PDA

Bekijk Volledige Versie : negeerstand op topic.



an3sdej
29-06-03, 12:19
:hihi: Wat een belachelijke uitvinding van dit forum. Als ik niet wil dat iemand die het met me eens is, sluit ik hem haar uit van mijn topics.

Dit is toch aan moedigen van fascistisch gedrag?? DEGEEN DIE HET NIET MET ME EENS IS LAAT IK NIET MEEPRATEN!!!

:o beschamend hoor. verveeld Ach wat maakt het mij ook uit, mensen die geen kritiek kunnen verdragen zijn domme mensen!! :hihi:

sjo
29-06-03, 12:28
Troost je met de gedachte dat alleen een schot in de roos zo'n reaktie oproept......
Door wie ben jij op "negeer " gezet ? Ik door Victory. Die zag ik allang voor een kraaiende haan aan. Dat heb ik hem niet gezegd , maar dat moet ie aangevoeld hebben.

groeten
sjo

Simon
29-06-03, 14:19
Ik wist niet eens dat dat bestond. Wel dat iemand je op negeren kan zetten en dan dus geen bijdragen meer van je te zien krijgt. Maar voorzover ik weet kan je altijd plaatsen.

Simon

an3sdej
29-06-03, 15:02
Ja ik ook bij Viktory! :boogie:

Simon, als je dan post krijg je te zien dat je op die topic niet kan posten, door dat de starter van die topic niet wil dat je daar reageert.

Waiting
29-06-03, 16:24
Ja ik vind het ook een idiote optie...
Ik sta zelf op de negeerlijst van IndygirlRoosje waarschijnlijk omdat ik "een bloeddorstige zionist" ben.
Het idiote hiervan is dat ik zelfs op topics die totaal niks met de palestijnen te maken hebben en die niet eens geopend zijn door haar, niet kan reageren als ze me al voor is geweest.
Natuurlijk is Indygirl zelf tegen apartheid en vóór vrijheid van meningsuiting :rolleyes:

Als ze dit bericht leest en met een reactie volgt zal ik niet meer de kans hebben om zelf te reageren, ik vind het maar een dom systeem.

Het is ook een teken van zwakte van de persoon die je negeert.
En al helemaal als iemand een ander negeert omdat die ander een andere mening propageert.

Ik raad beheer dan ook aan om deze optie zo aan te passen dat iemand alleen "onzichtbaar" wordt voor de persoon die hem/haar op zijn negeerlijst heeft staan en dus niet voor de rest van de prikkers binnen een topic, zodat hij/zij enigszins toch zijn/haar bijdrage kan doen in een topic.

an3sdej
29-06-03, 16:27
Goed voorstel Waiting!

Simon
29-06-03, 16:32
Geplaatst door Waiting

Ik raad beheer dan ook aan om deze optie zo aan te passen dat iemand alleen "onzichtbaar" wordt voor de persoon die hem/haar op zijn negeerlijst heeft staan en dus niet voor de rest van de prikkers binnen een topic, zodat hij/zij enigszins toch zijn/haar bijdrage kan doen in een topic.

Zo had ik die optie ook altijd begrepen. Maar ja, de mensen die beweerden dat ze mij op de negeer lijst hadden gezet bleven wel reageren op mijn opmerkingen dus ik vraag mij af of het zo vaak gebruikt wordt. Victory had mij geloof ik ook al eens op negeer gezet. Maar ja dat houdt hij nooit lang vol ... :)

Simon

Waiting
29-06-03, 16:35
.

Maarten
29-06-03, 20:11
Geplaatst door Waiting
Ja ik vind het ook een idiote optie...
Ik sta zelf op de negeerlijst van IndygirlRoosje waarschijnlijk omdat ik "een bloeddorstige zionist" ben.
Het idiote hiervan is dat ik zelfs op topics die totaal niks met de palestijnen te maken hebben en die niet eens geopend zijn door haar, niet kan reageren als ze me al voor is geweest.


Groot gelijk waiting. Geen kip, die het niet idioot vindt.

