

* Beledigd *

barfly
23-06-03, 21:49
Ophouwen nou! ik krijg honger en ik weet niet eens wat 't allemaal is.....

Sawda
23-06-03, 21:51
Geplaatst door Tomas
Ik kan godomme ook wel couscous maken hoor.

* Beledigd *

yeah shure
Couscous met gekookte aardappelen en spinazie. En niet te vergeten vissticks erbij.

Maak dat de poes maar wijs.

Sawda
23-06-03, 21:52
Geplaatst door taouanza
seksou be seb3a del goedarie
seksou be djaj oe zebbieb
tagine alle tagines behalve met vis
lasagna
taco's & tortilla's
hollandse pot
marokkaanse aardappelsalade
chili con carne

Nou taouanza dat wordt lekker smullen.

Tomas
23-06-03, 21:53
Geplaatst door Sawda
yeah shure
Couscous met gekookte aardappelen en spinazie. En niet te vergeten vissticks erbij.

Maak dat de poes maar wijs.

Couscous maken is geen uidaging, maar de lekkerste combinatie vind ikzelf met broccoli, ui, paprika, lamsvleesreepjes en veel pittige kruiden.

barfly
23-06-03, 21:53
Ik maak Couscous met paprika en uitjes en courgette en de befaamde honigmix zoals Zwygster me aanraadde met gehaktballetje (rundvlees) van eigen recept :)
Smullen enzo
Maarja ik snak naar meer..... maar das een ingeburgerd verschijnsel denk ik :D

taouanza
23-06-03, 21:54
Geplaatst door Sawda
yeah shure
Couscous met gekookte aardappelen en spinazie. En niet te vergeten vissticks erbij.

Maak dat de poes maar wijs.


nee joh, uit zo'n pakje je hebt tunesische en marokkaanse smaak :hihi:

taouanza
23-06-03, 21:57
Geplaatst door barfly
Ik maak Couscous met paprika en uitjes en courgette en de befaamde honigmix zoals Zwygster me aanraadde met gehaktballetje (rundvlees) van eigen recept :)
Smullen enzo
Maarja ik snak naar meer..... maar das een ingeburgerd verschijnsel denk ik :D


ik zei het je toch :haha: :haha:

Sawda
23-06-03, 21:58
Geplaatst door taouanza
nee joh, uit zo'n pakje je hebt tunesische en marokkaanse smaak :hihi:

Inderdaad, de smaakversterkers nemen plaats in voor de echte groente en kruiden. Uiteindelijk wordt het couscous à la Nederland.

barfly
23-06-03, 21:59
Geplaatst door taouanza
ik zei het je toch :haha: :haha:

:D
Welke smaak vind jij het lekkerst? :) Mijn voorkeur gaat uit naar de Marokkaanse.

barfly
23-06-03, 22:00
Geplaatst door Sawda
Inderdaad, de smaakversterkers nemen plaats in voor de echte groente en kruiden. Uiteindelijk wordt het couscous à la Nederland.

Dat heet assimilatie sorrie :rolleyes: ;)

Tomas
23-06-03, 22:00
Geplaatst door Sawda
Inderdaad, de smaakversterkers nemen plaats in voor de echte groente en kruiden. Uiteindelijk wordt het couscous à la Nederland.

Net als jij, sawda.

Sawda
23-06-03, 22:01
Geplaatst door Tomas
Couscous maken is geen uidaging, maar de lekkerste combinatie vind ikzelf met broccoli, ui, paprika, lamsvleesreepjes en veel pittige kruiden.

Couscous à la Tomas dus.

Een zware belediging als je dit marokkaanse couscous noemt.

taouanza
23-06-03, 22:04
Geplaatst door barfly
:D
Welke smaak vind jij het lekkerst? :) Mijn voorkeur gaat uit naar de Marokkaanse.


IKKE?! COUSCOUS UIT EEN PAKJE?!

zo grof was ik nog nooit beledigd :droef:

Sawda
23-06-03, 22:04
Geplaatst door Tomas
Net als jij, sawda.

Wat bedoel je hier nou weer mee?

barfly
23-06-03, 22:06
Geplaatst door taouanza
IKKE?! COUSCOUS UIT EEN PAKJE?!

zo grof was ik nog nooit beledigd :droef:

Ehm mijn meest nederige excuses ik wist niet dat het ook zonder pakje gemaakt kon? Ik begrijp d'r ook niks van! :confused:

Sawda
23-06-03, 22:09
Geplaatst door barfly
Dat heet assimilatie sorrie :rolleyes: ;)

:haha:

taouanza
23-06-03, 22:13
Geplaatst door barfly
Ehm mijn meest nederige excuses ik wist niet dat het ook zonder pakje gemaakt kon? Ik begrijp d'r ook niks van! :confused:

oke om nog verdere misverstanden te voorkomen, als ik het heb over tagine bedoel ik niet van knorr

barfly
23-06-03, 22:17
Geplaatst door taouanza
oke om nog verdere misverstanden te voorkomen, als ik het heb over tagine bedoel ik niet van knorr

Gelukkig heb ik bijna vakantie en kan ik es effe alle merken in huis halen en me een ons eten :) Ik zal 't zeker onthouden! Wie weet ga ik es langs die Turkse slager en haal lamsgehakt. Dat is dus niet te krijgen heh in de Vaderlandsche supermarkt.

Tomas
23-06-03, 22:25
Geplaatst door aQua
Donna is natuurlijk vanharte welkom om ons te vergezellen. Ben alleen bang dat we kattenbescherming op onze koepel krijgen als we Tom's persoonlijkheden in tween gaan splitsen


He! Die is nieuw. Daar moet ik als Donna nog iets vinnigs over zeggen. Ff opnieuw aanloggen.

Tomas
23-06-03, 22:50
Damn.. Het aanloggen lukt niet. Ander keertje dan maar.

:staart:

Hamza-T
24-06-03, 00:06
waarom komen er alleen gematigde prikkers?

Ik ben dus toch gematigd?

Ik denk dat ik maar niet mee ga, want als ik hier zo eens kijk mag ik niet in de gebedsruimte komen want daar zitten de moslima's, maar ik wil ook niet bij die kafiers zitten als ze in het rond staan te zuipen.
Niemand zal het met mijn ideeen eenszijn en Cous Cousje zal hoogst waarschijnlijk een aanslag op mij beramen.

Neen dank!

Puk
24-06-03, 00:56
Geplaatst door barfly
Inderdaad we kunnen ook gewoon knetterstoned worden :D

Ja, maar niet van kippenstront. Mag dan wel ontzettend erg halal zijn, maar daar pas ik voor!

