PDA

Bekijk Volledige Versie : Hillary Clinton wil helderheid



Ramzi
01-07-03, 00:01
Hillary Clinton wil helderheid

Door onze correspondent


WASHINGTON, 28 JUNI. Hillary Clinton wil dat de regering-Bush duidelijkheid verschaft over de aanwezigheid van massavernietigingswapens in Irak. Dat zegt ze aan de vooravond van een reis naar een aantal Europese landen, waaronder Nederland, in verband met haar boek over haar jaren in het Witte Huis.

Hillary Clinton, senator voor de staat New York, steunde de resolutie die Bush machtigde geweld te gebruiken tegen Irak. Dat deed zij op grond van de toen gepresenteerde feiten over het risico dat Saddam Hussein kernwapens zou kunnen inzetten.

Bij gebrek aan concrete bewijzen van massavernietigingswapens zegt zij: ,,Zoals de zaken er nu voorstaan verlang ik een grondig onderzoek naar de juistheid van de destijds beschikbare inlichtingen en het gebruik dat er van is gemaakt. Dat is van cruciaal belang voor Amerika's geloofwaardigheid in de toekomst.''

Babyface
01-07-03, 08:54
Geplaatst door Ramzi
Hillary Clinton wil helderheid

Door onze correspondent

Bij gebrek aan concrete bewijzen van massavernietigingswapens zegt zij: ,,Zoals de zaken er nu voorstaan verlang ik een grondig onderzoek naar de juistheid van de destijds beschikbare inlichtingen en het gebruik dat er van is gemaakt. Dat is van cruciaal belang voor Amerika's geloofwaardigheid in de toekomst.''




Is Amerika nog wel geloofwaardig dan?

Amerika is het middelpunt van spot geworden, wie heb ik dat nou horen zeggen..:vreemd:

taouanza
01-07-03, 09:39
SOMEBODY'S GOT A BOOK TO SELL :rolleyes: