PDA

Bekijk Volledige Versie : Welk weekend? Ardennen?



Puk
24-06-03, 01:46
Welk weekend komt ons het beste uit voor het Ardennenoffensief?

Ik stel mij het volgende voor:
Vrijdagmiddag- avond aankomst

zaterdag clash

zondag rustig aan huiswaarts

Een aantal mogelijkeden...

Het weekend van 9 en 10 augustus is uitgesloten... dan moet ik getuigen. Nee... geen rechtszaak... gewoon een huwelijk.

Vanaf 26 juli ben ik een week met vakantie. Het weekend van 27 en 28 juli valt dus ook uit. Het weekend daarop ook; 2 en 3 augustus


Je kunt meerdere weekends opgeven.

Shoot! Een aantal weekends klopt niet helemaal met de kalender!
Daar moet je dus even creatief te werk gaan. Want deels klopt het wel, okay?

... en zo'n enquete kan je dan ook niet meer veranderen!
Je kunt wel meerdere weekends opgeven.

Puk
24-06-03, 01:59
Geplaatst door Puk
Welk weekend komt ons het beste uit voor het Ardennenoffensief?

Ik stel mij het volgende voor:
Vrijdagmiddag- avond aankomst

zaterdag clash

zondag rustig aan huiswaarts

Een aantal mogelijkeden...

Het weekend van 9 en 10 augustus is uitgesloten... dan moet ik getuigen. Nee... geen rechtszaak... gewoon een huwelijk.

Vanaf 26 juli ben ik een week met vakantie. Het weekend van 27 en 28 juli valt dus ook uit. Het weekend daarop ook; 2 en 3 augustus

Shoot! Een aantal weekends klopt niet helemaal met de kalender!
Daar moet je dus even creatief te werk gaan. Want deels klopt het wel, okay? :corcky:

Fuck... en zo'n enquete kan je dan ook niet meer veranderen!
Je kunt meerdere weekends opgeven.

Donna
24-06-03, 20:51
:D

Allesh goet Pukkie?

Ik ben er niet van 22 july tot de eerste week van aug. Laatste weekend van aug. lijkt me wel goed....

Ik doe wel een bivakmuts op hoor. Oh, enneuh, Mars?

Mag ik bij jou in de logeerkamer? Ik ben niet zo van de tentjes...

Of huren we zo'n gare blokhut? want dat is dan wel weer lachuh.....

~Panthera~
24-06-03, 20:59
Als er maar wel een jacuzzi in die blokhut zit, anders is het: Nee heb je, Ja kun je wel vergeten. :D

Puk
24-06-03, 21:05
Geplaatst door Donna
:D

Allesh goet Pukkie?

Ik ben er niet van 22 july tot de eerste week van aug. Laatste weekend van aug. lijkt me wel goed....

Ik doe wel een bivakmuts op hoor. Oh, enneuh, Mars?

Mag ik bij jou in de logeerkamer? Ik ben niet zo van de tentjes...

Of huren we zo'n gare blokhut? want dat is dan wel weer lachuh.....

Potverdorie! Ik dacht dat ik weer lekker alles alleen moest doen! Waar zat je nou en waar was je mee bezig? Stop daar onmiddelijk mee! :p

Alleen een bivakmuts? Spannend!

Maar het is een echt huis met heuse slaapkamers en alles in snoeiharde Belgische stijl... een soort Gothic maar dan anders. Maar de bedden enzo... niks mis mee. Slaapzakken e.d. kunnen thuisblijven.

Puk
24-06-03, 21:09
Geplaatst door ~Panthera~
Als er maar wel een jacuzzi in die blokhut zit, anders is het: Nee heb je, Ja kun je wel vergeten. :D

Hallo? Je gaat niet op vakantie! Je gaat clashen! Daar hoort (helaas, geef ik toe) geen jacuzzi bij. Wel 1 bad en 1 douche naar keuze. En een riviertje voor de deur... niet verwarmd.

Dus Pantertje valt af?

