PDA

Bekijk Volledige Versie : Altijd maar weer die klotemedia....lees over deze 3 kvtmarokkanen.



manc
01-07-03, 13:42
De Arnhemse politierechter heeft gisteren drie jongeren uit Nijmegen van Marokkaanse afkomst geprezen over de manier waarop zij ingrepen bij een mishandeling, zo meldt de Gelderlander.

Het trio had op 27 april, rijdend tussen Nijmegen en Wijchen, gezien dat in een auto vóór hen een vrouw ernstig werd mishandeld. De man die achter het stuur zat bewerkte de vrouw naast hem met zijn vuisten. De vrouw wilde de auto verlaten maar slaagde daar niet in.

De jongens belden eerst 112 en gaven toen lichtsignalen en probeerden de auto voor hen tot staan te brengen. Toen dit niet lukte bleven ze in afwachting van de politie pal achter de auto aan rijden. En toen deze moest stoppen voor een stoplicht en de vrouw eruit kon vluchten, namen ze de vrouw op en brachten haar naar het ziekenhuis, omdat haar verwondingen ernstig bleken.

''Als die Marokkaanse jongeren in de auto erachter hun burgerplicht niet zo serieus hadden genomen, was het voor het slachtoffer waarschijnlijk nog slechter afgelopen. We lezen en horen wel eens andere dingen over Marokkaanse jongeren in Nederland. Daarom wil ik hen nu met nadruk prijzen voor wat ze hebben gedaan'', zo zei de politierechter.

De officier van justitie eiste tegen de man die zijn vrouw had mishandeld, zes maanden celstraf. De politierechter vond de mishandeling echter zo ernstig dat hij de zaak doorverwees naar de meervoudige strafkamer.

Pixelshade
01-07-03, 14:35
oh 1 positief berichtje bman, nou we staan al de slingers op te hangen hoor
de media blijft rot jegens marokkanen

manc
01-07-03, 14:51
Geplaatst door Pixelshade
oh 1 positief berichtje bman, nou we staan al de slingers op te hangen hoor

Tja, misschien dat CC ook leuke dingen schrijft voor het Eindhovens Dagblad... ;)


de media blijft rot jegens marokkanen Tja, gewoon vaker aardige en leuke dingen doen he? Niet teveel woede opbouwen 'over de media'

Ik zie trouwens wel vaker leuke dingen in de media over Marokkanen en Marokkaanse Cultuur, je moet je denk ik niet te veel blindstaren op het negatieve. Isniegoedvoorje.

Donna
01-07-03, 16:48
Geplaatst door manc
De jongens belden eerst 112 en gaven toen lichtsignalen en probeerden de auto voor hen tot staan te brengen. Toen dit niet lukte bleven ze in afwachting van de politie pal achter de auto aan rijden. En toen deze moest stoppen voor een stoplicht en de vrouw eruit kon vluchten, namen ze de vrouw op en brachten haar naar het ziekenhuis, omdat haar verwondingen ernstig bleken.



:lole: :lole:

Hadden meer mensen maar dat lef......

Waiting
01-07-03, 17:28
Hardstikke goed van ze!

:fpetaf:

Tomas
01-07-03, 17:32
Geplaatst door manc
De Arnhemse politierechter heeft gisteren drie jongeren uit Nijmegen van Marokkaanse afkomst...

Altijd maar in groepjes opereren. Dan durven ze wel, ja. Bah.

Waiting
01-07-03, 17:43
Geplaatst door Tomas
Altijd maar in groepjes opereren. Dan durven ze wel, ja. Bah.

Om er even op terug te komen, mischien was die chauffeur wel ook een marokaan :haha:

Grapje echt waar...
:p

manc
01-07-03, 17:49
Geplaatst door Waiting
Om er even op terug te komen, mischien was die chauffeur wel ook een marokaan :haha:

Grapje echt waar...
:p Ik ga er voor de compleetheid maar vanuit dat de chauf een blanke, blonde, blauwogige lpf-autochtoon was en de dame in kwestie een mooie jewish princess.

Waiting
01-07-03, 18:06
Geplaatst door manc
Ik ga er voor de compleetheid maar vanuit dat de chauf een blanke, blonde, blauwogige lpf-autochtoon was en de dame in kwestie een mooie jewish princess.

Ach het blijft gewoon een uitstekende daad en dat moet ook gezegd worden.

manc
01-07-03, 18:10
Geplaatst door Waiting
Ach het blijft gewoon een uitstekende daad en dat moet ook gezegd worden. I know, I know...leuk je weer is hier te zien. Ben zelf ook een tijdje weggebleven...maar ja...zoals mijn goede vriend Sadeeq zegt: "onkruit vergaat niet"

Puk
01-07-03, 18:11
Geplaatst door Waiting
Ach het blijft gewoon een uitstekende daad en dat moet ook gezegd worden.

Zo is het! Hulde!

:lole:

sadeeQ
01-07-03, 18:19
Geplaatst door manc
.maar ja...zoals mijn goede vriend Sadeeq zegt: "onkruit vergaat niet"

tenzij je een handje meehelpt :motorzaag

fatiha elg...
01-07-03, 18:29
Gaat de goeie kant op lijkt....met de media dan...

Waiting
01-07-03, 18:43
Geplaatst door manc
I know, I know...leuk je weer is hier te zien. Ben zelf ook een tijdje weggebleven...maar ja...zoals mijn goede vriend Sadeeq zegt: "onkruit vergaat niet"

;)

Is,
01-07-03, 19:03
Zeker in Scene gezet..:)

fatiha elg...
01-07-03, 19:05
Geplaatst door Is,
Zeker in Scene gezet..:)




Nee.

sadeeQ
01-07-03, 19:29
:kotsen: Wat een walgelijke kutmarokkanen

een beetje marokkaan had die teef verder afgetuigd en beroofd :argwaan:

Donna
01-07-03, 20:00
Geplaatst door sadeeQ
:kotsen: Wat een walgelijke kutmarokkanen

een beetje marokkaan had die teef verder afgetuigd en beroofd :argwaan:


:haha: :haha: Je vergeet dat ze haar dan ook nog hadden moeten verkrachten, liefst met een hele groep...

Mooi Sadeeqje, ik was al bang dat dit een slijmtopic zou worden. Dat kennUh we hier dus niet hebbUh.....

Puk
01-07-03, 20:45
Geplaatst door sadeeQ
:kotsen: Wat een walgelijke kutmarokkanen

een beetje marokkaan had die teef verder afgetuigd en beroofd :argwaan:

:fplet:

Ik begon een heel vreemd beeld te krijgen van Marokkanen... bijna.

barfly
01-07-03, 21:54
Ik ben benieuwd wanneer we mogen vernemen dat het helemaal geen Marokkanen zijn maar Turken :moe: