PDA

Bekijk Volledige Versie : Is dit alles wat de ael kan?



Afrux
30-06-03, 23:10
Hallo,

Wat heeft de ael tot nu allemaal bereikt? Behalve veel onzin en geruzie niets...

De lezingen hebben wel's waar veel aandacht getrokken, maar die gingen op ene gegeven moment vervelen,. Je hoorde steeds hetzelfde (slachtoffer gedoe), telkens weer.. Wij worden.. dit, dat...

De inhoud van deze polimiek is niet van toeppassing ophet Nederlands (Marokkaans) publiek dat meestal hoogopgeleid is en min of meer zeker is van een succes leven. Zij redden zich heel goed in d emaatschappij i.p.v. van de onderdrukte en achtergesteld mensen waarover ael het heeft.

In Belgie kan ik begrijpen dat de doelgroep zich herkent in de polimiek van ael. Het zijn immers pubers die naar sensatie smachten en anderen die zichzelf anderen d eschuld willen geven voor het vroegtijdig school verlaten en misdrijfjes.... Deze groep is erg beperkt, verdre steunen weinig anderen de ael. Vrijwel alle allochtone zelforganisaties.in Belgie (waaronder Amazigh, Arabisch, moslim, etc, etc) hebben afstand genomen van deze onruststokers, zoals ze bekend staanb.



Wat heeft de ael voor haar achterban gedaan?
Behalve een paar petities schrijven en een demonstartie houden (waar 10 man verschijnen). Is dit het enige wat ael kan doen???

Ik bedeol ik kan ook op een avond wel 5 petities schrijven (laten schrijven),


Zo zie ik het zelf, laat me dan weten hoe je erover denkt.

Moslims kunnen alleen een stem hebebn, als ze terug vallen op de islam maar niet op nationalisme en etnische superioriteit.