PDA

Bekijk Volledige Versie : Joodse Nazi's brengen hitler groet in Israël



KomMaar
25-06-03, 19:08
Israël heeft sinds kort met een nieuw probleem te kampen
Een Joodse NeoNazi groep die zichzelf "Israëli White Unity noemt, heeft de kop opgestoken in Israël.
De groep bestaat uit Joodse immigranten uit rusland zijn, geinfiltreerd in het Israëlische leger en haten niet alleen Palestijen maar ook hun mede Joden.

Ze ontkennen de Holocaust en maken er op hun website die via Holland geroute werd zelfs grapjes over..
De website is uit de lucht gehaald
De Israëlisch krant de Haaretz publiceerde Foto's van de IWU leden gestoken in Israëlisch uniform die de Hitler groet brachten.
De israëlisch overheid gaat een onderzoek naar deze groep doen
veel russen hebben zich voorgedaan als Joods om Rusland te ontvluchten..

Bron (http://www.nydailynews.com/06-24-2003/news/wn_report/story/95086p-86206c.html)

Ik zal hier maar niets over zeggen :hihi:

sadeeQ
25-06-03, 19:39
:duim:

zijn geheime KGB- agenten die de macht over willen nemen daar en die kakkerlaken het gebied willen uitschoppen :haha: :haha: :chinees:

mrz
25-06-03, 19:39
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?threadid=66498

Shaheed
25-06-03, 20:47
Dit is het bewijs, ik wist het al veel langer.

Zionist+Nazi= Zionnazi!!!


Verwachten de joden nu nog steeds dat we medelijden met ze hebben omwille van de holocaust?

an3sdej
25-06-03, 21:58
veel russen hebben zich voorgedaan als Joods om Rusland te ontvluchten..

Ze deden zich voor als joden, maar waren het dus niet (En met zulke sympathieën zullen het ook wel geen zionisten zijn geweest).

iSrAeLgIrLy
26-06-03, 07:08
Geplaatst door Shaheed
Dit is het bewijs, ik wist het al veel langer.

Zionist+Nazi= Zionnazi!!!


Verwachten de joden nu nog steeds dat we medelijden met ze hebben omwille van de holocaust?

Haal dat doekje van je hoofd en bekijk de wereld :hihi: .

jaja
26-06-03, 08:07
Geplaatst door Shaheed
Dit is het bewijs, ik wist het al veel langer.

Zionist+Nazi= Zionnazi!!!


Verwachten de joden nu nog steeds dat we medelijden met ze hebben omwille van de holocaust? Nee, gek genoeg ging ik er van uit dat je een mens zou zijn ... met respect voor andere mensen ... en met gevoelens van mededogen met het lijden van andere mensen ... kortom, ik dacht dat je een moslim was ...
blijkbaar niet ...

Shaheed
26-06-03, 09:30
Geplaatst door jaja
Nee, gek genoeg ging ik er van uit dat je een mens zou zijn ... met respect voor andere mensen ... en met gevoelens van mededogen met het lijden van andere mensen ... kortom, ik dacht dat je een moslim was ...
blijkbaar niet ...

Ik heb geen medelijden met hypocrieten!

Als je het goed gaat bekijken, dan is de holocaust een zegen geweest voor de joden.

KomMaar
26-06-03, 09:35
Geplaatst door an3sdej
Ze deden zich voor als joden, maar waren het dus niet (En met zulke sympathieën zullen het ook wel geen zionisten zijn geweest).


Er staat veel, maar da klopt volgens mij ook nie!
Ik denk eerder dat het gewone Joden zijn.

jaja
26-06-03, 10:02
Geplaatst door Shaheed
Ik heb geen medelijden met hypocrieten!

Als je het goed gaat bekijken, dan is de holocaust een zegen geweest voor de joden. ja, en laten we wel zijn de bezetting voor de palestijnen ... wie had er anders van ze gehoord? :argwaan:

of te wel ... onzin onzin onzin ...

Iemand die een moord op 6 miljoen mensen als een zegen beschouwd is niet helemaal goed bij zijn hoofd ...