Donna
24-06-03, 21:17
Geplaatst door Puk
Potverdorie! Ik dacht dat ik weer lekker alles alleen moest doen! Waar zat je nou en waar was je mee bezig? Stop daar onmiddelijk mee! :p

Alleen een bivakmuts? Spannend!

Maar het is een echt huis met heuse slaapkamers en alles in snoeiharde Belgische stijl... een soort Gothic maar dan anders. Maar de bedden enzo... niks mis mee. Slaapzakken e.d. kunnen thuisblijven.


Jaaah, sorry, je kent het wel... drukdrukdruk. Okee, als het een blokhut is slaap ik wel gewoon daar, maar die bivakmuts doe ik dus niet af. verders.... euhm... kan ik je wat geld geven om een organisatiebureau in te huren? Ik wil wel leuke ideeen aanleveren, zoals bijvoorbeeld... nou die workshop zionisme in de praktijk door waiting.

Euhm... ik moet nu ook meteen weer weg trouwens, drukdrukdruk.....

PS: alleen bivakmuts? Nee joh! Das te koud. Ook legerkistjes, ivm het takbieren :D

Puk
24-06-03, 21:21
Geplaatst door Donna
Jaaah, sorry, je kent het wel... drukdrukdruk. Okee, als het een blokhut is slaap ik wel gewoon daar, maar die bivakmuts doe ik dus niet af. verders.... euhm... kan ik je wat geld geven om een organisatiebureau in te huren? Ik wil wel leuke ideeen aanleveren, zoals bijvoorbeeld... nou die workshop zionisme in de praktijk door waiting.

Euhm... ik moet nu ook meteen weer weg trouwens, drukdrukdruk.....

PS: alleen bivakmuts? Nee joh! Das te koud. Ook legerkistjes, ivm het takbieren :D

Huh? Heb jij geld teveel ofzo? En ken jij toevallig een geschikt organisatiebureau dan? En aan wat voor workshops denk je nog meer? Ook input van anderen op dit punt is welkom.

Zionisme in de praktijk... wat moet ik me daarbij voorstellen?
We gaan de boel toch niet bulldozeren hè? Dat vind die vriend van me niet leuk, schat ik zo in.

Puk
24-06-03, 21:22
Geplaatst door Donna
Jaaah, sorry, je kent het wel... drukdrukdruk. Okee, als het een blokhut is slaap ik wel gewoon daar, maar die bivakmuts doe ik dus niet af. verders.... euhm... kan ik je wat geld geven om een organisatiebureau in te huren? Ik wil wel leuke ideeen aanleveren, zoals bijvoorbeeld... nou die workshop zionisme in de praktijk door waiting.

Euhm... ik moet nu ook meteen weer weg trouwens, drukdrukdruk.....

PS: alleen bivakmuts? Nee joh! Das te koud. Ook legerkistjes, ivm het takbieren :D

Koud? Wat een onzin!
Het is daar nooit koud en het is ook altijd droog als het niet regent.

Puk
24-06-03, 21:27
Geplaatst door aQua
'k voel wel voor een workshop diepzeeduiken

In de Ardennen.... tuurlijk meid. :moe:

lennart
24-06-03, 21:28
Cursus omgaan met nucleair materiaal :D

taouanza
24-06-03, 21:30
Geplaatst door aQua
'k voel wel voor een workshop diepzeeduiken


:hihi: :hihi:

Puk
24-06-03, 21:30
Geplaatst door lennart
Cursus omgaan met nucleair materiaal :D

Is een mogelijkheid.... bij voldoende deelname.

~Panthera~
24-06-03, 21:32
Geplaatst door lennart
Cursus omgaan met nucleair materiaal :D
----------------------------------

:hihi: :hihi:

Puk
24-06-03, 21:35
Geplaatst door aQua
dat hoeft geen probleem te zijn. Ik hoef ook alleen lang de waterkant te kunnen duiken. De rivieren will do

Maar je had toch al een cursus duiken genoten in Eindhoven?
In de Ardennen heb je aan een snorkel genoeg om wat semtex op een kano te kunnen plakken.

