PDA

Bekijk Volledige Versie : Israel: "WIJ KUNNEN HEEL EUROPA VERNIETIGEN"



Victory
02-07-03, 19:38
An Israeli professor and military historian hinted that Israel could avenge the holocaust by annihilating millions of Germans and other Europeans.

Speaking during an interview which was published in Jerusalem Friday, Professor Martin Van Crevel said Israel had the capability of hitting most European capitals with nuclear weapons.

"We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets of our air force."

Creveld, a professor of military history at the Hebrew University in Jerusalem, pointed out that "collective deportation" was Israel's only meaningful strategy towards the Palestinian people.

"The Palestinians should all be deported. The people who strive for this (the Israeli government) are waiting only for the right man and the right time. Two years ago, only 7 or 8 per cent of Israelis were of the opinion that this would be the best solution, two months ago it was 33 per cent, and now, according to a Gallup poll, the figure is 44 percent."

Creveld said he was sure that Israeli Prime Minister Ariel Sharon wanted to deport the Palestinians.

"I think it's quite possible that he wants to do that. He wants to escalate the conflict. He knows that nothing else we do will succeed."

Asked if he was worried about Israel becoming a rouge state if it carried out a genocidal deportation against Palestinians, Creveld quoted former Israeli Defense Minister Moshe Dayan who said "Israel must be like a mad dog, too dangerous to bother."

Creveld argued that Israel wouldn't care much about becoming a rouge state.

"Our armed forces are not the thirtieth strongest in the world, but rather the second or third. We have the capability to take the world down with us. And I can assure you that that this will happen before Israel goes under."

mrz
02-07-03, 20:45
Gut-oh-gut. :rolleyes:


"Our armed forces are not the thirtieth strongest in the world, but rather the second or third. We have the capability to take the world down with us. And I can assure you that that this will happen before Israel goes under."

Zucht. Israel ging al onder du moment dat ze van slachtofferrol stiekum agressorrol kozen, Ik bedoel, op die manier verspeel je elk recht op [...fuck gooi mijn koffie over me heen, ahhhhh. :schrik: ...] medelijden. Ik kan nu hele flauwe grapjes maken over 1986 Mordechai en Chernobyl etc enz maar ik zal maar een beetje koest houden. Of zou dit soort uitspraken iets te maken hebben met het verschuiven van asjes van het kwaad en het verdwijnen van Saddam van het toneel? Dat Israel in al haar grootmoedigheid maar de rol van as van het kwaad op zich neemt? :watte?:

sneeuwitje
02-07-03, 21:27
Israel: "WIJ KUNNEN HEEL EUROPA VERNIETIGEN"

Dat noem ik pas het as van het KWAAD?
En waarom hebben zij gevaarlijke wapens in het heel Midden-Oosten en misschien van de hele wereld.

Babyface
02-07-03, 22:31
Geplaatst door mrz
Dat Israel in al haar grootmoedigheid maar de rol van as van het kwaad op zich neemt? :watte?:


Tjieee, denk je?? :maf:



ps. mrz nog Y gevonden?

mrz
02-07-03, 22:47
Sommige mensen doen er alles naast om de ander voor gek te zetten. Ik kick op quantummechanische wurgsex vrees ik. :schrik:

GroteWolf
03-07-03, 09:52
Dus: Israel blijft. Elke optie waarbij Israeli uit hun huizen worden gesleurd en met kromzwaarden onthoofd is onzin, folklore. Als zoiets zou gebeuren zijn Riaad, Damascus en Teheran allang rokende puinhopen.

Vrede dan maar?

manc
03-07-03, 11:14
Knap dat een 'hint' van ene 'professor' uit een of ander niet na te lezen 'interview' door Victory tot officiele politiek van de staat Israel wordt gebombardeerd. Je moet dan ook wel de hersencapaciteit van de gemiddelde garnaal hebben wil je in die gedachtengang meegaan. De VS en Europa (en in mindere mate India en Turkije) zijn belangrijke bondgenoten van de staat Israel, vrienden zelfs. Ik denk dat je in het geval van een Israelische kernaanval eerder kan rekenen op de spreekwoordelijke radioactieve snelweg van Rabbat tot Islamabad dan wat anders....voorzover zoiets OOIT natuurlijk denkbaar is.

Victory
03-07-03, 11:30
manc, ik wil nu iets doen wat ik nog nooit op het forum gedaan heb.





En dat is:

:vingers:

manc
03-07-03, 11:54
Geplaatst door Victory
manc, ik wil nu iets doen wat ik nog nooit op het forum gedaan heb.
En dat is:

:vingers:

Je gaat er op vooruit. Dat je je vingertjes kan bewegen is in ieder geval een teken dat je nog niet helemaal hersendood bent. :nerd:

Eva Appelmoes
03-07-03, 20:59
:terrorist [/B][/QUOTE]

Kijk, die dwaze 'aan het gas'-slogans zou ik maar laten . Dat creëert alleen maar meer aggressie. Wat hierboven staat is natuurlijk voor rekening van die ene die de uitspraken gedaan heeft. We moeten daarop de hele Joodse bevolking niet veroordelen.

Het is wel zo dat er een verontrustende evolutie in Israël plaatsgrijpt. Extreem rechts moet onvermijdelijk in oorlog en vernietiging uitmonden. Ik hoop dat de linkse krachten in Israël zich niet zullen laten verdelen zoals dat in ons land is en de strijd zullen aanbinden tegen het racisme en het onrecht in hun land.

Die man die in dat interview aan het woord komt, dat is een monster. Het zou mensen aan het denken moeten zetten over wat ze aanrichten met hun racisme.

manc
03-07-03, 22:54
Yp, beheer, als je iemands 'gaskamerhumor'-berichten weghaald is dat niet voldoende reden voor een ban cq een paar strafpunten? Ik meen dat zoiets in de forumregels staat. Nu is het weer dat 'snel verwijderen en net doen alsof er niks gebeurd is beleid'.....een beetje 'Wir haben es nicht gewusst'

Geef racisme geen kans!