Puk
24-06-03, 01:03
Geplaatst door aQua
'k stel voor dat we alle mannen verbannen naar het andere eind van de Ardennen, en dat ik, jij, Puk, en Taouanza er een lekkere lady's night van gaan maken.

Kijk.. dát vind ik nou nog eens een verrekte goed idee! Dat gaan we verder uitwerken! Ik geef aan die kerels gewoon een heel verkeerd adres door. Ladies night... klinkt goed! Ladies weekend... nog beter!

Puk
24-06-03, 01:22
Geplaatst door taouanza
nee joh, uit zo'n pakje je hebt tunesische en marokkaanse smaak :hihi:

Dames... er is een in-house BBQ... kan een heel schaap op!
Tip! Lamsshoarma!

Puk
24-06-03, 01:29
Geplaatst door taouanza
ardennenwitchproject? :boos:

Nee... dat loopt niet goed af... met Puk Nicholson... wil ik toch iets anders voorstellen... kunnen jullie buikdansen?

Puk
24-06-03, 02:59
Geplaatst door taouanza
ha! mocht puk wel willen het is een man! je vergeet trouwens donna :wink:

en we hebben meer ladys nodig!! mulan,fillistiene,zwijgster en sienia waar zijn jullie?en jmt waar is jmt?! yoehoe o jantien!!

Goed ja ok... ik ben een man... dusssss?

Kom op zeg! Artikel 1 ja?!

Puk
24-06-03, 03:03
Geplaatst door Hamza-T
Ik ben dus toch gematigd?

Ik denk dat ik maar niet mee ga, want als ik hier zo eens kijk mag ik niet in de gebedsruimte komen want daar zitten de moslima's, maar ik wil ook niet bij die kafiers zitten als ze in het rond staan te zuipen.
Niemand zal het met mijn ideeen eenszijn en Cous Cousje zal hoogst waarschijnlijk een aanslag op mij beramen.

Neen dank!

Explosieven thuislaten a.u.b.

taouanza
24-06-03, 06:55
Geplaatst door Puk
Dames... er is een in-house BBQ... kan een heel schaap op!
Tip! Lamsshoarma!


nog zo'n belediging :boos:

dan heb ik een beter idee we gooien al het goede vlees weg en van de afval maken we frikandellen! nou goed :mad:

~Panthera~
24-06-03, 07:07
Geplaatst door taouanza
nog zo'n belediging :boos:

dan heb ik een beter idee we gooien al het goede vlees weg en van de afval maken we frikandellen! nou goed :mad:
-------------

Ja daaaaag........als jullie dat doen, dan kom ik al helemaal niet meer.
Trouwens, al iemand voor het koffiezetten ?? :D
Survivallen doen jullie maar, ik ben te oud voor dat gel.ul. :wohaa:

taouanza
24-06-03, 07:12
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

Ja daaaaag........als jullie dat doen, dan kom ik al helemaal niet meer.
Trouwens, al iemand voor het koffiezetten ?? :D
Survivallen doen jullie maar, ik ben te oud voor dat gel.ul. :wohaa:


ja daaaag, ik blijf achter om te koken de andere moslima's blijven in de gebedsruimte jij zet koffie en welke vrouw gaat wel survivallen?!

zo lekker ouderwets de mannen gaan op jacht en de vrouwen blijven thuis :ergleuk:

~Panthera~
24-06-03, 07:18
Geplaatst door taouanza
ja daaaag, ik blijf achter om te koken de andere moslima's blijven in de gebedsruimte jij zet koffie en welke vrouw gaat wel survivallen?!

zo lekker ouderwets de mannen gaan op jacht en de vrouwen blijven thuis :ergleuk:
----------------------

Lijkt me een goed idee !
De kerels schieten, cq tempexen elkaar maar naar oblivian, dan hebben wij het in ieder geval gezelli. :D
Welk merk koffie ? :engel:

taouanza
24-06-03, 07:26
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------

Lijkt me een goed idee !
De kerels schieten, cq tempexen elkaar maar naar oblivian, dan hebben wij het in ieder geval gezelli. :D
Welk merk koffie ? :engel:




MAX HAVELAAR NATUURLIJK! :duim:

~Panthera~
24-06-03, 07:30
Geplaatst door taouanza
MAX HAVELAAR NATUURLIJK! :duim:
-------------------------------------------

:lole: YESSSSSSSSSSS.

mrz
24-06-03, 08:38
zo lekker ouderwets de mannen gaan op jacht en de vrouwen blijven thuis

Lol da's wel beetje moraal van verhaal geloof ik. We zijn hier zooitje veels te intelligente mensen die maar moeilijk gemotiveerd zijn tot iets te komen.

Puk
24-06-03, 12:13
Geplaatst door taouanza
nog zo'n belediging :boos:

dan heb ik een beter idee we gooien al het goede vlees weg en van de afval maken we frikandellen! nou goed :mad:

Huh? Wat is er mis met een broodje shoarma?
Maar ik ben ook gek op frikandellen... dusssss.
Ik zie dat weekend helemaal zitten!

Puk
24-06-03, 12:15
Geplaatst door taouanza
ja daaaag, ik blijf achter om te koken de andere moslima's blijven in de gebedsruimte jij zet koffie en welke vrouw gaat wel survivallen?!

zo lekker ouderwets de mannen gaan op jacht en de vrouwen blijven thuis :ergleuk:

Okay dan... ik ga ook niet survivallen. Er moet toch iemand op de vrouwen passen!

Puk
24-06-03, 12:16
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------

Lijkt me een goed idee !
De kerels schieten, cq tempexen elkaar maar naar oblivian, dan hebben wij het in ieder geval gezelli. :D
Welk merk koffie ? :engel:

Uhhh.... Select natuurlijk! Van DE. En een wolkje melk graag.

Maar Panthera schrijft ook in! Okay Panthera!

Puk
24-06-03, 12:20
Moeten we ook niet iets aan cultuur doen?

Donna
24-06-03, 20:47
Hooohoooi!

:zwaai:

Daar ben ik weer.......

Nou ik zie dat het goed gaat met de organisatie. Ondanks dat ik me daar NIET mee bemoei... ;) Mijn kookkunst: specialiteiten zijn Zarzuela en nog wat gerechtjes, maar de zijn allemaal gemaakt met wijn, wodka en cognac dus dat is helaas niet mogelijk. Ik kan wel erg goed de pizzalijn bellen, dus dat zal ik dan wel doen. Verders... moeten we natuurlijk veel pers uitnodigen, ik stel voor in ieder geval NOVA en Twee Vandaag (EO variant) dan ken je lachuh.. zullen we ze eens wat gepeperde quotes meegeven.

Euhm....