~Panthera~
24-06-03, 21:43
Geplaatst door Puk
Maar je had toch al een cursus duiken genoten in Eindhoven?
In de Ardennen heb je aan een snorkel genoeg om wat semtex op een kano te kunnen plakken.

------------------------------
Semtex ?? :schok: Komop ja, we gaan wel voor de betere stuff hoor ! Semtex is out. :aftel:

Puk
24-06-03, 21:48
Geplaatst door aQua
ja, maar die idioten daar dachten dat ik een aanslag aan het voorbereiden was. :cheefbek: go figger

ene, waarom zou ik semtex plakken op een kano? :verward: dat kan ik potjandorie nog an toe ook in m'n schuurtje doen! Kunstworkshop wella?

Wat is dat en wat houdt dat in? En kan iedereen het? Misschien schrijf ik me dan in.
Dus jij doet de cultuurworkshops? Ik zelf heb namelijk helemaal niks met cultuur.
Je kan iets doen met Henna? Typisch Marokkaans toch?

Orakel
24-06-03, 21:52
Ik opteer voor een intifadah-workshop met aan het eind een praktijktoets.

Of aan het begin, maar dat hangt af van wie er allemaal meegaan.

Voor de minder-actieven onder ons kunnen we in een apart hoekje van de blokhut een soortement van creatheek opzetten, waar men kan leren spandoeken schilderen, pamfletten schrijven en verwensende proza.

Mrz geeft dan een mastercourse biochemishce inseminatie.

Als Mars en Yehi komen, kunnen we er ook een mini-cathechismus van maken.

taouanza
24-06-03, 22:00
Geplaatst door Orakel
Ik opteer voor een intifadah-workshop met aan het eind een praktijktoets.

Of aan het begin, maar dat hangt af van wie er allemaal meegaan.

Voor de minder-actieven onder ons kunnen we in een apart hoekje van de blokhut een soortement van creatheek opzetten, waar men kan leren spandoeken schilderen, pamfletten schrijven en verwensende proza.

Mrz geeft dan een mastercourse biochemishce inseminatie.

Als Mars en Yehi komen, kunnen we er ook een mini-cathechismus van maken.


he bah, dan ga ik nog liever kwartetten :o



o ik krijg opeens een idee; MRZ vertelt een verhaal en de rest moet proberen als eerst te begrijpen wat hij zegt.

of 151 nobelprizes vertelt iets en de rest doet zijn best zich in te houden om haar niet te slaan

Puk
24-06-03, 22:03
Geplaatst door taouanza
he bah, dan ga ik nog liever kwartetten :o



o ik krijg opeens een idee; MRZ vertelt een verhaal en de rest moet proberen als eerst te begrijpen wat hij zegt.

of 151 nobelprizes vertelt iets en de rest doet zijn best zich in te houden om haar niet te slaan

Kwartetten... spannend! :moe:

Maar MRZ als eerste begrijpen is een prestatie... voorwaar!
En ik verwacht dat iedereen zich een beetje inhoudt qua slaan enzo... EHBO trommel aanvullen Checked!

Puk
24-06-03, 22:04
Geplaatst door aQua
trouwens, niemand hoeft te koken. Wat weinigen weten is dat je met Orakel een hele maaltijd op tafel hebt

Bloemkool, komkommer, prei, you name it, he got it. Daar plukt u de vruchten, uh groenten van

Is dat genoeg? 1 Orakel?

barfly
24-06-03, 22:11
Ik hoop dat Yehi komt want ik ben benieuwd wat ik van em kan leren in de workshop "how to blow yourself up with a mobile phone" :stout:

En verder had ik gedacht om een workshop te geven over welke drankjes wel en niet te mixen zijn. Ow enige kennis van Scheikunde is een pré :D

Puk
24-06-03, 22:13
Geplaatst door barfly
Ik hoop dat Yehi komt want ik ben benieuwd wat ik van em kan leren in de workshop "how to blow yourself up with a mobile phone" :stout:

En verder had ik gedacht om een workshop te geven over welke drankjes wel en niet te mixen zijn. Ow enige kennis van Scheikunde is een pré :D

Als het niet kan ontploffen... go for it!

barfly
24-06-03, 22:22
Geplaatst door Puk
Als het niet kan ontploffen... go for it!

Hooguit je hoofd de volgende morgen :p
Maarrrr daar heb ik ook op gerekend iedereen die meedoet aan de workshop wordt de volgende morgen getracteerd op een forse Irisch coffee.

Puk
24-06-03, 22:23
Geplaatst door barfly
Hooguit je hoofd de volgende morgen :p
Maarrrr daar heb ik ook op gerekend iedereen die meedoet aan de workshop wordt de volgende morgen getracteerd op een forse Irisch coffee.

Ik schrijf mij in Barfly!

Orakel
24-06-03, 22:23
Geplaatst door taouanza
he bah, dan ga ik nog liever kwartetten :o

Jaaa, ook leuk. Neem ik de kaarten mee:

http://www.bndestem.nl/gfx/gfx_nieuw/kranten/BNS/artikelvisuals/1534900-150032-groot.jpg



o ik krijg opeens een idee; MRZ vertelt een verhaal en de rest moet proberen als eerst te begrijpen wat hij zegt.

Een soort Hint?
"Kweenie wat ut is, maar ut hep 740 lettergrepen en ut zit in de stamcellen van stier Herman". "Eerste lettergreep...."



of 151 nobelprizes vertelt iets en de rest doet zijn best zich in te houden om haar niet te slaan

Mogen dartpijltjes wel?

Orakel
24-06-03, 22:27
Geplaatst door aQua
trouwens, niemand hoeft te koken. Wat weinigen weten is dat je met Orakel een hele maaltijd op tafel hebt

Dat weten er inderdaad maar weinig en dat wil ik graag sjo houwe. :fplet:

Anders doe ik een boekje open over jouw na3na3. :jumping:



Bloemkool, komkommer, prei, you name it, he got it. Daar plukt u de vruchten, uh groenten van

Niet geloven hoor Mrz. Tis allemaal onbespoten.

~Panthera~
24-06-03, 22:28
Geplaatst door Orakel

Niet geloven hoor Mrz. Tis allemaal onbespoten.
---------------------------

Tis je geraden ook ! :stout:

Orakel
24-06-03, 22:45
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------------

Tis je geraden ook ! :stout:

Raden? Ahh, Panthera schrijft zich in voor Hints.

Vindt iemand koekhappen leuk? Of anders geweldloos punniken?

Punniken we simultaan een fijne een paar nederzettingen voor oud-prikkers die verbannen zijn naar de hoogvlaktes.

~Panthera~
24-06-03, 23:00
Geplaatst door Orakel
Raden? Ahh, Panthera schrijft zich in voor Hints.

Vindt iemand koekhappen leuk? Of anders geweldloos punniken?

Punniken we simultaan een fijne een paar nederzettingen voor oud-prikkers die verbannen zijn naar de hoogvlaktes.
-------------

Hints :schok: niks hints ! WAAROM altijd geweldLOOS punniken ?? :mad: Tempexgordels punniken lijkt me wel wat ! :D

Puk
26-06-03, 12:05
Ho! Stop! Er is een lichte voorkeur voor het weekend van 29, 30 en 31 augustus. Maar dat gaat niet want dan kan ik helemaal niet!
Het weekend van 12, 13 en 14 september of desnoods het weekend van 19, 20 en 21 september is helemaal okay.
Gelieve dus vooral voor deze twee mogelijkheden uw voorkeur uit te spreken.

Dank u!

