PDA

Bekijk Volledige Versie : modern times......



Mark
22-06-03, 21:31
Rape Recorded on Mobile Phone Camera

A twenty seven-year-old woman was out celebrating her birthday at the Toad at the Picture House pub, in Sussex, England, when two men pulled her into a male toilet cubicle and raped her. Staff found the woman collapsed on the toilet floor. It is reported that other men, not connected to the assailants, recorded the incident with their cell phones. Security cameras at the pub support these reports. A police spokeswoman said: "Inquiries have established that other men - probably not connected with the two suspects - watched the rape, and it is believed some recorded it on their phones. Detectives want to trace any witnesses."

Source: news.com.au

Pixelshade
22-06-03, 23:25
tfoe zwakke pikkies

Simon
22-06-03, 23:35
Geplaatst door Mark
Rape Recorded on Mobile Phone Camera

A twenty seven-year-old woman was out celebrating her birthday at the Toad at the Picture House pub, in Sussex, England, when two men pulled her into a male toilet cubicle and raped her. Staff found the woman collapsed on the toilet floor. It is reported that other men, not connected to the assailants, recorded the incident with their cell phones. Security cameras at the pub support these reports. A police spokeswoman said: "Inquiries have established that other men - probably not connected with the two suspects - watched the rape, and it is believed some recorded it on their phones. Detectives want to trace any witnesses."

Source: news.com.au

Hoi Mark, ik ben blij dat je weer voor ons zoek gaat naar berichten over gezellige verkrachtingen in huiselijke kring, wurgsex bij pinguins, incest bij kabouters, pedofilie bij dwergen en prostitutie in het bejaardentehuis.

Simon

Mark
23-06-03, 06:37
Geplaatst door Simon
Hoi Mark, ik ben blij dat je weer voor ons zoek gaat naar berichten over gezellige verkrachtingen in huiselijke kring, wurgsex bij pinguins, incest bij kabouters, pedofilie bij dwergen en prostitutie in het bejaardentehuis.

Simon

At your service! ;)

~Panthera~
23-06-03, 11:47
Degene die die uitpraak deed, is nu fijn geintergreert in Italie. :moe:

taouanza
23-06-03, 12:25
correct my if i'm wrong, maar als ik het goed begrijp;
er waren mensen die zagen dat twee mannen opnames maakten van een verkrachting. dus een hoop mensen waren getuige van een verkrachting en deden niks?

Maarten
23-06-03, 16:40
Geplaatst door taouanza
correct my if i'm wrong, maar als ik het goed begrijp;
er waren mensen die zagen dat twee mannen opnames maakten van een verkrachting. dus een hoop mensen waren getuige van een verkrachting en deden niks?

Die werden herinnerd aan de goede oude tijd.. Maar ze hadden het nu te druk met hun nieuwste speeltje.. eentje die wél nog werkt! :D

Ik ben minder slim. Ben al 3x een bril kwijt geraakt, door me er mee te bemoeien, terwijl een vent een vrouw in elkaar ramde. Maarrum.. ik blijf het een goeie investering vinden.. nooit spijt van gehad.
En in een van die gevallen stonden er ook 20 mensen omheen, zorgvuldig te kijken of het allemaal wel goed afliep...

Ben een keer een aanrander achterna gehold. Zag het toevallig. Maar het heeft niet eens zin! Die vrouw gaat er meteen vandoor, en dus kan er niet eens een aangifte gedaan worden. Dan wordt je nog gepakt voor wederrechtelijke vrijheidsberoving ook nog..