Verder natuurlijk iets met inhoud, iets met cultuur iderdaad (gaat Puk doen) en natuurlijk nog wat normen en waarden dingetjes. Waiting kan een workshop hedendaags zionistme geven, alle 237 varianten toelichten, en we nemen Joop mee voor het geval het woord Israel valt, want dan kan hij daar meteen op inspringen ;) Verder ga ik niet meer als Shaheed niet gaat (shaheed?) en yehi moet er ook absoluut bij...

Oh, enne, ik ben dus NIET Tomas.....

Tomas en ik schrijven zoveel dat we op elkaar zijn gaan lijken denk ik :confused:

Orakel
24-06-03, 22:39
Geplaatst door Sawda
Helaas barfly.
Orakel is er ook nog, wie weet maakt hij voor jullie Couscous.

Ik daggut niet! :ego: Ze kunnen een cracker van me krijgen en dan kom ik ze al een heel stuk tegemoet.

(kweenie hoe je couscous maakt)

Ik kan wel ontzettend goed omgaan met zo'n Senseo-apparaat. Echt ongekend.

Iemand koffie?

barfly
24-06-03, 22:44
Geplaatst door Orakel
Ik daggut niet! :ego: Ze kunnen een cracker van me krijgen en dan kom ik ze al een heel stuk tegemoet.

(kweenie hoe je couscous maakt)

Ik kan wel ontzettend goed omgaan met zo'n Senseo-apparaat. Echt ongekend.

Iemand koffie?

Een cracker??? Weet je wel hoeveel honger ik meestal heb?!
Maargoed je talent met de Senseo (whatever that may be) komt misschien van pas de ochtend na mijn workshop.

Orakel
24-06-03, 22:52
Geplaatst door barfly
Een cracker??? Weet je wel hoeveel honger ik meestal heb?!

Hmmmpff, nou vooruit, krijg je ook een biertje bij die cracker. Staat gelijk aan 2 boterhammen toch?

Trouwens een rare aanduiding voor een plakje brood:
boter ham! :corcky:



Maargoed je talent met de Senseo (whatever that may be) komt misschien van pas de ochtend na mijn workshop.

Precies. Want een Senseo is in feite niets anders dan een instant martelwerktuig of een hi-tech chemiedoos (niet verwarren met JMT).

En ondertussen kun je er heel schijnheilig koffie mee zetten.

taouanza
25-06-03, 14:05
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Is dit een soort van 'MarocNL-ers in de Bush'? Doen jullie de groeten aan de Hoop Scheffer van mij! :haha:

CYA.............(in de Blair? Neah, dan zit je namelijk automatisch ook in de Bush.)




:moe:

Donna
25-06-03, 14:45
Geplaatst door Orakel
Iemand koffie?

Ja lekker.

Zwart, met een b-tje suiker.

Idrissi_1
25-06-03, 17:52
Geplaatst door Donna
Ja lekker.

Zwart, met een b-tje suiker.

Mag ik een glaasje louisza met één schepje basterd- en/of rietsuiker er in?

Donna
25-06-03, 18:41
Geplaatst door Idrissi_1
Mag ik een glaasje louisza met één schepje basterd- en/of rietsuiker er in?

Van mij wel. Orakel? Fix jij dat effe? :D

Zara
25-06-03, 19:01
oooww oooowww wat een gesjellige boel!

..eh mag...
ahum
ja nou ..... ik wwi
ahum ahum
mag ik ...ik zou .....weet je.. wat LEUK allemaal zeg!....
maaruh mag ik ook mee?

sadeeQ
25-06-03, 19:11
:lole:

ik kom alleen als ik mijn speelgoed mag meenemen :ego:

http://www.precisionairsoft.com/usrimage/sg551accs.jpg


en speciaal voor puk neem ik mijn lievelings speelgoedje mee,kunnen we lekker verstoppertje spelen :fpiraat:

http://www.tribuneindia.com/2002/20020423/world2.jpg

sadeeQ
25-06-03, 19:14
:gniffel:

En als 151mobiltrutjes en Jmt komen,wil ik het graag vooraf weten,dan neem ik extra bagage mee :melig2:

mijn handboeien en lerenzweepje zal ik dan zeker goed kunnen gebruiken :gniffel:

taouanza
25-06-03, 19:39
Geplaatst door sadeeQ
:lole:

ik kom alleen als ik mijn speelgoed mag meenemen :ego:

[


sadeeq jij MOET mee, maar je MOET je speelgoed thuislaten. :knipoog:

taouanza
25-06-03, 19:42
Geplaatst door Zara
oooww oooowww wat een gesjellige boel!

..eh mag...
ahum
ja nou ..... ik wwi
ahum ahum
mag ik ...ik zou .....weet je.. wat LEUK allemaal zeg!....
maaruh mag ik ook mee?


hoe meer zielen hoe meer vreugde. waar ben jij goed in?

Idrissi_1
25-06-03, 19:44
Geplaatst door sadeeQ
:lole:

ik kom alleen als ik mijn speelgoed mag meenemen :ego:

http://www.precisionairsoft.com/usrimage/sg551accs.jpg


en speciaal voor puk neem ik mijn lievelings speelgoedje mee,kunnen we lekker verstoppertje spelen :fpiraat:

http://www.tribuneindia.com/2002/20020423/world2.jpg

Sjo. :maf: Mooi arsenaal heb jij. Mag ik :bril:llemans vriendjes met jou :rambo: worden.

sadeeQ
25-06-03, 19:51
Geplaatst door taouanza
sadeeq jij MOET mee, maar je MOET je speelgoed thuislaten. :knipoog:

:huil2: zonder speelgoed ?/

:ninja2: maar dan moet ik ze op de ouderwetsemanier te lijf gaan :knife_hea

alle die bloed op mijn kleren en handen :huil:

maar puk zijn tong afhakken en die dan in de couscous verwerken en door zijn vriendjes laten opeten is een mooie droom :slapen: en de moeite waard om mijn speelgoed voor te laten liggen :fuckit:


:bril:

sadeeQ
25-06-03, 20:02
Geplaatst door Idrissi_1
Sjo. :maf: Mooi arsenaal heb jij. Mag ik :bril:llemans vriendjes met jou :rambo: worden.

:wijs: ik heb last van een oogontsteking,zou maar flink uit de buurt blijven als ik begin te spelen met mijn speelgoed,mijn richtingsgevoel laat me nooit in de steek ,maar toch :zegniets:

sommige stinkerds(zoals die 151 stinkwindjes) ruik je op 100meter afstand en die kun je niet missen,de rest wordt lastig.maar een schoonmaak aktie door die bejaarde zooitje NVDD- ers kan geen kwaad :auw:

~Panthera~
25-06-03, 21:24
Geplaatst door sadeeQ
:wijs: ik heb last van een oogontsteking,zou maar flink uit de buurt blijven als ik begin te spelen met mijn speelgoed,mijn richtingsgevoel laat me nooit in de steek ,maar toch :zegniets:

sommige stinkerds(zoals die 151 stinkwindjes) ruik je op 100meter afstand en die kun je niet missen,de rest wordt lastig.maar een schoonmaak aktie door die bejaarde zooitje NVDD- ers kan geen kwaad :auw:
---------------

Je was al opgegeven voor de workshop Tempexgordels punniken. :hihi:

Puk
25-06-03, 23:51
Geplaatst door aQua
Puk, je roep is verhoord :)

nu die sponsering nog

:duim:

Vriend hè! Zóóóón Beheerder! Topper! Ik heb het altijd al goed met Vriend kunnen vinden...

Maar heeft maroc.nl nog een potje voor zulke integrerende initiatieven?
Een goeie fles whisky ofzo?

Al Sawt
26-06-03, 10:29
Geplaatst door Puk
Nee juist niet... jullie hebben een anti-genocidewet!
En we nemen geen sleurhutten mee hoor! We kopen gewoon huizen op! En langzamerhand kopen we heel België op! Dan gaan we het een beetje opknappen. Mooi toch? Hopelijk komt er eindelijk een fatsoenlijke wegdek in Brussel.

Puk
26-06-03, 10:44
Geplaatst door taouanza
sadeeq jij MOET mee, maar je MOET je speelgoed thuislaten. :knipoog:

Idd, want we hebben al aan Sadeeq gedacht!
Speciaal voor SadeeQ:

http://www.kleurplaten.nl/pages/toon.asp?a=hoofdcategorie&id=2515

Wel binnen de lijntjes blijven!

mulan
26-06-03, 11:01
Mrz en taouanza RULEEEEEEEEE............de rest van jullie :stomp:



als ik ga praat ik alleen maar met taouanza en mrz :mad:

Puk
26-06-03, 11:15
Geplaatst door mulan
Mrz en taouanza RULEEEEEEEEE............de rest van jullie :stomp:



als ik ga praat ik alleen maar met taouanza en mrz :mad:

Wat nou weer? Begint het gedonder nu al? Waarom wil je niet met mij en Sadeeq praten Mulan? Sadeeq, dat snap ik... maar niet met mij... why?

mulan
26-06-03, 11:15
Geplaatst door aQua
heb je mijn uitnodiging par avignon niet ontvangen?

Avion :confused: ......hoe dan ook.... :hardlach:

Ik heb het ontvangen...alleen met enige vertraging maar forgive and forget........you RULEE too..... :)

mulan
26-06-03, 11:19
Geplaatst door Puk
Wat nou weer? Begint het gedonder nu al? Waarom wil je niet met mij en Sadeeq praten Mulan? Sadeeq, dat snap ik... maar niet met mij... why?

You know x-acly why..... :kwaad: dusse niet zo onschuldig koppie opzetten...

He en als ik praat met jou moet dat natuurlijk wel in combinatie zijn met Sadeeq,er moet wel gelachen worden he.. :D

mulan
26-06-03, 11:22
Geplaatst door aQua
air maro :jammer: altijd te laat

but me heppy :)

Air maroc.....begrijpelijk :gniffel:

Dus totaal buiten jouw schuld om..... :melig2:

Puk
26-06-03, 11:23
Geplaatst door mulan
You know x-acly why..... :kwaad: dusse niet zo onschuldig koppie opzetten...

He en als ik praat met jou moet dat natuurlijk wel in combinatie zijn met Sadeeq,er moet wel gelachen worden he.. :D

Hè getver... moet Sadeeq er weer bij?! Die is trouwens druk bezig met z'n kleurplaat! Je hoort hem niet meer! Leuk ventje... helemaal verdiept in z'n kleurplaat. Rose, SadeeQ... moet je hebben. Varkentjes zijn rose... niet rood.

mulan
26-06-03, 11:29
Puk,just admit it,jij en Sadeeq zijn de beste vriendjes..... :tik:

Puk
26-06-03, 11:31
Geplaatst door mulan
Puk,just admit it,jij en Sadeeq zijn de beste vriendjes..... :tik:

We begrijpen elkaar... dat is zo. Maar ik wil Sadeeq niet overal bij!
Ik dacht dat jij en ik juist wat qualitytime konden hebben... samen.

Puk
26-06-03, 11:37
Geplaatst door aQua
Mulan, nu je toch in de keuken bent, neem je deegroller mee

Dames, dames... niet te hard van stapel lopen nu!!

mulan
26-06-03, 11:45
Ja...ben in de keuken,deegroller zei je...ok CATCH........oops...sorry Puk,ja moet je maar niet in de weg staan....

En ik weet nu onderhand wel wat je bedoelt met quality time,de vorige keer toen je dat zei zat ik de hele avond op de bank te kijken hoe jij en Sadeeq 'mens erger je niet' aan het spelen waren :fpuh: Daar trap ik dus niet nog een keer in he...

Puk
26-06-03, 15:24
Geplaatst door mulan
Ja...ben in de keuken,deegroller zei je...ok CATCH........oops...sorry Puk,ja moet je maar niet in de weg staan....

En ik weet nu onderhand wel wat je bedoelt met quality time,de vorige keer toen je dat zei zat ik de hele avond op de bank te kijken hoe jij en Sadeeq 'mens erger je niet' aan het spelen waren :fpuh: Daar trap ik dus niet nog een keer in he...

Weet ik, weet ik Mulan. Maar Sadeeq moest en zou een keertje winnen... al was het maar 1 keertje. En jij weet net zo goed als ik dat als dat ventje z'n zin niet krijgt.... een gejank en een gehuil, dan zit je ook niet lekker rustig. Jij hebt toen in ieder geval alle afleveringen van de Protocollen van Zion in 1 keer achter mekaar kunnen bekijken. Dat was toch ook wat waard?

Maar ik heb nu een mooi kleurboek bij me voor Sadiekje. Met varkentjes en geitjes en kameeltjes. Kruip ik lekker naast je op de bank. Komt helemaal goed! Zal ik nog een Fatwa Cola voor je inschenken?

Donna
26-06-03, 16:33
Geplaatst door mulan
Mrz en taouanza RULEEEEEEEEE............de rest van jullie :stomp:



als ik ga praat ik alleen maar met taouanza en mrz :mad:


:( ..... Hier ben ik echt effe stil van......





Ik zal wel gaan......... :droef:





Nou hoor... niemand vindt mij lief..... :huil:

Puk
26-06-03, 16:47
Geplaatst door Donna
:( ..... Hier ben ik echt effe stil van......





