PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokko / Op vakantie naar de huwelijksmarkt



Grietje
27-06-03, 23:24
xx

Vriend
28-06-03, 01:20
Waar slaat deze hele post op dat je em moet plaatsten?

dat men erop los moet neuken?

zeg dan wat je wilt zeggen en hou zulk gebrabbel achterwege....

Puk
28-06-03, 01:22
Geplaatst door Vriend
Waar slaat deze hele post op dat je em moet plaatsten?

dat men erop los moet neuken?

zeg dan wat je wilt zeggen en hou zulk gebrabbel achterwege....

Mooi Vriend! Jij hebt het helemaal gelezen!
Is dat een goede samenvatting?
En wat is jouw mening nu?

taouanza
28-06-03, 10:16
Geplaatst door Vriend
Waar slaat deze hele post op dat je em moet plaatsten?

dat men erop los moet neuken?

zeg dan wat je wilt zeggen en hou zulk gebrabbel achterwege....


een tekst samenvatten is niet bepaald je sterkste punt,he? :jammer:

manc
28-06-03, 10:17
Geplaatst door Vriend
Waar slaat deze hele post op dat je em moet plaatsten?

dat men erop los moet neuken?

zeg dan wat je wilt zeggen en hou zulk gebrabbel achterwege....

Heb je ueberhaupt wel een letter gelezen, een woord begrepen van wat er staat?

p.s. Grietje, leuk stukje.

Pixelshade
28-06-03, 11:01
Geplaatst door Bouchra A
Oversexte mafkees

alles beter dan een BOUNTY :kotsen2:

go Vriend :duim:

Vriend
28-06-03, 15:29
Geplaatst door manc
Heb je ueberhaupt wel een letter gelezen, een woord begrepen van wat er staat?

p.s. Grietje, leuk stukje.

Ik heb het inderdaad gelezen en wat de schrijver van dit artikel naar mijn mening eigenlijk duidelijk wil maken is: Wat hebben wij marokkanen een oerdom cultuur, laten we ons assimileren tot westerse normen en waarden die veel en veel beter zijn.Dit is ook van de reden waarom mensen als jij het een zo'n goed stuk vinden want er hangt een hele nuance over het verhaal heen dat insinueert naar; neuk erop los en denk vooral aan jezelf en alles is goed zolang je haar maar goed zit. ja ik geef toe dit is wel een ultieme voorbeel van denken in karikaturen maar ik had effe geen zin in een oerlang reply, ik moet namelijk nog zoveel posts bekijken...zucht..

barfly
28-06-03, 15:33
Geplaatst door Vriend
Ik heb het inderdaad gelezen en wat de schrijver van dit artikel naar mijn mening eigenlijk duidelijk wil maken is: Wat hebben wij marokkanen een oerdom cultuur, laten we ons assimileren tot westerse normen en waarden die veel en veel beter zijn.Dit is ook van de reden waarom mensen als jij het een zo'n goed stuk vinden want er hangt een hele nuance over het verhaal heen dat insinueert naar; neuk erop los en denk vooral aan jezelf en alles is goed zolang je haar maar goed zit. ja ik geef toe dit is wel een ultieme voorbeel van denken in karikaturen maar ik had effe geen zin in een oerlang reply, ik moet namelijk nog zoveel posts bekijken...zucht..

Ik heb er anders best begrip voor dat je nog moet groeien in je nieuwe taak en wens je daarom ook veel succes :duim:

Puk
28-06-03, 15:43
Geplaatst door Vriend
Ik heb het inderdaad gelezen en wat de schrijver van dit artikel naar mijn mening eigenlijk duidelijk wil maken is: Wat hebben wij marokkanen een oerdom cultuur, laten we ons assimileren tot westerse normen en waarden die veel en veel beter zijn.Dit is ook van de reden waarom mensen als jij het een zo'n goed stuk vinden want er hangt een hele nuance over het verhaal heen dat insinueert naar; neuk erop los en denk vooral aan jezelf en alles is goed zolang je haar maar goed zit. ja ik geef toe dit is wel een ultieme voorbeel van denken in karikaturen maar ik had effe geen zin in een oerlang reply, ik moet namelijk nog zoveel posts bekijken...zucht..

