PDA

Bekijk Volledige Versie : Westerse manier om AEL te vernietigen.



Victory
26-06-03, 12:57
Ze zullen zo veel mogelijk op de persoon spelen.

"Hij is een crimineel"

"Hij heeft dat gedaan in zijn jeugd"

"Hij drinkt alcohol"


Zo proberen ze AEL te vernietigen.

Victory
26-06-03, 13:13
PS: Vooral linkse partijen zulllen AEL tegen werken omdat ze weten dat ze stemmen zullen verliezen.

an3sdej
26-06-03, 13:53
Wat voor teksten gebruikt de AEL over de westerse politiek en politieke partijen??

powerplay
26-06-03, 14:05
"vooral linkse partijen zullen de AEL tegenwerken"
hoe kom je erbij dat de AEL stemmen zal winnen uberhaupt.
de AEL is geen islamitische partij dus zullen de moslims ook niet op de AEL gaan stemmen.
geloof me of niet de AEL is bij de meeste mensen een ARABISCH NATIONALISTISCH bolwerk die de vrome moslims achter hun karretje wil spannen.zogenaamd moslimbeweging......?
ik kan je vertellen dat moslimbewegingen ontstaan uit moskeeen en of universiteiten.. verder niet .de AEL heeft totaal geen binding met de 1e en de 2e generatie moslims.en die hebben het juist voor het zeggen .DAAROM ZAL DE AEL NOOIT EN TE NIMMER EEN SUCCES WORDEN IN NEDERLAND.
dit is een geluid uit 1 van de vele moskeeen in nederland.
ik durf te beweren dat er geen 1 persoon rondloopt bij de AEL die diepgaande kennis heeft van de ISLAM.dit is een feit .
de enige die wat bagage heeft is alweer vertrokken (MOHAMMED CHIPPIH).verder is abu dja dja een uitstekende(politieke) debater
maar verder ook niet.
als je geen kennis over de islam hebt dan kan je die ook niet uitdragen en zeker niet veel betekenen voor de moslimgemeenschap.

p.s laat de AEL maar eerst beginnen te vergaderen op islamitische wijze (mannen/vrouwen gescheiden)....

veel succes allemaal.........................

Simon
26-06-03, 14:08
Wat is dat nu voor idiote topic naam? Ik denk dat er weinig mensen zijn die zich druk maken om de AEL. Dus ook niet om deze te vernietigen. Op de persoon spelen gebeurt tegenwoordig veel in de politiek. Partijen worden gemaakt en gebroken door personen.

Simon

Victory
26-06-03, 14:20
Geplaatst door powerplay
"vooral linkse partijen zullen de AEL tegenwerken"
hoe kom je erbij dat de AEL stemmen zal winnen uberhaupt.
de AEL is geen islamitische partij dus zullen de moslims ook niet op de AEL gaan stemmen.
geloof me of niet de AEL is bij de meeste mensen een ARABISCH NATIONALISTISCH bolwerk die de vrome moslims achter hun karretje wil spannen.zogenaamd moslimbeweging......?
ik kan je vertellen dat moslimbewegingen ontstaan uit moskeeen en of universiteiten.. verder niet .de AEL heeft totaal geen binding met de 1e en de 2e generatie moslims.en die hebben het juist voor het zeggen .DAAROM ZAL DE AEL NOOIT EN TE NIMMER EEN SUCCES WORDEN IN NEDERLAND.
dit is een geluid uit 1 van de vele moskeeen in nederland.
ik durf te beweren dat er geen 1 persoon rondloopt bij de AEL die diepgaande kennis heeft van de ISLAM.dit is een feit .
de enige die wat bagage heeft is alweer vertrokken (MOHAMMED CHIPPIH).verder is abu dja dja een uitstekende(politieke) debater
maar verder ook niet.
als je geen kennis over de islam hebt dan kan je die ook niet uitdragen en zeker niet veel betekenen voor de moslimgemeenschap.

p.s laat de AEL maar eerst beginnen te vergaderen op islamitische wijze (mannen/vrouwen gescheiden)....

veel succes allemaal.........................


Niet echt, als de moslims ooit nog eens een kans willen maken om dit landje te regeren moeten we op alles stemmen wat ons in dat richting kan sturen. Maakt niet uit welk partij. Aan de linkse partijen hebben de moslims geen mallemoer.

Ik ben geen arabier.
Ik ben een moslim.
En ik stem op AEL!


We hebben niks gehad aan de linkse partijen, alles is opgeschoven naar rechts. Het word nu tijd dat we me iets nieuws komen.

Grietje
26-06-03, 15:30
[i]

p.s laat de AEL maar eerst beginnen te vergaderen op islamitische wijze (mannen/vrouwen gescheiden)....

veel succes allemaal......................... [/B]

Hier word je toch misselijk van?

De Rode Roos
26-06-03, 15:43
"We hebben niks gehad aan de linkse partijen, alles is opgeschoven naar rechts. Het word nu tijd dat we me iets nieuws komen."

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik denk echter dat het niks wordt met de AEL, kijk maar naar de verkiezingen in Belgie. Maar ja, altijd blijven proberen he. ;)

revolution
26-06-03, 16:57
vanavond in Reporter meer over de AEL en haar ambities in europa. uitzending om 21.20 uur op ned 3.

ps. Voor al die sukkels die nog steeds het verschil tussen een politieke beweging en een religieuze beweging niet kennen. De ael schrijft geen fatwas uit en zegt niet wat halal of haram is. it's only politics geinspireerd door de islam. klaar !!!!

Afrux
26-06-03, 17:23
It's indeed only politics...

In het Tamazight is Bulitiek (politiek) een synoniem van '' In de maling nemen''. De oorsronkelijke woord is overigens : tasertit)...

Ik blijf erbij ael zal geen enkel politiek invloed hebben, daar ze onmogelijk meer dan 1 zetel kunnen halen. Zelfs een zetel is onhaalbaar. Tot nu zijn de enige die achter ael aanhollen, Berbers. De turken, koerden, indonisiers, Arabieren (Irak, egypte), etc. hebben beters te doen.

Er zijn 120000 (CBS) berbers stemmen van 300000 berbers in Nederland, Die in de categorie doelgroep vallen van de Ouderen die zijn tegen de ael zowel hier als in belgie. Bij landelijk verkeizingen moeten ze ook nog's een Nederlandse paspoort hebben.

Stel voor?
Dat 50% ervan voor ael kiest (onderzoeken wijzen en lagere aantal aan en als nu een onderzoek gehouden zou worden dan zal het aantal velen malen lager zijn, gezien de laatste tafarelen bij ael en het vertrek van veel leden.

Er blijven 60.000 over.
De opkomst is laag bij Marokkanen (In belgie ben je verplicht te kiezen).
Hoe groot zou de opkomst dan zijn? 70% ??

Het zijn nog steeds minder dan een zetel.

Wat betreft de gemeente verkiezingen, in Rotterdam zouden bijvoorbeeld met veel moeite een zetel halen. Dat istelt niets voor. Ik heb ook het gevoel, dat iedereen afgeknapt is op ael, na de schandalen.



Ik geef geen stem advies, ik zeg wat ik denk en ik wil mijn stem niet vergooien.

Ik stem al jaren op GL. (naima Azzough)

lennart
26-06-03, 17:24
De Arabische manier om het AEL kapot te maken is onderling ruzie maken en niet bereid zijn tot compromisen.

revolution
26-06-03, 17:39
sukkel naima azough is allang uit de politiek. en waar blijft het multiculturele beleid van groenslinks en pvda? sp is antireligieus en tegen de mulitculturele samenleving, kies je hiervoor?

sneeuwitje
26-06-03, 17:43
Geplaatst door lennart
De Arabische manier om het AEL kapot te maken is onderling ruzie maken en niet bereid zijn tot compromisen.

Ja, daar zat ik ook aan te denken dat ze geen besluit kunnen maken binnen de ael en niet daar buiten? :o

Dounia Shakur
27-06-03, 09:51
Geplaatst door revolution
vanavond in Reporter meer over de AEL en haar ambities in europa. uitzending om 21.20 uur op ned 3.

ps. Voor al die sukkels die nog steeds het verschil tussen een politieke beweging en een religieuze beweging niet kennen. De ael schrijft geen fatwas uit en zegt niet wat halal of haram is. it's only politics geinspireerd door de islam. klaar !!!!

Ja echt he!!!!!!!!!!!!!!!! :wohaa:

Dounia Shakur
27-06-03, 09:57
Geplaatst door Victory
Niet echt, als de moslims ooit nog eens een kans willen maken om dit landje te regeren moeten we op alles stemmen wat ons in dat richting kan sturen. Maakt niet uit welk partij. Aan de linkse partijen hebben de moslims geen mallemoer.

Ik ben geen arabier.
Ik ben een moslim.
En ik stem op AEL!


We hebben niks gehad aan de linkse partijen, alles is opgeschoven naar rechts. Het word nu tijd dat we me iets nieuws komen.

Jij bent gewoon moeilijk!!!!!! :ego:

Shaheed
27-06-03, 10:07
Geplaatst door Victory
Ze zullen zo veel mogelijk op de persoon spelen.