Puk
26-06-03, 23:12
Geplaatst door Puk
Ho! Stop! Er is een lichte voorkeur voor het weekend van 29, 30 en 31 augustus. Maar dat gaat niet want dan kan ik helemaal niet!
Het weekend van 12, 13 en 14 september of desnoods het weekend van 19, 20 en 21 september is helemaal okay.
Gelieve dus vooral voor deze twee mogelijkheden uw voorkeur uit te spreken.

Dank u!

Uw voorkeur is duidelijk! 12, 13 en 14 september.
Maar er is een probleem.
Ik heb de 13de een feest.
Tsjah... dan wordt het toch het weekend van 19, 20 en 21 september . Tenminste... als Donna dan ook kan!
Zijn er onoverkomelijke bezwaren? Nee? Ok dan!

Noteer:

19, 20 en 21 september: clash of the civilizationsweekend !

Op het programma in ider geval: Kanovaren
en lekker eten
en Mens erger je nieten
muziek: wie verzorgt de muziek?
Ik stel voor dat iedereen z'n favo cd's meeneemt.

sienia
26-06-03, 23:13
Kwas geloof ik ook uitgenodigd. Ik heb een lichte voorkeur de workshop hoe ransel ik mijn vrouw af met een miswak.

Ik kan alle weekenden die PUK zojuist genoemd heeft.
Hoe zit het met de reiskosten? Noord Nederland-Ardennen is best een kutend.

Puk
26-06-03, 23:15
Geplaatst door sienia
Kwas geloof ik ook uitgenodigd. Ik heb een lichte voorkeur de workshop hoe ransel ik mijn vrouw af met een miswak.

Ik kan alle weekenden die PUK zojuist genoemd heeft.
Hoe zit het met de reiskosten? Noord Nederland-Ardennen is best een kutend.

Vanaf Amsterdam is het zo'n 400 km.
Dat mensen met elkaar meerijden?
Auto's met chauffeur hier melden a.u.b.

sienia
26-06-03, 23:22
Geplaatst door Puk
Vanaf Amsterdam is het zo'n 400 km.
Dat mensen met elkaar meerijden?
Auto's met chauffeur hier melden a.u.b.
Groningen A'dam is al een rotend, ik wil best rijden zolang ik een 'kleine' vergoeding krijg.

Orakel
26-06-03, 23:23
Geplaatst door Puk
Vanaf Amsterdam is het zo'n 400 km.
Dat mensen met elkaar meerijden?
Auto's met chauffeur hier melden a.u.b.

U riep?

http://users.pandora.be/davinci/koopjes/assets/images/db_images/db_0421.jpg


Uw voorkeur is duidelijk! 12, 13 en 14 september.

:rolleyes:

Werk jij bij de AH of Enron toevallig?

Puk
26-06-03, 23:24
Geplaatst door sienia
Groningen A'dam is al een rotend, ik wil best rijden zolang ik een 'kleine' vergoeding krijg.

Da's mooi! En de kosten delen lijkt me normaal.

Dank Siena! En welcome!

Puk
26-06-03, 23:25
Geplaatst door Orakel
U riep?

http://users.pandora.be/davinci/koopjes/assets/images/db_images/db_0421.jpg


Uw voorkeur is duidelijk! 12, 13 en 14 september.

:rolleyes:

Werk jij bij de AH of Enron toevallig?

Hé Orakel... het is wel in België... een knap endje weg... haalt ie dat?

mulan
26-06-03, 23:26
Ik wil wel rijden.....heb wel geen auto......maar die moet wel te regelen zijn :jeweetog: ,ook geen rijbewijs maar ik heb zo'n gevoel dat ik een natuurlijke aanleg heb voor autorijden dus op mij kunnen jullie rekenen..

Ik stel trouwens voor op de datums te gaan wanneer Tomas en Puk niet kunnen....niet omdat ik hen niet moet,alleen komen die weekenden die zij niet kunnen mij toevallig beter uit:blowen:

Puk
26-06-03, 23:27
Geplaatst door mulan
Ik wil wel rijden.....heb wel geen auto......maar die moet wel te regelen zijn :jeweetog: ,ook geen rijbewijs maar ik heb zo'n gevoel dat ik een natuurlijke aanleg heb voor autorijden dus op mij kunnen jullie rekenen..