Moet je echt alle postings integraal doornemen Vriend?
Wat een kutwerk!
Vooral als ze zo lang zijn.... :jumping:

barfly
28-06-03, 15:46
Geplaatst door Puk
Moet je echt alle postings integraal doornemen Vriend?
Wat een kutwerk!
Vooral als ze zo lang zijn.... :jumping:

Inderdaad! Ik zou die lui die hier lappen tekst plaatsen gewoon bannen! Stelletje aso's

Vriend
28-06-03, 15:50
Laten we hopen dat ik zal groeien naar ongekende hoogtes en mezelf zal onstijgen om van Prikbord een Utopia te maken waar alle wereld geschillen tussen elk ras, mens en volk worden voor het goede worden beslecht en plaats maken voor...vrede...




ehhum........

Puk
28-06-03, 15:51
Geplaatst door barfly
Inderdaad! Ik zou die lui die hier lappen tekst plaatsen gewoon bannen! Stelletje aso's

Behalve als je Vriend wilt fokken natuurlijk.

En aangezien Vriend zulke goeie samenvattingen maakt van ellenlange postings zou ik Vriend willen voorstellen alles samen te vatten en die samenvattingen dan in een apart topic te verzamelen. Als service naar de klant toe.

Puk
28-06-03, 15:54
Geplaatst door Vriend
Laten we hopen dat ik zal groeien naar ongekende hoogtes en mezelf zal onstijgen om van Prikbord een Utopia te maken waar alle wereld geschillen tussen elk ras, mens en volk worden voor het goede worden beslecht en plaats maken voor...vrede...




ehhum........

En waar niemand geband hoeft te worden.
Dat gaat lukken Vriend! Je kan het!

barfly
28-06-03, 15:55
Geplaatst door Vriend
Laten we hopen dat ik zal groeien naar ongekende hoogtes en mezelf zal onstijgen om van Prikbord een Utopia te maken waar alle wereld geschillen tussen elk ras, mens en volk worden voor het goede worden beslecht en plaats maken voor...vrede...




ehhum........

Ik vind dat je de lat nu wel erg hoog legt hoor... Maarja wie ben ik om een anders ambities te beoordelen :D

gaviel
28-06-03, 19:33
Nouw vriend banaal taalgebruik is ook een reactie.

Wat die persoon er mee bedoeld dat uiteindelijk ook die stomme maagdenkul naar plaats wordt verwezen( de vorige 1000jaar of zo)
c.q. de vrouw heef meer recht!!!!!! dan het aanrecht!!!

groetjes veel geluk met het vinden van je geluk

Babyface
29-06-03, 11:40
Geplaatst door Vriend
Ik heb het inderdaad gelezen en wat de schrijver van dit artikel naar mijn mening eigenlijk duidelijk wil maken is: Wat hebben wij marokkanen een oerdom cultuur, laten we ons assimileren tot westerse normen en waarden die veel en veel beter zijn.Dit is ook van de reden waarom mensen als jij het een zo'n goed stuk vinden want er hangt een hele nuance over het verhaal heen dat insinueert naar; neuk erop los en denk vooral aan jezelf en alles is goed zolang je haar maar goed zit. ja ik geef toe dit is wel een ultieme voorbeel van denken in karikaturen maar ik had effe geen zin in een oerlang reply, ik moet namelijk nog zoveel posts bekijken...zucht..