Ik zal wel gaan......... :droef:





Nou hoor... niemand vindt mij lief..... :huil:

Zullen we Mulan anders gewoon thuislaten Donna? :D

mrz
26-06-03, 17:18
Nee Mulan! Die moet ook zeker mee! En Donna kom maar uithuilen hoor kan veel hebben.

taouanza
26-06-03, 18:02
Geplaatst door mulan
Ja...ben in de keuken,deegroller zei je...ok CATCH........oops...sorry Puk,ja moet je maar niet in de weg staan....

En ik weet nu onderhand wel wat je bedoelt met quality time,de vorige keer toen je dat zei zat ik de hele avond op de bank te kijken hoe jij en Sadeeq 'mens erger je niet' aan het spelen waren :fpuh: Daar trap ik dus niet nog een keer in he...




:hihi: ik begin er echt zin in te krijgen.


wanneer gaan we?!!!!!!!!!!!!!!! :lole:

Tomas
26-06-03, 18:45
Is er nou al 's een datum uitgenummerologiet?

Ik kan pas halverwege september weer ergens een keer, denk ik. Tenminste zolang Mulan niet mee gaat natuurlijk. Da's evident.

Orakel
26-06-03, 19:31
Geplaatst door Donna
Van mij wel. Orakel? Fix jij dat effe? :D

At your service. Ik heb d'r zin an! Kommin rijt up.

taouanza
26-06-03, 20:43
Geplaatst door Donna
Takbier! betekent gewoon:


AANVALLUUUUNNNNN!!!!!!!! :kalasniko



lieve schat; takier is een oproep om allahoe akbar te zeggen.
takbier betekent gewoon allahoe akbar zeggen. niet aanvallen.
en allahoe akbar betekent gewoon God is groot.

Royce
26-06-03, 20:46
Geplaatst door taouanza
lieve schat; takier is een oproep om allahoe akbar te zeggen.
takbier betekent gewoon allahoe akbar zeggen. niet aanvallen.
en allahoe akbar betekent gewoon God is groot.


Dat weet ze toh..:auw2:

taouanza
26-06-03, 20:49
Geplaatst door Royce
Dat weet ze toh..:auw2:

waarom zeg ze dan dat takbieren aanvallen betekent? :maf2:

enne ga je nog mee of nie?

Royce
26-06-03, 20:51
Geplaatst door taouanza
waarom zeg ze dan dat takbieren aanvallen betekent? :maf2:

enne ga je nog mee of nie?


Donna ijlt veel.
Ze is wel oke.

Voor Antwoord op je vraag,
Tjek Other Topic..:)

taouanza
26-06-03, 20:56
Donna ijlt veel.
Ze is wel oke.

dat weet ik ook wel, dat ze oke is. het was maar ter informatie. ik weet dat ze het goed bedoelt maar ik stoor me d'r wel aan merk ik.






Voor Antwoord op je vraag,
Tjek Other Topic.. ..


check! maar geen duidelijk antwoord ja of te nee?

mulan
26-06-03, 22:58
Puk....dat quality time spenden kun je op deze manier natuurlijk wel vergeten he...."Zullen we Mulan anders gewoon thuislaten Donna? "

Gelukkig gaat Donna niet in op die nonsens....... :boogjes:

Het ziet er naar uit dat jij en Tomas de enige zijn die mij niet mee willen hebben....dus dat wordt samen met Tomas mens erg je nieten en als er iets erg is dan is dat het wel........

Tomas je laster/demoniseercampagne tegen MOI is niet aan het werken.......... :zweep:

Puk
26-06-03, 23:05
Geplaatst door mulan
Puk....dat quality time spenden kun je op deze manier natuurlijk wel vergeten he...."Zullen we Mulan anders gewoon thuislaten Donna? "

Gelukkig gaat Donna niet in op die nonsens....... :boogjes:

Het ziet er naar uit dat jij en Tomas de enige zijn die mij niet mee willen hebben....dus dat wordt samen met Tomas mens erg je nieten en als er iets erg is dan is dat het wel........

Tomas je laster/demoniseercampagne tegen MOI is niet aan het werken.......... :zweep:

Ja hoor eens... ik organiseer het met Donnadarling! Ik heb haar wel nodig ja?! Vanwege tactische overwegingen moest ik de door jouw gewraakte opmerking wel maken. Vrouwen... je kan beter konijnen houden. :moe:

En over dat Mensch erger je nieten... dat kan ik veel beter met Tomas doen of/en met Sadeeq. Anders kan ik me niet ergeren. Ik kan me nou gewoon helemaal niet voorstellen dat ik me aan jou zou ergeren... werkelijk... geen moment! Kan ik nog wat te knabbelen voor je halen? Je zegt het maar! Of wil je liever wat quality time met Maarten? Die begrijpt vrouwen wel errug goed kan ik me herinneren...

mulan
26-06-03, 23:14
Geplaatst door Puk
Ja hoor eens... ik organiseer het met Donnadarling! Ik heb haar wel nodig ja?! Vanwege tactische overwegingen moest ik de door jouw gewraakte opmerking wel maken. Vrouwen... je kan beter konijnen houden. :moe:

En over dat Mensch erger je nieten... dat kan ik veel beter met Tomas doen of/en met Sadeeq. Anders kan ik me niet ergeren. Ik kan me nou gewoon helemaal niet voorstellen dat ik me aan jou zou ergeren... werkelijk... geen moment! Kan ik nog wat te knabbelen voor je halen? Je zegt het maar! Of wil je liever wat quality time met Maarten? Die begrijpt vrouwen wel errug goed kan ik me herinneren...

Aan mij zou je je inderdaad niet kunnen ergeren....dat staat vast :strik:
Tactische overwegingen....ok,je speelt het in ieder geval wel slim,dat is tenminste iets.

Iets te knabbelen...nee dank je...ik ben aan het lijnen(of is dit een soort van een complot om mij die kilo's die ik net door Oprah kijken ben kwijtgeraakt weer aan te laten komen...zo ja...Tomas ik weet dat jij hierachter zit). :laser:

Hoe zit dat met Maarten...en hoe komt het dat jij daar zoveel over weet....?????

Puk
26-06-03, 23:21
Geplaatst door mulan
Aan mij zou je je inderdaad niet kunnen ergeren....dat staat vast :strik:
Tactische overwegingen....ok,je speelt het in ieder geval wel slim,dat is tenminste iets.

Iets te knabbelen...nee dank je...ik ben aan het lijnen(of is dit een soort van een complot om mij die kilo's die ik net door Oprah kijken ben kwijtgeraakt weer aan te laten komen...zo ja...Tomas ik weet dat jij hierachter zit). :laser:

Hoe zit dat met Maarten...en hoe komt het dat jij daar zoveel over weet....?????

Maarten kan errug goed met vrouwen overweg volgens mij. Hij is een groot luisterend oor, durf ik te stellen. Dat weet ik omdat we het daar zo'n twee maanden geleden ooit over gehad hebben op het forum. Wellicht voor jouw tijd. Dat weet ik niet.