"Hij is een crimineel"

"Hij heeft dat gedaan in zijn jeugd"

"Hij drinkt alcohol"


Zo proberen ze AEL te vernietigen.


Om niet te vergeten, de bestuursleden worden ook nog eens bedreigd door autochtone blanke nederlandse racisten en extremistische joden.

Als zij niet bang zouden zijn van de AEL, zouden ze nooit zoveel moeite doen om het te vernietigen.

De AEL is de eerste partij in Nederland die zich niet de les laat voorlezen door de overheid en doet wat het denkt dat goed is.
Zonder enige vorm van subsidie houden zij hun acties.
De AEL werkt alleen maar met vrijwilligers die hen hart op de goede plek hebben
Elke groepering die pas opgericht is kent kinderziektes, de AEL Nederland bestaat nog maar een paar maanden.

Maar één ding is zeker de AEL zal zeker groeien en zal zeker zetels halen voor de gemeente raad!


P.S. de naam AEL blijft niet voor altijd.

Afrux
27-06-03, 16:56
Ik heb op haar gestemd, omdat (helaas) haar zetel niet wist te behouden is ze uit de politiek gestapt. tegenwoordig presenteert ze "kunst moet zwemmen en werkt ook voor de NMO".

Ik heb aangeven wat ik gestemd heb... Ik zou je ook geen sukkel noemen omdat je op de ael gaat stemmen (als ze nog bestaan en al ze wel een stem zullen zullen halen).

Volgens jou is alleen ael goed en de rest zijn allemaal sukkels.
TEN EERSTE HET GAAT JE GEEN MOER UIT WAT IK STEM. HET IS MIJN STEM EN IK BEPAAL OP WIE IK STEm. TEN TWEEDE het kan me een zorg schelen wat jij ervan vindt. Het gaat erom, wat ik ervan vind.





Geplaatst door revolution
sukkel naima azough is allang uit de politiek. en waar blijft het multiculturele beleid van groenslinks en pvda? sp is antireligieus en tegen de mulitculturele samenleving, kies je hiervoor?

an3sdej
27-06-03, 17:38
Om niet te vergeten, de bestuursleden worden ook nog eens bedreigd door autochtone blanke nederlandse racisten en extremistische joden.

Bewijs Shaheed??

En doe nou die theedoek eens af.

Shaheed
27-06-03, 19:05
Geplaatst door Brie
Laten we ook vooral niet vergeten dat de bestuursleden er zelf ook bepaald niet vies zijn om afvallige leden te bedreigen.


Bewijs?


Geplaatst door Brie
Zoveel moeite? Volgens mij maakt niemand zich nog druk om die AEL. Is het nooit bij je opgekomen dat de aversie tegen de AEL ook weleens ergens anders uit kan voorkomen dan uit angst? [/B]


Als niemand zich nog druk maakt, vanwaar die hetze dan?



Geplaatst door Brie

Zoals de crimineel Nabil Marmouch?
[/B]

Nabil is volgens mij vrijgesproken en loopt nu vrij rond, het gerecht heeft zijn beloop gehad.

Dus hoe jij erbij komt dat hij een crimineel is?




Geplaatst door Brie

Ik hoop dat die voorspelling uitkomt ;) Zelf denk ik dat ze nog wel langer zullen bestaan, maar dat het altijd een marginaal bestaan zal blijven.
[/B]

Een schrijffoutje bedoelde ze bestaat nog maar net.


Geplaatst door Brie

Zelfs op haar thuisfront Belgie scoorde de AEL totaal niet bij de verkiezingen, dan zou het hier in Nederland waar de partij enkel gerommel kent en totaal geen charismatische figuren heeft anders verlopen?
[/B]

De AEL heeft nooit beweerd dat ze bij de landelijke verkiezingen veel zetels zullen halen, lijkt me ook niet logisch gezien je een belgisch paspoort moet hebben wil je landelijk je stem uitbrengen.
Bij de gemeenteraads verkiezingen zullen ze wel degelijk zetels halen en ook in Nederland.

Abou Ma3za
27-06-03, 22:51
Geplaatst door Shaheed
Bewijs?




Sallam Shaheed,

Shaheed zijn is een nobel zaak, althans als het uit pure Nieya is voor Allah. Een shaheed is iemand die eerlijk is, tegen zichzelf en tegen anderen. Wat ik hier van je heb gelezen is niet waar, om het zacht uit te drukken. Dit kan betekenen dat je niet op de hoogte bent van wat er gaande is al 3 a 4 weken, of je bent een rechttoerechtaan leugenaar. Ik hoop zelf op het eerste, want als het het tweede op jou van toepassing is dan zou ik toch een andere naam nemen.