Ik stel trouwens voor op de datums te gaan wanneer Tomas en Puk niet kunnen....niet omdat ik hen niet moet,alleen komen die weekenden die zij niet kunnen mij toevallig beter uit:blowen:

Hier die Fatwa Nootjes! :mad:

Wie durft er met Mulan mee? Ik pas.

sienia
26-06-03, 23:29
Heb ik net als voor de Randstad, ook een visum nodig voor Belgie?? :vreemd:

Puk
26-06-03, 23:31
Geplaatst door sienia
Heb ik net als voor de Randstad, ook een visum nodig voor Belgie?? :vreemd:

En inentingen... toch Mars?

sienia
26-06-03, 23:35
Geplaatst door Puk
En inentingen... toch Mars?
Ahneetochman!! Toch geen inentings ja!
In dat geval denk ik niet dat ik 1 van de weekenden kan.

Orakel
26-06-03, 23:36
Geplaatst door Puk
Hé Orakel... het is wel in België... een knap endje weg... haalt ie dat?

Zoalng Mulan niet rijdt wel. Tis een V8 40-klepper. Powerrrrrrrrrrr.

Puk
26-06-03, 23:37
Geplaatst door sienia
Ahneetochman!! Toch geen inentings ja!
In dat geval denk ik niet dat ik 1 van de weekenden kan.

Jawel hoor! Wolven! Dus vanwege hondsdolheid... dacht ik.

Puk
26-06-03, 23:38
Geplaatst door aQua
mag je ook rijden als je vandaag voor de tweede keer bent gezakt voor je praktijk

Als je niet aangehouden wordt...

Jammer voor je trouwens... ingreep?

Orakel
26-06-03, 23:41
Geplaatst door aQua
'k ga wel lopen :moe:

don't wait up :D

Ahh, nee. As jij meerijdt, haal ik me beste paard van stal.

http://www.boekingsservice.nl/online/arrangementen/lamoen/1.jpg

sienia
26-06-03, 23:42
Geplaatst door Puk
Als je niet aangehouden wordt...

Jammer voor je trouwens... ingreep?
Ik heb mijn rijbewijs in 5 keer gehaald, maar daar merk je haast niets meer van qua rijstijl.

Dus alleen voor hondsdolheid? Hmmm, daar helpt toch ook knoflook en weiwater tegen?? :confused:

Puk
26-06-03, 23:46
Geplaatst door aQua
ochtend spits

't bord gaf maximum 100 aan. 'k hou wel van precisie

maar waarom moesten mensen nu een file gaan vormen :(

tis discriminiatie zeg ik je

Kijk aQua... dat zit zo... als je zo'n bord tegenkomt dan mág je niet harder dan 100... je móet niet honderd. Maar goed... een kettingbotsing was het gevolg? En dat moest net jou overkomen! Ze dóen het er gewoon om zeg ik je! Gewoon om je nog een keer het volle pond te kunnen rekenen!

Puk
26-06-03, 23:48
Het is niet helemaal duidelijk geloof ik. :moe:

Mensen met een auto en mét een rijbewijs graag hier melden.

Orakel
26-06-03, 23:52
Geplaatst door aQua
ochtend spits

't bord gaf maximum 100 aan. 'k hou wel van precisie

maar waarom moesten mensen nu een file gaan vormen :(

tis discriminiatie zeg ik je

Bah, jammer. Ook zo zonde van ut geld. Niet opgeven in ieder geval. Dat rose papiertje is errug handig.

Speeking of wich: hiero Puk. En rijbewijs en auto.

Rijbewijs heb ik echter wel in Marokko gehaald. Moet 'm voor die tijd ff naturaliseren.

Puk
26-06-03, 23:54
Geplaatst door Orakel
Bah, jammer. Ook zo zonde van ut geld. Niet opgeven in ieder geval. Dat rose papiertje is errug handig.

Speeking of wich: hiero Puk. En rijbewijs en auto.

Rijbewijs heb ik echter wel in Marokko gehaald. Moet 'm voor die tijd ff naturaliseren.

Ojee... en hoe heb jij examen gedaan? Op een tafel met speelgoedauto'tjes? Vroemvroemmm.... :nerveus:

sienia
26-06-03, 23:58
Een vriendin heeft haar rijbewijs op Aruba (of was het een ander eiland??) gehaald.
Theorievraag:
Wanneer gebruik je je ruitewissers??
Als het regent? Hagelt? Je je voorruit wil schoonmaken???

Juist antwoord:
Indien u een voorruit heeft.

Ik heb dus een rijbewijs en een auto en meld me.

Puk
27-06-03, 00:00
Geplaatst door sienia
Een vriendin heeft haar rijbewijs op Aruba (of was het een ander eiland??) gehaald.
Theorievraag:
Wanneer gebruik je je ruitewissers??
Als het regent? Hagelt? Je je voorruit wil schoonmaken???

Juist antwoord:
Indien u een voorruit heeft.

Ik heb dus een rijbewijs en een auto en meld me.

Da's helemaal niet zo'n gekke vraag op Aruba. Het regent bijna nooit.

Maar dank Siena! Ik zal je t.z.t. een route doen toekomen. Heel veel A2, dat kan ik alvast verklappen!

Puk
27-06-03, 00:04
Geplaatst door aQua
:moe: nu zegt 'ie 't

'k denk dat ik maar de manege in duik en die vol bloed Arabier van Orakel ga berijden.
Auto is voor materialistische olie-zuipende asfalt aanbidders :moe:

Heel principieel aQua! Daar hou ik van! Maar aan de ander kant... weet jij hoeveel natuur er in de bermen van wegen groeit en bloeit. Weet jij dat de Nederlandse biodiversiteit eigenlijk volledig afhankelijk is van die bermen? Ik zeg daarom: leg meer wegen aan! En dus meer bermen. Goed voor het milieu!

sienia
27-06-03, 00:07
Geplaatst door Puk
Da's helemaal niet zo'n gekke vraag op Aruba. Het regent bijna nooit.

Maar dank Siena! Ik zal je t.z.t. een route doen toekomen. Heel veel A2, dat kan ik alvast verklappen!
Een boel A28, tot A'foort. Meteen na de pomp A'dam aanhouden et voila, u bent op de A2 geraakt. Die bedoel je toch??

Allez, ik ga slapen. Puk, gij haitter maar druk mee. Ik wens u veel succes.

Puk
27-06-03, 00:09
Geplaatst door sienia
Een boel A28, tot A'foort. Meteen na de pomp A'dam aanhouden et voila, u bent op de A2 geraakt. Die bedoel je toch??

Allez, ik ga slapen. Puk, gij haitter maar druk mee. Ik wens u veel succes.

Maar ik vind het leuk! En bedankt!

Ik ga ook zo pittuh... doodmoe...

see ya!

Orakel
27-06-03, 00:14
Geplaatst door sienia
Een boel A28, tot A'foort. Meteen na de pomp A'dam aanhouden et voila, u bent op de A2 geraakt. Die bedoel je toch??



Neeee, da's de A1. Kiek uut.

Peoples, ik ben stuk en dus out. Trusten as zullie zover zijn.

Ik ga nu slapen tot medio september.

taouanza
27-06-03, 09:11
Geplaatst door sienia
Kwas geloof ik ook uitgenodigd. Ik heb een lichte voorkeur de workshop hoe ransel ik mijn vrouw af met een miswak.

Ik kan alle weekenden die PUK zojuist genoemd heeft.
Hoe zit het met de reiskosten? Noord Nederland-Ardennen is best een kutend.



yezz! sienia en mulan in the house! :lole: :lole:

nou nog fillistiene en zwijgster