En in dat weekend laat je je maar eens lekker helemaal gaan hoor! Even geen Oprah! Je moet jezelf tussen het lijnen door ook af en toe trakteren. Anders hou je het niet vol... dus... en die pondjes clash je er in dat weekend wel weer af!

mulan
26-06-03, 23:32
Geplaatst door Puk
Maarten kan errug goed met vrouwen overweg volgens mij. Hij is een groot luisterend oor, durf ik te stellen. Dat weet ik omdat we het daar zo'n twee maanden geleden ooit over gehad hebben op het forum. Wellicht voor jouw tijd. Dat weet ik niet.

En in dat weekend laat je je maar eens lekker helemaal gaan hoor! Even geen Oprah! Je moet jezelf tussen het lijnen door ook af en toe trakteren. Anders hou je het niet vol... dus... en die pondjes clash je er in dat weekend wel weer af!

Voor mijn tijd...was ik toen een tijdje afwezig of zo...

Ok Oprah moet even weg,i can handle that...(Doktor Phil ook?? :( )...

Puk
26-06-03, 23:34
Geplaatst door mulan
Voor mijn tijd...was ik toen een tijdje afwezig of zo...

Ok Oprah moet even weg,i can handle that...(Doktor Phil ook?? :( )...

Tuurlijk... en dokter Ruth ook. Miischien dat maroc.nl wat hulpverleners kan regelen ter plekke? Weet ik niet.

Ramzi
27-06-03, 03:00
Hey waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacht... :zweep: jullie gaan toch niet zonder mij... :confused:???

Ik solliciteer naar de baan van mn specialisatie... :wohaa: hebben jullie al een theezetter???

Ik neem Fill en Cc mee... :D En Donna, k zal wel tegen je praten... ;)!!!

Royce
27-06-03, 08:25
Geplaatst door taouanza
dat weet ik ook wel, dat ze oke is. het was maar ter informatie. ik weet dat ze het goed bedoelt maar ik stoor me d'r wel aan merk ik.





..


check! maar geen duidelijk antwoord ja of te nee?


Oke, Oke, ik ga wel mee.
Als je je stoort aan Donna dan moet ik daar wel zijn,
om ruzies te voorkomen.

Enneh Mic...Puk moet uitkijken, en 151Waterstofbommen ook,

Puk
27-06-03, 13:04
Geplaatst door Ramzi
Hey waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacht... :zweep: jullie gaan toch niet zonder mij... :confused:???

Ik solliciteer naar de baan van mn specialisatie... :wohaa: hebben jullie al een theezetter???

Ik neem Fill en Cc mee... :D En Donna, k zal wel tegen je praten... ;)!!!

Ha Ramzi! Welkom... kampioen theezetter! Nee, die hadden we nog niet. Nu wel.

:wohaa:

Puk
27-06-03, 13:09
Geplaatst door Royce
Oke, Oke, ik ga wel mee.
Als je je stoort aan Donna dan moet ik daar wel zijn,
om ruzies te voorkomen.

Enneh Mic...Puk moet uitkijken, en 151Waterstofbommen ook,

Ha... Royce! Doe ik voor jou m'n Michiel Smit gebitje in!
Wat is jouw specialiteit Royce?

taouanza
27-06-03, 18:11
WIE GAAT ER AFWASSEN?!
IK HEB NOG NIEMAND GEHOORD OVER AFWASSEN.
























please,please geen nederlanders

Puk
27-06-03, 18:16
Geplaatst door taouanza
WIE GAAT ER AFWASSEN?!
IK HEB NOG NIEMAND GEHOORD OVER AFWASSEN.


please,please geen nederlanders

En schoonmaken! Iemand met ervaring? Vast wel... :nerveus:

taouanza
27-06-03, 18:19
Geplaatst door Puk
En schoonmaken! Iemand met ervaring? Vast wel... :nerveus:


goh, wat fijn dat je dat aanbiedt. ik ben trots op je :duim:

Puk
27-06-03, 18:24
Geplaatst door taouanza
goh, wat fijn dat je dat aanbiedt. ik ben trots op je :duim:

Nou... uhhh... zo bedoelde ik het eigenlijk niet.

barfly
27-06-03, 18:28
Geplaatst door mulan
ik ben aan het lijnen

Maar, maar, daar zie je toch niets van onder zo'n burqa? :confused:
:D

taouanza
27-06-03, 18:53
Geplaatst door Puk
Nou... uhhh... zo bedoelde ik het eigenlijk niet.



eigenlijk wel:duivels:

Puk
27-06-03, 18:54
Geplaatst door taouanza
eigenlijk wel:duivels:

Als jij het zegt Taouanza! :argwaan:

Puk
27-06-03, 19:03
Geplaatst door aQua
vraagje, mag je je peeceetje meenemen?

anders moeten we met mekaar praten enzo

Neen! Praten... dat moeten we zien te voorkomen.
Maar helaas... geen intenetaansluiting. Het is behelpen. Geef ik toe.
Edoch... neem gerust je pc mee.
Misschien kan ik nog wat regelen.

Sawda
27-06-03, 19:06
Geplaatst door taouanza
WIE GAAT ER AFWASSEN?!
IK HEB NOG NIEMAND GEHOORD OVER AFWASSEN.

please,please geen nederlanders

taounza, laten we afspreken dat ieder zijn eigen vaat doet.

Puk
27-06-03, 19:08
Geplaatst door Sawda
taounza, laten we afspreken dat ieder zijn eigen vaat doet.

Okay... dan claim ik de vaatwasser! Alvast... :D

Sawda
27-06-03, 19:10
Geplaatst door Puk
Okay... dan claim ik de vaatwasser! Alvast... :D

Daar houd ik je aan zowel één voor de mannen als één voor de vrouwen.

taouanza
27-06-03, 19:11
Geplaatst door Sawda
taounza, laten we afspreken dat ieder zijn eigen vaat doet.


wat ongezellig :aanwal:

Puk
27-06-03, 19:11
Geplaatst door aQua
geen aansluiting remember

spreken af dan jij er gewoon in gaat zitten en wij jou de vaat aangeven

Huh? Een vaatwasser met internetaansluiting? Wel heel erg modern...
Voorstel verworpen... overigens.

Puk
27-06-03, 19:12
Geplaatst door taouanza
wat ongezellig :aanwal:

Ja hallo??? Dan moeten we praten! Moeten we zien te voorkomen!
Ik voel meer voor dansen ofzo!