Suggesties indien geval twee van toepassing is:
Kaddaab
Moenafiq
Mal3oen
Jahhaad
Shaytaan
Iblies
Fir3own
Namroed
Jawad
enz....

Sallam Abou Ma3za

Abou Ma3za
27-06-03, 23:03
Geplaatst door Afrux
Ik heb op haar gestemd, omdat (helaas) haar zetel niet wist te behouden is ze uit de politiek gestapt. tegenwoordig presenteert ze "kunst moet zwemmen en werkt ook voor de NMO".

Ik heb aangeven wat ik gestemd heb... Ik zou je ook geen sukkel noemen omdat je op de ael gaat stemmen (als ze nog bestaan en al ze wel een stem zullen zullen halen).

Volgens jou is alleen ael goed en de rest zijn allemaal sukkels.
TEN EERSTE HET GAAT JE GEEN MOER UIT WAT IK STEM. HET IS MIJN STEM EN IK BEPAAL OP WIE IK STEm. TEN TWEEDE het kan me een zorg schelen wat jij ervan vindt. Het gaat erom, wat ik ervan vind.

Sallam awma Afrix,

Je moet niets aantrekken van Revo..., ik ken hem inmiddels al jaren en nog steeds heeft hij niet geleerd hoe hij moet praten. ALs je een beetje kritisch bent tegen hem dan ben je gelijk een sukkel, een verader, een "een van zijn neven" m.a.w een jood en soms adiveert hij om een kepeltje te kopen. Die revo... is een zielige jongen uit Rotterdam die vroeger sexueel is misbruikt door de wat oudere buurjongens. Daardoor heeft hij zich teruggetrokken uit het straatbeeld en heeft hij zijn sociale vaardigheden niet ontwikkelt. Alles wat hij geleerd heeft aan taalgebruik is alleen datgene wat bij hem thuis wordt gebruikt. Als hij sukkel zegt, dan moet je begrijpen dat zijn vader hem altijd sukkel noemt, als hij het woord hoer zal gebruiken dan hoop ik voor hem niet dat hij zusjes heeft enz enz enz.

AEL heeft hem de kans gegeven om zijn stem te laten horen en uit zijn kluizenaarschap te halen. Kan jij Afrix je voorstellen dat je 20 jaar in Tazmammart zit en ik kom je redden. Ook al ben ik de grootste klootzaak op de wereld, je zal mij altijd verdedigen en mij in aanzien hooghouden, toch? Zo is het met Revo en AEL ook. Ik weet zeker dat hij bij het bidden aan Allah vraagt om AEL te laten winnen in de verkiezingen zodat hij macht kan krijgen om eindelijk te wreken op die buurjongens van .............. auwwww!

Dus negeer die man en laat hem lekker uitleven en fantasiren dat hij straks de hand van Bush ofzo schudt of dat hij op die trap achter Beatrix staat......... Grrrrrrrrrrrrrr slaap lekker...

Sallam Abou Ma3za

Shaheed
27-06-03, 23:46
Geplaatst door Abou Ma3za
Sallam Shaheed,

Shaheed zijn is een nobel zaak, althans als het uit pure Nieya is voor Allah. Een shaheed is iemand die eerlijk is, tegen zichzelf en tegen anderen. Wat ik hier van je heb gelezen is niet waar, om het zacht uit te drukken. Dit kan betekenen dat je niet op de hoogte bent van wat er gaande is al 3 a 4 weken, of je bent een rechttoerechtaan leugenaar. Ik hoop zelf op het eerste, want als het het tweede op jou van toepassing is dan zou ik toch een andere naam nemen.


Wat is niet waar?


Heb jij bewijs dat je echt bent bedreigd, dan wil ik het graag zien en weten op welke manier.

Shaheed
28-06-03, 11:38
Geplaatst door Brie
Dat je daar nog om moet vragen...heb je gemist wat zich hier de afgelopen weken allemaal heeft afgespeeld? Je kunt je trouwens ook afvragen waar het bewijs is dat het AEL-bestuur bedreigd wordt...


Het is heel makkelijk om een e-mail namens iemand te schrijven om diegene zwart te maken, dat is nog geen bewijs dat die persoon het ook daadwerkelijk heeft geschreven.
Het lijkt mij zowieso heel dom voor een politicus die veel aandacht krijgt van de media om mensen te bedreigen.
Wat betreft de bedreiging van het bestuur van AEL Nederland, heb zelf die dreigbrieven gelezen dus ik weet waar ik het over heb.
Om nog maar niet te spreken over de dreigtelefoontjes en een voicemail van een van de leden van het bestuur die helemaal vol zat met bedreigingen en scheldwoorden.



Geplaatst door Brie
Er is volgens mij helemaal geen hetze gaande, zelfs nu de partij op instorten staat en het komkommmertijd is, is het voor de media nog niet eens interessant genoeg om aandacht aan te besteden, op een enkele Trouw columnist na. Vergelijk dat eens met de LPF waar momenteel wel volop aandacht wordt besteed aan wat geruzie tussen afdelingsbesturen en het hoofdbestuur.
[/B]


Er is wel degelijk een hetze gaande, nu veel minder dan een paar maanden geleden maar ze zijn nog steeds bezig.
Als de nederlandse overheid het kon dan hadden ze de AEL zelfs verboden.
Zie uitspraken van Kamerlid Eurlings (cda) en Wilders (vvd).
De LPF kun je natuurlijk niet vergeten met de AEL , de LPF zal wel degelijk in elkaar storten namelijk.......... :wink:
En als zij ruzie maken dan heeft dat grotere gevolgen voor nederland, dan wanneer de AEL ruzie maakt.






Geplaatst door Brie
Het spijt me, maar ook dat heb je verkeerd. Hij zat slechts in voorarrest tijdens het onderzoek en is enkel vrijgelaten omdat er geen reden was om hem opgesloten te houden tot aan zijn rechtzaak. Een rechtzaak die nog moet komen dus. Maar verdachte is hij nog steeds, zijn broer(tje?) zelfs van ernstigere zaken. 'T zal wel in de familie zitten...
[/B]


Nogmaals in een rechtstaat is iemand onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Dat jij dat nietweet zeg................volgens mij moet je een inburgeringscursus volgen of zo.
En wat zijn broertje daarmee te maken heeft, zal mij helemaal een zorg wezen.
Alsof je iemand verantwoordelijk kunt houden voor wat een ander uitspookt.






Geplaatst door Brie
Volgens mij hebben ze dat wel degelijk beweerd, anders zouden ze toch niet eens meegedaan hebben, laat staan een lijstverbinding aangaan met een partij als de PvdA? Heb je voor gemeenteraads verkiezingen geen paspoort nodig? [/B]


Ja misschien dachten ze wel dat ze één zetel in de wacht zouden slepen, maar helaas.
Trouwens het lag niet zo zeer aan de AEL dat ze te weinig stemmen haalden, de belgische pvda die haalden hen deel van de stemmen niet.

Nee voor de gemeente raadsverkiezingen heb je geen nederlands paspoort nodig, dus ook de allochtonen zonder een NL paspoort mogen dan stemmen.

Victory
28-06-03, 11:57
Geplaatst door Shaheed
Nogmaals in een rechtstaat is iemand onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Dat jij dat nietweet zeg................volgens mij moet je een inburgeringscursus volgen of zo.

:lole:

Shaheed
28-06-03, 16:49
Geplaatst door Brie
Het zijn wel erg veel mailtjes, vind je niet?



Weet niet heb ze niet allemaal gelezen, kun je de mailtjes met dreigementen misschien hier posten?
Wil ze wel graag lezen.



Geplaatst door Brie
Daar kun je ook wel op zeggen dat het erg makkelijk is om een brief te schrijven namens iemand en dat het geen bewijs vormt.
[/B]


Ja maar de de scheldpartijen en dreigementen die ik heb gehoord op diegene zijn voicemail zijn wel echt.






Geplaatst door Brie
Formeel gezien is iemand pas schuldig wanneer de rechter zit daarover heeft uitgesproken inderdaad. Maar in het geval van Nabil Marmouch, die zo sukkelig is geweest om zijn gestolen waar onder eigen naam en eigen e-mail adres van zijn provider op internet aan te prijzen, 30 dagen in voorarrest heeft gezeten en nog steeds verdachte is, durf ik er wel vanuit te gaan dat hij schuldig is. Nabil is niet verantwoordelijk voor zijn broer/broertje, maar dat illustreert wel weer eens mooi de normen en waarden die er blijkbaar in dat gezin heersen. [/B]


Er is een heel team aan politieagenten meer dan 30 dagen lang bezig geweest met het onderzoek en konden niks vinden.
Dat is voor mij genoeg om aan te nemen dat iemand onschuldig is, maar we zullen zien wat de rechter erover zal zeggen.

En over de normen en waarden in zijn gezin daar weet jij helemaal niks over.
Elke familie kent wel een zwart schaap.
Dat hoeft niets te zeggen over hoe iemand opgevoed is of wat zijn waarden en normen zijn.