Niet helemaal waar. De man is in sommige opzichten trots op zijn culturen, dat heb ik ook gelezen in het verhaal.

sjo
29-06-03, 12:17
Dat blijkt voornamelijk dat hij liever niet ziet dat zijn tweeling die in Brabant geboren is, daar ook partners zullen vinden......
Echter, hij is realistisch genoeg om hen niet bij voorbaat die maagdelijkheids-cultus op te leggen......
De rest van de meute volgt wel......zodra die stoer-en dapperheids-cultuur wat afneemt.

groeten
sjo

Maarten
29-06-03, 12:28
Is Nieuws van de Dag een chatbox, of mag het ook nog ergens over gaan??
Al die lui hier, die klagen over lange teksten, die zouden hun eigen profiel eens moeten aanklikken, en dan klikken op “alle berichten van deze gebruiker”, en die zouden zich dan eens moeten afvragen, wat ze nou eigenlijk te mélden hebben hier!!..

Maroc.nl is ernstig vervuild door de nietszeggende one-liners. Dat kan best de reden zijn waarom mensen naar elders verrekken. En zelf wordt ik er vaak echt doodmoe van om hele threads te lezen, in de hoop op een zinnige reactie, en staat het alleen maar boordevol bollocks!

Veel Nieuwe Berichten zijn goed. Massa’s goede onderwerpen. Echte uitdagingen eigenlijk. Maar als je ziet, wat sommigen daar onder aan plakken, dan is dat diep droevig. 80-90% van de topics hier gaan ten onder aan het gelul.. Kan er nou tenminste een kléin beetje discipline opgebracht worden, bijvoorbeeld, door tenminste éen opmerking te maken over het hoofdonderwerp? Is dát al teveel gevraagd? Gewoon éffe het hooffie er bij, in plaats van meteen maar neerplempen wat in je losbol opkomt??..

Vriend, het is maar een suggestie hoor, maar kun je je pink misschien secondelijmen aan de delete-knop, en al die zut waar je zo moe van wordt er gewoon uitflikkeren? Onkruid moet er ook snel uitgetrokken worden, anders komt er snel meer van. Gewoon een condoom rond die verbaalneukerij.. Ik voel me al te vaak genaaid hier, door aandacht voor al die prut, die achteraf weggegooide tijd blijkt te zijn.

Lange stukken zijn vaak vervelend ja. Mij wordt ook wel verweten dat ik er aandacht mee trek. Nou jammer dan, maar dan gaat het tenminste nog ergens over. En langere stukken van Orakel of Vriend zijn prima. (en van vele anderen ook) Maar dit is een maroc-site, en ik wil vooral héle lange stukken van Marokkanen lezen! Die hebben zát te melden. Elk eigen verhaal is een góed verhaal, hoe dan ook..

En ik vind nog steeds dat Marokkanen/Marokkaanse zaken hier meer rechten hebben. Er zitten hier Autochtonen, die echt karrenvrachten vol van hun eigen onbenulligheid zitten de dumpen, en er hier dus een verbale afwerkplaats van zitten te maken. Dat vind ik net zo goed een vorm van overheersing, als waar AEL over klaagt. Echt een gebrek aan respect, voor de mensen of voor de Marokkaanse belangen. Gewoon desinteresse. Gezeur.. Verveling..

Maroc.nl zou echt een landelijk interessant kwaliteitsforum kunnen zijn, maar dan moet wel het zelfrijzend bakmeel van de gezapigheid er uit.. Gewoon de zweep erover! Uitrukken, die grasmaaier! Stop uit de afvoer trekken! Uitbranden die pukdaligheid!
Die Jihad hier (de echte dus, niet die van OBL), dat lijkt af en toe net Vivapap! Maroc.nl als de luier om de bek der blatenden, waar de rest dan uit kan snuiven..

Vriend, open een nieuw topic, waar je elk kwartier de meest miserabele posts in dumpt, zodat voor iedereen duidelijk wordt wie/wat er het meest aan een Grote Beurt toe is..

Zwarte Schaap
29-06-03, 12:57
Geplaatst door Maarten

Maroc.nl is ernstig vervuild door de nietszeggende one-liners.

