PDA

Bekijk Volledige Versie : Israël boycot BBC wegens 'demonisering'



Ramzi
01-07-03, 01:09
Israël boycot BBC wegens 'demonisering'

Uitgegeven: 30 juni 2003 22:05
Laatst gewijzigd: 30 juni 2003 23:58

JERUZALEM - De Israëlische autoriteiten hebben besloten "alle banden door te snijden" met de Britse zender BBC. De zender zou Israël "demoniseren" en reportages hebben uitgezonden die "grenzen aan antisemitisme", aldus een regeringswoordvoerder.

"Geen enkele verantwoordelijke functionaris, geen minister of woordvoerder praat tot nader order nog met de BBC. Maar we zijn een democratisch land, dus we zullen hen bijvoorbeeld niet de toegang weigeren tot een persconferentie van de premier." Het zal volgens de woordvoerder wel meer tijd kosten voordat de BBC-verslaggevers een perskaart of werkvergunning krijgen.

Een reportage over het Israëlische kernprogramma gaf volgens de woordvoerder de doorslag, hoewel hij erkende dat in de reportage niets werd gezegd dat niet al eerder op de Israëlische televisie was gezegd. "Maar de BBC heeft ons al eerder afgeschilderd als een politiestaat met crimineel bewind. Dat geeft argumenten aan de Europeanen die zelfs de staat Israël ter discussie stellen."

plexus
01-07-03, 08:31
Geplaatst door Ramzi
Israël boycot BBC wegens 'demonisering'

Uitgegeven: 30 juni 2003 22:05
Laatst gewijzigd: 30 juni 2003 23:58

JERUZALEM - De Israëlische autoriteiten hebben besloten "alle banden door te snijden" met de Britse zender BBC. De zender zou Israël "demoniseren" en reportages hebben uitgezonden die "grenzen aan antisemitisme", aldus een regeringswoordvoerder.

"Geen enkele verantwoordelijke functionaris, geen minister of woordvoerder praat tot nader order nog met de BBC. Maar we zijn een democratisch land, dus we zullen hen bijvoorbeeld niet de toegang weigeren tot een persconferentie van de premier." Het zal volgens de woordvoerder wel meer tijd kosten voordat de BBC-verslaggevers een perskaart of werkvergunning krijgen.

Een reportage over het Israëlische kernprogramma gaf volgens de woordvoerder de doorslag, hoewel hij erkende dat in de reportage niets werd gezegd dat niet al eerder op de Israëlische televisie was gezegd. "Maar de BBC heeft ons al eerder afgeschilderd als een politiestaat met crimineel bewind. Dat geeft argumenten aan de Europeanen die zelfs de staat Israël ter discussie stellen."

Israël=1 GROTE leugenStaat!

iSrAeLgIrLy
01-07-03, 09:00
Geplaatst door plexus
Israël=1 GROTE leugenStaat!


HIHihihihihhi

En SAUDIE ARABIA, IRAN, SOMALIA, LEBANON, ALGERIJE, NIGERIA en YEMEN dan???????????????? :kotsen:


:terrorist

plexus
01-07-03, 09:20
Geplaatst door iSrAeLgIrLy
HIHihihihihhi

En SAUDIE ARABIA, IRAN, SOMALIA, LEBANON, ALGERIJE, NIGERIA en YEMEN dan???????????????? :kotsen:


:terrorist

dus je bent het met me eens dat Israel daar tussen hoort!
Nou dat is al een grote stap in de goede richting! Erkenning van je eigen LEUGENSTAAT!

Yasmeen
01-07-03, 09:23
Geplaatst door plexus
dus je bent het met me eens dat Israel daar tussen hoort!
Nou dat is al een grote stap in de goede richting! Erkenning van je eigen LEUGENSTAAT!

:hihi: dacht precies t zelfde :hihi:

mulan
01-07-03, 09:48
Geplaatst door Brie
Ik heb de bewuste documentaire zelf niet gezien, maar ik zie wel dat hij op diverse fora gretig wordt aangegrepen door joden en zionistenhaters.
Wat dat betreft kan ik me wel iets bij hun verontwaardiging voorstellen...maar of dit de schuld van de BBC is?

Ja hoor,nu gaat die leuk worden.Israel moet eens ophouden met dat eeuwige anti-semitisme verhaaltje van hen......het ging over KERNWAPENS.Dat overdrijven van zoiets is echt belachelijk.Feiten zijn feiten en dat verhaal dat jodenhaters daar gebruik van zouden maken zegt mij helemaal niets want op die manier kun je daadwerkelijk alles wel aangrijpen om je over te verontwaardigen.