Maar zouden de problemen die je hebt niet komen van die psychopatische hysterie die je déze keer weer in je onderschrift hebt staan??!....
Vind je echt, dat na 35 jaar ilegale bezetting plus bijbehorende misdaad, nog ruimte is voor klachten over een paar gevolgen??! Knap hoor!
Het lukt je geloof ik niet echt om je eigen psychische ignore-list uit te zetten, wel? Geeft niet. We begrijpen het wel. Dat hele Israel dankt zijn positie aan talloze professionele ignore-lijsten, die net zo werken als op maroc.nl..
En nou vind je het niet leuk, dat je niet gehóord wordt??. :hihi:
Begint het kwartje nou te vallen bij jou, of moet je hier eerst nóg twee jaar rondhangen?

Waiting
29-06-03, 22:07
Geplaatst door Maarten
Groot gelijk waiting. Geen kip, die het niet idioot vindt.

Maar zouden de problemen die je hebt niet komen van die psychopatische hysterie die je déze keer weer in je onderschrift hebt staan??!....
Vind je echt, dat na 35 jaar ilegale bezetting plus bijbehorende misdaad, nog ruimte is voor klachten over een paar gevolgen??! Knap hoor!
Het lukt je geloof ik niet echt om je eigen psychische ignore-list uit te zetten, wel? Geeft niet. We begrijpen het wel. Dat hele Israel dankt zijn positie aan talloze professionele ignore-lijsten, die net zo werken als op maroc.nl..
En nou vind je het niet leuk, dat je niet gehóord wordt??. :hihi:
Begint het kwartje nou te vallen bij jou, of moet je hier eerst nóg twee jaar rondhangen?

Je bent niet bepaald de slimste, maar dat kan ik je niet verwijten.
Wie heeft het over Israel?
Als iemand me wil negeren dan is dat zijn goed recht, maar negeren kan je ook zonder iemand buiten een topic te houden.
Al gaat dat topic over de gekke koeien ziekte, een bijdrage leveren kan niet nadat iemand die jou op de negeer-lijst heeft staan al heeft gereageerd.
Zowiezo is het nogal kinderachtig om iemand op een "negeer lijst" te zetten, we zijn hier volgens mij allemaal oud genoeg om ons in te houden en zonder gebruik van dergelijke methodes, niet in te gaan op mensen die we liever negeren...
Zoals ik vaak doe met jou.
Of schat ik de gemiddelde prikker hier te hoog in?

Puk
29-06-03, 23:49
Geplaatst door an3sdej
Ja ik ook bij Viktory! :boogie:

Simon, als je dan post krijg je te zien dat je op die topic niet kan posten, door dat de starter van die topic niet wil dat je daar reageert.

Ik ook bij Vic én bij Indy-Girl Roos.
Losers!

Pixelshade
30-06-03, 00:03
Geplaatst door Puk
Ik ook bij Vic én bij Indy-Girl Roos.


:blowen:

sjo
01-07-03, 13:05
Vreemd jah.........van Victory verwachtte ik niks anders. maar Indigirl-Roos is een Surinaamse Blakka Rosoe....

Die zijn nogal tolerant en vergeven gemakkelijk.......

groeten
sjo

Waiting
01-07-03, 17:40
Geplaatst door sjo
Vreemd jah.........van Victory verwachtte ik niks anders. maar Indigirl-Roos is een Surinaamse Blakka Rosoe....

Die zijn nogal tolerant en vergeven gemakkelijk.......

groeten
sjo

Nee zij niet, ze is zo kortzichtig als een mol en zo fanatiek als een bever die naast de Niagara woont.

Ze is zeker blond, er schijnen ook blonde surinamers te zijn...

Chatoloog
01-07-03, 19:45
Geplaatst door Waiting
Nee zij niet, ze is zo kortzichtig als een mol en zo fanatiek als een bever die naast de Niagara woont.

Ze is zeker blond, er schijnen ook blonde surinamers te zijn...


Ik zet jou niet op mijn negeer-lijst ik amuseer me wel
weet je wat ik zet jou op mijn Waiting-list :fplet: :fplet:


ff serieus ik vind het ook niks dat je mensen negeert en ook niet laat reageren op je posts het lijkt wel op cyberdictatuur.

