PDA

Bekijk Volledige Versie : al-Sahhaf in Bagdad opgepakt



~Panthera~
25-06-03, 09:38
Daily Mirror: al-Sahhaf in Bagdad opgepakt

BAGDAD (ANP) - De voormalige Iraakse minister van Informatie Mohammed Said al-Sahhaf is in een buitenwijk van de Iraakse hoofdstad Bagdad gearresteerd. Dat heeft de Britse krant Daily Mirror woensdag gemeld op gezag van een bron binnen de Amerikaanse-Britse coalitie in Irak.


Volgens de krant is al-Sahhaf maandagavond aangehouden in een huis van een familielid. Al-Sahhaf maakte tijdens de oorlog furore door zijn aanhoudende optimisme over een Iraakse overwinning op de Amerikanen en Britten. Hij staat niet op de lijst van de 55 meestgezochte Irakezen.
http://www.panthera.coolfreepages.com/sahaf.jpe
----------------------

De nieuwe Jerry Al-Sahaf ?? :hihi:

barfly
25-06-03, 09:47
Geplaatst door ~Panthera~
Daily Mirror: al-Sahhaf in Bagdad opgepakt

BAGDAD (ANP) - De voormalige Iraakse minister van Informatie Mohammed Said al-Sahhaf is in een buitenwijk van de Iraakse hoofdstad Bagdad gearresteerd. Dat heeft de Britse krant Daily Mirror woensdag gemeld op gezag van een bron binnen de Amerikaanse-Britse coalitie in Irak.


Volgens de krant is al-Sahhaf maandagavond aangehouden in een huis van een familielid. Al-Sahhaf maakte tijdens de oorlog furore door zijn aanhoudende optimisme over een Iraakse overwinning op de Amerikanen en Britten. Hij staat niet op de lijst van de 55 meestgezochte Irakezen.
http://www.panthera.coolfreepages.com/sahaf.jpe
----------------------

De nieuwe Jerry Al-Sahaf ?? :hihi:

Wat raar ik las een tijdje geleden dat ie zich had aangegeven maar dat de VS soldaten hem niet wilde arresteren. Overigens heeft ie een "job opportunity" aangeboden gekregen in een van Golfstaatjes bij een persbureau :)

jaja
25-06-03, 10:16
Geplaatst door barfly
Wat raar ik las een tijdje geleden dat ie zich had aangegeven maar dat de VS soldaten hem niet wilde arresteren. Overigens heeft ie een "job opportunity" aangeboden gekregen in een van Golfstaatjes bij een persbureau :) ... de man is nu ook zo gelukkig ... eindelijk erkenning ... :)
De vernedering van je aangeven en dan te horen krijgen dat je niet slecht genoeg en niet belangrijk genoeg bent om te worden gearresteerd ... :D

moewa7id
25-06-03, 11:32
they will never catch me