En ik vind nog steeds dat Marokkanen/Marokkaanse zaken hier meer rechten hebben. Er zitten hier Autochtonen, die echt karrenvrachten vol van hun eigen onbenulligheid zitten de dumpen, en er hier dus een verbale afwerkplaats van zitten te maken. Dat vind ik net zo goed een vorm van overheersing, als waar AEL over klaagt. Echt een gebrek aan respect, voor de mensen of voor de Marokkaanse belangen. Gewoon desinteresse. Gezeur.. Verveling..



Verbale afwerkplaats ! Hahahaha....... je slaat de spijker op de kop.

Vriend
29-06-03, 16:46
Maar Maarten als ik al die domme posts weghaal en die onliners dan lijken wij niet meer zo slim ;) :nerveus: :nerveus: :nerveus:

Simon
29-06-03, 17:36
Geplaatst door Maarten
Maroc.nl als de luier om de bek der blatenden, waar de rest dan uit kan snuiven..


Het klinkt wel leuk, dat geef ik toe. Maar ja ... als je er even over doordenkt is het een begin van censuur en dictatuur!

Simon

Maarten
29-06-03, 21:15
Geplaatst door Vriend
Maar Maarten als ik al die domme posts weghaal en die onliners dan lijken wij niet meer zo slim ;) :nerveus: :nerveus: :nerveus:

Ik wil de mij doordrenkende domheid best aan de publieke schandpaal prijsgeven, als ik maar wat fatsoenlijks kan lezen! Ik ben volledig bereid de kloten van mijn onbenul ter ontleding op tafel te leggen. Iemand, die er met een chirurgisch mes een stukje uit snijdt, en dan zegt: Kijk! Hier stinkt het!... Dan weet ik tenminste, met welke onderdelen ik kan doorfucken! :D

Maarten
29-06-03, 21:27
Geplaatst door Simon
Het klinkt wel leuk, dat geef ik toe. Maar ja ... als je er even over doordenkt is het een begin van censuur en dictatuur!

Simon

Jewel... maar nou leven we onder de dictatuur van het prolegenitalaat!
Misschien moeten we gaan eisen, dat iedereen eerst zijn moeder erbij haalt, voor ie op de Verzenden-button klikt. Dat zou al schelen.

Nee, maar het zou niet gek zijn, als er af en toe komplete pagina's gereutel verdwenen bij serieuze onderwerpen.. Beetje afstoffen, zeg maar. Effe met de strijkbout over een topic. Lijkt me toch een vorm van net huishouden? Trekt misschien ook weer mensen aan, die niet zo dol zijn op zwijne-, c.q. geitestal...

Orakel
29-06-03, 22:27
Geplaatst door Maarten
Ik wil de mij doordrenkende domheid best aan de publieke schandpaal prijsgeven, als ik maar wat fatsoenlijks kan lezen! Ik ben volledig bereid de kloten van mijn onbenul ter ontleding op tafel te leggen. Iemand, die er met een chirurgisch mes een stukje uit snijdt, en dan zegt: Kijk! Hier stinkt het!... Dan weet ik tenminste, met welke onderdelen ik kan doorfucken! :D

http://www.smilies.okipages.com/s/contrib/blackeye/hehehmn.gif Aahh, Maarten laat zich ook besnijden. And he shall be known as Thahar.

Maarten
29-06-03, 22:49
Thahar??! Is dat Arabisch voor Hij, wiens kloten sinds houtworm niet meer te repareren zijn?
Mauretanisch voor een Engelse castraat, die zoveel uit zijn nek lult, dat zijn landgenoten voortdurend roepen: Enough Eneuch!!

Puk
30-06-03, 01:11
Geplaatst door Maarten
Ik wil de mij doordrenkende domheid best aan de publieke schandpaal prijsgeven, als ik maar wat fatsoenlijks kan lezen! Ik ben volledig bereid de kloten van mijn onbenul ter ontleding op tafel te leggen. Iemand, die er met een chirurgisch mes een stukje uit snijdt, en dan zegt: Kijk! Hier stinkt het!... Dan weet ik tenminste, met welke onderdelen ik kan doorfucken! :D

Nee... laat maar. Hoeft niet.

gaviel
30-06-03, 09:43
He ja goed voorbeeld maarten over het houden over de hoofdzaak van de voorafgaande discussie!!!!!

complimenten

Waar hadden we het ook al weer over???