:wohaa:

taouanza
27-06-03, 19:13
Geplaatst door aQua
geen aansluiting remember

spreken af dan jij er gewoon in gaat zitten en wij jou de vaat aangeven


tbarek allah 3liek ket 9oetli be da7k :lol:

Puk
27-06-03, 19:13
Geplaatst door taouanza
tbarek allah 3liek ket 9oetli be da7k :lol:

Vertaling? :moe:

taouanza
27-06-03, 19:14
Geplaatst door Puk
Ja hallo??? Dan moeten we praten! Moeten we zien te voorkomen!
Ik voel meer voor dansen ofzo!

:wohaa:


kunne we even terug gaan naar wat mis is met praten :confused:

Puk
27-06-03, 19:15
Geplaatst door taouanza
kunne we even terug gaan naar wat mis is met praten :confused:

Moet dat?

taouanza
27-06-03, 19:15
Geplaatst door Puk
Vertaling? :moe:



maak je geen zorgen het gaat niet over jouw :knipoog:

Sawda
27-06-03, 19:16
Geplaatst door taouanza
wat ongezellig :aanwal:

Ach joh, het is maar afwassen.

Over het algemeen zal dit uitje zeker gezellig worden.

taouanza
27-06-03, 19:16
Geplaatst door Puk
Moet dat?




:argwaan:

Puk
27-06-03, 19:17
Geplaatst door taouanza
maak je geen zorgen het gaat niet over jouw :knipoog:

En toch wil ik het weten! Verdorie... :mad:

Puk
27-06-03, 19:18
Geplaatst door Sawda
Ach joh, het is maar afwassen.

Over het algemeen zal dit uitje zeker gezellig worden.

Ga je nu toch mee Sawda? Ondanks dat mannen en vrouwen niet zo heel erg gescheiden zullen leven?
Zo ja... welcome!!!

taouanza
27-06-03, 19:19
Geplaatst door Puk
En toch wil ik het weten! Verdorie... :mad:



oke
ik zei tegen aqua: god zegen je, je maakt me erg aan het lachen


tevree?

Puk
27-06-03, 19:20
Geplaatst door taouanza
oke
ik zei tegen aqua: god zegen je, je maakt me erg aan het lachen


tevree?

Tsjah... wat moet ik? Maar ik geloof je op je woord!

Puk
27-06-03, 19:21
Geplaatst door aQua
ki7 ki7 ;)

puk, hebben toch een internet aansluiting nodig, anders ga telkens vragen om vertaling

De voertaal is toch wel gewoon Nederlands hè?!
Behalve op de meisjesslaapkamer, I guess.

taouanza
27-06-03, 19:22
zeg.... puk, het is eigenlijk goed dat je niet wil praten. hoef je ook niet telkens naar een vertaling te vragen als we marokkaans praten tijdens het 'utje'. :stout:

Puk
27-06-03, 19:23
Geplaatst door taouanza
zeg.... puk, het is eigenlijk goed dat je niet wil praten. hoef je ook niet telkens naar een vertaling te vragen als we marokkaans praten tijdens het 'utje'. :stout:

Ben jij zo'n wonderschone dame die Marokkaanse soep maakt? Alhamdoelillah! (Toch?)

taouanza
27-06-03, 19:24
Geplaatst door Puk
Tsjah... wat moet ik? Maar ik geloof je op je woord!



waarom denken nederlanders dat ze zoooooo belangrijk zijn? dat als mensen in een ander taal spreken dat het over hun gaat?:duivels:

Sawda
27-06-03, 19:25
Geplaatst door Puk
Ga je nu toch mee Sawda? Ondanks dat mannen en vrouwen niet zo heel erg gescheiden zullen leven?
Zo ja... welcome!!!

Misschien wel.

Hoe ziet het programma er eigenlijk uit?

btw nodig je Huntington ook uit?

Puk
27-06-03, 19:25
Geplaatst door taouanza
waarom denken nederlanders dat ze zoooooo belangrijk zijn? dat als mensen in een ander taal spreken dat het over hun gaat?:duivels:

Gezonde argwaan. Nee, lijkt me logisch.

taouanza
27-06-03, 19:28
Geplaatst door Puk
Ben jij zo'n wonderschone dame die Marokkaanse soep maakt? Alhamdoelillah! (Toch?)


als ik onder de douche ben geweest ben ik redelijk schoon ja.:vreemd:
maarre..... waar gaat dit over? :argwaan:

Puk
27-06-03, 19:32
Geplaatst door taouanza
als ik onder de douche ben geweest ben ik redelijk schoon ja.:vreemd:
maarre..... waar gaat dit over? :argwaan:

Nou, lijkt me bijzonder. Grietje had het over een Marokkaanse vrouw die soep maakt en in hoog aanzien staat.
En nu lijkt me dat heel leuk... soep van zo'n vrouw.
Misschien ben jij zo'n vrouw. Ik weet het niet.

Er is een douche en een bad zelfs!

taouanza
27-06-03, 19:34
Geplaatst door Puk
Nou, lijkt me bijzonder. Grietje had het over een Marokkaanse vrouw die soep maakt en in hoog aanzien staat.
En nu lijkt me dat heel leuk... soep van zo'n vrouw.
Misschien ben jij zo'n vrouw. Ik weet het niet.

Er is een douche en een bad zelfs!


waar komt de soepvrouw ineens vandaan?!
waar wanneer heeft ie dat gezegd?!


je begrijpt toch wel dat sinds jouw 'inernetriool' wat sceptisch ben over je motivatie. bedoel als je zelf niet weet waar je het over hebt

Puk
27-06-03, 19:36
Geplaatst door taouanza
waar komt de soepvrouw ineens vandaan?!
waar wanneer heeft ie dat gezegd?!

In een ander topic. In combinatie met alhamdiloellah. Maar het zegt jou niks?

Puk
27-06-03, 19:37
Geplaatst door aQua
puk en taouanza, 'k wil met jullie op 1 kamer

:hardlach:

Dat wil ik ook wel!
Enne... ik regel dat!
Slaapkamer 2 wordt dat!

:wohaa:

taouanza
27-06-03, 19:37
Geplaatst door aQua
puk en taouanza, 'k wil met jullie op 1 kamer :hardlach:


:fparty:

Puk
27-06-03, 19:38
Geplaatst door taouanza
:fparty:

Consider it... uhhh... geregeld!

taouanza
27-06-03, 19:41
Geplaatst door Puk
Consider it... uhhh... geregeld!


ooeeeeeeeeeeeeeeee ik heb nu al spijt van me overhaaste enthousiasme :verward:

Puk
27-06-03, 19:45
Geplaatst door taouanza
ooeeeeeeeeeeeeeeee ik heb nu al spijt van me overhaaste enthousiasme :verward:

Tsjah... het wordt sowieso nog een hele toer. Flink wat aanmeldingen... en een beperkt aantal slaapplaatsen. Eigenlijk maar 15 officieel.