Als je andere meningen niet kunt teren zegt het eerder iets over jezelf dan over degene die kritiek levert op jou. Tenzij er natuurlijk door die persoon vaak gescholden wordt en niet on-topic wordt gereageerd maar on-topicstarter dan kun je zo iemand negeren dat je zelf niet zijn reacties hoeft te lezen.

Vriend
01-07-03, 20:15
jongens als iedereen elkaar maar gaat negeren dan is er toch geen discussie meer...jeetje jamina.. :nerd:

Puk
01-07-03, 20:39
Geplaatst door Vriend
jongens als iedereen elkaar maar gaat negeren dan is er toch geen discussie meer...jeetje jamina.. :nerd:

Precies!! Er waren de laatste dagen een paar idiote topics van Vic bijvoorbeeld waar ik best op had willen reageren...

Zwarte Schaap
02-07-03, 01:49
Is dit het clubhuis van de klagende beroepsprovocateurs? Mag ik ook lid worden...hihihi..?

Simon
02-07-03, 07:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Is dit het clubhuis van de klagende beroepsprovocateurs? Mag ik ook lid worden...hihihi..?

Je was al erelid! Maar omdat je op de negeerlijst staat was die boodschap waarschijnlijk nog niet doorgekomen.

Simon

Simon
02-07-03, 07:40
Geplaatst door Vriend
jongens als iedereen elkaar maar gaat negeren dan is er toch geen discussie meer...jeetje jamina.. :nerd:

Moet jij zeggen. Hoeveel topics heb je nu al in je korte carriere gewist?

Simon

Simon
02-07-03, 07:47
Victory gaat nu ook maar op mijn negeerlijst zolang hij een belediging voor het gezond verstand blijft. Ik kan niet eens op zijn topic reageren genaamd "tering maroc.nl". Maar ik heb nu al op verschillende manieren aan het beheer gevraagd waarom hier topics verdwijnen en er is nog geen enkele reactie. Het lijkt wel Iran hier. De mullahs maken de dienst uit.

Simon

Zwarte Schaap
02-07-03, 08:36
Geplaatst door Simon
Je was al erelid! Maar omdat je op de negeerlijst staat was die boodschap waarschijnlijk nog niet doorgekomen.

Simon

Dank u wel meneer de voorzitter, mijn dank is groot.

jaja
02-07-03, 09:50
Geplaatst door Simon
Victory gaat nu ook maar op mijn negeerlijst zolang hij een belediging voor het gezond verstand blijft. Ik kan niet eens op zijn topic reageren genaamd "tering maroc.nl". Maar ik heb nu al op verschillende manieren aan het beheer gevraagd waarom hier topics verdwijnen en er is nog geen enkele reactie. Het lijkt wel Iran hier. De mullahs maken de dienst uit.

Simon Ach, ik vind Vic nog verhoudingsgewijs meevallen ... En hij heeft de vaardigheid om zelf na te denken - en gebruikt die ook. Ik ben het in de meeste gevallen totaal niet met hem eens, maar hij komt tenminste zo nu en dan met een eigen mening en gaat in een discussie niet zo gauw over op scheldwoorden als anderen op dit forum. Zijn wereldbeeld is "beangstigend", maar ook dat is niet vreemd op dit forum. Al met al, Vic komt voorlopig niet op mijn negeerlijst ..

Simon
02-07-03, 10:38
Geplaatst door jaja
Ach, ik vind Vic nog verhoudingsgewijs meevallen ... En hij heeft de vaardigheid om zelf na te denken - en gebruikt die ook. Ik ben het in de meeste gevallen totaal niet met hem eens, maar hij komt tenminste zo nu en dan met een eigen mening en gaat in een discussie niet zo gauw over op scheldwoorden als anderen op dit forum. Zijn wereldbeeld is "beangstigend", maar ook dat is niet vreemd op dit forum. Al met al, Vic komt voorlopig niet op mijn negeerlijst ..

Ik heb geen negeer 'lijst'. Alleen een vic 'lijst'. Ik zou niet weten waarom ik iemand op een negeer lijst zou moeten zetten. De vic lijst is puur om wraak te nemen op vic en hij staat er zo lang op als ik op zijn lijst. Van mij mogen ze die optie zo van het Forum verwijderen! Ik ben er door Vic pas achter gekomen wat het inhoudt.

Simon