Babyface
30-06-03, 12:36
Geplaatst door gaviel
He ja goed voorbeeld maarten over het houden over de hoofdzaak van de voorafgaande discussie!!!!!

complimenten

Waar hadden we het ook al weer over???



Maarten wil zijn gal hier kwijt. Dat is alles, hé Maartje?

jaja
30-06-03, 14:37
laat ik nog eens een poging wagen om het min of meer over het topic te hebben ...
Iemand gisteren dokwerk gezien, VPRO? (Over het leven van 4 turkse kinderen in Den Haag ...) De reactie van de meisjes over het vinden van een man ..
"Geen twijfels bestaan er bij Emine over de afkomst van haar prins op het witte paard. Net als haar broers haalt ze haar huwelijkspartner liever uit Turkije. “Turkse jongens uit Turkije zijn aardiger en weten meer. Turkse jongens in Nederland weten niet veel en denken alleen maar aan zichzelf”, zegt Emine. "
http://www.vpro.nl/programma/dokwerk/index.shtml?2785571+3106160+8075494+12204713

Daar zit mogelijk toch ook een probleem of oorzaak waarom men huwlijkspartners uit Turkije of Marokko wil. De meisjes schijnen niet erg onder de indruk te zijn van de jongens alhier. Ze denken dat de jongens in Turkije (en Marokko?) meer met de wereld zijn meegegroeid en iets verder kijken dan hun neus lang is. Dat die jongens ook veel meer het belang van hun toekomstige vrouwen in het oog hebben.
Het past ook in het verhaal dat ik wel vaker van Turken hoor die naar Turkije terug keren en daar tot de conclusie komen dat de cultuur daar verder is gegaan en zij, in Nederland, in de Turkse cultuur zijn blijven steken van het moment waarop ze uit Turkije vertrokken. (Het is een aloude emigrantenkwaal ... de nederlanders die naar Noord-Amerika zijn verhuisd in de jaren 50 leven ook nog steeds in een soort pseudo-Nederlandse cultuur van de jaren 50.)

manc
30-06-03, 17:37
Geplaatst door Vriend
Ik heb het inderdaad gelezen en wat de schrijver van dit artikel naar mijn mening eigenlijk duidelijk wil maken is: Wat hebben wij marokkanen een oerdom cultuur, laten we ons assimileren tot westerse normen en waarden die veel en veel beter zijn.

En assimileren vertaal je met: "er op los neuken"? Wat een verwrongen wereldbeeld heb jij toch.


Dit is ook van de reden waarom mensen als jij het een zo'n goed stuk vinden want er hangt een hele nuance over het verhaal heen dat insinueert naar; neuk erop los en denk vooral aan jezelf en alles is goed zolang je haar maar goed zit. ja ik geef toe dit is wel een ultieme voorbeel van denken in karikaturen maar ik had effe geen zin in een oerlang reply, ik moet namelijk nog zoveel posts bekijken...zucht..

Nogal ja, dat verhaal gaat namelijk helemaal niet over 'neuken' an sich, wel over het veranderende beeld op sex, het huwelijk en nog wat van die zaken die deze schrijver ondergaat. Hij verkeert in de unieke positie om zijn eigen cultuur kritisch te bekijken (vanwege zijn helicopterview) en is m.i. ook nog begiftigd met het vermogen dit leuk op te schrijven. Daarom vind ik het een leuk stukje. Niet om de reden die jij me toebedicht.

Zegt misschien meer iets over jouw vooroordelen dan over je kennis van dit stukje.

manc
30-06-03, 17:38
p.s. Aqua bedankt voor de toelichting op het stukje. Daar leert een mens nog van.

nl-x
30-09-03, 19:36
.

Zagora
30-09-03, 22:07
Lmgharba...pfffff