Wie slaapt er in de Bilderbergtent?

Puk
27-06-03, 19:46
Geplaatst door taouanza
ooeeeeeeeeeeeeeeee ik heb nu al spijt van me overhaaste enthousiasme :verward:

Je kunt je nog bedenken... no worries.
Vrouwen ook altijd... :moe:

taouanza
27-06-03, 19:49
Geplaatst door Puk
Tsjah... het wordt sowieso nog een hele toer. Flink wat aanmeldingen... en een beperkt aantal slaapplaatsen. Eigenlijk maar 15 officieel.

Wie slaapt er in de Bilderbergtent?


ik wil nog steeds gaan hoor! alleen wil ik niet met jouw op een kamer.
ik dacht eerst aan gezellig grappen en grollen maar toen bedacht ik me dat aqua mij eerder aan magdendavid wilde koppelen, dus vandaar.
maar slaapplaats maakt niet uit wij marokkanen zijn erg goed in ruimte maken.
wij zeggen ook als je maar ruimte in je hart hebt.

Puk
27-06-03, 19:51
Geplaatst door aQua
Donna met bivakmuts en kistjes toch?

Dachut niet. Ze organiseert mede... dusssss...

Puk
27-06-03, 19:54
Geplaatst door taouanza
ik wil nog steeds gaan hoor! alleen wil ik niet met jouw op een kamer.
ik dacht eerst aan gezellig grappen en grollen maar toen bedacht ik me dat aqua mij eerder aan magdendavid wilde koppelen, dus vandaar.
maar slaapplaats maakt niet uit wij marokkanen zijn erg goed in ruimte maken.
wij zeggen ook als je maar ruimte in je hart hebt.

Aha... is dat de questie?!

Die Aqua! Deugniet!

Maar dat vind ik een juist motto; als je maar ruimte in je hart hebt!
Scheelt weer hoeveel slaapplaatsen? Kan je dat effe uitrekenen?

taouanza
27-06-03, 19:54
Vrouwen ook altijd...


wat vind je van mijn onderschrift? :strik:

taouanza
27-06-03, 19:55
Geplaatst door aQua
3la geheugen :hardlach:

heeft iemand hem by the weg een uitnodiging gestuurd?

sorry puk, 'k hep 't geprobeerd, laat me nu met rust



:D :D :D :D

~Panthera~
27-06-03, 19:56
Geplaatst door taouanza
wat vind je van mijn onderschrift? :strik:
----------------------------------------

:lol: :hihi:

Puk
27-06-03, 19:56
Geplaatst door taouanza
wat vind je van mijn onderschrift? :strik:

Tsjah... schept ook weer ruimte! :dood:

taouanza
27-06-03, 19:57
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------------------------

:lol: :hihi:


het is een liedje ken je die? :wohaa:

Puk
27-06-03, 19:59
Geplaatst door aQua
3la geheugen :hardlach:

heeft iemand hem by the weg een uitnodiging gestuurd?

sorry puk, 'k hep 't geprobeerd, laat me nu met rust

Huh? Wat krijgen we nou weer? :confused:
Ik jou met rust laten?
Nooit! Ik bedoel hoezo?

Puk
27-06-03, 20:01
Geplaatst door taouanza
het is een liedje ken je die? :wohaa:

Gruwelijk! Ga je dat voor ons zingen in het weekend?

Puk
27-06-03, 20:02
Geplaatst door aQua
'k hep er steeds meer zin an :hihi:

Dat heb ik nou ook!

Kom wel binnenkort met een kostenplaatje.
Niet om het enthousiasme te temperen... maar toch...

~Panthera~
27-06-03, 20:07
Geplaatst door taouanza
het is een liedje ken je die? :wohaa:
--------------------------------

Misfits ? :stout:

Puk
27-06-03, 20:12
Geplaatst door aQua
:moe:

:engel:

Hup! Alles into the open! Dat was confidentieel ja?! :laser:

Puk
27-06-03, 20:13
Een miswak! Snel! Doe mij de miswak!

Jij Aqua! Vlug als water!

Dit is niet islamitisch! Foei! :duivel:

Maar wel lachen!

taouanza
27-06-03, 20:20
Geplaatst door Puk
Gruwelijk! Ga je dat voor ons zingen in het weekend?


maar jij ook hier heb je alvast de tekst er verwacht top zangprestatie

Golden Boy feat. Miss Kitten
Rippin' Kitten




Mommy, can I go out and kill tonight?
I feel
I feel like taking a life.
Please, I want to steal the kitchen knife
and feel
Feel like taking a life

Daddy, can I go out and hunt tonight
Like you do on Sunday mornings?

Honey, give me a real gentle knife
To feel
Feel like taking a life

Mommy, can I go out and kill tonight?
I feel
I feel like taking a life.
Please, I want to steal the kitchen knife
and feel
Feel like taking a life







na duizend keer controleren ontdek ik weer spelfouten :moe:

taouanza
27-06-03, 20:22
Geplaatst door Puk
Een miswak! Snel! Doe mij de miswak!

Jij Aqua! Vlug als water!

Dit is niet islamitisch! Foei! :duivel:

Maar wel lachen!



ik lach niet :moe:

Puk
27-06-03, 20:24
Geplaatst door taouanza
maar jij ook hier heb je alvast de tekst er verwacht top zangprestatie

Golden Boy feat. Miss Kitten
Rippin' Kitten




Mommy, can I go out and kill tonight?
I feel
I feel like taking a life.
Please, I want to steal the kitchen knife
and feel
Feel like taking a life

Daddy, can I go out and hunt tonight
Like you do on Sunday mornings?

Honey, give me a real gentle knife
To feel
Feel like taking a life

Mommy, can I go out and kill tonight?
I feel
I feel like taking a life.
Please, I want to steal the kitchen knife
and feel
Feel like taking a life







na duizend keer controleren ontdek ik weer spelfouten :moe:

Ik doe het zingengedeelte dan okay?
Wie zien we rond het huis waren in haar nachtgewaad? Crazy!

Een heel Belgisch dorp uitgemoord de volgende dag.
Het gaat een gedenkwaardig weekend worden... vrees ik.

Er eens lekker helemaal uit!

taouanza
27-06-03, 20:30
Geplaatst door Puk
Ik doe het zingengedeelte dan okay?
Wie zien we rond het huis waren in haar nachtgewaad? Crazy!

Een heel Belgisch dorp uitgemoord de volgende dag.
Het gaat een gedenkwaardig weekend worden... vrees ik.

Er eens lekker helemaal uit!



een heel belgisch dorp in een dag?! :eek:
waar zie je me voor aan?!
























dan heb ik niks te doen de volgende nacht:maf: